Alma87 Skrevet 11. oktober 2021 #2901 Del Skrevet 11. oktober 2021 GulleGull skrev (22 minutter siden): Nei man tenger ikke være sånn tilbake -men jeg kan forstå at begret renner over for en som daglig får de meldingene hun får -holder for meg å lese noen av de her og har full forståelse for at hun får en utblåsning -ting blir jo tolket helt som man selv ønsker og det er jo sjeldent postitivt.. ….og da får den som føler seg truffet ta det til seg tenker jeg, så får resten forstå at det gjelder noen andre en seg selv. I tillegg så var mitt svar en generell betrakting til hvordan mange formulerer seg i tråder her og andre steder mot folk de ikke er enige med eller undrer seg over -mange som burde tenke seg to ganger om hvordan man kommenterer til offentlige mennesker som har mange som mener mye om seg☺️ Tror nok samtlige av Stine sine følgere begynte å følge henne av interesse for BV saken , hennes gode humør og inspirerende hobbyer. Har selv fulgt henne i et års tid. Men det som har skjedd det siste halv året har gjort meg inklusiv maaaange andre veldig skeptisk til enkelte ting. Synes hun har forandret seg totalt. Det nytter ikke med et smilende kaffeskål når resten av dagen går i negative holdninger til alt og alle. Mye som skurrer ift motsigende ord og handlinger. Jeg har sluttet å følge henne, pga hun snapper umåtelig mye om ting som er av null intr. Jeg har ALDRI gidda sittet å kommentert andre «influensere» , deffinerer ikke Stine som det egentlig. Random kvardagsnapper er vel mer hennes kategori… men for de som har fulgt henne daglig over mange mnd merker ting hun sier og gjør som etterhvert viser seg å ikke stemme, eller endrer synspunkter på ting hun har vært så bastant på. +++ masse masse mer. DA kjenner jeg et behov for å høre om det er flere sol ser det samme , som det tydeligvis er MANGE som gjør. Men et fåtall er såå opptatt av å forsvare henne i alt av små ting som spørres og tenkes om henne her. Men når de blit stilt til veggs å konfrontert tilbake DA er det lite svar å få gitt. Ikke rart folk tror blågrønn ,bluebaby,jotun og mange andre kan være Stine selv. For det argumenteres fryktelig likt som interiørdronninga. Takk for meg😂 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 11. oktober 2021 #2902 Del Skrevet 11. oktober 2021 Alma87 skrev (2 minutter siden): Tror nok samtlige av Stine sine følgere begynte å følge henne av interesse for BV saken , hennes gode humør og inspirerende hobbyer. Har selv fulgt henne i et års tid. Men det som har skjedd det siste halv året har gjort meg inklusiv maaaange andre veldig skeptisk til enkelte ting. Synes hun har forandret seg totalt. Det nytter ikke med et smilende kaffeskål når resten av dagen går i negative holdninger til alt og alle. Mye som skurrer ift motsigende ord og handlinger. Jeg har sluttet å følge henne, pga hun snapper umåtelig mye om ting som er av null intr. Jeg har ALDRI gidda sittet å kommentert andre «influensere» , deffinerer ikke Stine som det egentlig. Random kvardagsnapper er vel mer hennes kategori… men for de som har fulgt henne daglig over mange mnd merker ting hun sier og gjør som etterhvert viser seg å ikke stemme, eller endrer synspunkter på ting hun har vært så bastant på. +++ masse masse mer. DA kjenner jeg et behov for å høre om det er flere sol ser det samme , som det tydeligvis er MANGE som gjør. Men et fåtall er såå opptatt av å forsvare henne i alt av små ting som spørres og tenkes om henne her. Men når de blit stilt til veggs å konfrontert tilbake DA er det lite svar å få gitt. Ikke rart folk tror blågrønn ,bluebaby,jotun og mange andre kan være Stine selv. For det argumenteres fryktelig likt som interiørdronninga. Takk for meg😂 Da var det fornuftig av deg å avfølge i såfall👍🏻 -det jeg syntes ødelegger det som kunne vært gode diskusjoner om temaene hun snapper om er som du sier at dette har blitt en tråd der man skal stille noen til veggs. Det er også en slags rangering på hvem som har fulgt henne lengst og at det tydeligvis veier tyngst i diskusjonen, men det betyr jo ikke at de som er relativt nye her følger bloggen av andre grunner -som liker å følge det de ser nå, kan komme med noen nyanserte betraktninger? Føler en del har kjørt seg inn i ett negativt spor og «gnager» på gamle episoder. Livet skjer vel for henne som for oss alle, når bv saken drar ut -så er det jo naturlig at det blir andre ting det blir snappet om og som tiltrekker seg andre følgere , tror man kan ha det i bakhodet også. På samme måte som jeg skjønner at kanskje snappen har blitt noe annet en det som den opprinnelig var i begynnelsen… bare mine tanker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 11. oktober 2021 #2903 Del Skrevet 11. oktober 2021 GulleGull skrev (28 minutter siden): Da var det fornuftig av deg å avfølge i såfall👍🏻 -det jeg syntes ødelegger det som kunne vært gode diskusjoner om temaene hun snapper om er som du sier at dette har blitt en tråd der man skal stille noen til veggs. Det er også en slags rangering på hvem som har fulgt henne lengst og at det tydeligvis veier tyngst i diskusjonen, men det betyr jo ikke at de som er relativt nye her følger bloggen av andre grunner -som liker å følge det de ser nå, kan komme med noen nyanserte betraktninger? Føler en del har kjørt seg inn i ett negativt spor og «gnager» på gamle episoder. Livet skjer vel for henne som for oss alle, når bv saken drar ut -så er det jo naturlig at det blir andre ting det blir snappet om og som tiltrekker seg andre følgere , tror man kan ha det i bakhodet også. På samme måte som jeg skjønner at kanskje snappen har blitt noe annet en det som den opprinnelig var i begynnelsen… bare mine tanker. Poenge var vel at har du fulgt noen over en lengre periode så er det mye som har skjedd som kanskje ikke alle har fått med seg🤓 heller ikke skjønner alt va andre mener. Ikke en konkuranse i hvem som har fulgt henne lengst😂😂 Hadde hun selv vært en ydmyk person og kanskje ikke så eplekjekk med alt motstridende argumenter hun selv kommer med , tror jeg nok ikke denne tråden hadd eksistert. Som man reder ligger man 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 11. oktober 2021 #2904 Del Skrevet 11. oktober 2021 Tråden er ryddet for krenkelser, spekulasjoner, personangrep og brukerangrep. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 11. oktober 2021 #2905 Del Skrevet 11. oktober 2021 (endret) Alma87 skrev (11 minutter siden): Poenge var vel at har du fulgt noen over en lengre periode så er det mye som har skjedd som kanskje ikke alle har fått med seg🤓 heller ikke skjønner alt va andre mener. Ikke en konkuranse i hvem som har fulgt henne lengst😂😂 Hadde hun selv vært en ydmyk person og kanskje ikke så eplekjekk med alt motstridende argumenter hun selv kommer med , tror jeg nok ikke denne tråden hadd eksistert. Som man reder ligger man Får stadig spørsmålet om hvor lenge jeg har fulgt henne -for meg oppleves det at man ønsker å degradere mine betraktninger, du tenger ikke «le» av det. Endret 11. oktober 2021 av GulleGull Slettet ert ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 11. oktober 2021 #2906 Del Skrevet 11. oktober 2021 GulleGull skrev (3 minutter siden): Får stadig spørsmålet om hvor lenge jeg har fulgt henne -for meg oppleves det at man ønsker å degradere mine betraktninger, du tenger ikke «le» av det. GulleGull skrev (4 minutter siden): Får stadig spørsmålet om hvor lenge jeg har fulgt henne -for meg oppleves det at man ønsker å degradere mine betraktninger, du tenger ikke «le» av det. Antar at det spørsmålet stilles ift til helhetsintrykket noen andre har fått ved å sett variasjoner og ting som forandres over lengre tid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 11. oktober 2021 #2907 Del Skrevet 11. oktober 2021 (endret) Alma87 skrev (17 minutter siden): Antar at det spørsmålet stilles ift til helhetsintrykket noen andre har fått ved å sett variasjoner og ting som forandres over lengre tid. Det stilles uten å ha satt seg inn i hva jeg kommenterer og det er måten spørsmålet blir stilt på. Jeg skjønner selvfølgelig at man vil forsvare sine utsagn med at man har en «historie» med å følge henne på snap. Men det har jeg også. Så selv om jeg har andre betraktninger betyr det jo ikke at jeg tar feil eller ikke fulgt henne lenge nok til å forstå hva man sikter til?! Jeg sier aldri at noen som mener noe annet en meg tar feil -jeg kommer stort sett bare med ett annet perspektiv på ting som reageres her når jeg kommenterer en del innlegg her😊 Endret 11. oktober 2021 av GulleGull La til tekst 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 11. oktober 2021 #2908 Del Skrevet 11. oktober 2021 GulleGull skrev (1 time siden): Da var det fornuftig av deg å avfølge i såfall👍🏻 -det jeg syntes ødelegger det som kunne vært gode diskusjoner om temaene hun snapper om er som du sier at dette har blitt en tråd der man skal stille noen til veggs. Det er også en slags rangering på hvem som har fulgt henne lengst og at det tydeligvis veier tyngst i diskusjonen, men det betyr jo ikke at de som er relativt nye her følger bloggen av andre grunner -som liker å følge det de ser nå, kan komme med noen nyanserte betraktninger? Føler en del har kjørt seg inn i ett negativt spor og «gnager» på gamle episoder. Livet skjer vel for henne som for oss alle, når bv saken drar ut -så er det jo naturlig at det blir andre ting det blir snappet om og som tiltrekker seg andre følgere , tror man kan ha det i bakhodet også. På samme måte som jeg skjønner at kanskje snappen har blitt noe annet en det som den opprinnelig var i begynnelsen… bare mine tanker. 🙌🙌🙌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 11. oktober 2021 #2909 Del Skrevet 11. oktober 2021 GulleGull skrev (38 minutter siden): Det stilles uten å ha satt seg inn i hva jeg kommenterer og det er måten spørsmålet blir stilt på. Jeg skjønner selvfølgelig at man vil forsvare sine utsagn med at man har en «historie» med å følge henne på snap. Men det har jeg også. Så selv om jeg har andre betraktninger betyr det jo ikke at jeg tar feil eller ikke fulgt henne lenge nok til å forstå hva man sikter til?! Jeg sier aldri at noen som mener noe annet en meg tar feil -jeg kommer stort sett bare med ett annet perspektiv på ting som reageres her når jeg kommenterer en del innlegg her😊 Det du sår , skal du også høste. Det er vel noe av det viktigste en offentlig person bør tenke gjennom. Hvis ikke blir det masse spekulasjoner og irritasjonsmomenter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyblue69 Skrevet 11. oktober 2021 #2910 Del Skrevet 11. oktober 2021 Alma87 skrev (23 minutter siden): Det du sår , skal du også høste. Det er vel noe av det viktigste en offentlig person bør tenke gjennom. Hvis ikke blir det masse spekulasjoner og irritasjonsmomenter 🤦♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 12. oktober 2021 #2911 Del Skrevet 12. oktober 2021 GulleGull skrev (7 timer siden): Det stilles uten å ha satt seg inn i hva jeg kommenterer og det er måten spørsmålet blir stilt på. Jeg skjønner selvfølgelig at man vil forsvare sine utsagn med at man har en «historie» med å følge henne på snap. Men det har jeg også. Så selv om jeg har andre betraktninger betyr det jo ikke at jeg tar feil eller ikke fulgt henne lenge nok til å forstå hva man sikter til?! Jeg sier aldri at noen som mener noe annet en meg tar feil -jeg kommer stort sett bare med ett annet perspektiv på ting som reageres her når jeg kommenterer en del innlegg her😊 Som noen over her også nevner, det handler ikke om å forsvare sine utsagn eller konkurrere i hvem som har fulgt henne lengst. Men om man bare har fulgt henne et par mnd så har man kanskje da ikke fått med seg alt hun tidligere har påstått, sagt og gjort, og dermed ikke heller ser at ting snur på dagen, at hun fremstår dobbeltmoralsk, at hun ofte har skjelt ut både den ene og den andre osv. Så klart skal alle få tenke og mene det de vil, men enkelte ting kan man da vitterlig ikke lukke øya og nekte for. Grunnen til at flere av oss gjentar ting er jo fordi en del her drar mobbekortet med en gang, forsvaret alt hun gjør og aldri klarer å «svare» på/argumentere for de tingene vi sier vi reagerer på. Med en gang «vi» kommer med kritiske spørsmål/observasjoner, sier at noe skurrer, påpeker at hun sier/gjør ting som er vanvittig dobbeltmoralsk, snakker stygt om andre, og betviler hennes motivasjon og oppriktighet, så får «vi» bare tilbake at vi kan slutte å følge henne, at vi mobber, at vi er ufine. Jeg har aldri skrevet noe stygt eller noe drittslenging om henne her inne. Jeg har kun vært saklig, diskutert ting hun selv har sagt eller gjort og stilt spørsmålstegn ved det. Enkelte ting hun sier og gjør kan ingen snart forsvare eller nekte for lenger. Jeg ser/så også flere positive ting ved henne, noen har tingene har dog falt den siste tiden. Flink og inspirerende med strikking, god på interiør og planter, syns hun var sprudlende i starten og viste oss mye gøy og inspirerende. Men når det blir mer og mer muggen stemning og klaging på alt og alle, så taper det seg litt. Jada, alle kan si og gjøre feil, ha en dårlig dag, ordlegge seg feil etc. Men hun viser lite selvinnsikt, lite evne til å beklage og være ydmyk. Vil aldri ta til seg noen råd, konstruktiv kritikk eller reflektere over hvordan hun ordlegger seg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 12. oktober 2021 #2912 Del Skrevet 12. oktober 2021 LinaHg skrev (2 timer siden): Som noen over her også nevner, det handler ikke om å forsvare sine utsagn eller konkurrere i hvem som har fulgt henne lengst. Men om man bare har fulgt henne et par mnd så har man kanskje da ikke fått med seg alt hun tidligere har påstått, sagt og gjort, og dermed ikke heller ser at ting snur på dagen, at hun fremstår dobbeltmoralsk, at hun ofte har skjelt ut både den ene og den andre osv. Så klart skal alle få tenke og mene det de vil, men enkelte ting kan man da vitterlig ikke lukke øya og nekte for. Grunnen til at flere av oss gjentar ting er jo fordi en del her drar mobbekortet med en gang, forsvaret alt hun gjør og aldri klarer å «svare» på/argumentere for de tingene vi sier vi reagerer på. Med en gang «vi» kommer med kritiske spørsmål/observasjoner, sier at noe skurrer, påpeker at hun sier/gjør ting som er vanvittig dobbeltmoralsk, snakker stygt om andre, og betviler hennes motivasjon og oppriktighet, så får «vi» bare tilbake at vi kan slutte å følge henne, at vi mobber, at vi er ufine. Jeg har aldri skrevet noe stygt eller noe drittslenging om henne her inne. Jeg har kun vært saklig, diskutert ting hun selv har sagt eller gjort og stilt spørsmålstegn ved det. Enkelte ting hun sier og gjør kan ingen snart forsvare eller nekte for lenger. Jeg ser/så også flere positive ting ved henne, noen har tingene har dog falt den siste tiden. Flink og inspirerende med strikking, god på interiør og planter, syns hun var sprudlende i starten og viste oss mye gøy og inspirerende. Men når det blir mer og mer muggen stemning og klaging på alt og alle, så taper det seg litt. Jada, alle kan si og gjøre feil, ha en dårlig dag, ordlegge seg feil etc. Men hun viser lite selvinnsikt, lite evne til å beklage og være ydmyk. Vil aldri ta til seg noen råd, konstruktiv kritikk eller reflektere over hvordan hun ordlegger seg. Skal prøve å formulere meg slik at man forstår hva jeg mener.Når feks jeg kommer med en betraktning på innlegg her -så er der aldri noen gang for å påpeke feil, sette noen til veggs men kun for å få litt nyansering på påstander som blir satt frem. Slik at man kanskje kan tenke litt anderledes rundt den påstanden som er fremsatt. Er slik man kan få en konstruktiv debatt/diskusjon. At det kanskje ikke er så svart/hvitt det man velger å se -selvom man fort kan dra den slutningen når man hele tiden skal dra frem gamle saker for sammenligning -da kan jeg få spørsmålet om hvor lenge jeg er fulgt henne -tonen i noen av svarene jeg får, er skrevet slik at det kan virke som jeg er «dum» og ikke har «rett» til å nyansere for jeg ikke har fulgt henne siden tidenes morgen. Da begynner man å gå på person og ikke sak. Jeg bryr meg ikke hvordan hun har vært før eller hvordan hun har blitt -jeg følger med på «dagliglivet» hennes og skriver ikke ensidig negative ting eller mikroanalyserer -for da slipper jeg å irritere meg over noe som helst og det er hyggeligere å følge snappen for min del. Jeg kan forstå at man blir frustrert av ting hun sier men om man velger å se bort i fra kontekst og at hun har ett liv utenfor snap og at det er helt normalt å være selvomotsigende, da vil det jo alltid være noe å ta noen på -det blir jo bare en ond sirkel om man hele tiden skal gnage på småting og dra frem sånt, er det en sånn tråd det skal være så er det jo aldri plass til noen nye som ser Stine med andre øyne -så skal det bli brukt mye tid på å overbevise de på at Stine er ett dårlig menneske. Blir jo fort negativt og lite konstruktivt -for min del ihvertfall. Tenker det er lurt å lese innleggene man kommenterer, før man «konkluderer» at man ikke har så mye meningers rett fordi man ikke har en historie med Stine -like lang som en selv😊 Nå skal ikke jeg bruke så mye mer tid på å forklare mer hva jeg mener -men håper perspektivet mitt kom frem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 12. oktober 2021 #2913 Del Skrevet 12. oktober 2021 Babyblue69 skrev (10 timer siden): 🤦♀️ Å du hadde mye fornuftig å komme med eller?🤦🏼♀️😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 12. oktober 2021 #2914 Del Skrevet 12. oktober 2021 GulleGull skrev (2 timer siden): Skal prøve å formulere meg slik at man forstår hva jeg mener.Når feks jeg kommer med en betraktning på innlegg her -så er der aldri noen gang for å påpeke feil, sette noen til veggs men kun for å få litt nyansering på påstander som blir satt frem. Slik at man kanskje kan tenke litt anderledes rundt den påstanden som er fremsatt. Er slik man kan få en konstruktiv debatt/diskusjon. At det kanskje ikke er så svart/hvitt det man velger å se -selvom man fort kan dra den slutningen når man hele tiden skal dra frem gamle saker for sammenligning -da kan jeg få spørsmålet om hvor lenge jeg er fulgt henne -tonen i noen av svarene jeg får, er skrevet slik at det kan virke som jeg er «dum» og ikke har «rett» til å nyansere for jeg ikke har fulgt henne siden tidenes morgen. Da begynner man å gå på person og ikke sak. Jeg bryr meg ikke hvordan hun har vært før eller hvordan hun har blitt -jeg følger med på «dagliglivet» hennes og skriver ikke ensidig negative ting eller mikroanalyserer -for da slipper jeg å irritere meg over noe som helst og det er hyggeligere å følge snappen for min del. Jeg kan forstå at man blir frustrert av ting hun sier men om man velger å se bort i fra kontekst og at hun har ett liv utenfor snap og at det er helt normalt å være selvomotsigende, da vil det jo alltid være noe å ta noen på -det blir jo bare en ond sirkel om man hele tiden skal gnage på småting og dra frem sånt, er det en sånn tråd det skal være så er det jo aldri plass til noen nye som ser Stine med andre øyne -så skal det bli brukt mye tid på å overbevise de på at Stine er ett dårlig menneske. Blir jo fort negativt og lite konstruktivt -for min del ihvertfall. Tenker det er lurt å lese innleggene man kommenterer, før man «konkluderer» at man ikke har så mye meningers rett fordi man ikke har en historie med Stine -like lang som en selv😊 Nå skal ikke jeg bruke så mye mer tid på å forklare mer hva jeg mener -men håper perspektivet mitt kom frem. Her blir man satt til veggs om man ikke er enig med flertallet, for da er man fan 🤦♀️ de fleste her er opphengt i det negative og ser kun det. Er sååååå enig i det du skriver! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 12. oktober 2021 #2915 Del Skrevet 12. oktober 2021 Alma87 skrev (2 timer siden): Å du hadde mye fornuftig å komme med eller?🤦🏼♀️😂😂 Jeg yns det var en fornuftig emoji til ditt svar, vurderte den selv, men noen kom meg i forkjøpet 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 12. oktober 2021 #2916 Del Skrevet 12. oktober 2021 (endret) Sharp75! skrev (24 minutter siden): Jeg yns det var en fornuftig emoji til ditt svar, vurderte den selv, men noen kom meg i forkjøpet 😉 Mye å komme med da ja🤦🏼♀️😂👏🏻 Så synd at du ikke fikk skrive den først! Hvis en skroller litt over her ser man tydelig hvilke synspunkter folk er mest enig i😘 Endret 12. oktober 2021 av Alma87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 12. oktober 2021 #2917 Del Skrevet 12. oktober 2021 Sharp75! skrev (29 minutter siden): Her blir man satt til veggs om man ikke er enig med flertallet, for da er man fan 🤦♀️ de fleste her er opphengt i det negative og ser kun det. Er sååååå enig i det du skriver! Her blir man satt til veggs uansett virker det som😂👏🏻 🤦🏼♀️ Er sååå enig i det du skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 12. oktober 2021 #2918 Del Skrevet 12. oktober 2021 Alma87 skrev (6 minutter siden): Mye å komme med da ja🤦🏼♀️😂👏🏻 Så synd at du ikke fikk skrive den først! Hvis en skroller litt over her ser man tydelig hvilke synspunkter folk er mest enig i😘 Der og da gadd jeg ikke bruke min energi på deg. Og jeg driter i hvilke synspunkter folk er mest enige i. Jeg har egne synspunkter 🤦♀️ og jakter ikke på likes og klarer å se ulike nyanser som andre ikke gjør. Husk, den som ler sist ler best. Noen her synker ganske lavt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 12. oktober 2021 #2919 Del Skrevet 12. oktober 2021 (endret) Sharp75! skrev (3 minutter siden): Der og da gadd jeg ikke bruke min energi på deg. Og jeg driter i hvilke synspunkter folk er mest enige i. Jeg har egne synspunkter 🤦♀️ og jakter ikke på likes og klarer å se ulike nyanser som andre ikke gjør. Husk, den som ler sist ler best. Noen her synker ganske lavt Alle her føler vel de ser ulike nyanser som andre ikke gjør🤷🏼♀️😬 det kan vi vel være enig om☺️ Ja vil vel vise seg hvem som ler best tilsutt.. inge som vet🤷🏼♀️ Endret 12. oktober 2021 av Alma87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 12. oktober 2021 #2920 Del Skrevet 12. oktober 2021 Ser ut for at Stine selv mener hun er et forbilde når det gjelder både sminke og klær. Hver dag fokuseres det på å fortelle hvor hun handler og hvilket merke det er. Rett vinkel på kamera, og det å få seg selv frem er viktig. Skulle ønske hun fokuserte mer på sine hobbyer ~ vil tro de fleste av følgerne hadde likt det bedre. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå