Hønemor74 Skrevet 15. september 2021 #1821 Del Skrevet 15. september 2021 Frklille skrev (13 minutter siden): Må bare spør, dersom de har veldig dårlig råd.. går dette ikke under fri rettshjelp eller noe? Den advokatsaken hennes? Tror man skal ha veldig lav inntekt da . Og siden de er gift blir hennes uføretrygd og hans lønn lagt sammen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 15. september 2021 #1822 Del Skrevet 15. september 2021 Frklille skrev (10 minutter siden): Må bare spør, dersom de har veldig dårlig råd.. går dette ikke under fri rettshjelp eller noe? Den advokatsaken hennes? Inntektsgrensen for fri rettshjelp er veldig lav og går på brutto inntekt, så kommer du an på om du har ektefelle/bor sammen med noen eller ikke. Evt gjeld regnes ikke inn så vidt jeg vet. Aner ikke om Stine og familiene har «veldig dårlig råd» pga gjeldsgrad eller fordi de bare har lav inntekt. Fri rettshjelp betyr heller ikke nødvendigvis gratis rettshjelp - i de aller fleste tilfeller så er det en viss prosent av utgiftene som skal betales som en egenandel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 15. september 2021 #1823 Del Skrevet 15. september 2021 https://www.statsforvalteren.no/nb/portal/Folk-og-samfunn/Fri-rettshjelp/ I visse barnevernsaker kan man få. Å må da betale en egenandel eller ingenting . Men hva slags kriterier det er står det ingenting om . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 15. september 2021 #1824 Del Skrevet 15. september 2021 Frøken_ida skrev (3 timer siden): Er hu seriøst ikke eldre enn 37????? Nei er nok ikke det. Jeg trodde selv at hun var mye eldre i starten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 15. september 2021 #1825 Del Skrevet 15. september 2021 De har jo uansett ikke dårlig råd. Da hadde de ikke hatt råd til å kjøpe seg en plante til tusen kr, monster hver eneste dag, nytt sengetøy, klokke til et par tusen kr+++. De har ikke dårlig økonomi. Punktum. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 15. september 2021 #1826 Del Skrevet 15. september 2021 LinaHg skrev (7 minutter siden): De har jo uansett ikke dårlig råd. Da hadde de ikke hatt råd til å kjøpe seg en plante til tusen kr, monster hver eneste dag, nytt sengetøy, klokke til et par tusen kr+++. De har ikke dårlig økonomi. Punktum. Ikke glem penger fra spleisen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 15. september 2021 #1827 Del Skrevet 15. september 2021 Veranda skrev (Akkurat nå): Ikke glem penger fra spleisen. Nei, sant! Men de er det vel ikke noe igjen av snart. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 15. september 2021 #1828 Del Skrevet 15. september 2021 Og hun som har så mye fysiske vondter. Hvorfor dytter a kroppen full av sukker og kunstig sukker hver eneste bidige dag? Hun er jo liksom verdens mester i helse, og sier hun har prøvd alt. Rart hun ikke har fått meg seg at sukker ikke er bra for en allerede dårlig kropp da. Mindre sukker og mer fysisk aktivitet pleier å være første råd. Men Neida, kan jo ikke ofre noe. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 15. september 2021 #1829 Del Skrevet 15. september 2021 Tenk å sitte slik på snap hver eneste dag. Stå opp,drikke kaffe -dusje og flere lag med sminke. Resten av dagen går i å snakke meningsløst om det samme. Bare tomt prat. Ikke rart denne dama blir syk. Burde kommet seg litt ut,fått frisk luft. Og prate med folk om normale ting. Ikke minst tenkt mer på hva dette gjør med familien. - Ja det er nå min mening da! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
P-max:) Skrevet 15. september 2021 #1830 Del Skrevet 15. september 2021 Murstein skrev (5 minutter siden): Tenk å sitte slik på snap hver eneste dag. Stå opp,drikke kaffe -dusje og flere lag med sminke. Resten av dagen går i å snakke meningsløst om det samme. Bare tomt prat. Ikke rart denne dama blir syk. Burde kommet seg litt ut,fått frisk luft. Og prate med folk om normale ting. Ikke minst tenkt mer på hva dette gjør med familien. - Ja det er nå min mening da! Du er ikke alene om å mene det. Bruker uendelig tid på snap gjennom dagen Istede for med barna/mann. Hadde brukt mye mer tid med familien og mannen min å satt pris på han, så mye han gjør for henne 💞helt fantastisk mann han Alex som holder ut med alt hun finner på 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 15. september 2021 #1831 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) LinaHg skrev (4 timer siden): At Stine ikke sier noe selv. Som flere skriver her, de klarer da vel ikke spise opp alt de får. Det er jo helt gale-Mathias! Det finnes så mange familier som virkelig er fattige! Også sitter hun der og velter seg i boller, og er super stolt over at hun får så mye. Skjønner at tanken bak å sende henne dette er god og at hun takker følgerne sine, men nå må både hun selv og folk begynne å bruke hodet litt. Det her er helt meningsløst. Jeg blir så vanvittig provosert av at hun hele veien påstår at de ikke har økonomi til å dekke utgifter til advokat, ferie osv. Samtidig som hun har et forbruk som ikke ligner grisen, og fortsetter å ta imot gaver som er helt unødvendige og ender opp med å bli kastet. Jeg støtter overhode ikke spleisen hennes nettopp fordi hun tydeligvis har mer enn nok penger selv til å kunne dekke det. Men hadde det vært meg, hadde jeg heller takket pent for gaver på døra, men sagt på en fin måte at følgerne hadde hjulpet mer om de heller hadde støttet spleisen. Det er så tydelig at hun gir fullstendig f i å ofre noe som helst for å kunne dekke advokatutgifter. Hu er bokstavelig talt ikke villig til å ofre tre skoleboller engang. Helt enig! Hadde vært meg som fikk alle disse tingene, hadde jeg takket de på snap og sagt at jeg blir flau og at dere ikke skal bruke pengene på meg! Endret 15. september 2021 av Vanilje70 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 15. september 2021 #1832 Del Skrevet 15. september 2021 P-max:) skrev (Akkurat nå): Du er ikke alene om å mene det. Bruker uendelig tid på snap gjennom dagen Istede for med barna/mann. Hadde brukt mye mer tid med familien og mannen min å satt pris på han, så mye han gjør for henne 💞helt fantastisk mann han Alex som holder ut med alt hun finner på Alex må ha enormt stor tålmodighet som har valgt å leve med Stine. 🤯 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 15. september 2021 #1833 Del Skrevet 15. september 2021 Frøken_ida skrev (3 timer siden): Har ikke tenkt over snapnavnet hennes jeg. Bare trykker automatisk på story hver dag sånn at jeg får med meg togkrasjen. 😂😂😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 15. september 2021 #1834 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) Veranda skrev (14 minutter siden): Alex må ha enormt stor tålmodighet som har valgt å leve med Stine. 🤯 Jaa, og han kunne nok fått hvem han vilke, men så ble det stine💕🙈🤭 Endret 15. september 2021 av Vanilje70 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 15. september 2021 #1835 Del Skrevet 15. september 2021 Murstein skrev (13 minutter siden): Tenk å sitte slik på snap hver eneste dag. Stå opp,drikke kaffe -dusje og flere lag med sminke. Resten av dagen går i å snakke meningsløst om det samme. Bare tomt prat. Ikke rart denne dama blir syk. Burde kommet seg litt ut,fått frisk luft. Og prate med folk om normale ting. Ikke minst tenkt mer på hva dette gjør med familien. - Ja det er nå min mening da! Hun snapper dagen lang og det eneste hun ser på er seg selv! Og snakker om seg selv, hver dag ommat å ommatt! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 15. september 2021 #1836 Del Skrevet 15. september 2021 Murstein skrev (31 minutter siden): Tenk å sitte slik på snap hver eneste dag. Stå opp,drikke kaffe -dusje og flere lag med sminke. Resten av dagen går i å snakke meningsløst om det samme. Bare tomt prat. Ikke rart denne dama blir syk. Burde kommet seg litt ut,fått frisk luft. Og prate med folk om normale ting. Ikke minst tenkt mer på hva dette gjør med familien. - Ja det er nå min mening da! Hun pynter seg og sminker seg sånn at hun kan sitte å beundre seg selv foran kameraet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 15. september 2021 #1837 Del Skrevet 15. september 2021 Har hun startet A/S???? Bestilt fra leverandør i Danmark, men ikke tenk tanken på å få kjøpt der, man må ha a/s for å få kjøpt, sier hun på snappen😳😳 Flott at jeg har a/s da, for da kan jeg handle🤪 Har sendt melding til henne å spurt, så da er jeg vel snart blokkert 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 15. september 2021 #1838 Del Skrevet 15. september 2021 Hønemor74 skrev (1 time siden): https://www.statsforvalteren.no/nb/portal/Folk-og-samfunn/Fri-rettshjelp/ I visse barnevernsaker kan man få. Å må da betale en egenandel eller ingenting . Men hva slags kriterier det er står det ingenting om . Pågående saker i fylkesnemda ja, det er for foreldre som har barn under 18 år i barnevernets omsorg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 15. september 2021 #1839 Del Skrevet 15. september 2021 (endret) Hønemor74 skrev (1 time siden): https://www.statsforvalteren.no/nb/portal/Folk-og-samfunn/Fri-rettshjelp/ I visse barnevernsaker kan man få. Å må da betale en egenandel eller ingenting . Men hva slags kriterier det er står det ingenting om . Det handler om barnevernsaker i Fylkesnemnda som er ett forvaltningsorgan som fatter vedtak etter bla barnevernloven -tvangsvedtak feks. Vanlige rettslige saker går ikke via via de, men Tingretten som er en annen rettsinstans. Så om Stine skal gå til sivil sak mot kommunen så er det via domstolene, dvs tingretten i første omgang. Endret 15. september 2021 av GulleGull 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 15. september 2021 #1840 Del Skrevet 15. september 2021 P-max:) skrev (43 minutter siden): Du er ikke alene om å mene det. Bruker uendelig tid på snap gjennom dagen Istede for med barna/mann. Hadde brukt mye mer tid med familien og mannen min å satt pris på han, så mye han gjør for henne 💞helt fantastisk mann han Alex som holder ut med alt hun finner på Tenker det meste av det hun deler hadde passet best å snakke om innen husets 4 vegger. Jeg forstår ikke at mannen godtar dette, og ikke minst de største barna hennes. Det hadde aldri noen i min nærmeste omkrets tenkt var greit å dele med så mange 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå