Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Gjenferdet skrev (6 timer siden):

Jeg merket at lasset har veltet litt. Tidligere stilte jeg Stine spørsmål, og jeg fikk hyggelige svar tilbake. Jeg delte sårbare og personlige ting med henne, og hun var omsorgsfull og støttende tilbake. Vi hadde en gjensidig dialog. Nå, derimot, har jeg ikke lenger lyst til å sende flere meldinger. Jeg har katt og var for en stund siden hos veterinær med den. Katten hadde hatt en del utfordrende atferd og jeg var helt på tuppa. Jeg spurte veterinær om jeg kunne kjøpe sånn spray, men veterinær var skeptisk pga. kjemikalier. Da jeg så at Stine brukte spray så tenkte jeg instinktivt på min egen katt, og jeg sendte henne derfor et spørsmål om sprayen inneholdt kjemikalier. Ikke noe mer, bare et enkelt spørsmål. Tilbake fikk jeg at jeg heller skulle Google det. Min første tanke var «beklager». Jeg vurderte å beklage meg for at jeg spurte, men så tenkte jeg at det skal jeg jammen ikke. Jeg stilte et helt normalt spørsmål og gjorde ikke noe galt. Etter ranten i dag om at hun ikke er Stine Google Knutsen kjente jeg bare at jeg rett og slett følte meg skikkelig dum og til bry. Og jeg ble helt der at jeg ikke kommer til å stille flere spørsmål. Jeg føler meg sårbar som har utlevert personlige ting om meg, og har nå vært inne og slettet våre tidligere chatter. Jeg vil følge henne til barnevernssaken er avklart, men så kommer jeg til å avfølge henne. Jeg vil tro flere også ramler av etter hvert hvis de som stiller helt uskyldige spørsmål nærmest blir hengt ut på story. Man føler seg rett og slett i veien selv om man ikke har gjort noe galt. 

Tror hun kommer til å miste flere og flere følgere, om hun fortsetter på denne måten her. Når jeg begynte å følge henne, så var det jo fordi jeg synes synd i henne, og alt hun har vært igjennom i barndommen. Pluss at jeg liker interiør stilen hennes. Men det forsvarer ikke hennes væremåte. Det skinner mer og mer igjennom hvordan hun er som person. Rett og slett falsk. Om det er på grunn av barndommen hennes. Genetisk, eller hva det nå er. Så bør hun gå litt i seg selv. Føler det meste med henne er påtatt. Det skinner igjennom innimellom, hvordan hun virkelig er. Når hun har disse rantene. Men forstår jo hvordan folk går fem på. Så lenge folk gir henne sympati, og skryt er hun superfornøyd og høy på seg selv. Men så fort det butter litt i mot, går hun i angrepsposisjon. Og hun føler hun ikke fortjener det. Selv om det bare er bagateller. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjenferdet skrev (7 timer siden):

Jeg merket at lasset har veltet litt. Tidligere stilte jeg Stine spørsmål, og jeg fikk hyggelige svar tilbake. Jeg delte sårbare og personlige ting med henne, og hun var omsorgsfull og støttende tilbake. Vi hadde en gjensidig dialog. Nå, derimot, har jeg ikke lenger lyst til å sende flere meldinger. Jeg har katt og var for en stund siden hos veterinær med den. Katten hadde hatt en del utfordrende atferd og jeg var helt på tuppa. Jeg spurte veterinær om jeg kunne kjøpe sånn spray, men veterinær var skeptisk pga. kjemikalier. Da jeg så at Stine brukte spray så tenkte jeg instinktivt på min egen katt, og jeg sendte henne derfor et spørsmål om sprayen inneholdt kjemikalier. Ikke noe mer, bare et enkelt spørsmål. Tilbake fikk jeg at jeg heller skulle Google det. Min første tanke var «beklager». Jeg vurderte å beklage meg for at jeg spurte, men så tenkte jeg at det skal jeg jammen ikke. Jeg stilte et helt normalt spørsmål og gjorde ikke noe galt. Etter ranten i dag om at hun ikke er Stine Google Knutsen kjente jeg bare at jeg rett og slett følte meg skikkelig dum og til bry. Og jeg ble helt der at jeg ikke kommer til å stille flere spørsmål. Jeg føler meg sårbar som har utlevert personlige ting om meg, og har nå vært inne og slettet våre tidligere chatter. Jeg vil følge henne til barnevernssaken er avklart, men så kommer jeg til å avfølge henne. Jeg vil tro flere også ramler av etter hvert hvis de som stiller helt uskyldige spørsmål nærmest blir hengt ut på story. Man føler seg rett og slett i veien selv om man ikke har gjort noe galt. 

🤗🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sa hun at hun syns det ble så mye snakk om barnevernssaken på snappen hennes.... hun vil jo være kreativ og inspirerende sa hun.

Men... eh.. det var jo pga. saken hennes at hun startet den snappen. Har hun ikke sagt det flere ganger da? Derfor jeg begynte og følge henne, og det tror jeg er hovedgrunnen til de fleste av følgerne hennes.  Trykker meg bare kjapt igjennom det meste, og avfølger så fort saken er ferdig. Om ikke før....

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (7 timer siden):

Trist å høre!!♥️ Men her er noe av det som flere har snakket om, desverre.. Hun er ufin å frekk… Spørsmålet du stilte var ett helt ok spm, det er like kjapt for Stine å sjekke boksen selv, enn å be deg Google, i tillegg vet hun jo heller ikke hvorfor du spurte, når hun blir irritert når folk spør.. Trist at du føler deg dum å såret, men dette beviser dessverre det flere av oss er så irritert å frustrert over!! Hun behandler ikke følgerne sine fint…

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (12 timer siden):

Jeg fikk ikke sett dagens snap før nå, og jeg ser at hun gikk ut mot de som spurte om kjemikalier i sprayen. Og jeg var en av de som spurte om det fordi jeg selv har katt. Tidligere når jeg har stilt spørsmål så har jeg fått hyggelige svar. Jeg har ikke stilt spørsmål om produkter før i går da, og jeg ser nå at det skulle jeg ikke gjort. Jeg fikk også beskjed om å Google det. «Google den❤️» direkte gjengitt. Så det hun sa idag.. okååå.. skal ikke stille spørsmål igjen!

Så kjedelig at du opplevde det da -men siden det satt ett hjerte bak så tenker jeg ikke at hun mente det spydig eller ufint?! Vil tro det dukker opp mange spørsmål rundt det hun viser frem og alle «spørsmål» eller kommentarer er vel ikke like vennlig spurt, som du gjorde…  Så at hun kommer med en oppfordring om å Google ting en at hun må svare hver og en alltid er kanskje ikke så rart i mine øyne  -føler Stine kanskje har en litt skarp tone generelt men det er vel mer hvordan hun er/kommuniserer uten at hun alltid mener å være frekk. Har spurt henne ett par ganger om ting jeg og har da fått ett veldig greit svar😊 Men skjønner vi opplever det forskjellig.😊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi er to voksne damer som følger denne snappen til S .. og er inne her å følger med på linker. Må si vi stiller oss undrende som mange ang de to spleis rundene som har vært.. kan ikke si at det har vært stilt krav til S om å synliggjøre hva de pengene har gått til!! Det burde jo være slik at hun legger ut hva hun har hatt av faktiske utgifter til advokat slik at saldoen kommer frem!! Det er jo ikke unaturlig at flere stiller kritiske spørsmål ang hennes evne til å shoppe til enhver tid da hennes økonomi er så trang at spleis er nødvendig!!  Her har flere kanskje gitt av sitt lille i ett bidrag , så da synes vi det er på tide at vedkommende gir såpass respekt tilbake til velmente givere i form av synliggjøring av spleis pengene!

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GulleGull skrev (1 time siden):

Så kjedelig at du opplevde det da -men siden det satt ett hjerte bak så tenker jeg ikke at hun mente det spydig eller ufint?! Vil tro det dukker opp mange spørsmål rundt det hun viser frem og alle «spørsmål» eller kommentarer er vel ikke like vennlig spurt, som du gjorde…  Så at hun kommer med en oppfordring om å Google ting en at hun må svare hver og en alltid er kanskje ikke så rart i mine øyne  -føler Stine kanskje har en litt skarp tone generelt men det er vel mer hvordan hun er/kommuniserer uten at hun alltid mener å være frekk. Har spurt henne ett par ganger om ting jeg og har da fått ett veldig greit svar😊 Men skjønner vi opplever det forskjellig.😊

🙏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
1 hour ago, Støgga said:

Å som hun gjør seg til på joviale mammar. Usj

Hun skriver på Joviale: SPØR om du lurer på noe, samt hjerte. Men hvis du spør, så får du svar om å bruke Google, så kommer det en rant at hun ikke er Google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellgjeiter skrev (2 timer siden):

Hei! Vi er to voksne damer som følger denne snappen til S .. og er inne her å følger med på linker. Må si vi stiller oss undrende som mange ang de to spleis rundene som har vært.. kan ikke si at det har vært stilt krav til S om å synliggjøre hva de pengene har gått til!! Det burde jo være slik at hun legger ut hva hun har hatt av faktiske utgifter til advokat slik at saldoen kommer frem!! Det er jo ikke unaturlig at flere stiller kritiske spørsmål ang hennes evne til å shoppe til enhver tid da hennes økonomi er så trang at spleis er nødvendig!!  Her har flere kanskje gitt av sitt lille i ett bidrag , så da synes vi det er på tide at vedkommende gir såpass respekt tilbake til velmente givere i form av synliggjøring av spleis pengene!

Takk🙏

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (3 timer siden):

Å der var forsvareren igjen, hjelpes

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig skuespill på Joviale i dag.  Veldig ubehagelig å være vitne til. 

Hvem tror hun at hun er? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (2 timer siden):

Å der var forsvareren igjen, hjelpes

Kan du lese min kommentar igjen, Jeg sier jo at vi opplever ting forskjellig😊 Så forstår ikke  hva du mener? Syntes egentlig ikke noe om å bli kalt «blodfan eller forsvarer» heller, det kan oppleves som ett forsøk på å degradere en persons opplevelser/synspunkter og kommentarer i en diskusjon. 

Endret av GulleGull
La til en setning
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har mange tusen følgere ikke sant?? Også legger hun ut flere filmsnutter av sønnen i trusa😳😳😳 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (4 timer siden):

Å som hun gjør seg til på joviale mammar. Usj

Hun er jo den største skuespilleren ever...hvem tror hun at hun er?..sier det igjen og igjen, det blir bare verre og verre om jeg trodde det egentlig ikke var mulig 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heeelt anna oppførsel på joviale… Hærregud så kleint, å ikke minst utrolig teit! Håper virkelig det er mange som følger henne privat også, som ser detta..! Gjør seg til, skal være så morsom, prater annerledes, fjaser å danser hele tiden, å SMØR BLID…

Man skal ikke stille spm, for hun gidder ikke gjenta seg selv, men planter, vondter å sykdom, klær osv, det kan hun gjenta å gjenta å gjenta åååå gjenta.. Jeg blir matt, jeg blir helt paff, å jeg får sååå lyst til å si noe til henne! Det kommer jeg nokk til å gjøre, når strikken min ryker.. For den er rimelig tynn nå.. 

Å da kommer jeg til å skrive en lang melding med ALT jeg reagerer på, blant annet spleis, shopping, alle «diagnoser», løgner, frekkheten å alle stygge ranter å himling med øynene mot følgere, dobbeltmoralen, at hun oppfordrer til å stille spm, men «hun er ikke Google» eller at hun ikke har tid å ork til å svare, jeg kommer til å stille mange spm rundt migrene, men også CH, hvordan hun mener hun skal hjelpe andre barn mtp Bv når det hun er mest opptatt av er å få erstatning, at hun ikke hjelper noe når hun kunn snakker om sin sak som starter for nesten 40 år siden! Å det er helt sikkert mere også, som jeg ikke kommer på i farta… 

Jeg håper også du som har Clusterhodepine tørr å sende Stine en melding!! Spørre henne om hvor å hvordan hun ble utredet for dette, stille spm irundt dette medisinsk å med kunnskapen du sitter inne med, for å høre hva hun svarer til dette.. Jeg kan for lite om det, til å kunne stille innen feltet når det kommer til symptomer og behandling (vet at det ikke finnes noe behandling, annet enn oksygen?) Jeg håper noen stiller henne til veggs innen denne sykdommen.. For å juge på seg noe så alvorlig, det finnes ikke ord! Det har vært mange som har jugd på seg kreft for oppmerksomhet å penger, dette er like ille… 😠

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mistanke om at de fleste av følgerne hennes tenker sitt om skuespillet nå. Det er umulig å ikke få med seg hvor falskt og påtatt alt er.. Men de er nok også nysgjerrige på hvordan det går med bv saken. Den dagen det er over… spørs det om hun har så mange igjen.. Den som venter får se…😂

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (4 minutter siden):

Lurer på om presenil demens kan skrives opp på symptomlisten, for hun må glemme at hun snapper på to ulike kontoer MED mange av de samme følgerne….

Hyyysssjjj… tilfelle hu leser her, så har hu det i morra 😳

Hu burde søke teaterskolen, hu består inntaket med glans. Både med gråtetokter i senga, sinna ranter i kamera og overlykkeligste dama i gata. 

Hun burde kanskje ikke eksponer den minste gutten i alle situasjoner heller. 

Men flink til å strikke det er hun, det skal hun ha. 

Endret av Tulltulla
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellgjeiter skrev (7 timer siden):

Dere må i hvertfall ikke spørre henne på Snapchat ang dette, hvis dere har lyst til å følge med hvor saken ender. 

Det er stor fare for blokkering av henne ved kritiske spørsmål 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...