Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Toiny skrev (10 minutter siden):

Og alt med medisiner/ sykdommer/ diagnoser det tar hun gjerne repetisjoner på gang på gang.. i motsetning til andre ting folk lurer på, som hvor klær og sminke er fra. Hun traller og danser og ser direkte lykkelig ut når hun jabber i vei om smerteplaster og diagnoser!

Ja kan skjønne at hun er da ikke goggle..å nesten håner de som spør. Må da gå å si ting på en fin måte.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nussepus skrev (7 timer siden):

Man får 20 MG ketalar ved smertebehandling. Blandet med lokalbedøvelse og nacl. Så mengden ketalar er veldig liten. 

Så liten at man ser London-buss og geiter i rommet? Ahaa såpass liten ja 🤔 Stine reklamerte godt der

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmuggost skrev (5 minutter siden):

Så liten at man ser London-buss og geiter i rommet? Ahaa såpass liten ja 🤔 Stine reklamerte godt der

Det er jo bare tull. Behandlingen blir gitt over 60 min og jeg har fortsatt ikke vært borti noen som blir ruset av det. Xylocain gir ikke rus. 

Endret av Nussepus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (11 timer siden):

Stine er en av de...... Få opp øynene. 

Nei det er hun ikkeå. At man er uenig å tar henne i løgn er ikke mobbing 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (11 timer siden):

Jeg er fullstendig klar over at jeg kan slutte å følge, tro meg, det he gjort med vloggere som jeg ikke liker, noe som flere her på siden skulle h gjort 🙈

Heller et klask for mye enn å mobbe 🤷‍♀️ når du ikke har innsikt til å se hva som til tider skjer her på siden 🤦‍♀️

Du er så usaklig å styr stadig til personangrep … 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (2 minutter siden):

Det er jo bare tull. 

Tull? Stine satt jo og sa det selv i går eller forrigårs. De første gangene så hun London buss og geiter. Jeg husker også de første gangene hun kom hjem fra de behandlingene. Høy som et fjell og røra og babla tull. Jeg ble så skamfull av å se på, så måtte bare slå av

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (4 minutter siden):

Nei det er hun ikkeå. At man er uenig å tar henne i løgn er ikke mobbing 

Har ikke med uenighet å gjøre eller løgn, gir opp 🤦‍♀️

Screenshot_20211019_235731_com.android.chrome.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (5 minutter siden):

Har ikke med uenighet å gjøre eller løgn, gir opp 🤦‍♀️

Screenshot_20211019_235731_com.android.chrome.jpg

Du har lenker til den før!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmuggost skrev (6 minutter siden):

Tull? Stine satt jo og sa det selv i går eller forrigårs. De første gangene så hun London buss og geiter. Jeg husker også de første gangene hun kom hjem fra de behandlingene. Høy som et fjell og røra og babla tull. Jeg ble så skamfull av å se på, så måtte bare slå av

Da må hun ha fått noe annet enn vanlig smertebehandling med ketalar. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støgga skrev (På 19.10.2021 den 17.53):

Hull i lungen, klapper ikke den sammen da?? Har vi en lege her? 

Akuttmedisinsk sier min lege ektemann, om hun da ikke har CF!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (7 minutter siden):

Du har lenker til den før!

Ja, og her står det viktige ting man aldri kan få lest nok 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (5 minutter siden):

Akuttmedisinsk sier min lege ektemann, om hun da ikke har CF!

Takk for svar fra lege🙈 ikke godt å si hva hun har og ikke har😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (44 minutter siden):

Ketalar er jo et smertestillende som brukes masse innen akuttmedisin. Uansett om behandlingen er eksperimentell så er den brukt i mange år og med veldig godt resultat. Mange slutter med vanedannende medisiner etter å ha startet med dette. Og dette er behandling som settes i verk av spesialister så at du mener at hun påvirker andre til å bruke dette er bare tull. 

Ketamin er ikke smertestillende, det er et anestesikum/narkosemiddel. Så der tar du feil. Bare å slå opp i Felleskatalogen å se.

Flott for de som kan kutte ned på vanedannende, men i dette tilfellet kombineres det jo med et sterkt vanedannende smerteplaster (opioid). Så ikke rart hu blir høy som et hus 🙈 Kleint å legge ut om hallusinasjoner o.l. Denne behandlingen er jo også noe folk strengt tatt kunne Google seg til ettersom Stine ikke heter Google til mellomnavn som hu nebba om før i dag. Men når det gjelder slike ting så maler hu opp att og opp att og det vil ingen ende ta

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (17 minutter siden):

Ketamin er ikke smertestillende, det er et anestesikum/narkosemiddel. Så der tar du feil. Bare å slå opp i Felleskatalogen å se.

Flott for de som kan kutte ned på vanedannende, men i dette tilfellet kombineres det jo med et sterkt vanedannende smerteplaster (opioid). Så ikke rart hu blir høy som et hus 🙈 Kleint å legge ut om hallusinasjoner o.l. Denne behandlingen er jo også noe folk strengt tatt kunne Google seg til ettersom Stine ikke heter Google til mellomnavn som hu nebba om før i dag. Men når det gjelder slike ting så maler hu opp att og opp att og det vil ingen ende ta

Rart vi bruker det ute på skadested til hardt skadde pasienter for å smertestillende de da. Du vet hva anestetikum betyr?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker man skal legge den smertebehandlingen til Stine død for en stund -nå begynner det å rotes og røres i medikamentnavn, doser og bivirkninger. Hun følger ett opplegg via spesialisthelsetjenesten, så de følger opp og sørger nok for at hun får den behandlingen de mener gagner henne best akkurat nå😊 

Når man sier hun virker «euforisk» når hun snakker om behandling så ville nok jeg også hatt ett adrenalinrush når jeg endelig hadde fått en behandling som fikk meg til å fungere i hverdagen når man i lang tid har vært syk og gått rundt og ikke fungert. Hun har også siste dagene jeg har fulgt med vist frem sminken hun bruker og neglelakkene hun bruker -ser det var etterlyst at hun ikke svarte på spm om det😊

Endret av GulleGull
Rettet opp skrivefeil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Linye skrev (11 timer siden):

Hun er en som når ut til utrolig mange. Tenk på alle som fikk med seg hennes iver og glede vedrørende medisiner og heftig behandling igår? Hun tenker ikke over sitt ansvar! Sitte der og reklamere om tøff behandling uten å ofre en tanke over hvem som er hennes publikum!😡

👏👏👏

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (7 minutter siden):

Rart vi bruker det ute på skadested til hardt skadde pasienter for å smertestillende de da. Du vet hva anestetikum betyr?

Ja det vet jeg. Er medisinsk utdannet, har en mastergrad og jobber med legemidler. "For å smertestillende de", som du skriver - hva innebærer det? 😂 Herregud ta en titt på Felleskatalogen du før du later som du har peiling 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la merke til at hun både i går og i dag spiste osterundstykker fra godt levert.

Føler at hun bare har sluttet å vise frem "gavene" hun sender til seg selv pga. Kritikk, men hun digger godt levert så hun kjøper det fortsatt. Hadde ikke forundret meg med den kjøpegalskapen der i gårn. Deilig med frokost på døra daglig!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...