Gjest Pirimittmitt Skrevet 11. september 2021 #1621 Del Skrevet 11. september 2021 Frklille skrev (4 minutter siden): Hun sier at hun har blitt truet og at det kan politianmeldes. Hun nevner også at hun har folk på som skal sjekke ut hvem disse «drittungene» er. Hun sier også at hun skal sende screenshots til barna til disse «drittungene». Bare lurer nå... er ikke det også å true? Projisering, kalles det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frklille Skrevet 11. september 2021 #1622 Del Skrevet 11. september 2021 Pirimittmitt skrev (4 minutter siden): Projisering, kalles det. Helt sant. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARima Skrevet 11. september 2021 #1623 Del Skrevet 11. september 2021 Pirimittmitt skrev (6 minutter siden): Hun la ut snappen til feil gruppe/kanal. Ble slettet ganske fort, men det var mange som så snappen og satt med hakeslepp. Flaut. Hva var det hun sa fornoe da? Ganske spesielt å ha en gruppe hvor man slenger dritt om andre da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pirimittmitt Skrevet 11. september 2021 #1624 Del Skrevet 11. september 2021 Frklille skrev (Akkurat nå): Helt sant. Hvem har truet henne? Jeg har ikke sett trusler, men at folk stiller spørsmålstegn ved det de ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 11. september 2021 #1625 Del Skrevet 11. september 2021 Pirimittmitt skrev (5 minutter siden): Projisering, kalles det. Burde sendt screen av det hun skrev om jannike da. 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 11. september 2021 #1626 Del Skrevet 11. september 2021 Pirimittmitt skrev (Akkurat nå): Hvem har truet henne? Jeg har ikke sett trusler, men at folk stiller spørsmålstegn ved det de ser. Det er true i Stine sin verden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 11. september 2021 #1627 Del Skrevet 11. september 2021 Frklille skrev (10 minutter siden): Hun sier at hun har blitt truet og at det kan politianmeldes. Hun nevner også at hun har folk på som skal sjekke ut hvem disse «drittungene» er. Hun sier også at hun skal sende screenshots til barna til disse «drittungene». Bare lurer nå... er ikke det også å true? Hun er bare helt utomig! Håper hun gjør det😂 driter seg ut så gale!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 11. september 2021 #1628 Del Skrevet 11. september 2021 ARima skrev (1 minutt siden): Flaut. Hva var det hun sa fornoe da? Ganske spesielt å ha en gruppe hvor man slenger dritt om andre da At jannike herma og var så irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pirimittmitt Skrevet 11. september 2021 #1629 Del Skrevet 11. september 2021 Frøken_ida skrev (1 minutt siden): Burde sendt screen av det hun skrev om jannike da. 😄 Hun skrev ikke, hun skravla om det i 10-15 min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARima Skrevet 11. september 2021 #1630 Del Skrevet 11. september 2021 Frøken_ida skrev (1 minutt siden): At jannike herma og var så irriterende. Sykt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 11. september 2021 #1631 Del Skrevet 11. september 2021 Pirimittmitt skrev (8 minutter siden): Hun skrev ikke, hun skravla om det i 10-15 min. Helt utrolig hun der! Skremmende at noen ikke klarer å se hva hun er 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 11. september 2021 #1632 Del Skrevet 11. september 2021 Frklille skrev (35 minutter siden): Hun sier at hun har blitt truet og at det kan politianmeldes. Hun nevner også at hun har folk på som skal sjekke ut hvem disse «drittungene» er. Hun sier også at hun skal sende screenshots til barna til disse «drittungene». Bare lurer nå... er ikke det også å true? Hersketeknikk, noe av det værste en vlogger/offentlig person kan bruke overfor følgerene. Hun sitter i en maktposisjon å prøver og skremmer de som følger henne til taushet. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 11. september 2021 #1633 Del Skrevet 11. september 2021 Hønemor74 skrev (23 timer siden): Ja men enkelte ting man ser som går over tid er jo uansett bekymringsverdig . Vet ikke hvor lenge du har fulgt henne . Men hvis det er en innstilling dere som har eller jobber i bvernet blir det dyrt for skattebetalerne når det blir erstatningssaker framover Det kommer til å bli dyrt uansett, når dagens unge skal ha erstatning for tapt barndom! Det sa advokaten min også😉 Eller, henne jeg har det i fra..☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 11. september 2021 #1634 Del Skrevet 11. september 2021 Flettfrid skrev (1 time siden): Hersketeknikk, noe av det værste en vlogger/offentlig person kan bruke overfor følgerene. Hun sitter i en maktposisjon å prøver og skremmer de som følger henne til taushet. Hun virket helt småpsyko da hun snakket om dette..... 😳 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 11. september 2021 #1635 Del Skrevet 11. september 2021 Lillemor1982 skrev (9 minutter siden): Hun virket helt småpsyko da hun snakket om dette..... 😳 Hun er jo litt små psyko😏 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 11. september 2021 #1636 Del Skrevet 11. september 2021 Haha😂😂Hun var sint i kveld😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammatil2gutter Skrevet 11. september 2021 #1637 Del Skrevet 11. september 2021 ARima skrev (2 timer siden): Flaut. Hva var det hun sa fornoe da? Ganske spesielt å ha en gruppe hvor man slenger dritt om andre da Ja for her inne er det ikke mye drittslenging … 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinaHg Skrevet 12. september 2021 #1638 Del Skrevet 12. september 2021 Hu er søren meg det mest utspekulerte, falske, og dobbeltmoralske mennesket jeg vet om. Hersketeknikker og så ufin i måten hu omtaler alt og alle på. Prater om hvor dårlig og jævelig det er å snakke dritt om andre, kalle folk stygge ting etc, også sitter hu gjør akkurat det samme selv bare hundre ganger verre. At det fortsatt er folk som støtter alt hu gjør og ikke ser at måten hu oppfører seg på er forkastelig er for meg helt utrolig. Folk må jammen meg være godtroende. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 12. september 2021 #1639 Del Skrevet 12. september 2021 Er ikke hun og Jannike venninner? mulig jeg tar feil, men pleier ikke de å snakke masse sammen, er i samme kanal? Å så har hun snakket drit om Jannike? Har ikke fått med meg noe av dette jeg, har begynt å scrolle forbi alle rantene hennes, når hun sitter i « timesvis» å pøser ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pirimittmitt Skrevet 12. september 2021 #1640 Del Skrevet 12. september 2021 Tulltulla skrev (10 minutter siden): Er ikke hun og Jannike venninner? mulig jeg tar feil, men pleier ikke de å snakke masse sammen, er i samme kanal? Å så har hun snakket drit om Jannike? Har ikke fått med meg noe av dette jeg, har begynt å scrolle forbi alle rantene hennes, når hun sitter i « timesvis» å pøser ut. Det står om det i tråden her. Bla et par sider bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå