Måne Rampelyset Skrevet 14. oktober 2021 #3061 Del Skrevet 14. oktober 2021 Tråden er ryddet for ryktespredning, krenkelser, avsporing, brukerdebatt, brukerangrep og svar til dette. Måne, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 14. oktober 2021 #3062 Del Skrevet 14. oktober 2021 Gjenferdet skrev (3 timer siden): Enig. Jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig å forstå her? Jeg skal muligens anmelde overgrep fra barndommen, og i den sammenheng hentet jeg ut relevante dokumenter fra barnevernet, og jeg og jurist tok fatt på papirene. Jeg fikk sammenbrudd, og det endte med at hun måtte lese resten alene. Jeg har enda ikke rørt resten ett år etter, bare sortert i permer uten å lese. Det er tøft å lese og det utløser traumereaksjoner. Derfor unngår man, selv om man burde ha lest gjennom det. Jeg forstår Stine 100 %. Hvis man ikke forstår det så vitner det om manglende evne til å sette seg inn i hvor tøft slike prosesser er. Ønsker deg lykke til med det. ❤️ Vet det er jævlig. Og ja, det utløser reaksjoner og er vanskelig. Det påvirker heller ingen av oss her inne om hun bruker tid på papirene sine. Forstår ikke hvorfor det diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 14. oktober 2021 #3063 Del Skrevet 14. oktober 2021 Gjenferdet skrev (4 timer siden): Enig. Jeg skjønner ikke hva som er så vanskelig å forstå her? Jeg skal muligens anmelde overgrep fra barndommen, og i den sammenheng hentet jeg ut relevante dokumenter fra barnevernet, og jeg og jurist tok fatt på papirene. Jeg fikk sammenbrudd, og det endte med at hun måtte lese resten alene. Jeg har enda ikke rørt resten ett år etter, bare sortert i permer uten å lese. Det er tøft å lese og det utløser traumereaksjoner. Derfor unngår man, selv om man burde ha lest gjennom det. Jeg forstår Stine 100 %. Hvis man ikke forstår det så vitner det om manglende evne til å sette seg inn i hvor tøft slike prosesser er. Det er vel heller mere det at hun SIER at hun skal gjøre det, men som mye annet er det bare prat… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 14. oktober 2021 #3064 Del Skrevet 14. oktober 2021 Lillemor1982 skrev (4 timer siden): Kan hun ikke gjøre som alle vi andre, bestille seg en frisørtime på en eller annen salong? Er da frisører overalt 🙈 LITT tydelig at hun fisker etter om noen kan fikse/sponse.... Jeeess, det er det😉🥲 Jeg tenkte å skrive det samme, men jeg gjorde det ikke, men jeg tenkte akkurat det samme😅😁 For det er jo heller ikke første gang..😆 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumundaline Skrevet 15. oktober 2021 #3065 Del Skrevet 15. oktober 2021 La hun ikke ut bilder og pris på maskemarkørene? Eller har hun sletta de snappene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmuggost Skrevet 15. oktober 2021 #3066 Del Skrevet 15. oktober 2021 Tenkte jeg skulle se gjennom Stine sine snaps i dag. Hun begynte dagen med å kjefte på seerne sine og gjøre narr av spørsmålene som var kommet inn. Hvem tror hun at hun egentlig? Hu er rimelig høy på seg selv nå. Og truer med at hun skal slutte å å snappe. Vel, det kommer aldri til å skje uansett. Jeg orket ikke å se mer enn er par min. For et tragisk kvinnemenneske 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumundaline Skrevet 15. oktober 2021 #3067 Del Skrevet 15. oktober 2021 Blåmuggost skrev (8 minutter siden): Tenkte jeg skulle se gjennom Stine sine snaps i dag. Hun begynte dagen med å kjefte på seerne sine og gjøre narr av spørsmålene som var kommet inn. Hvem tror hun at hun egentlig? Hu er rimelig høy på seg selv nå. Og truer med at hun skal slutte å å snappe. Vel, det kommer aldri til å skje uansett. Jeg orket ikke å se mer enn er par min. For et tragisk kvinnemenneske Tidenes tommeste trussel🤣🤣🤣 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 15. oktober 2021 #3068 Del Skrevet 15. oktober 2021 Brumundaline skrev (5 timer siden): La hun ikke ut bilder og pris på maskemarkørene? Eller har hun sletta de snappene? Jo, hun gjorde det. Mulig hun har sletta fordi det er tomt 🤷♀️ Var også en ufin melding med på bildet, at hvis man skulle kjøpe så måtte man ta de man fikk. HUN kunne ikke drive og snappe fram og med bilder og farger og lignende 🤦♀️🤦♀️ Hvis man skal kjøpe så vil man vel ha noen man synes er fine eller?? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumundaline Skrevet 15. oktober 2021 #3069 Del Skrevet 15. oktober 2021 Lillemor1982 skrev (39 minutter siden): Jo, hun gjorde det. Mulig hun har sletta fordi det er tomt 🤷♀️ Var også en ufin melding med på bildet, at hvis man skulle kjøpe så måtte man ta de man fikk. HUN kunne ikke drive og snappe fram og med bilder og farger og lignende 🤦♀️🤦♀️ Hvis man skal kjøpe så vil man vel ha noen man synes er fine eller?? Jaja, fansen får kjøpe i blinde om de vil😝 Temmelig forskjellige "tema" på de anhengene, så litt dumt å ikke vise bilde av hver enkelt pakke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 15. oktober 2021 #3070 Del Skrevet 15. oktober 2021 Stine, det heter PTSD, ikke PTST…! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 15. oktober 2021 #3071 Del Skrevet 15. oktober 2021 Ny dag dere ~ kaffeskål mens vi får på riktig sminke. Det er jo tross alt fredag.🙈 Samtalen i kamera går i det samme ~ en genser som endelig er ferdig, oppskrifter, b.v papirene, støvsuge, vaske klær, butikken å handle, katter som biter osv. For å ikke glemme at hun får besøk , og skal gjestesnappe idag. ~ igår kjeftet hun på følgerne sine og gjorde narr av spørsmålene som kommer inn. Truer med å slutte å snappe. For å redde inn dagen lager hun pakker med maskemarkører, viser til bilde med ~ du tar de du får om du skal kjøpe. Har ikke tid til å snappe frem og tilbake med bilder og farger. Nå er ikke jeg en fast følger, og får nok ikke med meg alt, men noe så ustabilt ~ fra å digge seg selv og sitt , til å kjefte, blokkere og true... Kanskje like greit å ikke være offentlig med hele livet. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmyCharlotte Skrevet 15. oktober 2021 #3072 Del Skrevet 15. oktober 2021 Blåmuggost skrev (9 timer siden): Tenkte jeg skulle se gjennom Stine sine snaps i dag. Hun begynte dagen med å kjefte på seerne sine og gjøre narr av spørsmålene som var kommet inn. Hvem tror hun at hun egentlig? Hu er rimelig høy på seg selv nå. Og truer med at hun skal slutte å å snappe. Vel, det kommer aldri til å skje uansett. Jeg orket ikke å se mer enn er par min. For et tragisk kvinnemenneske Truer med å slutte og snappe? Da hadde hun jo fått tid til å ha et liv…. Tror neppe det kommer å skje. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 15. oktober 2021 #3073 Del Skrevet 15. oktober 2021 Jeg følger ganske mange på snap! Folk jeg er innom hver dag, sånn som Stine.. Å det har jeg gjort i mange år.. Mange som er store, mye mye større enn Stine.. Men jeg har >>aldri<< hørt noen rante å smelle sånn som Stine til stadighet gjør, jeg har aldri hørt at noen av de har sagt ifra om at de ikke orker spm eller råd å tips på lik linje som Stine.. De sier heller ikke til følgerne sine at «hvis du ikke fikk med deg alt, så gidder jeg ikke å repetere, det er ikke vits i å spørre meg om hva jeg snakket om, for fikk du det ikke med deg, så er det ditt problem..» Altså?? Er det virkelig sånn man behandler følgere? Når man velger å være en offentlig snapper/vlogger/blogger osv så må man da for svarte tåle at det blir stilt spm, å når folk ikke får med seg alt, hva er problemet med å sende en felles melding te de som spør, med en liten forklaring?? Hun bruker da hele dagen på tlf uansett, så om det tar noen min ekstra, det klarer jeg ikke å se problemet i.. Når man sier «bare spør, bare kom med spm» Da må hun tåle det også.. Virker som hun tror hun er noe! Virker som hun tror hun er på topp-nivå innen vlogging… Jeg syns hu rett å slett er frekk.. Står å mobber de som sender inn spm, himler med øya å setter opp «døøh»-ansiktet.. Frekt! nånei, Stine! At du lider av snill-pike syndrom, den må du lengere ut på lande med! Du tenker bare på deg selv, du.. Å det er så frekt å stygt av deg å disse dine egene følgere, de som velger å bruke tiden sin på DEG, for å få tilbake at de er dumme som Stiller deg spm, som de «bare kan Google» Det er nokk litt av det som følger med når man velger å være offentlig, at ja, det kommer nokk mye dumme spm, men ingen andre disser å henger de ut i plenum! Sikkert ikke så kult for den som faktisk stilte spm..? Men, for all del, den personen kan jo være blokkert, for når man er så dum, så gidder du vel ikke å ha de på snappen din.. Å du truer med å slutte å vlogge? Vel, for det første så vet jo alle at det aldri kommer til å skje, for du skulle jo slutte den gangen du lå å grein i senga, for folk her inne var så slemme, det varte vel en halv dag! Du som aldri viser deg sårbar eller sint på kamera😉 Å at du ikke gidder å vise frem alle maskemarkører? jeg skjønner at du gidde å vise en å en, men det går jo an å sortere, sånn at du legger de med veps i en skål, de me ku i en skål osv osv, å viser frem, for så å vise frem, sånn at folk da får velge hva de vil ha? Det hadde jo ikke vært’no stor jobb d? Skal man selge noe så syns jeg jammen meg kunden skulle fått lov til å velge selv! Jeg skulle egentlig ha kjøpt noen da jeg har flere nære som strikker, men jeg kommer til å Google! For det første, så vet man ikke hva man får av deg, for det andre så kommer jeg ikke til å kjøpe noe av deg, av ren prinsipp mtp den spleisen… Hadde jeg vært 100% sikker på at pengene går til det de skulle, hadde jeg mer enn gjerne kjøpt, men når du ikke viser at pengene har gått til saken, som lovt, kommer jeg aldri til å støtte deg med 1 kr… Det virker som alt er en plage med denne kanalen din om dagen, når det kommer til oss som følger deg! Det eneste det ser ut som du vil med den er å vise deg frem, hvor flott å pen du er, skravla går i ett kjør, men for all del, ikke spør meg om noe, for det er ett ork.. Ikke kom med råd, jeg kan best selv.. Ikke spør om saken, jeg svarer når jeg vet å når jeg er klar…? Asså… begynte du ikke å vlogge for å belyse saken din?? Men man kan ikk spørre hvordan det går osv, for du blir så sliten av det?? Det er så mye rart, Stine! Du må slutte å være så selvmotsigende, å du må slutte å være så nedlatende mot de som faktisk velger å bruke av sin tid på å følge deg! Å den spleisen, hvorfor er det ingen som gjør noe med den saken?? Jeg skulle gjerne funnet ut litt av det der, men jeg aner ikke hvordan jeg går frem, da jeg aner lite om spleis! For jeg er veldig nyskjerrig på hvorfor det ikke blir svart på, når hun VEIT SÅ GODT at det er ett tema folk lurer fælt på!! Teppene også.. Hun skal vise de frem når det passer henne, greit nokk det, men trenger ikke være så krass når du snakker… Nei.. Hun har VIRKELIIIIG MYE å lære ang det å være en snapper/vlogger! Maja som hun nevner følger jeg, hu er ei trivelig dame, som aldri virker sur..🙂 Hun skulle også fulgt Cecilie Ask, for der har vi ei dame som virkelig kan det her med å snappe! Hyggelig, er det noe så sier hun det på en ålreit måte, å går videre! Mén det er jo heller ikke så greit når man ikke kan tipse Stine om å følge den å den, da blir a jo sur da også🙈 Hun burde kanskje ta seg en pause!! Tror mann å barn også hadde satt pris på det!! 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 15. oktober 2021 #3074 Del Skrevet 15. oktober 2021 Malleli89 skrev (22 minutter siden): Jeg følger ganske mange på snap! Folk jeg er innom hver dag, sånn som Stine.. Å det har jeg gjort i mange år.. Mange som er store, mye mye større enn Stine.. Men jeg har >>aldri<< hørt noen rante å smelle sånn som Stine til stadighet gjør, jeg har aldri hørt at noen av de har sagt ifra om at de ikke orker spm eller råd å tips på lik linje som Stine.. De sier heller ikke til følgerne sine at «hvis du ikke fikk med deg alt, så gidder jeg ikke å repetere, det er ikke vits i å spørre meg om hva jeg snakket om, for fikk du det ikke med deg, så er det ditt problem..» Altså?? Er det virkelig sånn man behandler følgere? Når man velger å være en offentlig snapper/vlogger/blogger osv så må man da for svarte tåle at det blir stilt spm, å når folk ikke får med seg alt, hva er problemet med å sende en felles melding te de som spør, med en liten forklaring?? Hun bruker da hele dagen på tlf uansett, så om det tar noen min ekstra, det klarer jeg ikke å se problemet i.. Når man sier «bare spør, bare kom med spm» Da må hun tåle det også.. Virker som hun tror hun er noe! Virker som hun tror hun er på topp-nivå innen vlogging… Jeg syns hu rett å slett er frekk.. Står å mobber de som sender inn spm, himler med øya å setter opp «døøh»-ansiktet.. Frekt! nånei, Stine! At du lider av snill-pike syndrom, den må du lengere ut på lande med! Du tenker bare på deg selv, du.. Å det er så frekt å stygt av deg å disse dine egene følgere, de som velger å bruke tiden sin på DEG, for å få tilbake at de er dumme som Stiller deg spm, som de «bare kan Google» Det er nokk litt av det som følger med når man velger å være offentlig, at ja, det kommer nokk mye dumme spm, men ingen andre disser å henger de ut i plenum! Sikkert ikke så kult for den som faktisk stilte spm..? Men, for all del, den personen kan jo være blokkert, for når man er så dum, så gidder du vel ikke å ha de på snappen din.. Å du truer med å slutte å vlogge? Vel, for det første så vet jo alle at det aldri kommer til å skje, for du skulle jo slutte den gangen du lå å grein i senga, for folk her inne var så slemme, det varte vel en halv dag! Du som aldri viser deg sårbar eller sint på kamera😉 Å at du ikke gidder å vise frem alle maskemarkører? jeg skjønner at du gidde å vise en å en, men det går jo an å sortere, sånn at du legger de med veps i en skål, de me ku i en skål osv osv, å viser frem, for så å vise frem, sånn at folk da får velge hva de vil ha? Det hadde jo ikke vært’no stor jobb d? Skal man selge noe så syns jeg jammen meg kunden skulle fått lov til å velge selv! Jeg skulle egentlig ha kjøpt noen da jeg har flere nære som strikker, men jeg kommer til å Google! For det første, så vet man ikke hva man får av deg, for det andre så kommer jeg ikke til å kjøpe noe av deg, av ren prinsipp mtp den spleisen… Hadde jeg vært 100% sikker på at pengene går til det de skulle, hadde jeg mer enn gjerne kjøpt, men når du ikke viser at pengene har gått til saken, som lovt, kommer jeg aldri til å støtte deg med 1 kr… Det virker som alt er en plage med denne kanalen din om dagen, når det kommer til oss som følger deg! Det eneste det ser ut som du vil med den er å vise deg frem, hvor flott å pen du er, skravla går i ett kjør, men for all del, ikke spør meg om noe, for det er ett ork.. Ikke kom med råd, jeg kan best selv.. Ikke spør om saken, jeg svarer når jeg vet å når jeg er klar…? Asså… begynte du ikke å vlogge for å belyse saken din?? Men man kan ikk spørre hvordan det går osv, for du blir så sliten av det?? Det er så mye rart, Stine! Du må slutte å være så selvmotsigende, å du må slutte å være så nedlatende mot de som faktisk velger å bruke av sin tid på å følge deg! Å den spleisen, hvorfor er det ingen som gjør noe med den saken?? Jeg skulle gjerne funnet ut litt av det der, men jeg aner ikke hvordan jeg går frem, da jeg aner lite om spleis! For jeg er veldig nyskjerrig på hvorfor det ikke blir svart på, når hun VEIT SÅ GODT at det er ett tema folk lurer fælt på!! Teppene også.. Hun skal vise de frem når det passer henne, greit nokk det, men trenger ikke være så krass når du snakker… Nei.. Hun har VIRKELIIIIG MYE å lære ang det å være en snapper/vlogger! Maja som hun nevner følger jeg, hu er ei trivelig dame, som aldri virker sur..🙂 Hun skulle også fulgt Cecilie Ask, for der har vi ei dame som virkelig kan det her med å snappe! Hyggelig, er det noe så sier hun det på en ålreit måte, å går videre! Mén det er jo heller ikke så greit når man ikke kan tipse Stine om å følge den å den, da blir a jo sur da også🙈 Hun burde kanskje ta seg en pause!! Tror mann å barn også hadde satt pris på det!! 👏👏👏👏👏👏 HAR ALDRI VÆRT MERE ENIG MED NOEN! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 15. oktober 2021 #3075 Del Skrevet 15. oktober 2021 Gjenferdet skrev (På 13.10.2021 den 17.03): Denne tråden er helt utrolig på så mange måter. Her er det mange som bedriver mobbing og hets. Mange som leter med lupe etter noe å ta Stine på. Mange som provoserer og sårer med vilje, og drar inn ting de vet er sårbare for henne. Mange som tror de vet alt om livet hennes på bakgrunn av det de ser på kanalen. Mange som spekulerer i diagnoser, samtidig som de kritiserer Stine for å selvdiagnostisere seg. Hyklersk much? Mange kritiserer Stine for ting dere selv gjør. Dere snakker dritt, baksnakker, spekulerer i diagnoser, gjemmer dere bak anonym og skjeller ut en enkeltperson. Klager over at Stine ikke tåler kritikk og over at hun kaller folk for «nek». Hvis noen derimot kritiserer dere så er man psykopat, dum, flygende ape, naiv eller Stine selv. Hvor ble det av selvinnsikten? Og når jeg skriver at det er ondskapsfullt, så lurer dere på hvorfor? Sitter dag ut og dag inn for å sverte et annet menneske og henge henne ut på verst tenkelige måter. Skjuler seg bak «konstruktiv kritikk» samtidig som dere slenger på latteremojis. Og dere mener at dette er berettiget? Dere tror dere har rett til å sitte å spy ut dritt dag etter dag bare fordi hun er en offentlig person. Dere tror dere har rett til å mene så mye om andres liv og andres sykdom. Koker opp konspirasjoner basert på hva dere TROR, og alle som ikke ser det samme som dere er «naive». Hva er det med kvinner som må sitte å rakke ned på andre? Kvinner er kvinner verst? Kunne ikke vært mer enig! 🙏🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 15. oktober 2021 #3076 Del Skrevet 15. oktober 2021 Malleli89 skrev (1 time siden): Jeg følger ganske mange på snap! Folk jeg er innom hver dag, sånn som Stine.. Å det har jeg gjort i mange år.. Mange som er store, mye mye større enn Stine.. Men jeg har >>aldri<< hørt noen rante å smelle sånn som Stine til stadighet gjør, jeg har aldri hørt at noen av de har sagt ifra om at de ikke orker spm eller råd å tips på lik linje som Stine.. De sier heller ikke til følgerne sine at «hvis du ikke fikk med deg alt, så gidder jeg ikke å repetere, det er ikke vits i å spørre meg om hva jeg snakket om, for fikk du det ikke med deg, så er det ditt problem..» Altså?? Er det virkelig sånn man behandler følgere? Når man velger å være en offentlig snapper/vlogger/blogger osv så må man da for svarte tåle at det blir stilt spm, å når folk ikke får med seg alt, hva er problemet med å sende en felles melding te de som spør, med en liten forklaring?? Hun bruker da hele dagen på tlf uansett, så om det tar noen min ekstra, det klarer jeg ikke å se problemet i.. Når man sier «bare spør, bare kom med spm» Da må hun tåle det også.. Virker som hun tror hun er noe! Virker som hun tror hun er på topp-nivå innen vlogging… Jeg syns hu rett å slett er frekk.. Står å mobber de som sender inn spm, himler med øya å setter opp «døøh»-ansiktet.. Frekt! nånei, Stine! At du lider av snill-pike syndrom, den må du lengere ut på lande med! Du tenker bare på deg selv, du.. Å det er så frekt å stygt av deg å disse dine egene følgere, de som velger å bruke tiden sin på DEG, for å få tilbake at de er dumme som Stiller deg spm, som de «bare kan Google» Det er nokk litt av det som følger med når man velger å være offentlig, at ja, det kommer nokk mye dumme spm, men ingen andre disser å henger de ut i plenum! Sikkert ikke så kult for den som faktisk stilte spm..? Men, for all del, den personen kan jo være blokkert, for når man er så dum, så gidder du vel ikke å ha de på snappen din.. Å du truer med å slutte å vlogge? Vel, for det første så vet jo alle at det aldri kommer til å skje, for du skulle jo slutte den gangen du lå å grein i senga, for folk her inne var så slemme, det varte vel en halv dag! Du som aldri viser deg sårbar eller sint på kamera😉 Å at du ikke gidder å vise frem alle maskemarkører? jeg skjønner at du gidde å vise en å en, men det går jo an å sortere, sånn at du legger de med veps i en skål, de me ku i en skål osv osv, å viser frem, for så å vise frem, sånn at folk da får velge hva de vil ha? Det hadde jo ikke vært’no stor jobb d? Skal man selge noe så syns jeg jammen meg kunden skulle fått lov til å velge selv! Jeg skulle egentlig ha kjøpt noen da jeg har flere nære som strikker, men jeg kommer til å Google! For det første, så vet man ikke hva man får av deg, for det andre så kommer jeg ikke til å kjøpe noe av deg, av ren prinsipp mtp den spleisen… Hadde jeg vært 100% sikker på at pengene går til det de skulle, hadde jeg mer enn gjerne kjøpt, men når du ikke viser at pengene har gått til saken, som lovt, kommer jeg aldri til å støtte deg med 1 kr… Det virker som alt er en plage med denne kanalen din om dagen, når det kommer til oss som følger deg! Det eneste det ser ut som du vil med den er å vise deg frem, hvor flott å pen du er, skravla går i ett kjør, men for all del, ikke spør meg om noe, for det er ett ork.. Ikke kom med råd, jeg kan best selv.. Ikke spør om saken, jeg svarer når jeg vet å når jeg er klar…? Asså… begynte du ikke å vlogge for å belyse saken din?? Men man kan ikk spørre hvordan det går osv, for du blir så sliten av det?? Det er så mye rart, Stine! Du må slutte å være så selvmotsigende, å du må slutte å være så nedlatende mot de som faktisk velger å bruke av sin tid på å følge deg! Å den spleisen, hvorfor er det ingen som gjør noe med den saken?? Jeg skulle gjerne funnet ut litt av det der, men jeg aner ikke hvordan jeg går frem, da jeg aner lite om spleis! For jeg er veldig nyskjerrig på hvorfor det ikke blir svart på, når hun VEIT SÅ GODT at det er ett tema folk lurer fælt på!! Teppene også.. Hun skal vise de frem når det passer henne, greit nokk det, men trenger ikke være så krass når du snakker… Nei.. Hun har VIRKELIIIIG MYE å lære ang det å være en snapper/vlogger! Maja som hun nevner følger jeg, hu er ei trivelig dame, som aldri virker sur..🙂 Hun skulle også fulgt Cecilie Ask, for der har vi ei dame som virkelig kan det her med å snappe! Hyggelig, er det noe så sier hun det på en ålreit måte, å går videre! Mén det er jo heller ikke så greit når man ikke kan tipse Stine om å følge den å den, da blir a jo sur da også🙈 Hun burde kanskje ta seg en pause!! Tror mann å barn også hadde satt pris på det!! Amen🙏👏 Jeg følger mange snapkanaler. Hun utmerker seg, på en ekstremt dårlig måte. Minner meg litt om Talla på Joviale. Jeg liker godt Josefine, Jannike, Anette og Astrid Kokk. De har en mye bedre personlighet. Mer ekte🤗 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bareinnomlitt. Skrevet 15. oktober 2021 #3077 Del Skrevet 15. oktober 2021 Hei, jeg har lest lenge i denne tråden og bestemt meg for å skrive noen tanker. Jeg og Stine er ikke helt ulike, jeg har også PTSD diagnose, mer C-PTSD, jeg har også migrene, og andre plager som gjør dagen vanskelig. Man skal være forsiktig med å dømme andre og vurdere om de er syke nok eller ikke, men jeg må si at jeg blir veldig lei meg dersom Stine egentlig ikke har de plagene i den grad hun skisserer. Jeg tenker med gru på innlegget for noen dager siden om hun som beskrev hva det vil si å ha clusterhodepine. Det er forferdelig og veldig nært helvete å jord. Jeg har «bare» migrene, men det er ille nok for det, og setter meg ut av spill all tid det varer. Det går utover synet mitt, jeg klarer nesten ikke å fungere, det er ikke bare selve smerten, det er alt det andre som medfølger. Jeg ser ikke noe tegn til migrene hos Stine slik jeg eller de jeg kjenner har det, man kan få det ulikt, men ingen har fungert så godt ved å overse sine triggere som for henne er sukker og koffein. Å leve med C-ptsd er enda verre, det er som å lære å leve livet på nytt og på den rette måten og innse at alt en trodde og visste, er feil. Jeg har gått til en flink traumepsykolog i årevis, hver dag er en kamp for å ta de rette valgene, ignorere mine første følelser og instinkter og gå på selv om det føles feil og farlig. Det har blitt bedre, med årene, men den gruppen mennesker med cptsd jeg kjenner, ingen av de har den livsgleden, energien, kraften og ståpåviljen som Stine har. Ikke i den grad hun viser ar hun lever livet sitt på snap og Internett i allefall. Jeg sier ikke at hun ikke har det, men måten hun velger å vise det på skaper faktisk mistro og feilinformasjon for de som tror at «sånn er det å ha migrene, man får til det man vil, sånn er det å ha traumatisk oppvekst man har rett til å være sint og forbanna, sånn er det å ha clusterhodepine, andre overdriver». Hun sier at hun får den terapien hun trenger blant planter og blomster, at psykolog er for tapere, det er så skummelt som man kan få det i en tid hvor det forsøkes å sette søkelys nettopp på psykiske plager og utfordringer. En person som har gått gjennom det hun har gått gjennom, og likevel klarer å forholde seg til temaet på den måten, hun burde være en forkjemper for å hjelpe seg selv. Jobben med å ordne opp etter å ha opplevd noe forjævlig, tilfaller dessverre oss, igjen. Ikke noe penger eller erstatning eller kamp mot barnevernet vil lappe sammen de sårene som helt tydelig blør hos henne. Hun burde vært ydmyk og takknemlig overfor alle som har støttet og hjulpet henne, ikke reagere med å bli sint og angripe folk. At folk i tillegg har bidratt med penger for å kjempe saken hennes uten å en gang få vite ståa, er helt hårreisende. Hun har ikke krav på alt bare fordi livet var urettferdig, man kan ikke få det fikset utenfra uansett hvor mange gaver eller penger, eller seire man får. Det må fikses innenfra. Dette ble langt, ville bare dele noen tanker. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Polarpuma Skrevet 15. oktober 2021 #3078 Del Skrevet 15. oktober 2021 Så frekt å si at følgere har mangel på respekt, fordi de stiller spørsmål - som hun jo selv legger opp til. Stine: “Her på kanalen er det rom for å spørre”. også Stine: “Ikke still spørsmål! Jeg gidder ikke svare” Stine: “Jeg er ikke noe reprise!” også Stine: “Grønt, grønt, håret er grønt”, denne jakka er fra New Yorker (sagt 100 ganger) repeterer seg selv og gjentar ord hele tida. Kommunikasjon spriker i alle retninger. Hun er en sånn person som aldri blir fornøyd, det blir galt uansett, med mindre man har gaver med til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 15. oktober 2021 #3079 Del Skrevet 15. oktober 2021 Er det ikke frivillig å snappe? Snakker som det er under tvang hun skal på snappen for PTSD.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 15. oktober 2021 #3080 Del Skrevet 15. oktober 2021 Malleli89 skrev (1 time siden): Jeg følger ganske mange på snap! Folk jeg er innom hver dag, sånn som Stine.. Å det har jeg gjort i mange år.. Mange som er store, mye mye større enn Stine.. Men jeg har >>aldri<< hørt noen rante å smelle sånn som Stine til stadighet gjør, jeg har aldri hørt at noen av de har sagt ifra om at de ikke orker spm eller råd å tips på lik linje som Stine.. De sier heller ikke til følgerne sine at «hvis du ikke fikk med deg alt, så gidder jeg ikke å repetere, det er ikke vits i å spørre meg om hva jeg snakket om, for fikk du det ikke med deg, så er det ditt problem..» Altså?? Er det virkelig sånn man behandler følgere? Når man velger å være en offentlig snapper/vlogger/blogger osv så må man da for svarte tåle at det blir stilt spm, å når folk ikke får med seg alt, hva er problemet med å sende en felles melding te de som spør, med en liten forklaring?? Hun bruker da hele dagen på tlf uansett, så om det tar noen min ekstra, det klarer jeg ikke å se problemet i.. Når man sier «bare spør, bare kom med spm» Da må hun tåle det også.. Virker som hun tror hun er noe! Virker som hun tror hun er på topp-nivå innen vlogging… Jeg syns hu rett å slett er frekk.. Står å mobber de som sender inn spm, himler med øya å setter opp «døøh»-ansiktet.. Frekt! nånei, Stine! At du lider av snill-pike syndrom, den må du lengere ut på lande med! Du tenker bare på deg selv, du.. Å det er så frekt å stygt av deg å disse dine egene følgere, de som velger å bruke tiden sin på DEG, for å få tilbake at de er dumme som Stiller deg spm, som de «bare kan Google» Det er nokk litt av det som følger med når man velger å være offentlig, at ja, det kommer nokk mye dumme spm, men ingen andre disser å henger de ut i plenum! Sikkert ikke så kult for den som faktisk stilte spm..? Men, for all del, den personen kan jo være blokkert, for når man er så dum, så gidder du vel ikke å ha de på snappen din.. Å du truer med å slutte å vlogge? Vel, for det første så vet jo alle at det aldri kommer til å skje, for du skulle jo slutte den gangen du lå å grein i senga, for folk her inne var så slemme, det varte vel en halv dag! Du som aldri viser deg sårbar eller sint på kamera😉 Å at du ikke gidder å vise frem alle maskemarkører? jeg skjønner at du gidde å vise en å en, men det går jo an å sortere, sånn at du legger de med veps i en skål, de me ku i en skål osv osv, å viser frem, for så å vise frem, sånn at folk da får velge hva de vil ha? Det hadde jo ikke vært’no stor jobb d? Skal man selge noe så syns jeg jammen meg kunden skulle fått lov til å velge selv! Jeg skulle egentlig ha kjøpt noen da jeg har flere nære som strikker, men jeg kommer til å Google! For det første, så vet man ikke hva man får av deg, for det andre så kommer jeg ikke til å kjøpe noe av deg, av ren prinsipp mtp den spleisen… Hadde jeg vært 100% sikker på at pengene går til det de skulle, hadde jeg mer enn gjerne kjøpt, men når du ikke viser at pengene har gått til saken, som lovt, kommer jeg aldri til å støtte deg med 1 kr… Det virker som alt er en plage med denne kanalen din om dagen, når det kommer til oss som følger deg! Det eneste det ser ut som du vil med den er å vise deg frem, hvor flott å pen du er, skravla går i ett kjør, men for all del, ikke spør meg om noe, for det er ett ork.. Ikke kom med råd, jeg kan best selv.. Ikke spør om saken, jeg svarer når jeg vet å når jeg er klar…? Asså… begynte du ikke å vlogge for å belyse saken din?? Men man kan ikk spørre hvordan det går osv, for du blir så sliten av det?? Det er så mye rart, Stine! Du må slutte å være så selvmotsigende, å du må slutte å være så nedlatende mot de som faktisk velger å bruke av sin tid på å følge deg! Å den spleisen, hvorfor er det ingen som gjør noe med den saken?? Jeg skulle gjerne funnet ut litt av det der, men jeg aner ikke hvordan jeg går frem, da jeg aner lite om spleis! For jeg er veldig nyskjerrig på hvorfor det ikke blir svart på, når hun VEIT SÅ GODT at det er ett tema folk lurer fælt på!! Teppene også.. Hun skal vise de frem når det passer henne, greit nokk det, men trenger ikke være så krass når du snakker… Nei.. Hun har VIRKELIIIIG MYE å lære ang det å være en snapper/vlogger! Maja som hun nevner følger jeg, hu er ei trivelig dame, som aldri virker sur..🙂 Hun skulle også fulgt Cecilie Ask, for der har vi ei dame som virkelig kan det her med å snappe! Hyggelig, er det noe så sier hun det på en ålreit måte, å går videre! Mén det er jo heller ikke så greit når man ikke kan tipse Stine om å følge den å den, da blir a jo sur da også🙈 Hun burde kanskje ta seg en pause!! Tror mann å barn også hadde satt pris på det!! 👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå