Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Anneisabell skrev (3 timer siden):

Det er jo bare først meg selv og så meg selv. Så en må jo forstå at de må vente til hun er klar, eller når hun mener andre skal på rævva i gir. 

Ja når andre ikke kan stå på pinner for henne å ordne opp må sekundet så skal det fram i lyset. MEN nå står alt å venter på henne da er det en annen låt i pipa🙈 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GulleGull skrev (4 timer siden):

Tenker ett hvert fokus på de problemene og konsekvensene som kan oppstå når det offentlige ikke gjør jobben sin er viktig, for Stine er det hennes historie man kan lære noe av og det er en kjensgjerning av at kommunene først kan ta dette til etterretning når det forekommer rettskraftige dommer, først da er dette en historie man kan bruke som praktiske eksempler å ta med seg og dra lærdom av. Om de ikke kommer i rettsvesenet er disse historiene bare en bunke papirer som ligger i kommunens arkiv som ingen har kjennskap til. Det er ganske mye å legge på Stine «som har mer en nok med seg selv» å skulle sette seg inn i offentlig forvalting, da må man nesten engasjere seg politisk på høyt nivå. Hun har har sagt at hun gjør det både for sin egen del og andres -det krever ganske mye å gå igjennom det Stine har bestemt seg for nå og selvsagt er ambisjonen å gjøre det for egen del men det er helt sikkert en motivasjon å gjøre det for at andre skal ta lærdom og at man kan få rettskraftige dommer som andre kan dra nytte av igjen. Så at man på «død og liv» skal ha Stine til å «innrømme» at man gjør det for kun egen vinning skjønner jeg ikke. Hun gjør rett og slett samfunnet en tjeneste uansett hva andre tenker er hennes hovedmotivasjon. 

Som jeg skrev, så klart gjør de feil på alle måter, og det er bra de får berettiget kritikk så de kan endre rutiner, lovverk, tiltak osv. Ingen som har pålagt Stine noe som helst. Alle forstår at hun tar saken sin videre og vil ha rettferdighet. Men ja, å kjempe en sak for alle andre innebærer ofte å ta ting videre, høyere opp i systemet, eller engasjere seg i forum, grupper, støtteforeninger osv. Alle forstår at det er belastende for henne å gjennomgå saken hennes. Alle hadde forstått om hun sa hun gjorde dette kun for egen del. Det er jo overhode ikke rart om hun hadde sagt det. Alle er enig om at det hun ble utsatt for i barndommen ikke er greit. Kanskje folk ikke hadde reagert og tvilt på hennes motiver i denne saken om hun hadde lagt frem dokumentasjon på advokatutgifter, vist at hun sparte selv. Om hun ikke hadde gjort alle disse andre tingene som svekker hennes troverdighet. Det er summen av alle tingene hun gjør som ikke henger på greip som gjør at folk betviler hennes motiver rundt både det ene og det andre. Hun mister troverdighet på snart alle områder. 
Hun er utrolig nedlatende, kaller opp folk og snakker stygt om mange. Hun ranter på snap over små ting som folk sier/lurer på. Blir sur når følgere stiller henne kritiske spørsmål. Sier en ting, gjør noe annet. Hun er dobbeltmoralsk. Forteller om en hendelse for så neste dag gjenfortelle den helt annerledes.  Hun kommer med små løgner her og der som er veldig lett å gjennomskue. Hun sløser om seg med penger hun ifølge henne selv ikke har. Lista er lang på hvorfor folk tviler på ting hun sier og gjør.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (2 timer siden):

Har det blitt helt slutt på morgenlevering og gaver? 🤔🤔 Virker som det stoppet når bankkortet hennes ble sperret?? 🤔

Ble vel dyrt å drive å bestille ting til seg selv i navnet til andre 🙈

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 minutt siden):

Ble vel dyrt å drive å bestille ting til seg selv i navnet til andre 🙈

Men hun har jo kaffekos på badet da med småkaker å greier😊

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (8 minutter siden):

Som jeg skrev, så klart gjør de feil på alle måter, og det er bra de får berettiget kritikk så de kan endre rutiner, lovverk, tiltak osv. Ingen som har pålagt Stine noe som helst. Alle forstår at hun tar saken sin videre og vil ha rettferdighet. Men ja, å kjempe en sak for alle andre innebærer ofte å ta ting videre, høyere opp i systemet, eller engasjere seg i forum, grupper, støtteforeninger osv. Alle forstår at det er belastende for henne å gjennomgå saken hennes. Alle hadde forstått om hun sa hun gjorde dette kun for egen del. Det er jo overhode ikke rart om hun hadde sagt det. Alle er enig om at det hun ble utsatt for i barndommen ikke er greit. Kanskje folk ikke hadde reagert og tvilt på hennes motiver i denne saken om hun hadde lagt frem dokumentasjon på advokatutgifter, vist at hun sparte selv. Om hun ikke hadde gjort alle disse andre tingene som svekker hennes troverdighet. Det er summen av alle tingene hun gjør som ikke henger på greip som gjør at folk betviler hennes motiver rundt både det ene og det andre. Hun mister troverdighet på snart alle områder. 
Hun er utrolig nedlatende, kaller opp folk og snakker stygt om mange. Hun ranter på snap over små ting som folk sier/lurer på. Blir sur når følgere stiller henne kritiske spørsmål. Sier en ting, gjør noe annet. Hun er dobbeltmoralsk. Forteller om en hendelse for så neste dag gjenfortelle den helt annerledes.  Hun kommer med små løgner her og der som er veldig lett å gjennomskue. Hun sløser om seg med penger hun ifølge henne selv ikke har. Lista er lang på hvorfor folk tviler på ting hun sier og gjør.

👏👏👏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stilt høflig, men kritisk spm til Stine på snap ifht hennes barn. Hun svarte på en høflig måte og jeg ble ikke blokka. Så jeg kjenner meg ikke igjen i det folk skriver her at de blir blokka.......... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Jeg har stilt høflig, men kritisk spm til Stine på snap ifht hennes barn. Hun svarte på en høflig måte og jeg ble ikke blokka. Så jeg kjenner meg ikke igjen i det folk skriver her at de blir blokka.......... 

Jeg vil tro at det sikkert har noe med hvordan spørsmålene blir stilt. Vi ser jo hvordan de som blir blokkert ordlegger seg her. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarpuma
7 hours ago, Vintermåne said:

Har det blitt helt slutt på morgenlevering og gaver? 🤔🤔 Virker som det stoppet når bankkortet hennes ble sperret?? 🤔

Ja det kom beleilig nok én morgengave pr dag. Det er som at tusenvis av følgere har koordinert, så hun ikke skulle få 5-10 morgenleveringer på samme dag. Utrolig for en tilfeldighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyblue69 skrev (24 minutter siden):

Ja, hva er problemet ditt med det ?

Ekkelt å legge fra seg kjeks på baderomsvasken. Uhygenisk. Mat og baderom hører ikke sammen. Men for all del det må Stine gjøre som hun selv vil med om hun så hadde valgt å spist middagen sin på badet.  Dette var min reaksjon på det!!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (2 minutter siden):

Ekkelt å legge fra seg kjeks på baderomsvasken. Uhygenisk. Mat og baderom hører ikke sammen. Men for all del det må Stine gjøre som hun selv vil med om hun så hadde valgt å spist middagen sin på badet.  Dette var min reaksjon 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (4 minutter siden):

Ekkelt å legge fra seg kjeks på baderomsvasken. Uhygenisk. Mat og baderom hører ikke sammen. Men for all del det må Stine gjøre som hun selv vil med om hun så hadde valgt å spist middagen sin på badet.  Dette var min reaksjon på det!!

Nei, du så en fin mulighet til å sette gang trolling.  Hun kan ikke gjøre som hun selv vil. Det vet du. Det kommer uansett en kvalm reaksjon fra en av dere som nettroll her inne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyblue69 skrev (19 minutter siden):

Det er ikke belysning dere driver med. Det er ikke konstruktivt hvordan dere  skriver om henne. Det er nedlatende og ondskapsfull måten dere skriver på. 

Mange her har prøvd å komme med konstruktive spørsmål til Stine, men hva gjør hun da? Jo, hun blokkerer og drar i gang helt sinnssyke ranter. Dét er nedlatende, det.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (1 minutt siden):

Mange her har prøvd å komme med konstruktive spørsmål til Stine, men hva gjør hun da? Jo, hun blokkerer og drar i gang helt sinnssyke ranter. Dét er nedlatende, det.

Er det en unnskyldning for å kunne trolle her inne ?  Hvis spørsmålene som blir sendt henne formuleres som det gjør her inne av nettrollene, så skjønner jeg at hun kommer med en reaksjon. Det hadde de fleste gjort. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinaHg skrev (6 timer siden):

👏👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har ikke energi til å gjenta seg selv, men gu’bedre; Hu gjør ikke anna…. HVOR mange ganger har hun messa om at hun er så var på utgått mat??? Merkelig at hun da kan kjøpe utgått mat… 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å ser gjennom story. Og altså dama har jo sakt at «psykolog er for tapere» men ønsker hjelp til å bearbeider.

Klager over hva hun må gjøre for å få sendt et krav om erstatning, men vil holde foredrag. Skjønner hun ikke selv at hun er heldig som faktisk kan ta noen til sak og vinne? Samtidig forstår jeg jo at det må vær tungt og angsten for å gå frem. Men det er jo der en psykolog kanskje hadde vært lurt. Arh frustrerende 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heahea1 skrev (11 minutter siden):

Sitter å ser gjennom story. Og altså dama har jo sakt at «psykolog er for tapere» men ønsker hjelp til å bearbeider.

Klager over hva hun må gjøre for å få sendt et krav om erstatning, men vil holde foredrag. Skjønner hun ikke selv at hun er heldig som faktisk kan ta noen til sak og vinne? Samtidig forstår jeg jo at det må vær tungt og angsten for å gå frem. Men det er jo der en psykolog kanskje hadde vært lurt. Arh frustrerende 

Slik jeg oppfattet «psykolog er for tapere» -var ironisk eller en dårlig «spøk». Noe sånt kunne jeg funnet på å si også bare for å krydre opp språket eller en historie, men man mener ikke sånt bokstavelig. Det samme når noen påpekte at hun virker «forbannet» på at bv hadde ferie, jeg oppfattet det som  at hun var oppgitt og det er også sånt man kan si for å understreke at det er tøft fet en står i -men man skjønner jo selvfølgelig at folk har ferie, det skjønner jo Stine også. Det er generelt veldig  polariserte meninger her -ikke så mye mellomting😅

Endret av GulleGull
Skrivefeil
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (1 minutt siden):

Slik jeg oppfattet «psykolog er for tapere» -var ironisk eller en dårlig «spøk». Noe sånt kunne jeg funnet på å si også bare for å krydre opp språket eller en historie, men man mener ikke sånt bokstavelig. Det samme når noen påpekte at hun virker «forbannet» på at bv hadde ferie, jeg oppfattet det som  at hun var oppgitt og det er også sånt man kan si for å understreke at det er tøft fet en står i -men man skjønner jo selvfølgelig at folk har ferie, det skjønner jo Stine også. Det er generelt veldig  polariserte meninger her -ikke så mye mellomting😅

Men altså, hun har jo faktisk komt med flere «stikk» mot psykolog 😅 Og jeg tenker at men kan ikke klage på helsa om man ikke går til legen. Synes jeg da 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...