Elisiaflisa Skrevet 15. september 2021 #1881 Del Skrevet 15. september 2021 Trulteposen skrev (11 minutter siden): Det er ikke mulig å sende Morgenlevering uten å skrive avsender vel? Det har aldri jeg fått til i hvertfall…. Må ikke skrive på avsender nei, opplevd det et par ganger Heldigvis kunne man skjønne avsender på den ene pga den personlige meldingen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leila87 Skrevet 15. september 2021 #1882 Del Skrevet 15. september 2021 O.G.BestemorDuck skrev (3 timer siden): Det må hu da gjerne beskylde meg for 😂 Det er ikke helt usant 😂🥰 Lukker øynene og tenker på A hver gang jeg og mannen skal ha vår ukentlige hyrdestund. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 15. september 2021 #1883 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) Vanilje70 skrev (4 timer siden): Hvordan vet alle føllerne hennes adressa hennes? Og hvorfor får hun alltid leveranse fra samme bakeri /morgenlevering når det finnes mangen flere bakerier i Brumunddal .. og på morgenlevering er det mye å velge mellom, men hun får alltid det samme levert .. rart da med så mangen følgere som leverer mat på døren og alle har samme "smak " og velger det samme 🙄🙈 Endret 15. september 2021 av Veranda 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 15. september 2021 #1884 Del Skrevet 15. september 2021 Og nå er plutselig yngstemann i fokus og ikke minst legges det vekt på at «det er hun» som skal legge han?! Er ikke det naturlig for noen som «lever og ånder» for barna sine som hun sier? Og det gåes plutselig 2 turer for dagen i stedet for sutring i monitor….kanskje kritikken her har gidd henne ett spark i baken? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 15. september 2021 #1885 Del Skrevet 15. september 2021 Elisiaflisa skrev (30 minutter siden): Må ikke skrive på avsender nei, opplevd det et par ganger Heldigvis kunne man skjønne avsender på den ene pga den personlige meldingen Det kommer nok en ny leveranse i morgen 🍪🍩🌷 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 15. september 2021 #1886 Del Skrevet 15. september 2021 O.G.BestemorDuck skrev (5 minutter siden): JA! Dette her!! 👏👏👏 Må man ikke ha både adresse og tlfnr om man skal sende gave fra morgenlevering? For da har hun jo selv gitt dem begge deler. Og da er det ikke rart at hun evt må spille overrasket , heller. Jeg forstår virkelig ikke dette fokuset på gaver. Jeg har aldri sett dette hos andre. Men så har jeg ikke sett maken til gave'tigging' hos noen andre heller. Nei dette har jeg aldri opplevd når jeg har fulgt andre snappere.. Aldri!! Dette er grådig spesielt. Det tar jo helt av !! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinaNysingel<3 Skrevet 15. september 2021 #1887 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) esmeralda1 skrev (1 time siden): Jeg så det 😅 Har ikke klart og se gjennom hele dagen hennes i dag, blir så flau på familien hennes sine vegne. Her i huset hadde både mann og barn satt ned foten for lenge siden om jeg hadde prøvd og gjort noe liknende 😮 Jeg synes det er så rart at hun synes det er greit at vilt fremmede folk kommer hjem til henne med gaver på døra !! Og hvor får alle adressen hennes fra ?? Hahahaha !! Virker som hun tror hun er stor kjendis 😄 neste blir vel at hun har fått tlf fra tv2 om hun vil være med på bloggerne.. Jeg hadde lyst å sende gave til Alex og guttene, syns dem å fortjener å få noe, siden stine ikke vil dele, Hun gjemmer jo bort godteriet i strikkeskapet... men jeg finner ikke adressa eller vippsnr til stine jeg.. Så hvordan klarer hun å få gaver anonymt på døra hele tiden? og apro det, vilt fremmende som lusker rundt huset, og bare setter i fra seg.. blir hun ikke redd når hun tydligvis har stalkere.. og setter fra seg akkurat det hun liker.. følger godt med disse stalkerene som vet såå mye om henne. Men det virker ikke som at hun tenker tanken engang..å vite at noen kanskje forfølger henne.. Neii, hun burde heller ringt politiet og anmeldt dem som lusker rundt på privat eiendom, det må være skremmende, to monster og sjokolade, og guuud så overrasket hun ble når hun åpnet melkesjokoladen, akkurat som hun aldri hadde sett en sjoklade før.. Endret 15. september 2021 av StinaNysingel<3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 15. september 2021 #1888 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) StinaNysingel<3 skrev (42 minutter siden): Hahahaha !! Virker som hun tror hun er stor kjendis 😄 neste blir vel at hun har fått tlf fra tv2 om hun vil være med på bloggerne.. Jeg hadde lyst å sende gave til Alex og guttene, syns dem å fortjener å få noe, siden stine ikke vil dele, Hun gjemmer jo bort godteriet i strikkeskapet... men jeg finner ikke adressa eller vippsnr til stine jeg.. Så hvordan klarer hun å få gaver anonymt på døra hele tiden? og apro det, vilt fremmende som lusker rundt huset, og bare setter i fra seg.. blir hun ikke redd når hun tydligvis har stalkere.. og setter fra seg akkurat det hun liker.. følger godt med disse stalkerene som vet såå mye om henne. Men det virker ikke som at hun tenker tanken engang..å vite at noen kanskje forfølger henne.. Neii, hun burde heller ringt politiet og anmeldt dem som lusker rundt på privat eiendom, det må være skremmende, to monster og sjokolade, og guuud så overrasket hun ble når hun åpnet melkesjokoladen, akkurat som hun aldri hadde sett en sjoklade før.. I tillegg har hun nevnt i sommer at hun får hjertebank bare det ringer på døren. Det tåler hun ikke. Når mennesker kommer uanmeldt å ringer på. Det skjedde da hun stod å sminket seg å digget musikk på baderommet. Hendene skalv og hun var helt "gåen" etter den seansen. Fatter det ikke. Ha stalkere luskende rundt på eiendommen til alle døgnets tider. 😥 Hadde dette vert meg hadde jeg sagt klart i fra at alle skulle slutte å sende meg gaver. Hadde ikke hatt samvittighet til å ta i mot alt dette som hun gjør hver dag. Hverken boller eller juice hadde smakt. Æsj. Burde heller gitt pengene til noe viktigere !! Det er mangen som lever under fattigrensen her til lands 😥😥 Endret 15. september 2021 av Veranda 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinaNysingel<3 Skrevet 15. september 2021 #1889 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) Veranda skrev (14 minutter siden): Nei dette har jeg aldri opplevd når jeg har fulgt andre snappere.. Aldri!! Dette er grådig spesielt. Det tar jo helt av !! fordi hun prøver å bygge en fasade, hun har et voldsomt behov for bekreftelse den dama der, og for å presisere at det er et FÅTALL, av haters, og at de andre 99% roser henne opp i skyene, hadde dette vært tilfelle, skal jeg jove dere at hun hadde screenshotta og lagt ut, akkurat slik hun gjorde når hun remixet snappene til jannikke, og maja.. Hun er blitt så høy på seg selv, at det er veldig viktig å få frem hvor mange det er som elsker henne.. ikke rart hun må selge unna wannabe smykker og anna nips, for hun trenger jo penger til å betale for alle disse leveransene . Og det siste stine trenger er vel enda mer smiger, for å blåse opp et allerede for stort ego til å bli enda større. Endret 15. september 2021 av StinaNysingel<3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinaNysingel<3 Skrevet 15. september 2021 #1890 Del Skrevet 15. september 2021 Veranda skrev (2 minutter siden): I tillegg har hun nevnt i sommer at hun får hjertebank bare det ringer på døren. Det tåler hun ikke. Når mennesker kommer uanmeldt å ringer på. Det skjedde da hun stod å sminket seg å digget musikk på baderommet. Hendene skalv og hun var helt "gåen" etter den seansen. Fatter det ikke. Ha stalkere luskende rundt på eiendommen til alle døgnets tider. 😥 Ja det husker jeg.. det begynner å rakne for henne nå, det er vanskelig å huske hva en har sagt til en hver tid, når hun lever på en løgn, og bare serverer alt annet en sannheten.. det begynner tydligvis å slå sprekker fasaden hennes nåå.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 15. september 2021 #1891 Del Skrevet 15. september 2021 O.G.BestemorDuck skrev (23 minutter siden): JA! Dette her!! 👏👏👏 Må man ikke ha både adresse og tlfnr om man skal sende gave fra morgenlevering? For da har hun jo selv gitt dem begge deler. Og da er det ikke rart at hun evt må spille overrasket , heller. Jeg forstår virkelig ikke dette fokuset på gaver. Jeg har aldri sett dette hos andre. Men så har jeg ikke sett maken til gave'tigging' hos noen andre heller. Kanskje de finner adresse og telefonnummer på 1881 og gule sider? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
P-max:) Skrevet 15. september 2021 #1892 Del Skrevet 15. september 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Kanskje de finner adresse og telefonnummer på 1881 og gule sider? Gjerne sende meg screenshot av det, har prøvd å søke opp selv men ikke funnet noe adresse på hu 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinaNysingel<3 Skrevet 15. september 2021 #1893 Del Skrevet 15. september 2021 Gjenferdet skrev (6 minutter siden): Kanskje de finner adresse og telefonnummer på 1881 og gule sider? nei, det står ikke der, prøvde å finne det, for å sende en gave; men kanskje de som står for gjærbaksten har adressa.. de har jo vært der noen ganger.. og skulle likt å sett noen av disse tusener av mld hun får.. hun har vel knapt noen få tusen totalt som følger henne.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 15. september 2021 #1894 Del Skrevet 15. september 2021 Nå har ikke jeg fulgt Stine lengre enn et par mnd ! Og arrester meg gjerne om jeg tar feil, men sitter hun på snap fra morgen til kveld hver dag ? Til og med på søndagstur i skogen med familen sitter hun og ranter på snap...Kan ikke være mye til kvalitedstid med familen der i huset... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinaNysingel<3 Skrevet 15. september 2021 #1895 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) esmeralda1 skrev (11 minutter siden): Nå har ikke jeg fulgt Stine lengre enn et par mnd ! Og arrester meg gjerne om jeg tar feil, men sitter hun på snap fra morgen til kveld hver dag ? Til og med på søndagstur i skogen med familen sitter hun og ranter på snap...Kan ikke være mye til kvalitedstid med familen der i huset... Veldig så hun har behov for å si at vi kun får se ett fåtall minutter av dagen hennes, og alt hun ikke filmer.. skjønner ikke dette jeg, for når jeg skal se igjennom storyen hennes en helt vanlig dag, så tar det mange timer fra start til slutt.. det kan vel ikke gå fortere for meg som ser på enn hun som filma vel.. det tar jo stort sett hele dagen å komme gjennom storyn hennes..hun er blitt helt besatt.. Endret 15. september 2021 av StinaNysingel<3 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 15. september 2021 #1896 Del Skrevet 15. september 2021 StinaNysingel<3 skrev (Akkurat nå): Veldig så hun har behov for å si at vi kun får se ett fåtall minutter av dagen hennes, og alt hun ikke filmer.. skjønner ikke dette jeg, for når jeg skal se igjennom storyen hennes en helt vanlig dag, så tar det mange timer fra start til slutt.. det kan vel ikke gå fortere for meg som ser på enn hun som filma vel.. det tar jo stort sett hele dagen å komme gjennom storyn hennes.. Det er akkurat det jeg mener 🙂 Også skal vi som diskuterer henne her inne skaffe oss et liv i følge godeste Stine 😂 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
P-max:) Skrevet 15. september 2021 #1897 Del Skrevet 15. september 2021 esmeralda1 skrev (13 minutter siden): Nå har ikke jeg fulgt Stine lengre enn et par mnd ! Og arrester meg gjerne om jeg tar feil, men sitter hun på snap fra morgen til kveld hver dag ? Til og med på søndagstur i skogen med familen sitter hun og ranter på snap...Kan ikke være mye til kvalitedstid med familen der i huset... Tror nokk ikke det er mye familie tid der nei. Men etter det ble nevnt at hun ikke er mye med unga sine så fikk hun plutselig tid idag å være med minste sønnen. Ikke sett hun har vært så mye med han som idag. Stort sett er det snap av seg selv hele dagen om fjas og tull. Men nå var det pinadø med sønnen også 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmeralda1 Skrevet 15. september 2021 #1898 Del Skrevet 15. september 2021 P-max:) skrev (1 minutt siden): Tror nokk ikke det er mye familie tid der nei. Men etter det ble nevnt at hun ikke er mye med unga sine så fikk hun plutselig tid idag å være med minste sønnen. Ikke sett hun har vært så mye med han som idag. Stort sett er det snap av seg selv hele dagen om fjas og tull. Men nå var det pinadø med sønnen også Du har så rett 🙂Har sett han yngste prøver og snakke til hun når hun snapper, ser så vidt på han mens hun svarer inn i tlf...Kjenner det gjør vondt i mamma hjertet mitt !! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 15. september 2021 #1899 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) P-max:) skrev (8 timer siden): Du er ikke alene om å mene det. Bruker uendelig tid på snap gjennom dagen Istede for med barna/mann. Hadde brukt mye mer tid med familien og mannen min å satt pris på han, så mye han gjør for henne 💞helt fantastisk mann han Alex som holder ut med alt hun finner på Leveranse på leveranse hver eneste dag. Stine på 40 år sittende på kjøkkengulvet som en spent unge på julaften.. SÅ overasket og glad over alle godsakene hun får levert. Dette skal jeg ha, denne deler jeg ikke med noen andre. "Mauler" og grafser i seg gjærbakst , sjokolade og makroner etc... Hvorfor steller hun aldri i stand et fint frokostmåltid for familien. Jeg vil heller se det , og det vil helt sikkert giveren av gaven også sette pris på. Aldri får vi se snap av normale hverdagslige ting. Neida det er syting, griningen, klaging , vondter hun har bestemt seg for å fronte på sin kanal. Og selvfølgelig hvor vakker, god og omtenksom hun er + alle gavene 🥵😪 Endret 15. september 2021 av Veranda 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 15. september 2021 #1900 Del Skrevet 15. september 2021 14 minutter siden, esmeralda1 said: Du har så rett 🙂Har sett han yngste prøver og snakke til hun når hun snapper, ser så vidt på han mens hun svarer inn i tlf...Kjenner det gjør vondt i mamma hjertet mitt !! Ja mitt også. Legge vekk telefonen og snakke med sønnen. Vi må ikke høre om vanning av plen osv. Bah🤯 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå