Silva Pluvialis Skrevet 21. oktober 2021 #3461 Del Skrevet 21. oktober 2021 (endret) Det tror jeg også. Jeg har all medfølelse med oppveksten hennes. Den må ha vært et mareritt uten sidestykke. Jeg håper hun vinner saken, men jeg synes ikke det er ok å håne følgere på en offentlig kanal. Enig i at hun ikke alltid behandler følgerne fint, og det kommer nok til å merkes på antall følgere på snapchatkanalen hennes videre hvis hun ikke endrer seg. Folk gidder ikke å følge når de får spydige svar tilbake. Da mister man piffen og trekker seg unna. Endret 4. oktober 2022 av Tvillingsjel 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 21. oktober 2021 #3462 Del Skrevet 21. oktober 2021 Tulltulla skrev (2 timer siden): Hyyysssjjj… tilfelle hu leser her, så har hu det i morra 😳 Hu burde søke teaterskolen, hu består inntaket med glans. Både med gråtetokter i senga, sinna ranter i kamera og overlykkeligste dama i gata. Hun burde kanskje ikke eksponer den minste gutten i alle situasjoner heller. Men flink til å strikke det er hun, det skal hun ha. 😅😂 Ja, hun er veldig flink til å strikke, å hun er flink med interiør.. synd hu ikke viser frem mer av sistnevnte! Tenkte å spørre henne om hvor hun har kjøpt de store svarte lysestakene som står oppå ene skjenken hennes er i fra, men jeg vet nesten ikke om jeg gidder, for jeg kan jo Google😄 Har googla alstå, men finner ikke like robuste som de😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmuggost Skrevet 21. oktober 2021 #3463 Del Skrevet 21. oktober 2021 Gjenferdet skrev (12 minutter siden): Takk. ❤️ Jeg fortalte henne ikke om utfordringene med katten. Jeg bare lurte på om sprayen inneholdt kjemikalier. Beklager da misforsto jeg. Jeg trodde dere hadde hatt en dialog om katten din også i forkant 😊 Det er så unødvendig av henne. Og skal dumme ut, og gjøre narr av spørsmål hun får på snap. Foran alle. Det føles akkurat som om noen skulle gjort det «in real life». På skolegården, eller på arbeidsplassen etc. Da føler man seg dum og flau, når man blir hengt ut sånn. Jeg har reagert på det flere ganger. Hun gjør det stadig vekk dessverre. Jeg opplever aldri det med andre vloggere. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 21. oktober 2021 #3464 Del Skrevet 21. oktober 2021 @Gjenferdet Føler med deg å syns ikke noe om at hun fikk deg til å føle deg dum! Du har virkelig stått opp for henne, å det er fint gjort av deg.. Skjønner at dere har hatt en dialog som gjorde at du beskyttet henne nesten som en venninne♥️ Jeg er helt sikker på at hun kjenner igjen brukernavnet du har på snap, så det finnes ingen unnskyldning for å svare deg nedlatende å på en måte der du føler at du er dum, men også at du føler at du plager henne! På en annen side er jeg «gla» du fikk se litt hva noen av oss har snakket om lenge, å kanskje du nå ser at det er mye sannhet i det som blir skrevet her inne.. Ingen av oss sitter å skriver om henne bare for å ha noen å skrive om! Å tenk deg de som har spurt henne andre ganger, der hun etterpå sitter å henger de ut i plenum, himler med øya å sier at folk er dumme?? Tenk deg følelsen de sitter med etter å ha sett den ranten hennes!😣 Virker ikke som hun tenker på at det er mennesker som sitter å ser på, å at det faktisk kan være ei ung jente hun faktisk henger ut å disser på den måten… Det er en grunn til at denne tråden begynner å bli lang.. Å som mange har skrevet før meg; Vi er ikke alle fra Brumunddal å har noe forhold eller kjennskap til henne utenfor snappen, tror det er få som er der ifra som er her inne, men allikevel er vi mange som reagerer på mye av det hun driver med.. Det er en grunn til det!! Jeg håper du klarer å drite i at hun svarte deg sånn, selv om jeg skjønner at det svei!! Når du har delt mye vondt å personlig med henne, får du personlig kontakt, så som sagt, jeg skjønner at du er skuffa å såra♥️♥️ Men jeg håper du klarer å glemme det! Det er til syvende å sist henne selv denne oppførselen går ut over.. Hun mister følgere når hun behandler de sånn som dette!! Jeg sender deg en klem🤗♥️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 21. oktober 2021 #3465 Del Skrevet 21. oktober 2021 (endret) Blåmuggost skrev (17 minutter siden): Beklager da misforsto jeg. Jeg trodde dere hadde hatt en dialog om katten din også i forkant 😊 Det er så unødvendig av henne. Og skal dumme ut, og gjøre narr av spørsmål hun får på snap. Foran alle. Det føles akkurat som om noen skulle gjort det «in real life». På skolegården, eller på arbeidsplassen etc. Da føler man seg dum og flau, når man blir hengt ut sånn. Jeg har reagert på det flere ganger. Hun gjør det stadig vekk dessverre. Jeg opplever aldri det med andre vloggere. Forståelig at du trodde det. Jeg formulerte meg nok ikke helt presist. Helt enig. Så dårlig gjort og respektløst mot følgerne. Jeg kan forstå at hun blir irritert av å få de samme spørsmålene igjen og igjen. Eller av mange samtidig. Det tar jo mye ekstra tid, men det er jo litt av gamet. Jeg satt og tenkte på hva jeg selv ville gjort hvis jeg var Stine og veldig mange hadde spurt om kjemikalier i sprayen. Jeg hadde forhåpentligvis heller svart: «Hei. Jeg ser at det er flere som har lurt på dette, så istedenfor å svare en og en så tar jeg det felles slik at alle får det med seg. Hyggelig at du tar kontakt når du lurer på noe. » Et helt annet svar, eller? Malleli89 skrev (17 minutter siden): @Gjenferdet Føler med deg å syns ikke noe om at hun fikk deg til å føle deg dum! Du har virkelig stått opp for henne, å det er fint gjort av deg.. Skjønner at dere har hatt en dialog som gjorde at du beskyttet henne nesten som en venninne♥️ Jeg er helt sikker på at hun kjenner igjen brukernavnet du har på snap, så det finnes ingen unnskyldning for å svare deg nedlatende å på en måte der du føler at du er dum, men også at du føler at du plager henne! På en annen side er jeg «gla» du fikk se litt hva noen av oss har snakket om lenge, å kanskje du nå ser at det er mye sannhet i det som blir skrevet her inne.. Ingen av oss sitter å skriver om henne bare for å ha noen å skrive om! Å tenk deg de som har spurt henne andre ganger, der hun etterpå sitter å henger de ut i plenum, himler med øya å sier at folk er dumme?? Tenk deg følelsen de sitter med etter å ha sett den ranten hennes!😣 Virker ikke som hun tenker på at det er mennesker som sitter å ser på, å at det faktisk kan være ei ung jente hun faktisk henger ut å disser på den måten… Det er en grunn til at denne tråden begynner å bli lang.. Å som mange har skrevet før meg; Vi er ikke alle fra Brumunddal å har noe forhold eller kjennskap til henne utenfor snappen, tror det er få som er der ifra som er her inne, men allikevel er vi mange som reagerer på mye av det hun driver med.. Det er en grunn til det!! Jeg håper du klarer å drite i at hun svarte deg sånn, selv om jeg skjønner at det svei!! Når du har delt mye vondt å personlig med henne, får du personlig kontakt, så som sagt, jeg skjønner at du er skuffa å såra♥️♥️ Men jeg håper du klarer å glemme det! Det er til syvende å sist henne selv denne oppførselen går ut over.. Hun mister følgere når hun behandler de sånn som dette!! Jeg sender deg en klem🤗♥️ Takk. ❤️ Jeg har nok beskyttet henne som en venninne, ja. Du har jo gjentatte ganger trodd at jeg var Stine.🤭 Jeg er ikke enig i alt som har kommet frem i tråden, men noe. Jeg er enig i at hun er nedlatende mot noen følgere. Et skrekkeksempel var da en følger hadde skrevet noe. Hun blokkerte vedkommende på snap, og hang henne etterpå ut med fornavn (!) som nek og ting som verre er. Skjønner at meldingen ikke var hyggelig, men det var helt feil måte å håndtere det på. Da hun blokkerte så fikk ikke personen mulighet til å forsvare seg. Jeg reagerte på det, det må jeg ærlig innrømme, men jeg sa ingenting. Jeg reagerer også på spleis. Det har jeg for så vidt nevnt. Jeg ville aldri i utgangspunktet startet en spleis og bedt folk finansiere mine utgifter. Hadde jeg ikke hatt råd til å kjøre sak, nei så hadde jeg ikke hatt råd. Hadde ikke bedt andre sende meg penger. Hun bør også vise at pengene har gått dit de skulle, og ikke blokkere når folk spør om det. Det er jo veldig kritikkverdig, og jeg skjønner at folk reagerer. Endret 21. oktober 2021 av Gjenferdet 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmuggost Skrevet 21. oktober 2021 #3466 Del Skrevet 21. oktober 2021 Gjenferdet skrev (3 minutter siden): Forståelig at du trodde det. Jeg formulerte meg nok ikke helt presist. Helt enig. Så dårlig gjort og respektløst mot følgerne. Jeg kan forstå at hun blir irritert av å få de samme spørsmålene igjen og igjen. Eller av mange samtidig. Det tar jo mye ekstra tid, men det er jo litt av gamet. Jeg satt og tenkte på hva jeg selv ville gjort hvis jeg var Stine og veldig mange hadde spurt om kjemikalier i sprayen. Jeg hadde forhåpentligvis heller svart: «Hei. Jeg ser at det er flere som har lurt på dette, så istedenfor å svare en og en så tar jeg det felles slik at alle får det med seg. Hyggelig at du tar kontakt når du lurer på noe. » Et helt annet svar, eller? Takk. ❤️ Jeg har nok beskyttet henne som en venninne, ja. Du har jo gjentatte ganger trodd at jeg var Stine.🤭 Jeg er ikke enig i alt som har kommet frem i tråden, men noe. Jeg er enig i at hun er nedlatende mot noen følgere. Et skrekkeksempel var da en følger hadde skrevet noe. Hun blokkerte vedkommende på snap, og hang henne etterpå ut med fornavn (!) som nek og ting som verre er. Skjønner at meldingen ikke var hyggelig, men det var helt feil måte å håndtere det på. Da hun blokkerte så fikk ikke personen mulighet til å forsvare seg. Jeg reagerte på det, det må jeg ærlig innrømme, men jeg sa ingenting. Der sa du det, det er en del av gamet med å ha en snap kanal med mange seere. Da må man tåle å få dumme spørsmål, og mange spørsmål. Sånn ER det bare. Hun legger jo selv opp til det, i tillegg til å gjenta til det kjedsommelige, at det er bare å spørre hvis dekk lurer på noe. Plutselig snur hun helt om å himler med øya og blir sur og oppgitt for spørsmål. Det fortjener virkelig en panneklask 😉 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyfia Skrevet 22. oktober 2021 #3467 Del Skrevet 22. oktober 2021 Malleli89 skrev (17 timer siden): Heeelt anna oppførsel på joviale… Hærregud så kleint, å ikke minst utrolig teit! Håper virkelig det er mange som følger henne privat også, som ser detta..! Gjør seg til, skal være så morsom, prater annerledes, fjaser å danser hele tiden, å SMØR BLID… Man skal ikke stille spm, for hun gidder ikke gjenta seg selv, men planter, vondter å sykdom, klær osv, det kan hun gjenta å gjenta å gjenta åååå gjenta.. Jeg blir matt, jeg blir helt paff, å jeg får sååå lyst til å si noe til henne! Det kommer jeg nokk til å gjøre, når strikken min ryker.. For den er rimelig tynn nå.. Å da kommer jeg til å skrive en lang melding med ALT jeg reagerer på, blant annet spleis, shopping, alle «diagnoser», løgner, frekkheten å alle stygge ranter å himling med øynene mot følgere, dobbeltmoralen, at hun oppfordrer til å stille spm, men «hun er ikke Google» eller at hun ikke har tid å ork til å svare, jeg kommer til å stille mange spm rundt migrene, men også CH, hvordan hun mener hun skal hjelpe andre barn mtp Bv når det hun er mest opptatt av er å få erstatning, at hun ikke hjelper noe når hun kunn snakker om sin sak som starter for nesten 40 år siden! Å det er helt sikkert mere også, som jeg ikke kommer på i farta… Jeg håper også du som har Clusterhodepine tørr å sende Stine en melding!! Spørre henne om hvor å hvordan hun ble utredet for dette, stille spm irundt dette medisinsk å med kunnskapen du sitter inne med, for å høre hva hun svarer til dette.. Jeg kan for lite om det, til å kunne stille innen feltet når det kommer til symptomer og behandling (vet at det ikke finnes noe behandling, annet enn oksygen?) Jeg håper noen stiller henne til veggs innen denne sykdommen.. For å juge på seg noe så alvorlig, det finnes ikke ord! Det har vært mange som har jugd på seg kreft for oppmerksomhet å penger, dette er like ille… 😠 Hei! Regner med det er meg du refererer til i forhold til Cluster. Selvfølgelig tør jeg å sende henne en melding 😊 Om jeg har behov for det er en helt annen sak. Hun har nok sett hva som står skrevet her inne. Tror ikke det er vits i å pøse ut med fakta til henne når hun lever i sin egen verden. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 22. oktober 2021 #3468 Del Skrevet 22. oktober 2021 (endret) Hyfia skrev (59 minutter siden): Hei! Regner med det er meg du refererer til i forhold til Cluster. Selvfølgelig tør jeg å sende henne en melding 😊 Om jeg har behov for det er en helt annen sak. Hun har nok sett hva som står skrevet her inne. Tror ikke det er vits i å pøse ut med fakta til henne når hun lever i sin egen verden. Hei🙂 Ja, jeg tenkte på deg.. Hmm, nei, det er ikke sikkert det er noe vits, i tillegg blir du nokk blokkert, jeg har tenkt på dette etterpå 😅 Men noen skulle virkelig stilt henne til veggs.. Jeg har selv migrene, å jeg kommer nokk til å stille henne spm innen det område.. Mange selvdiagnostiserer seg med migrene, det er ikke så enkelt det heller… Å du har nokk også rett i at hun ikke kommer til å ta til seg fakta uansett, det blir nokk heller til en rant i plenum☺️ Grunnen til at jeg skrev at jeg håpte at du gjorde det, var for at du skrev at du ikke var redd for å stå fram med navn osv når du la ut det første innlegget..🙂 Å det hadde vært så tøft om noen som står i dette helvette hadde stilt henne de riktige spm, rett å slett… Endret 22. oktober 2021 av Malleli89 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 22. oktober 2021 #3469 Del Skrevet 22. oktober 2021 Hyfia skrev (5 timer siden): Hei! Regner med det er meg du refererer til i forhold til Cluster. Selvfølgelig tør jeg å sende henne en melding 😊 Om jeg har behov for det er en helt annen sak. Hun har nok sett hva som står skrevet her inne. Tror ikke det er vits i å pøse ut med fakta til henne når hun lever i sin egen verden. Jeg vet ingenting om verken migrene eller clusterhodepine. Jeg har knapt hatt vondt i hodet i mitt liv, så jeg skal ikke uttale meg, men slik jeg har skjønt det er clusterhodepine en svært alvorlig sykdom. Jeg skal ikke spekulere for mye, men generelt i samfunnet har det blitt mer og mer selvdiagnostisering - både av fysiske og psykiske lidelser, og det er en forferdelig uting. Hvis Stine ikke har fått diagnosen så er det veldig dårlig gjort mot de som faktisk har det at hun setter diagnosen på seg selv. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 22. oktober 2021 #3470 Del Skrevet 22. oktober 2021 Gud de sminkevideoene hennes. Kan hun ikke la være! Det er jo hver jævla dag!!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 22. oktober 2021 #3471 Del Skrevet 22. oktober 2021 Nussepus skrev (Akkurat nå): Gud de sminkevideoene hennes. Kan hun ikke la være! Det er jo hver jævla dag!!! Reine sparkel-laget 🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyfia Skrevet 22. oktober 2021 #3472 Del Skrevet 22. oktober 2021 Malleli89 skrev (6 timer siden): Hei🙂 Ja, jeg tenkte på deg.. Hmm, nei, det er ikke sikkert det er noe vits, i tillegg blir du nokk blokkert, jeg har tenkt på dette etterpå 😅 Men noen skulle virkelig stilt henne til veggs.. Jeg har selv migrene, å jeg kommer nokk til å stille henne spm innen det område.. Mange selvdiagnostiserer seg med migrene, det er ikke så enkelt det heller… Å du har nokk også rett i at hun ikke kommer til å ta til seg fakta uansett, det blir nokk heller til en rant i plenum☺️ Grunnen til at jeg skrev at jeg håpte at du gjorde det, var for at du skrev at du ikke var redd for å stå fram med navn osv når du la ut det første innlegget..🙂 Å det hadde vært så tøft om noen som står i dette helvette hadde stilt henne de riktige spm, rett å slett… Det har jeg ingen problemer med å gjøre! 😉 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyfia Skrevet 22. oktober 2021 #3473 Del Skrevet 22. oktober 2021 (endret) Gjenferdet skrev (2 timer siden): Jeg vet ingenting om verken migrene eller clusterhodepine. Jeg har knapt hatt vondt i hodet i mitt liv, så jeg skal ikke uttale meg, men slik jeg har skjønt det er clusterhodepine en svært alvorlig sykdom. Jeg skal ikke spekulere for mye, men generelt i samfunnet har det blitt mer og mer selvdiagnostisering - både av fysiske og psykiske lidelser, og det er en forferdelig uting. Hvis Stine ikke har fått diagnosen så er det veldig dårlig gjort mot de som faktisk har det at hun setter diagnosen på seg selv. Clusterhodepine blir regnet som den værste smerten et menneske kan bli påført og overlever. På WHO sin skala i er Cluster oppført som 50/50 på smerteskala, langt over fødsel. Og helt ærlig så hadde jeg valgt fødsel hver dag i stede for Clusteranfall, og jeg har født to barn tidligere. Jeg synes det er alt for vanlig å si "jeg har migrene ass" når man har litt vondt i hodet. Jeg har ikke migrene, men hvis det er 1% av det Cluster så stakkar mennesker, all sympati fra meg. Hvis du hadde møtt meg på butikken hadde du aldri gjettet hva som foregår på natten, og det er derfor hun bør holde diagnosene og vondter for seg selv når de er "usynlig" ikke pøse ut i plenum uten å ty til fakta, når hun sier hun har Cluster, men hopper å spretter på badet med full musikk samtidig så ser jeg rødt, for hun setter oss andre i "hennes" bås, det er hele handlingsmønsteret hennes som ikke stemmer med noe. Det finnes ikke noe konkret behandling for oss og det går ikke an å smertelindre clusterhodepine, ikke en heste dose morfin ville tatt det. Hun har yppet på seg meg, og som jeg skrev tidligere så føler jeg at jeg må være et talerør for de som er helt alene med dette. Jeg kan garantere at det kommer ut noe fra meg i henhold til Stine, men jeg har ikke tenkt å la henne ha debatten på egen arena, hun har sovet på post og unngått fakta og spørsmål. Endret 22. oktober 2021 av Hyfia 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 22. oktober 2021 #3474 Del Skrevet 22. oktober 2021 (endret) Hyfia skrev (På 22.10.2021 den 18.49): Clusterhodepine blir regnet som den værste smerten et menneske bli påført og overlever. På WHO sin skala i er Cluster oppført som 50/50 på smerteskala, langt over fødsel. Og helt ærlig så hadde jeg valgt fødsel hver dag i stede for Clusteranfall, og jeg har født to tidligere. Jeg synes det er alt for vanlig å si "jeg har migrene ass" når man har litt vondt i hodet. Jeg har ikke migrene, men hvis det er 1% av det Cluster så stakkar mennesker, all sympati fra meg. Hvis du hadde møtt meg på butikken hadde du aldri gjettet hva som foregår på natten, og det er derfor hun bør holde diagnosene og vondter for seg selv når de er "usynlig" ikke pøse ut i plenum uten å ty til fakta, når hun sier hun har Cluster, men hopper å spretter på badet med full musikk samtidig så ser jeg rødt, for hun setter oss andre i "hennes" bås, det er hele handlingsmønsteret hennes som ikke stemmer med noe. Det finnes ikke noe konkret behandling for oss og det går ikke an å smertelindre clusterhodepine, jeg en heste dose morfin ville tatt det. Hun har yppet på seg meg, og som jeg skrev tidligere så føler jeg at jeg må være et talerør for de som er helt alene med dette. Jeg kan garantere at det kommer ut noe fra meg i henhold til Stine, men jeg har ikke tenkt å la henne ha debatten på egen arena, hun har sovet på post og unngått fakta og spørsmål. Det høres helt grusomt ut med clusterhodepine. Jeg har ikke mulighet til å sette meg inn i det, men det har nok ingen som ikke har opplevd det. Jeg kan bare si at jeg føler med deg.❤️ ❤️ Endret 4. oktober 2022 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 22. oktober 2021 #3475 Del Skrevet 22. oktober 2021 Tråden stenges for moderering. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 22. oktober 2021 #3476 Del Skrevet 22. oktober 2021 Tråden er ryddet for krenkelser, latterliggjøring og avsporing. Måne, admin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 22. oktober 2021 #3477 Del Skrevet 22. oktober 2021 Sier jatakk til mer videospam av katter på vloggen altså -den kattungen er bare så nudelig🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumundaline Skrevet 22. oktober 2021 #3478 Del Skrevet 22. oktober 2021 GulleGull skrev (6 minutter siden): Sier jatakk til mer videospam av katter på vloggen altså -den kattungen er bare så nudelig🥰 Jeg er drittlei de kattene🙈 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 22. oktober 2021 #3479 Del Skrevet 22. oktober 2021 Brumundaline skrev (2 minutter siden): Jeg er drittlei de kattene🙈 Ja vil man se katter så er det bare å gå inn på youtube 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 22. oktober 2021 #3480 Del Skrevet 22. oktober 2021 Brumundaline skrev (3 minutter siden): Jeg er drittlei de kattene🙈 Heller katten enn kaffeskål og sminkekræsj 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå