Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Babyblue69 skrev (1 time siden):

Det viktigste er at man kan føle seg vel. Noen liker mye sminke og andre lite. Hva har vi med det å gjøre ? Dette er flisespikkeri, bare for å kunne snakke dritt om et menneske dere ikke liker.

Dette var jo egentlig ikke negativt ment.. Det er mange som har en «maske».. I ungdomstiden var jeg også full i sminke, gikk ikke ut døra uten alt for mye sminke.. Det handlet jo om at jeg hadde så sinnsykt dårlig selvbilde å selvtillit.. 
Men når man klager på hud å har hudsykdommer, så bør man ikke snakke så høyt om det når man har flere lag med sminke hver dag å i tillegg sove med det… 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (5 minutter siden):

Dette var jo egentlig ikke negativt ment.. Det er mange som har en «maske».. I ungdomstiden var jeg også full i sminke, gikk ikke ut døra uten alt for mye sminke.. Det handlet jo om at jeg hadde så sinnsykt dårlig selvbilde å selvtillit.. 
Men når man klager på hud å har hudsykdommer, så bør man ikke snakke så høyt om det når man har flere lag med sminke hver dag å i tillegg sove med det… 

Om hun ønsker å snakke om det, så er det opp til henne og ikke deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (2 timer siden):

Du kan bare fortsette å lukke øya, men de fleste ser gangen i dette her. Gjøre det meste i mot alle råd, for så å kunne klage og skaffe sympati og fiske etter hjelp. Og så samme runden igjen. Og nei, dette er ikke mobbing. Og det er mange her som ønsker at hun skal skaffe seg hjelp. Hun må også greie å ta vare på sine egne. Det kommer før snap. 

👏🏻

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
1 hour ago, Malleli89 said:

Jeg tenkte maske som i en metafor 🎭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Polarpuma
28 minutter siden, Babyblue69 said:

Hun er ei flott dame som tørr å vise seg foran kamera tross all uberettiget kritikk. Hun viser gode og dårlige dager. Andre sitter på et forum som dette og setter diagnoser og kritiserer det minste ting. Snapper hun for mye så er det galt. Snapper hun for lite så er det galt. Bruker hun for mye sminke så er det galt. Det er til og med galt at hun har så mye mat i kjøleskapet. For meg minner dette om sjalusi over det hun viser frem. Noen skjulerr seg bak at de følger henne pga strikkingen, men det er helt andre ting som opptar folk som kritiserer den minste ting. Synes Stine er tøff som ikke lar seg knekke over personer som synker så lavt i måten de trakasserer henne på. 

Hun er ei vakker dame, sjarmerende, helt rå på strikking, baking, interiør, farger og maling. Kjempeflink. Jeg er ikke sjalu for det, jeg unner andre å ha gode egenskaper. Både Stine og andre. Derfor følger jeg henne, mye fin inspirasjon, veldig kreativt. Artig å se hva hun lager. Er ikke her for å trakassere. Her belyses det faktum at ord og handling ofte ikke passer sammen. Det er et mønster og en gjenganger i alle sits hun er i. Er det ikke lov å diskutere? Her er det mange som vil flytte fokus fra sakens kjerne, man er bygdedyr, nettroll jeg vet ikke hva. Tro hva dere vil. Sannheten kommer for en dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (3 minutter siden):

Hun er ei vakker dame, sjarmerende, helt rå på strikking, baking, interiør, farger og maling. Kjempeflink. Jeg er ikke sjalu for det, jeg unner andre å ha gode egenskaper. Både Stine og andre. Derfor følger jeg henne, mye fin inspirasjon, veldig kreativt. Artig å se hva hun lager. Er ikke her for å trakassere. Her belyses det faktum at ord og handling ofte ikke passer sammen. Det er et mønster og en gjenganger i alle sits hun er i. Er det ikke lov å diskutere? Her er det mange som vil flytte fokus fra sakens kjerne, man er bygdedyr, nettroll jeg vet ikke hva. Tro hva dere vil. Sannheten kommer for en dag. 

Ingen er feilfrie. Noen har mere baggasje en andre. Synes mye av kritikken mot henne er uberettiget. At folk som tar seg den frihet til å sette diagnoser og pirke på den minste ting er for meg ikke greit. Hvem av oss kan med hånden på hjertet si at vi er feilfrie. Hvordan kan noen sette seg høyt over andre ved å opptre som nettroll ? Jeg tenker at det kansje er flere her som burde gå i seg selv her. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyblue69 skrev (17 minutter siden):

Ingen er feilfrie. Noen har mere baggasje en andre. Synes mye av kritikken mot henne er uberettiget. At folk som tar seg den frihet til å sette diagnoser og pirke på den minste ting er for meg ikke greit. Hvem av oss kan med hånden på hjertet si at vi er feilfrie. Hvordan kan noen sette seg høyt over andre ved å opptre som nettroll ? Jeg tenker at det kansje er flere her som burde gå i seg selv her. 

👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (5 timer siden):

Nå skjønte jeg ikke helt hva du vill frem til -så om du vil utdype hadde det vært fint ?! 

Bygdedyret, nabokjerringa, familien sa ifra om hva de så,  desverre ble ingen hørt. Mange så og mange stilte spørsmål.

Her er det mange som reagerer og stiller spørsmål. Her er det flere som reagerer og Her det flere som ikke reagerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (4 timer siden):

Jeg er forsåvidt enig med deg at om hun sover med sminke eller ikke er likegyldig… Men! når hun klager på hudsykdom i ansiktet, og samtidig sover med sminke, så blir det veldig selvmotsigende. Samme med kosthold. Hun følger jo ingen råd i boka. Det er som at en med astma og allergi skal klage på røde øyne, hoven nese og pustevansker, fordi hun går i stallen hver dag og klapper hest. Det henger ikke på greip. Og så skal vi synes synd på vedkommende. Jeg tror det er derfor folk henger seg opp i sminke/mat, alle disse selvmotsigende greiene, vil jo ingen ende ta.

Men det går ikke utover hverken deg eller meg at hun klager, så hvorfor legge så mye tid i å diskutere det? 
Tråden hadde blitt mye mer seriøs dersom alle sluttet med drittslenging og heller diskutert ordentlig. 

Babyblue69 skrev (4 timer siden):

Det burde også være pensum i hvordan man opptrer på nett også. 

Det har det heldigvis blitt nå. :) Barna har om nettvett på skolen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er helt utrolig på så mange måter. Her er det mange som bedriver mobbing og hets. Mange som leter med lupe etter noe å ta Stine på. Mange som provoserer og sårer med vilje, og drar inn ting de vet er sårbare for henne. Mange som tror de vet alt om livet hennes på bakgrunn av det de ser på kanalen. Mange som spekulerer i diagnoser, samtidig som de kritiserer Stine for å selvdiagnostisere seg. Hyklersk much? Mange kritiserer Stine for ting dere selv gjør. Dere snakker dritt, baksnakker, spekulerer i diagnoser, gjemmer dere bak anonym og skjeller ut en enkeltperson. Klager over at Stine ikke tåler kritikk og over at hun kaller folk for «nek». Hvis noen derimot kritiserer dere så er man psykopat, dum, flygende ape, naiv eller Stine selv. Hvor ble det av selvinnsikten? Og når jeg skriver at det er ondskapsfullt, så lurer dere på hvorfor? Sitter dag ut og dag inn for å sverte et annet menneske og henge henne ut på verst tenkelige måter. Skjuler seg bak «konstruktiv kritikk» samtidig som dere slenger på latteremojis. Og dere mener at dette er berettiget? Dere tror dere har rett til å sitte å spy ut dritt dag etter dag bare fordi hun er en offentlig person. Dere tror dere har rett til å mene så mye om andres liv og andres sykdom. Koker opp konspirasjoner basert på hva dere TROR, og alle som ikke ser det samme som dere er «naive». Hva er det med kvinner som må sitte å rakke ned på andre? Kvinner er kvinner verst?

Endret av Gjenferdet
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Denne tråden er helt utrolig på så mange måter. Her er det mange som bedriver mobbing og hets. Mange som leter med lupe etter noe å ta Stine på. Mange som provoserer og sårer med vilje, og drar inn ting de vet er sårbare for henne. Mange som tror de vet alt om livet hennes på bakgrunn av det de ser på kanalen. Mange som spekulerer i diagnoser, samtidig som de kritiserer Stine for å selvdiagnostisere seg. Hyklersk much? Mange kritiserer Stine for ting de selv gjør. Dere snakker dritt, baksnakker, spekulerer i diagnoser, gjemmer seg bak anonym og skjeller ut folk. Klager over at Stine ikke tåler kritikk og over at hun kaller folk for «nek». Hvis noen derimot kritiserer dere så er man psykopat, dum, flygende ape, naiv eller Stine selv. Hvor ble det av selvinnsikten?                  Og når jeg skriver at det er ondskapsfullt, så lurer dere på hvorfor? Sitter dag ut og dag inn for å sverte et annet menneske og henge henne ut på verst tenkelige måter. Skjuler seg bak «konstruktiv kritikk» samtidig som dere slenger på latteremojis. Og dere mener at dette er berettiget? Dere tror dere har rett til å sitte å spy ut dritt dag etter dag bare fordi hun er en offentlig person. Dere tror dere har rett til å mene så mye om andres liv og andres sykdom. Koker opp konspirasjoner basert på hva dere TROR, og alle som ikke ser det samme som dere er «naive». Hva er det med kvinner som må sitte å rakke ned på andre? Kvinner er kvinner verst?

Eh ja , du mener du er bedre eller? Du rakker ned du også..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (13 minutter siden):

Eh ja , du mener du er bedre eller? Du rakker ned du også..

Akkurat👌🏻 Har sett noen gloser fra maange inne her som støtter Stine.. ikke det dug bedre.. 

Endret av Alma87
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
30 minutter siden, Gjenferdet said:

Denne tråden er helt utrolig på så mange måter. Her er det mange som bedriver mobbing og hets. Mange som leter med lupe etter noe å ta Stine på. Mange som provoserer og sårer med vilje, og drar inn ting de vet er sårbare for henne. Mange som tror de vet alt om livet hennes på bakgrunn av det de ser på kanalen. Mange som spekulerer i diagnoser, samtidig som de kritiserer Stine for å selvdiagnostisere seg. Hyklersk much? Mange kritiserer Stine for ting dere selv gjør. Dere snakker dritt, baksnakker, spekulerer i diagnoser, gjemmer dere bak anonym og skjeller ut en enkeltperson. Klager over at Stine ikke tåler kritikk og over at hun kaller folk for «nek». Hvis noen derimot kritiserer dere så er man psykopat, dum, flygende ape, naiv eller Stine selv. Hvor ble det av selvinnsikten? Og når jeg skriver at det er ondskapsfullt, så lurer dere på hvorfor? Sitter dag ut og dag inn for å sverte et annet menneske og henge henne ut på verst tenkelige måter. Skjuler seg bak «konstruktiv kritikk» samtidig som dere slenger på latteremojis. Og dere mener at dette er berettiget? Dere tror dere har rett til å sitte å spy ut dritt dag etter dag bare fordi hun er en offentlig person. Dere tror dere har rett til å mene så mye om andres liv og andres sykdom. Koker opp konspirasjoner basert på hva dere TROR, og alle som ikke ser det samme som dere er «naive». Hva er det med kvinner som må sitte å rakke ned på andre? Kvinner er kvinner verst?

Ingen som har gitt noen diagnose. Det ble slengt en link fra en blodfan av Stine ang bygdedyr, og så ble det sendt en link tilbake om narcissisme. Det er ikke dermed sagt at Stine er narcissist eller at vi er bygdedyr. Virkelig mange av hennes fans som er skikkelig stygge i munnen sin herinne, så fei for egen dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (13 minutter siden):

Ingen som har gitt noen diagnose. Det ble slengt en link fra en blodfan av Stine ang bygdedyr, og så ble det sendt en link tilbake om narcissisme. Det er ikke dermed sagt at Stine er narcissist eller at vi er bygdedyr. Virkelig mange av hennes fans som er skikkelig stygge i munnen sin herinne, så fei for egen dør.

Siden du sikter til meg -så kan jeg bare si at jeg ikke er «blodfan» og den linken la jeg ut i tilfelle noen ikke helt forstod konseptet «bygdedyret» for det er lettere å snakke sammen om vi forstår hva vi egentlig snakker  om. Jeg har ikke kalt noen som helst «bygdedyr» -bygdedyr er forøvrig ikke enkeltpersoner, men ett fenomen som oppstår i grupper mot noe som da blir en svakere part. Så det blir feil å si at enkeltpersoner er det, men konsekvensen av at mange enkeltpersoner kan komme sammen (feks forumer oå nett) og «hakke på» (for ikke å bruke ordet mobbing eller hets) ett annet individ blir da at man blir utsatt for «bygdedyret». Synd at mine innlegg alltid blir tolket som fan-innlegg til Stine -isteden for det de er tiltenkt, nemlig en nyansering av det jeg vil si går utover begrepet «konstruktiv kritikk» . Konstruktiv kritikk betyr at intensjonen er å ville bygge opp ett menneske -og det er ikke konstruktiv kritikk om man ikke har med positive sider også og det er det man ser litt lite av her. 

Endret av GulleGull
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Polarpuma
6 minutter siden, GulleGull said:

Siden du sikter til meg -så kan jeg bare si at jeg ikke er «blodfan» og den linken la jeg ut i tilfelle noen ikke helt forstod konseptet «bygdedyret» for det er lettere å snakke sammen om vi forstår hva vi egentlig snakker  om. Jeg har ikke kalt noen som helst «bygdedyr» -bygdedyr er forøvrig ikke enkeltpersoner, men ett fenomen som oppstår i grupper mot noe som da blir en svakere part. Så det blir feil å si at enkeltpersoner er det, men konsekvensen av at mange enkeltpersoner kan komme sammen (feks forumer oå nett) og «hakke på» (for ikke å bruke ordet mobbing eller hets) ett annet individ blir da at man blir utsatt for «bygdedyret». Synd at mine innlegg alltid blir tolket som fan-innlegg til Stine -isteden for det de er tiltenkt, nemlig en nyansering av det jeg vil si går utover begrepet «konstruktiv kritikk» . Konstruktiv kritikk betyr at intensjonen er å ville bygge opp ett menneske -og det er ikke konstruktiv kritikk om man ikke har med positive sider også og det er det man ser litt lite av her. 

Vi vet hva bygdedyr er, at det ikke er enkeltpersoner. Du behøver ikke gni det inn. Og hvis du leser en side lenger opp så har jeg gitt masse ros om Stine idag, så pls ikke belær meg om konstruktiv kritikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarpuma skrev (7 minutter siden):

Vi vet hva bygdedyr er, at det ikke er enkeltpersoner. Du behøver ikke gni det inn. Og hvis du leser en side lenger opp så har jeg gitt masse ros om Stine idag, så pls ikke belær meg om konstruktiv kritikk. 

Om jeg siterer ett innlegg betyr det at jeg både svarer innlegget OG skriver slik at andre som leser tråden får litt sammenheng. Beklager om du opplever at jeg «gnir det inn» spesielt til deg -jeg skriver bare tydelig slik at alle som sitter å går igjennom tråden får med seg litt detaljer. Forsøker i det store og hele skrive slik at ingen misforstår eller føler seg støtt. Kjempefint om noen, som du har positive innlegg her også👍🏻 Mer av det hadde kanskje utgjort en fin balanse?! 

Endret av GulleGull
La til tekst
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyblue69 skrev (7 timer siden):

Hvis du synes det er god lesning å lese seg opp på narsissisme, for å få oss til å tro at Stine er narsissist, sier alt om deg. Ser du alvoret i dette ? Eller er det du som ikke liker at hun får den oppmerksomheten hun gjør ???

Hvem er sjalu på hu der?? Ingen av oss som diskuterer hennes tull i hvertfall… Hva er det å være sjalu på?? Liker at hun får oppmerksomhet? Det spiller heller ingen rolle for meg! Jeg er bare utrolig gla for at det er mange her inne på Kg som har fått opp øya.. Det er nokk mange flere som leser her inne uten og kommentere også! Det så man jo på innlegget til hu som skrev om seg selv å sin klasehodepine! Den fikk mange «likes», så det tyder jo på at mange mange flere enn de som skriver her også har satt det samme👏👏

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (2 timer siden):

Men det går ikke utover hverken deg eller meg at hun klager, så hvorfor legge så mye tid i å diskutere det? 
Tråden hadde blitt mye mer seriøs dersom alle sluttet med drittslenging og heller diskutert ordentlig. 

Det har det heldigvis blitt nå. :) Barna har om nettvett på skolen. 

Det er godt å høre 😊👍 Da får vi håpe neste generasjon kan gå som et godt forbilde for de som er eldre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...