Babyblue69 Skrevet 19. oktober 2021 #3281 Del Skrevet 19. oktober 2021 Polarpuma skrev (1 time siden): Det er ikke sant. Og ingen her behøver å prøve å felle henne, det kommer hun til å klare fint selv. Ingen kan komme med så mye usannheter og bedrag uten at fellen klapper en dag. Historien hennes om barndommen er trist nok som den her, hun kunne fått sympati og støtte i massevis, uten å overdrive og komme med usannheter. Og snille uskyldige mennesker blir ført bak lyset og utnyttet. Ja det synes jeg også skal komme frem, og ikke kun hennes ensidige vinkel fra kanalen sin, som ikke har noen moderator, (men burde hatt det). I øvrig synes jeg at Stine har mange gode kvaliteter, utrolig kreativ og flink med strikking og interiør. Burde vel slutte å følge henne fordi det er så mye annet tull, men man blir jo revet med. Det er mere drama enn en tv serie og det eskalerer dag for dag. Det er fascinerende å følge med i på flere måter. Håper hun får hjelp. Dessverre så er det sånn det oppfattes av flere. Enten ser dere det ikke selv, ellers så vil dere ikke se det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 19. oktober 2021 #3282 Del Skrevet 19. oktober 2021 SnippSnappSnute2 skrev (1 time siden): Der tar du helt feil. Det er ikke grunnen. Følg med på snappen og Følg med en stund. Hva er realistisk, realitet og sannheten?? Det er frivillig å følge Stine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3283 Del Skrevet 19. oktober 2021 (endret) 24 minutter siden, Babyblue69 said: Dessverre så er det sånn det oppfattes av flere. Enten ser dere det ikke selv, ellers så vil dere ikke se det. Det er jaggu mye du/noen enkelte ikke ser den andre veien heller. At dere mener det er helt innafor å føre folk bak lyset og latterliggjøre folk på snap, er helt utrolig. Ja, her ser man verden med forskjellige øyne, og det kommer jo frem meget klart her i forumet og i debattforum generelt. Endret 19. oktober 2021 av Polarpuma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 19. oktober 2021 #3284 Del Skrevet 19. oktober 2021 (endret) Polarpuma skrev (29 minutter siden): Det er jaggu mye du/noen enkelte ikke ser den andre veien heller. At dere mener det er helt innafor å føre folk bak lyset og latterliggjøre folk på snap, er helt utrolig. Ja, her ser man verden med forskjellige øyne, og det kommer jo frem meget klart her i forumet og i debattforum generelt. Jeg ser og hører det som blir sagt og vist. Jeg vet at at det kan være ting Stine gjør som jeg også tenker over. Forskjellen er bare det at vi er flere som ikke har behov for å latterliggjøre henne her. Det er det som blir gjort av flere og da må det være rom for at de som gjør det får et tilbakemelding. Vi skal ikke opptre som dommere og henge henne ut for det minste hun gjør. Jeg er utdannet innen psykiatrien og jobber med mennesker med psykiske lidelser. For meg er alle like mye verdt med eller uten baggasje. Jeg vil påstå at det er en ukultur er med nettmobbing her inne. Endret 19. oktober 2021 av Babyblue69 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3285 Del Skrevet 19. oktober 2021 3 minutter siden, Babyblue69 said: Jeg ser og hører det som blir sagt og vist. Jeg vet at at det kan være ting Stine gjør som jeg også tenker over. Forskjellen er bare det at vi er flere som ikke har behov for å latterliggjøre henne her. Det er det som blir gjort av flere og da må det være rom for at de som gjør det får et tilbakemelding. Vi skal ikke opptre som dommere og henge henne ut for det minste hun gjør. Jeg er utdannet innen psykiatrien og jobber med mennesker med psykiske lidelser. For meg er alle like mye verdt med eller uten baggasje. Jeg vil påstå at det er en ukultur er med nettmobbing her inne. Mulig jeg husker feil, men synes du har vært ganske så ekkel i tonen herinne, og så snakker du om nettmobbing?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 19. oktober 2021 #3286 Del Skrevet 19. oktober 2021 Polarpuma skrev (1 minutt siden): Mulig jeg husker feil, men synes du har vært ganske så ekkel i tonen herinne, og så snakker du om nettmobbing?! Jeg har reagert på hetsen av Stine. Har også postet feil på innlegg som var tenkt som svar på annet innlegg med innhold av det som for flere oppleves som hets. Jeg har beklaget for denne feilen. Det jeg synes er rart er at de som hetser tar det som mobbing da de får en reaksjon på innholdet i et innlegg. Har jeg gjort en feil, så beklager jeg så klart det. Skulle bare mangle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. oktober 2021 #3287 Del Skrevet 19. oktober 2021 (endret) Polarpuma skrev (19 minutter siden): Mulig jeg husker feil, men synes du har vært ganske så ekkel i tonen herinne, og så snakker du om nettmobbing?! Ikke bare du som har reagert , får meg til å tvile på hun er i jobb innenfor psykiatrien Endret 19. oktober 2021 av Orly 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3288 Del Skrevet 19. oktober 2021 11 minutter siden, Babyblue69 said: Jeg har reagert på hetsen av Stine. Har også postet feil på innlegg som var tenkt som svar på annet innlegg med innhold av det som for flere oppleves som hets. Jeg har beklaget for denne feilen. Det jeg synes er rart er at de som hetser tar det som mobbing da de får en reaksjon på innholdet i et innlegg. Har jeg gjort en feil, så beklager jeg så klart det. Skulle bare mangle. Ja det samme er skjedd for meg, har svart på feil innlegg og lagt meg flat og beklaget. De ekle kommentarene fra deg kom dog FØR dette skjedde med deg forleden dag. Du skriver over: “Det jeg synes er rart er at de som hetser tar det som mobbing da de får en reaksjon på innholdet i et innlegg.” Altså de innlegg folk skriver er som en reaksjon på Stines snap. Hva er forskjell på reaksjon på hennes snap og reaksjon på innlegg herinne? Ja bare lurer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 19. oktober 2021 #3289 Del Skrevet 19. oktober 2021 Polarpuma skrev (2 minutter siden): Ja det samme er skjedd for meg, har svart på feil innlegg og lagt meg flat og beklaget. De ekle kommentarene fra deg kom dog FØR dette skjedde med deg forleden dag. Du skriver over: “Det jeg synes er rart er at de som hetser tar det som mobbing da de får en reaksjon på innholdet i et innlegg.” Altså de innlegg folk skriver er som en reaksjon på Stines snap. Hva er forskjell på reaksjon på hennes snap og reaksjon på innlegg herinne? Ja bare lurer. Da ser du ikke hvordan hun blir gjort narr av her inne ved det minste hun gjør. For enkelte så et alt feil av det hun gjør. Alt Stine gjør er ikke løgn og usannheter. Det virker som noen ønsker henne bare vondt fordi hun er som er. Så fint å høre at du også har svart feil og beklaget. Det er en god egenskap 👍 Vi gjør alle feil. Sånn er det å være menneske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3290 Del Skrevet 19. oktober 2021 6 minutter siden, Babyblue69 said: Da ser du ikke hvordan hun blir gjort narr av her inne ved det minste hun gjør. For enkelte så et alt feil av det hun gjør. Alt Stine gjør er ikke løgn og usannheter. Det virker som noen ønsker henne bare vondt fordi hun er som er. Så fint å høre at du også har svart feil og beklaget. Det er en god egenskap 👍 Vi gjør alle feil. Sånn er det å være menneske. Ja fin egenskap. Men du svarer ikke på mitt spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 19. oktober 2021 #3291 Del Skrevet 19. oktober 2021 Polarpuma skrev (4 minutter siden): Ja fin egenskap. Men du svarer ikke på mitt spørsmål? Forskjellen er hvordan et innlegg blir formulert som gjør at andre oppfatter det som hets. Alt Stine foretar seg er feil for noen. Det legges også ut usannheter om hvordan hun skal være fordi hun har fibromyalgi. De med fibromyalgi trenger ikke å ha det som andre har det. Det er også gode og dårlige perioder når man har fibromyalgi. Det blir helt feil p dømme henne for at hun ikke passer inn i rammene til andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3292 Del Skrevet 19. oktober 2021 5 minutter siden, Babyblue69 said: Forskjellen er hvordan et innlegg blir formulert som gjør at andre oppfatter det som hets. Alt Stine foretar seg er feil for noen. Det legges også ut usannheter om hvordan hun skal være fordi hun har fibromyalgi. De med fibromyalgi trenger ikke å ha det som andre har det. Det er også gode og dårlige perioder når man har fibromyalgi. Det blir helt feil p dømme henne for at hun ikke passer inn i rammene til andre. Du oppfatter andre innlegg som hets. De oppfatter dine innlegg som hets. Du kan godt “kritisere, rakke ned og dømme”, men andre kan ikke? Jeg ser fortsatt ikke forskjellen?! Du har formulert innlegg herinne på en stygg måte, bare fordi man er uenig med deg. Mulig jeg er treig, men kan du prøve å forklare meg igjen hva forskjellen er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 19. oktober 2021 #3293 Del Skrevet 19. oktober 2021 Polarpuma skrev (2 minutter siden): Du oppfatter andre innlegg som hets. De oppfatter dine innlegg som hets. Du kan godt “kritisere, rakke ned og dømme”, men andre kan ikke? Jeg ser fortsatt ikke forskjellen?! Du har formulert innlegg herinne på en stygg måte, bare fordi man er uenig med deg. Mulig jeg er treig, men kan du prøve å forklare meg igjen hva forskjellen er? Hvis andre oppfatter det som hets da jeg har reagert på usannheter og dømming av et menneske som er seg selv på godt og vondt, så kan ikke jeg gjøre noe med det. Jeg har fått beskjed om å ikke delta her inne pga av dette. Andre har også blitt oppfordret til å ikke svare meg for at jeg skulle slutte å reagere på behandlingen Stine får av noen. Nylig så var det ikke akseptabelt at en her som følger Stine uttalte seg om hetsen. Dette er ikke greit synes jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. oktober 2021 #3294 Del Skrevet 19. oktober 2021 Hannah80 skrev (5 timer siden): Ante ikke hvem dette mennesket var, før jeg snublet over denne tråden. Det er jo tydelig at denne damen sliter. På flere vis. Og når man velger å være en offentlig person, så må man forvente at publikummet kommer med tilbakemeldinger. På godt og vondt. Men denne tråden består for det meste nå av ren latterliggjøring og hets. Ikke i nærheten av "konstruktiv kritikk". Blir faktisk uvel å lese enkelte innlegg. Og jeg har problemer med å forstå at folk gidder å bruke tiden sin på å følge med på andre menneskers liv. Mennesker de tydelig ikke liker. Det er ikke alt man trenger å kommentere i det offentlige rom. Man sparker ikke folk som allerede ligger (fysisk/psykisk) nede. 👏👏👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. oktober 2021 #3295 Del Skrevet 19. oktober 2021 Babyblue69 skrev (1 time siden): Jeg ser og hører det som blir sagt og vist. Jeg vet at at det kan være ting Stine gjør som jeg også tenker over. Forskjellen er bare det at vi er flere som ikke har behov for å latterliggjøre henne her. Det er det som blir gjort av flere og da må det være rom for at de som gjør det får et tilbakemelding. Vi skal ikke opptre som dommere og henge henne ut for det minste hun gjør. Jeg er utdannet innen psykiatrien og jobber med mennesker med psykiske lidelser. For meg er alle like mye verdt med eller uten baggasje. Jeg vil påstå at det er en ukultur er med nettmobbing her inne. 👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3296 Del Skrevet 19. oktober 2021 5 minutter siden, Babyblue69 said: Hvis andre oppfatter det som hets da jeg har reagert på usannheter og dømming av et menneske som er seg selv på godt og vondt, så kan ikke jeg gjøre noe med det. Jeg har fått beskjed om å ikke delta her inne pga av dette. Andre har også blitt oppfordret til å ikke svare meg for at jeg skulle slutte å reagere på behandlingen Stine får av noen. Nylig så var det ikke akseptabelt at en her som følger Stine uttalte seg om hetsen. Dette er ikke greit synes jeg. Nei det er ikke greit. Men du besvarer fortsatt ikke på spørsmålet mitt. Jeg gir opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 19. oktober 2021 #3297 Del Skrevet 19. oktober 2021 Polarpuma skrev (1 minutt siden): Nei det er ikke greit. Men du besvarer fortsatt ikke på spørsmålet mitt. Jeg gir opp. Ja det beste er om vi overser babyblue, hun kommer aldri til å gi seg. Hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg trudd det var T. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 19. oktober 2021 #3298 Del Skrevet 19. oktober 2021 Babyblue69 skrev (3 timer siden): Jeg kjøper ikke alt som blir sagt av henne på Snapp. Men jeg trenger ikke å være ufin og nedlatende her inne mot Stine av den grunn. Helt enig at man ikke bør være ufin og nedlatende mot Stine. Da sier du at det er greit å uttale seg ufint om folk hun er og blir forbannet på i hverdagen? Dette er mennesker som kanskje ikke vet om hennes uttalelser eller har mulighet å forsvare på hennes kanal. Du synes det er greit at hun har et ordbruk som heller ikke passer på en offentlig kanal? hvor hun ikke kjenner sine tusenvis av seere. Hun snakker om nær personer rundt moren og henne som kanskje ikke har mulighet til å forsvare seg på hennes kanal. Ja, hun vil straffe systemet og ja hun har all grunn til å være sint, bitter og forbannet. Ja hun viser mange sider av seg selv på sin offentlige kanal. Det er grunnen til at mange stiller spørsmål. Det er ikke nedlatende eller ufint for alle. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnippSnappSnute2 Skrevet 19. oktober 2021 #3299 Del Skrevet 19. oktober 2021 Babyblue69 skrev (2 timer siden): Det er frivillig å følge Stine. Ja så absolutt, det er helt frivillig. Flere startet å følge henne når saken kom ut på medier og sosiale medier. Når man selv har samme "bagasje", da ønsket man å følge henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 19. oktober 2021 #3300 Del Skrevet 19. oktober 2021 6 minutter siden, Støgga said: Ja det beste er om vi overser babyblue, hun kommer aldri til å gi seg. Hadde jeg ikke vist bedre hadde jeg trudd det var T. Svarene hennes faller på sin egen urimelighet. Hun rettferdiggjør hennes eget språkbruk mens kritiserer andres. Er ikke Stine også sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå