Tessa12 Skrevet 20. oktober 2021 #3421 Del Skrevet 20. oktober 2021 monstergospel skrev (1 minutt siden): Jeg la merke til at hun både i går og i dag spiste osterundstykker fra godt levert. Føler at hun bare har sluttet å vise frem "gavene" hun sender til seg selv pga. Kritikk, men hun digger godt levert så hun kjøper det fortsatt. Hadde ikke forundret meg med den kjøpegalskapen der i gårn. Deilig med frokost på døra daglig! Nå er det vel morgenlevering hun har fått fra i gaver da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 20. oktober 2021 #3422 Del Skrevet 20. oktober 2021 monstergospel skrev (2 minutter siden): Jeg la merke til at hun både i går og i dag spiste osterundstykker fra godt levert. Føler at hun bare har sluttet å vise frem "gavene" hun sender til seg selv pga. Kritikk, men hun digger godt levert så hun kjøper det fortsatt. Hadde ikke forundret meg med den kjøpegalskapen der i gårn. Deilig med frokost på døra daglig! De osterundsrykkene er vel sånne du får kjøpt i dagligvare? De har jo blitt pakka inn i plast siden Corona kom så vidt jeg vet… ? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monstergospel Skrevet 20. oktober 2021 #3423 Del Skrevet 20. oktober 2021 GulleGull skrev (8 minutter siden): De osterundsrykkene er vel sånne du får kjøpt i dagligvare? De har jo blitt pakka inn i plast siden Corona kom så vidt jeg vet… ? Nei. Verken coop, rema eller kiwi har osterundstykker i den formen. Men godtlevert har prikk like, bare å gå inn og se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlerke Skrevet 20. oktober 2021 #3424 Del Skrevet 20. oktober 2021 monstergospel skrev (11 minutter siden): Nei. Verken coop, rema eller kiwi har osterundstykker i den formen. Men godtlevert har prikk like, bare å gå inn og se. Bunnpris selger sånne.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinia Skrevet 20. oktober 2021 #3425 Del Skrevet 20. oktober 2021 monstergospel skrev (16 minutter siden): Nei. Verken coop, rema eller kiwi har osterundstykker i den formen. Men godtlevert har prikk like, bare å gå inn og se. Jeg har kjøpt helt like både på Kiwi og Coop 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 20. oktober 2021 #3426 Del Skrevet 20. oktober 2021 4 minutter siden, monstergospel said: Nei. Verken coop, rema eller kiwi har osterundstykker i den formen. Men godtlevert har prikk like, bare å gå inn og se. Rema1000 her hvor vi bor (i området til stine) har slike innpakket. Men uansett, kjøpe slike hver dag koster mye penger! De er tross alt 5 i familien… pluss pluss💸💸💸 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 20. oktober 2021 #3427 Del Skrevet 20. oktober 2021 Nussepus skrev (8 timer siden): Herregud så motbydelig hun oppfører seg på snap. Jeg heter ikke Stine Google Knutsen. Nei, med utdanningsnivået og kunnskapene hennes sier det seg helt selv! Jeg fikk ikke sett dagens snap før nå, og jeg ser at hun gikk ut mot de som spurte om kjemikalier i sprayen. Og jeg var en av de som spurte om det fordi jeg selv har katt. Tidligere når jeg har stilt spørsmål så har jeg fått hyggelige svar. Jeg har ikke stilt spørsmål om produkter før i går da, og jeg ser nå at det skulle jeg ikke gjort. Jeg fikk også beskjed om å Google det. «Google den❤️» direkte gjengitt. Så det hun sa idag.. okååå.. skal ikke stille spørsmål igjen! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 20. oktober 2021 #3428 Del Skrevet 20. oktober 2021 Lillemor1982 skrev (10 timer siden): Reagerte på dette selv. Hun satt lykksalig og kvitret mens hun nærmest "reklamerte" for ketaminbehandling (noe som i seg selv er en eksperimentell behandling med pumping av sterk medisin rett i årene) pluss dette smerteplasteret hun har fått fordi hun ikke ville ha noe som gjorde hu påvirket... btw så er smerteplaster et A-preparat dvs sterkeste kategori vi har i Norge (og det kan også gi ruseffekt) Jeg er også smertepasient, men hadde jeg fått slik behandling hadde jeg ikke delt det med tusenvis av folk på en snap🤦♀️ 👏👏👏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 20. oktober 2021 #3429 Del Skrevet 20. oktober 2021 Linye skrev (8 timer siden): Jeg mener det kan påvirke uheldig for lettpåvirkelige som ungdom og andre sårbare (som hun har en del av pga sakens kjerne). «Influensere» selger og reklamerer veldig for varer og tjenester, men er ofte nøye med å ikke nevne medisinske private anliggender. Dette bør egentlig si seg selv mener jeg. I tillegg fremmer hun det omtrent som når hun åpner gaver på en helt euforisk måte. Ikke bra. Jeg jobber med ungdom som lett kunne kommet og bedt om legetime fordi de vil teste det som denne damen reklamerer for!😣 🙏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 20. oktober 2021 #3430 Del Skrevet 20. oktober 2021 Kom over denne og denne stemmer så på meg. Haha🙈 Og jeg har «bare» to diagnoser… Stine slipper å velge bort dusj, sminke, føne hår og styre og ordne til tross for sine mange mange diagnoser…. Heldig!❣️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 20. oktober 2021 #3431 Del Skrevet 20. oktober 2021 Gjenferdet skrev (22 minutter siden): Jeg fikk ikke sett dagens snap før nå, og jeg ser at hun gikk ut mot de som spurte om kjemikalier i sprayen. Og jeg var en av de som spurte om det fordi jeg selv har katt. Tidligere når jeg har stilt spørsmål så har jeg fått hyggelige svar. Jeg har ikke stilt spørsmål om produkter før i går da, og jeg ser nå at det skulle jeg ikke gjort. Jeg fikk også beskjed om å Google det. «Google den❤️» direkte gjengitt. Så det hun sa idag.. okååå.. skal ikke stille spørsmål igjen! Ufin måte å svare på, det bør være rom for å stille spørsmål. Linye skrev (2 minutter siden): Kom over denne og denne stemmer så på meg. Haha🙈 Og jeg har «bare» to diagnoser… Stine slipper å velge bort dusj, sminke, føne hår og styre og ordne til tross for sine mange mange diagnoser…. Heldig!❣️ Hun er heldig med det, ja. Hell i uhell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 20. oktober 2021 #3432 Del Skrevet 20. oktober 2021 5 minutter siden, Chroma said: Ufin måte å svare på, det bør være rom for å stille spørsmål. Hun er heldig med det, ja. Hell i uhell? Absolutt😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nora88 Skrevet 20. oktober 2021 #3433 Del Skrevet 20. oktober 2021 (endret) monstergospel skrev (2 timer siden): Jeg la merke til at hun både i går og i dag spiste osterundstykker fra godt levert. Føler at hun bare har sluttet å vise frem "gavene" hun sender til seg selv pga. Kritikk, men hun digger godt levert så hun kjøper det fortsatt. Hadde ikke forundret meg med den kjøpegalskapen der i gårn. Deilig med frokost på døra daglig! kjøpt på spar eller eurospar i brumunddal for 10 kr st Endret 20. oktober 2021 av nora88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 20. oktober 2021 #3434 Del Skrevet 20. oktober 2021 Chroma skrev (9 timer siden): Men da er det jo legen som må snakke med ungdommen og forklare de ting, man kan ikke skåne barn og ungdom for alt. Jeg synes ikke hun har snakket om behandlingen sin på en ugrei måte, med mindre jeg har gått glipp av noe. Hun forklarte jo bare hva det går ut på, det kan da ikke kalles å reklamere for en behandling? Dette er heller ikke noe man bare kan bestille seg, det krever jo utredning og henvisninger. Jeg forstår ikke alt folk skal ta Stine for i denne tråden. Selvmedisinering, hørt om det? Det meste får unge og gamle tak selv uten henvisning, det er bare å stoppe riktige personer på gata.. Ketamin er et gammel partydop som i bølger er veldig trendy. Absolutt ikke noe hun burde glorifisere. https://nattogdag.no/2020/02/ketamin/ https://tidsskriftet.no/2000/05/kronikk/ketamin-medienes-nye-motedop 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 21. oktober 2021 #3435 Del Skrevet 21. oktober 2021 (endret) Jeg merket at lasset har veltet litt. Tidligere stilte jeg Stine spørsmål, og jeg fikk hyggelige svar tilbake. Jeg delte sårbare og personlige ting med henne, og hun var omsorgsfull og støttende tilbake. Vi hadde en gjensidig dialog. Nå, derimot, har jeg ikke lenger lyst til å sende flere meldinger. Jeg har katt og var for en stund siden hos veterinær med den. Katten hadde hatt en del utfordrende atferd og jeg var helt på tuppa. Jeg spurte veterinær om jeg kunne kjøpe sånn spray, men veterinær var skeptisk pga. kjemikalier. Da jeg så at Stine brukte spray så tenkte jeg instinktivt på min egen katt, og jeg sendte henne derfor et spørsmål om sprayen inneholdt kjemikalier. Ikke noe mer, bare et enkelt spørsmål. Tilbake fikk jeg at jeg heller skulle Google det. Min første tanke var «beklager». Jeg vurderte å beklage meg for at jeg spurte, men så tenkte jeg at det skal jeg jammen ikke. Jeg stilte et helt normalt spørsmål og gjorde ikke noe galt. Etter ranten i dag om at hun ikke er Stine Google Knutsen kjente jeg bare at jeg rett og slett følte meg skikkelig dum og til bry. Og jeg ble helt der at jeg ikke kommer til å stille flere spørsmål. Jeg føler meg sårbar som har utlevert personlige ting om meg, og har nå vært inne og slettet våre tidligere chatter. Jeg vil følge henne til barnevernssaken er avklart, men så kommer jeg til å avfølge henne. Jeg vil tro flere også ramler av etter hvert hvis de som stiller helt uskyldige spørsmål nærmest blir hengt ut på story. Man føler seg rett og slett i veien selv om man ikke har gjort noe galt. Endret 21. oktober 2021 av Gjenferdet 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 21. oktober 2021 #3436 Del Skrevet 21. oktober 2021 Gjenferdet skrev (2 timer siden): Jeg merket at lasset har veltet litt. Tidligere stilte jeg Stine spørsmål, og jeg fikk hyggelige svar tilbake. Jeg delte sårbare og personlige ting med henne, og hun var omsorgsfull og støttende tilbake. Vi hadde en gjensidig dialog. Nå, derimot, har jeg ikke lenger lyst til å sende flere meldinger. Jeg har katt og var for en stund siden hos veterinær med den. Katten hadde hatt en del utfordrende atferd og jeg var helt på tuppa. Jeg spurte veterinær om jeg kunne kjøpe sånn spray, men veterinær var skeptisk pga. kjemikalier. Da jeg så at Stine brukte spray så tenkte jeg instinktivt på min egen katt, og jeg sendte henne derfor et spørsmål om sprayen inneholdt kjemikalier. Ikke noe mer, bare et enkelt spørsmål. Tilbake fikk jeg at jeg heller skulle Google det. Min første tanke var «beklager». Jeg vurderte å beklage meg for at jeg spurte, men så tenkte jeg at det skal jeg jammen ikke. Jeg stilte et helt normalt spørsmål og gjorde ikke noe galt. Etter ranten i dag om at hun ikke er Stine Google Knutsen kjente jeg bare at jeg rett og slett følte meg skikkelig dum og til bry. Og jeg ble helt der at jeg ikke kommer til å stille flere spørsmål. Jeg føler meg sårbar som har utlevert personlige ting om meg, og har nå vært inne og slettet våre tidligere chatter. Jeg vil følge henne til barnevernssaken er avklart, men så kommer jeg til å avfølge henne. Jeg vil tro flere også ramler av etter hvert hvis de som stiller helt uskyldige spørsmål nærmest blir hengt ut på story. Man føler seg rett og slett i veien selv om man ikke har gjort noe galt. Det er jo dette flere av oss har prøvd å si mange ganger her, men da har vi nesten ikke blitt trodd. Da har vi fått tilbake at det da handler om at vi formulerer spørsmålene på en dårlig/ufin måte. Kjipt du føler deg dum etter å ha stil et enkelt spørsmål i en fin tone, det er ingen god følelse. Forstår at du syns det var utrivelig. Er som med mange andre ting flere av oss her inne har skrevet. Vi skriver om vår opplevelse av Stine, svar vi har fått av henne, blokkeringer enkelte har fått, og stiller spørsmål ved ting hun selv sier og gjør. Men vi blir ikke trodd, blir anklaget for å slenge dritt og spre rykter, at vi skriver ufint til henne etc. Helt til mange av de selv opplever å få et kjipt svar tilbake eller begynner å se selv at ting skurrer. Min hensikt med å følge Stine har aldri vært for å sverte henne eller noe. I begynnelsen syns jeg hun virket som et flott menneske, med gode intensjoner, godt humør og troverdighet. Nå derimot, er det altfor mye motsigelser, surhet og usannheter som kommer fra henne. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 21. oktober 2021 #3437 Del Skrevet 21. oktober 2021 Gjenferdet skrev (5 timer siden): Jeg merket at lasset har veltet litt. Tidligere stilte jeg Stine spørsmål, og jeg fikk hyggelige svar tilbake. Jeg delte sårbare og personlige ting med henne, og hun var omsorgsfull og støttende tilbake. Vi hadde en gjensidig dialog. Nå, derimot, har jeg ikke lenger lyst til å sende flere meldinger. Jeg har katt og var for en stund siden hos veterinær med den. Katten hadde hatt en del utfordrende atferd og jeg var helt på tuppa. Jeg spurte veterinær om jeg kunne kjøpe sånn spray, men veterinær var skeptisk pga. kjemikalier. Da jeg så at Stine brukte spray så tenkte jeg instinktivt på min egen katt, og jeg sendte henne derfor et spørsmål om sprayen inneholdt kjemikalier. Ikke noe mer, bare et enkelt spørsmål. Tilbake fikk jeg at jeg heller skulle Google det. Min første tanke var «beklager». Jeg vurderte å beklage meg for at jeg spurte, men så tenkte jeg at det skal jeg jammen ikke. Jeg stilte et helt normalt spørsmål og gjorde ikke noe galt. Etter ranten i dag om at hun ikke er Stine Google Knutsen kjente jeg bare at jeg rett og slett følte meg skikkelig dum og til bry. Og jeg ble helt der at jeg ikke kommer til å stille flere spørsmål. Jeg føler meg sårbar som har utlevert personlige ting om meg, og har nå vært inne og slettet våre tidligere chatter. Jeg vil følge henne til barnevernssaken er avklart, men så kommer jeg til å avfølge henne. Jeg vil tro flere også ramler av etter hvert hvis de som stiller helt uskyldige spørsmål nærmest blir hengt ut på story. Man føler seg rett og slett i veien selv om man ikke har gjort noe galt. 🙏🏼🙏🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 21. oktober 2021 #3438 Del Skrevet 21. oktober 2021 Gjenferdet skrev (5 timer siden): Jeg merket at lasset har veltet litt. Tidligere stilte jeg Stine spørsmål, og jeg fikk hyggelige svar tilbake. Jeg delte sårbare og personlige ting med henne, og hun var omsorgsfull og støttende tilbake. Vi hadde en gjensidig dialog. Nå, derimot, har jeg ikke lenger lyst til å sende flere meldinger. Jeg har katt og var for en stund siden hos veterinær med den. Katten hadde hatt en del utfordrende atferd og jeg var helt på tuppa. Jeg spurte veterinær om jeg kunne kjøpe sånn spray, men veterinær var skeptisk pga. kjemikalier. Da jeg så at Stine brukte spray så tenkte jeg instinktivt på min egen katt, og jeg sendte henne derfor et spørsmål om sprayen inneholdt kjemikalier. Ikke noe mer, bare et enkelt spørsmål. Tilbake fikk jeg at jeg heller skulle Google det. Min første tanke var «beklager». Jeg vurderte å beklage meg for at jeg spurte, men så tenkte jeg at det skal jeg jammen ikke. Jeg stilte et helt normalt spørsmål og gjorde ikke noe galt. Etter ranten i dag om at hun ikke er Stine Google Knutsen kjente jeg bare at jeg rett og slett følte meg skikkelig dum og til bry. Og jeg ble helt der at jeg ikke kommer til å stille flere spørsmål. Jeg føler meg sårbar som har utlevert personlige ting om meg, og har nå vært inne og slettet våre tidligere chatter. Jeg vil følge henne til barnevernssaken er avklart, men så kommer jeg til å avfølge henne. Jeg vil tro flere også ramler av etter hvert hvis de som stiller helt uskyldige spørsmål nærmest blir hengt ut på story. Man føler seg rett og slett i veien selv om man ikke har gjort noe galt. Jøss.....er ikke du en av de som har forsvart henne med nebb og klør da? 🤔🙄 Så bare ett lite googel svar er nok til at du "fikk opp øynene" ? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 21. oktober 2021 #3439 Del Skrevet 21. oktober 2021 Gjenferdet skrev (6 timer siden): Jeg merket at lasset har veltet litt. Tidligere stilte jeg Stine spørsmål, og jeg fikk hyggelige svar tilbake. Jeg delte sårbare og personlige ting med henne, og hun var omsorgsfull og støttende tilbake. Vi hadde en gjensidig dialog. Nå, derimot, har jeg ikke lenger lyst til å sende flere meldinger. Jeg har katt og var for en stund siden hos veterinær med den. Katten hadde hatt en del utfordrende atferd og jeg var helt på tuppa. Jeg spurte veterinær om jeg kunne kjøpe sånn spray, men veterinær var skeptisk pga. kjemikalier. Da jeg så at Stine brukte spray så tenkte jeg instinktivt på min egen katt, og jeg sendte henne derfor et spørsmål om sprayen inneholdt kjemikalier. Ikke noe mer, bare et enkelt spørsmål. Tilbake fikk jeg at jeg heller skulle Google det. Min første tanke var «beklager». Jeg vurderte å beklage meg for at jeg spurte, men så tenkte jeg at det skal jeg jammen ikke. Jeg stilte et helt normalt spørsmål og gjorde ikke noe galt. Etter ranten i dag om at hun ikke er Stine Google Knutsen kjente jeg bare at jeg rett og slett følte meg skikkelig dum og til bry. Og jeg ble helt der at jeg ikke kommer til å stille flere spørsmål. Jeg føler meg sårbar som har utlevert personlige ting om meg, og har nå vært inne og slettet våre tidligere chatter. Jeg vil følge henne til barnevernssaken er avklart, men så kommer jeg til å avfølge henne. Jeg vil tro flere også ramler av etter hvert hvis de som stiller helt uskyldige spørsmål nærmest blir hengt ut på story. Man føler seg rett og slett i veien selv om man ikke har gjort noe galt. Man føler seg til bry, dum og i veien. Har sluttet å følge henne nå. En god følelse! Håper du har virkelige, ekte og fine venner rundt deg, som ser deg for den du er, som ønsker å lytte til deg og snakke med deg. Desverre, å dele såebare ting med fremmede kan gjøre vondt. Heier på deg ❤. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 21. oktober 2021 #3440 Del Skrevet 21. oktober 2021 6 hours ago, Gjenferdet said: Jeg merket at lasset har veltet litt. Tidligere stilte jeg Stine spørsmål, og jeg fikk hyggelige svar tilbake. Jeg delte sårbare og personlige ting med henne, og hun var omsorgsfull og støttende tilbake. Vi hadde en gjensidig dialog. Nå, derimot, har jeg ikke lenger lyst til å sende flere meldinger. Jeg har katt og var for en stund siden hos veterinær med den. Katten hadde hatt en del utfordrende atferd og jeg var helt på tuppa. Jeg spurte veterinær om jeg kunne kjøpe sånn spray, men veterinær var skeptisk pga. kjemikalier. Da jeg så at Stine brukte spray så tenkte jeg instinktivt på min egen katt, og jeg sendte henne derfor et spørsmål om sprayen inneholdt kjemikalier. Ikke noe mer, bare et enkelt spørsmål. Tilbake fikk jeg at jeg heller skulle Google det. Min første tanke var «beklager». Jeg vurderte å beklage meg for at jeg spurte, men så tenkte jeg at det skal jeg jammen ikke. Jeg stilte et helt normalt spørsmål og gjorde ikke noe galt. Etter ranten i dag om at hun ikke er Stine Google Knutsen kjente jeg bare at jeg rett og slett følte meg skikkelig dum og til bry. Og jeg ble helt der at jeg ikke kommer til å stille flere spørsmål. Jeg føler meg sårbar som har utlevert personlige ting om meg, og har nå vært inne og slettet våre tidligere chatter. Jeg vil følge henne til barnevernssaken er avklart, men så kommer jeg til å avfølge henne. Jeg vil tro flere også ramler av etter hvert hvis de som stiller helt uskyldige spørsmål nærmest blir hengt ut på story. Man føler seg rett og slett i veien selv om man ikke har gjort noe galt. Dette er jeg lei meg for å høre. Det har du ikke fortjent. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå