Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Tips til Stine. Nå begynner det å bli litt kleint å motta alt dette. 

Er ikke tiden inne nå, for å si : kjære alle gode snille seere som sender meg «morgenlevering». Jeg setter utrolig stor pris på det, men nå har jeg fått så mye. Dere trenger ikke sende meg ting eller frokost for at jeg skal vite at dere bryr dere. Nå syntes jeg det blir for mye. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veranda skrev (5 minutter siden):

Leveranse på leveranse hver eneste dag. Stine på 40 år sitter på kjøkkengulvet som en spent unge på julaften.. SÅ overasket og glad over alle godsakene hun får levert. Dette skal jeg ha, denne deler jeg ikke med noen andre. "Mauler" og grafser i seg gjærbakst , sjokolade og  makroner etc...  Hvorfor steller hun aldri i stand et fint frokostmåltid for familien. Jeg vil heller se det , og det vil helt sikkert giveren av gaven også sette pris på.  Aldri får vi se snap av normale hverdagslige ting. Neida det er syting, griningen, klaging , vondter hun har bestemt seg for å fronte på sin kanal.  

Ja. Hun deler ikke mye tror jeg ikke. Hadde jeg hadd en mor som har holdt på sånn har jeg som barn blitt veldig såret faktisk!! Ikke greit..... 

Håper hun ser dette så kanskje hun skjønner hva hun holder på med. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (8 timer siden):

Jaa, og han kunne nok fått hvem han vilke, men så ble det stine💕🙈🤭

Hadde lett lurt meg 😍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-max:) skrev (26 minutter siden):

Tror nokk ikke det er mye familie tid der nei. Men etter det ble nevnt at hun ikke er mye med unga sine så fikk hun plutselig tid idag å være med minste sønnen. Ikke sett hun har vært så mye med han som idag. Stort sett er det snap av seg selv hele dagen om fjas og tull. Men nå var det pinadø med sønnen også 

Hvis hun ikke er med sønnen er det galt, og hvis hun er med han er det også galt? Ærlig talt. Jeg sier det samme som henne, skaff dere et liv!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Hvis hun ikke er med sønnen er det galt, og hvis hun er med han er det også galt? Ærlig talt. Jeg sier det samme som henne, skaff dere et liv!

Sa jo ikke det var galt? Bare at det ble mere av det når hun har lest på KG.. Ikke ta alt i dårlig mening 😂hårsår.. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P-max:) skrev (11 minutter siden):

Ja. Hun deler ikke mye tror jeg ikke. Hadde jeg hadd en mor som har holdt på sånn har jeg som barn blitt veldig såret faktisk!! Ikke greit..... 

Håper hun ser dette så kanskje hun skjønner hva hun holder på med. 

Men hun har faktisk to tenåringsgutter ... hvor kult er det for di å vite at mor holder på sånn som hun gjør. "Driter" seg ut på snap gang på gang , finnes ingen sperrer der i gården...  Brumunddal er vel ikke akuratt verdens navle. Trist , fy søren.... 

Endret av Veranda
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veranda skrev (1 minutt siden):

Men hun har faktisk to tenåringsgutter ... hvor kult er det for di å vite at mor holder på sånn som hun gjør. Driver seg ut på snap gang på gang ....  Brumunddal er vel ikke akuratt verdens navle. Trist , fy søren.... 

Det er helt sant det. Hadde vell skjemtes av det om det ha vært meg iallefall 🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis jeg ikke tar helt feil så snappet hun fra badet i går kveld mens sønnen var i dusjen og hun brettet klær.... Hva med og legge bort tlf og fokusere på sønnen ?? Jeg skjønner ikke at behovet for oppmerksomhet fra vilt fremmede er viktigere for henne enn familien !!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (1 time siden):

Det er kjempe flott at hun er med sønnen sin.. det er ingen som påstår at det er galt. Tvert I mot.  Stine har jeg frem til d.d kun sett med sønnen i sommer, da var hun SÅ sliten, hun var helt gåen etter den ferien med barna stakkars. Sett hun gått tur med han en gang. (Da gikk di tur  forbi x til Stine som bor i samme gate forstod jeg?!  som har et barn på samme alder med yngste til Stine.  O og Stine pratet seg mellom om "lekekameraten"  som da er barn til x til Stine. Var så fint å lytte til . Tenk og ha et så godt forhold da at di har funnet hverandre som lekekamerater. Og tidligere i sommer når Yngste kjørte rundt på tunet med den hvite elektrisk lekebilen sin. Da hadde hun tid til han , og det varmet et mamma hjerte å se. Utenom det så streber gutten med og få kontakt med mor, hun står der å  "tyter" inn i kamera, viss gutten så mye som snakker til hun så avfeier hund det med jaja, det er greit . Jada .... det er tross alt viktigere å snakke om gaver hun nettopp har åpnet opp enn å lytte til sin egen sønn. Himler med øya, stirrer i kamera til oss og syner et tydelig ansiktsutrykk på at hun ikke "gidder"    Fy faen 40 år gammel!!!!! 

Endret av Veranda
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (3 minutter siden):

Det er kjempe flott at hun er med sønnen sin.. det er ingen som påstår at det er galt. Tvert I mot.  Stine har jeg frem til d.d kun sett med sønnen i sommer, da var hun SÅ sliten, hun var helt gåen etter den ferien med barna stakkars. Sett hun gått tur med han en gang. Og tidligere i sommer når Yngste kjørte rundt på tunet med den hvite elektrisk lekebilen sin. Da hadde hun tid til han , og det varmet et mamma hjerte å se. Utenom det så streber gutten med og få kontakt med mor, hun står der å  "tyter" inn i kamera, viss gutten så mye som snakker til hun så avfeier hund det med jaja, det er greit . Jada .... det er tross alt viktigere å snakke om gaver hun nettopp har åpnet opp enn å lytte til sin egen sønn. Himler med øya, ser i kamera til oss følgere og syner et tydelig ansikt på at hun ikke ofrerså mye som et svar til gutten sin. Fy faen 40 år gammel!!!!! 

👏🙌🙌🙌 Så enig, sett det flere ganger! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (4 minutter siden):

Det er kjempe flott at hun er med sønnen sin.. det er ingen som påstår at det er galt. Tvert I mot.  Stine har jeg frem til d.d kun sett med sønnen i sommer, da var hun SÅ sliten, hun var helt gåen etter den ferien med barna stakkars. Sett hun gått tur med han en gang. Og tidligere i sommer når Yngste kjørte rundt på tunet med den hvite elektrisk lekebilen sin. Da hadde hun tid til han , og det varmet et mamma hjerte å se. Utenom det så streber gutten med og få kontakt med mor, hun står der å  "tyter" inn i kamera, viss gutten så mye som snakker til hun så avfeier hund det med jaja, det er greit . Jada .... det er tross alt viktigere å snakke om gaver hun nettopp har åpnet opp enn å lytte til sin egen sønn. Himler med øya, stirrer i kamera til oss og syner et tydelig ansikt på at hun ikke "gidder"  dette.   Fy faen 40 år gammel!!!!! 

👏👏👏👏👏👏👏

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (23 minutter siden):

Det er kjempe flott at hun er med sønnen sin.. det er ingen som påstår at det er galt. Tvert I mot.  Stine har jeg frem til d.d kun sett med sønnen i sommer, da var hun SÅ sliten, hun var helt gåen etter den ferien med barna stakkars. Sett hun gått tur med han en gang. Og tidligere i sommer når Yngste kjørte rundt på tunet med den hvite elektrisk lekebilen sin. Da hadde hun tid til han , og det varmet et mamma hjerte å se. Utenom det så streber gutten med og få kontakt med mor, hun står der å  "tyter" inn i kamera, viss gutten så mye som snakker til hun så avfeier hund det med jaja, det er greit . Jada .... det er tross alt viktigere å snakke om gaver hun nettopp har åpnet opp enn å lytte til sin egen sønn. Himler med øya, stirrer i kamera til oss og syner et tydelig ansiktsutrykk på at hun ikke "gidder"    Fy faen 40 år gammel!!!!! 

Bare et spm: er det lov for barn å kjøre sånn elektrisk lekebil på vei? Eller kun på privat gårdsplass….? Eller unger kjører jo elsparkesykkel overalt nå… Men kanskje ikke 4 -åringer da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veranda skrev (29 minutter siden):

Det er kjempe flott at hun er med sønnen sin.. det er ingen som påstår at det er galt. Tvert I mot.  Stine har jeg frem til d.d kun sett med sønnen i sommer, da var hun SÅ sliten, hun var helt gåen etter den ferien med barna stakkars. Sett hun gått tur med han en gang. Og tidligere i sommer når Yngste kjørte rundt på tunet med den hvite elektrisk lekebilen sin. Da hadde hun tid til han , og det varmet et mamma hjerte å se. Utenom det så streber gutten med og få kontakt med mor, hun står der å  "tyter" inn i kamera, viss gutten så mye som snakker til hun så avfeier hund det med jaja, det er greit . Jada .... det er tross alt viktigere å snakke om gaver hun nettopp har åpnet opp enn å lytte til sin egen sønn. Himler med øya, stirrer i kamera til oss og syner et tydelig ansiktsutrykk på at hun ikke "gidder"    Fy faen 40 år gammel!!!!! 

Dette !! Der fikk du sagt det akkurat som det er...Synes så synd i han yngste som prøver og prøver og få kontakt med Stine. Men og snappe for et knippe fremmede er det aller viktigte for Stine. Og vi kritikerene skal skaffe oss et liv ?? Ta deg en bolle til du Stine!! Jeg er i 100 % jobb, har mann og 2 barn som får min fulle oppmerksomhet uten at jeg dytter en tlf i ansiktet på de 24/7...Ikke rart hun er deppa og sliten, all den sytingen og negativiteten hennes suger energi. Legg bort tlf Stine, fokuser på familien din, ut og lufte deg og treff venner så skal du se at formen bedrer seg 🙂

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trulteposen skrev (13 minutter siden):

Bare et spm: er det lov for barn å kjøre sånn elektrisk lekebil på vei? Eller kun på privat gårdsplass….? Eller unger kjører jo elsparkesykkel overalt nå… Men kanskje ikke 4 -åringer da. 

Det vet jeg ikke. Men regner med Stine hadde kontroll på "kjøreturen" hans når hun var ute med han 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StinaNysingel<3 skrev (4 timer siden):

hahahahahaha.. er kun stine selv som ville sagt det her :P LOL

Hahaha, JAAA🙉🙈😆😂🤣😂🤣😂

Blir så flaaaau…. hu eeelsker å se seg selv i kamera, hun diiigger seg selv så sykt mye, at det er bare vondt å se på!!😫😫🤡

Det som IKKE er vondt å se på er at det kommet flere å flere inn her som har gjennomskua frk Knutsen😉😉 

Det vil nokk bare komme fler å fler!🤌🙏👏

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har a ny genser også eller??? *hipphurra for at spleis finnes, så man kan hjelpe mennesker som trenger det* 😓😖

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (1 time siden):

Må man altså ha telefonen i tryne hele tiden?? Det er vel mere det personen sikter til…. at den jævla snappen skal være med på ALT, til og med familietur å fisketur med svigermor!! HALLO?? Er vel Stine som strengt tatt burde skaffe seg ett liv, ett liv der telefonen å snappen ikke er hovedfokuset.. Hun snapper hele dagen, rart hun ikke snapper når hun sitter å 💩også…

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fulgt henne et par uker og dette er jo helt ekstremt. Hun sitter på samme plassen fra morgen til kveld og snakker til oss, ikke en gang har jeg sett at hun har bidratt med noe aktiviteter til barna eller husarbeid for den del. Hun deler virkelig ikke bare noen minutter iløpet av en hel dag, hun deler HELE dagen. Hun gjør ikke på noe annet.

Å disse leveringene og blomstene må hun jo kjøpe selv? Jeg nekter å tro på at det kommer så mange leveranser fra følgerne hver eneste dag. Hadde aldri falt meg inn å sende til ukjente personer. Aldri sett dette på noen av de som virkelig er kjent sine vlogger, så der er det virkelig noe som skurrer. 

Hun må ha en ekstremt tålmodig mann som tar hånd om barna fra morgen til kveld, som går på jobb hver eneste dag for å tjene penger og som holder ut med dette. Aldri funnet meg i at min bedre halvdel hadde utlevert familien så mye som dette i en negativ forstand. 

Endret av Shss
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny snap og ny morgenlevering! Må nok snart be noen følgere om abo. på treningsenteret. Om alt dette spises, legger det seg fort på mage og rompe😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...