Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

L.F skrev (10 minutter siden):

Nå blir jeg nesten flau av dere. 🙈 Ja han er en flott mann, men Stine er også dritpen synes jeg! Kunne nok fått hvem hun ville hun også tenker jeg! 😉 Er sikkert mange mannfolk som hadde likt å få kloa i henne. 😅

Hei Stine 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

L.F skrev (18 minutter siden):

Nå blir jeg nesten flau av dere. 🙈 Ja han er en flott mann, men Stine er også dritpen synes jeg! Kunne nok fått hvem hun ville hun også tenker jeg! 😉 Er sikkert mange mannfolk som hadde likt å få kloa i henne. 😅

Dritpen er hun absolutt ikke !! Helt annminelig utseende på henne. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså folkens... kanskje vi skal dempe dette utseende pratet litt. Det blir litt meget og A har aldri valgt å være en offentlig person. Så jeg syns han skal slippe å være underholdning her inne 😊

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (3 minutter siden):

Dritpen er hun absolutt ikke !! Helt annminelig utseende på henne. 

Jeg personlig synes hun er pen. 🥰 Det har jeg lov til å synes, folk liker ulike ting utseendemessig og. Etter min smak er hun pen 😅👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (2 minutter siden):

Men altså folkens... kanskje vi skal dempe dette utseende pratet litt. Det blir litt meget og A har aldri valgt å være en offentlig person. Så jeg syns han skal slippe å være underholdning her inne 😊

Tror de gjør det bevisst for å provosere. 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flettfrid skrev (1 minutt siden):

Enig med deg. Unødvendig og kommentere utssende til Stine også, jeg måtte bare svare da det er helt uvesentlig om man er dritpen eller ikke. Nå er det vel Influenseren Stine som vi diskuterer 🙂

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esmeralda1 skrev (2 timer siden):

AMEN !! Kjenner skammen ta meg bare med tanken på at dette hadde skjedd meg... Gaver, blomster, mat fra ukjente folk mens hun gråter en skvett. Har mistet all respekt for den dama 🤢

Hun passet på å filme på lang avstand når hun åpnet de gavene, så vi ikke skulle se at det ikke var krokodilletårer engang, stå sånn å snufs... mannen og ungene hennes må bli flau over henne! Stå sånn å drit sæ ut

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StinaNysingel<3 skrev (2 minutter siden):

Hun passet på å filme på lang avstand når hun åpnet de gavene, så vi ikke skulle se at det ikke var krokodilletårer engang, stå sånn å snufs... mannen og ungene hennes må bli flau over henne! Stå sånn å drit sæ ut

Jeg så det 😅 Har ikke klart og se gjennom hele dagen hennes i dag, blir så flau på familien hennes sine vegne. Her i huset hadde både mann og barn satt ned foten for lenge siden om jeg hadde prøvd og gjort noe liknende 😮 Jeg synes det er så rart at hun synes det er greit at vilt fremmede folk kommer hjem til henne med gaver på døra !! Og hvor får alle adressen hennes fra ??

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (49 minutter siden):

Er det gærnt å noda?? Stine ba oss om å heller kommentere utseende hennes hun, men det var vel fordi hun antar at vi syns hun er driiiitpen sikkert, som L.F alias stine sier.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L.F skrev (1 time siden):

hahahahahaha.. er kun stine selv som ville sagt det her :P LOL

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StinaNysingel<3 skrev (1 minutt siden):

Er det gærnt å noda?? Stine ba oss om å heller kommentere utseende hennes hun, men det var vel fordi hun antar at vi syns hun er driiiitpen sikkert, som L.F alias stine sier.. 

De fleste som skriver om utseende her nå kommenterer A sitt utseende. Han har aldri bedd om det. 

Det går faktisk mot rettningslinjene her på KG og diskutere en person som ikke har valgt å være en offentlig person.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

esmeralda1 skrev (9 minutter siden):

Jeg så det 😅 Har ikke klart og se gjennom hele dagen hennes i dag, blir så flau på familien hennes sine vegne. Her i huset hadde både mann og barn satt ned foten for lenge siden om jeg hadde prøvd og gjort noe liknende 😮 Jeg synes det er så rart at hun synes det er greit at vilt fremmede folk kommer hjem til henne med gaver på døra !! Og hvor får alle adressen hennes fra ??

Haha ja si det ...... 😅😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
esmeralda1 skrev (32 minutter siden):

Haha Hva var det du spurte henne om ?

Jeg skrev bare at hun ikke må falle ned på mobberens sitt nivå. Hun har ikke åpnet meldingen😜

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StinaNysingel<3 skrev (45 minutter siden):

hahahahahaha.. er kun stine selv som ville sagt det her :P LOL

Jeg synes hun er pen! En fin dame. Men nå er jo damer generelt penere å se på enn menn i mine øyne. 🤔 Dere tror jo alle er Stine, snakk om å være paranoid. 🤣 Har fulgt henne siden tv-programmet, og jeg er ikke henne! 🤣 Dette begynner ihvertfall å bli creepy! 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...