EllaSays Skrevet 9. september 2021 #1541 Del Skrevet 9. september 2021 *Prøver igjen* skrev (7 minutter siden): Hadde jeg vært venninnen, hadde jeg ikke vært fornøyd med at Stine flagger for alle på Joviale at huset mitt står tomt i en uke, og Stine derfor ser etter huset og katten…. Tenkte på det samme! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaogMini Skrevet 9. september 2021 #1542 Del Skrevet 9. september 2021 Usminka skrev (5 timer siden): Jeg skjønner ikke at de andre damene på joviale tillater hun å fortsette å snapp der? Flere ganger har hun vært direkte spydig og ufin mot andre som snapper og følgere. jeg ble blokkert fra joviale igår. Og antar at det er pga jeg spurte om hu hadde sjekka lisens på de bamsene mtp salg. 🤷🏼♀️Har trivdes med å følge de andre på joviale men slutt på det nå som jeg er blokkert. Rart Stine bare kan blokkere hvem hu vil der. 🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Trenger ikke lisens for å lage de smykkene. Man har lov å tjene inntil 80k på "jobb" som er hobby uten å skatte for det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaogMini Skrevet 9. september 2021 #1543 Del Skrevet 9. september 2021 Anneisabell skrev (16 timer siden): Dere kan si hva dere vil, men herregud for en skuespiller og overdriver, jeg får fnatt og da mener jeg sikkelig fnatt. Og til dere som nå sier, slutt å følg henne, ja det er et alternativ. Der var seriøst ikke så mye rart med hun i begynnelsen og det var en grunn for at jeg ønsket å følge henne. Men dessverre kommer hun så skjeft ut at jeg vurdere å slutte...synd..men sant Vet dette ikke har noe me Stine eller temaet å gjøre, men bare må😅 fnatt betyr "risting" (eller noe sånt) i underlivet 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pirimittmitt Skrevet 9. september 2021 #1544 Del Skrevet 9. september 2021 MammaogMini skrev (1 minutt siden): Vet dette ikke har noe me Stine eller temaet å gjøre, men bare må😅 fnatt betyr "risting" (eller noe sånt) i underlivet 🤣 Fnatt betyr skabb https://no.m.wikipedia.org/wiki/Skabb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 9. september 2021 #1545 Del Skrevet 9. september 2021 MammaogMini skrev (15 minutter siden): Vet dette ikke har noe me Stine eller temaet å gjøre, men bare må😅 fnatt betyr "risting" (eller noe sånt) i underlivet 🤣 Hahaha, vet😂 det betyr vibrering i underlivet😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 9. september 2021 #1546 Del Skrevet 9. september 2021 ruskejento skrev (22 minutter siden): Jeg blei blokkert av A fordi jeg masa visstnok på henne om å ikke bruk telefon når ho kjører bil. Sa i fra to ganger. Og ho kalte meg forbanna døv Av A? Av Anette? Eller «av a», som av henne?😅😃 Må ha det inn med teskje😂🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 9. september 2021 #1547 Del Skrevet 9. september 2021 MammaogMini skrev (19 minutter siden): Vet dette ikke har noe me Stine eller temaet å gjøre, men bare må😅 fnatt betyr "risting" (eller noe sånt) i underlivet 🤣 Ok, fnatt brukes i en annen betydning her. At man blir oppgitt, veldig oppgitt over en handling. Så da vet dere det 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 9. september 2021 #1548 Del Skrevet 9. september 2021 Malleli89 skrev (19 minutter siden): Av A? Av Anette? Eller «av a», som av henne?😅😃 Må ha det inn med teskje😂🤣 Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 9. september 2021 #1549 Del Skrevet 9. september 2021 ruskejento skrev (6 minutter siden): Anette Merkelig😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 9. september 2021 #1550 Del Skrevet 9. september 2021 Anneisabell skrev (23 minutter siden): Ok, fnatt brukes i en annen betydning her. At man blir oppgitt, veldig oppgitt over en handling. Så da vet dere det Jeg bruker det også sånn altså😃 Men hva det virkelig betyr er bare morsomt.. var ikke negativt ment mot deg🙂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 9. september 2021 #1551 Del Skrevet 9. september 2021 Vanilje70 skrev (4 timer siden): Stine! Det er ikke rart du blir dårlig sånn som du styrer og herjer som dagen din i går på joviale! Og alt sukkeret! Du bør vel snart lære av dette?? Du burde vel vist at du bør roe deg om du ikke vil bli sengeliggende? Begynner å lure, siden du alltid gjør det samme og aldri lærer. Du har deg selv å takke, og får ikke min sympati hvertfall. Jeg er kronisk syk og akk blitt ufør selv, det skal sies, men har aldri kunne holdt på sånn der på mine gode dager jeg, for da vet jeg at jeg må betale dagen etter. Og hørte du sa at noen spurte hvordan du klarer å være så positiv?!?? Positiv?? Tror du har den mest destruktive snappen noen sinne, og sprer kun negativ energi spør du meg, for det er ikke anbet enn syting syting og klaging! Det er ikke mye positivt! Kanskje du burde endret mindsettet ditt og fokusert på det som ER positivt i stedet for det som kun er negativt?? Du dyrker det og virker som du ikke vil bli bedre. Når man er kronisk syk selv, så ville jeg trodd at man hadde en forståelse for at alle takler ting forskjellig, at man har prøvd det meste for å fungere bedre og at man vet man ikke kan sammenligne egen situasjon med andres. Hun kan jo være så positiv som bare det utenom snap -det vet man ingenting om. Snappen hennes handler mye om å være syk samt oppveksten hun har hatt. Men hun snakker da vitterlig også om interiør, musikk, planter, strikking, sminke og dyrene?! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 9. september 2021 #1552 Del Skrevet 9. september 2021 Hadde jeg dytta i meg så mye drittmat, hvitt mel og sukker hadde jeg vært dævvsjuk!!! Greit at hu tåler det uten å legge på seg, men det lønner seg jo å passe på «gebisse» å! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 9. september 2021 #1553 Del Skrevet 9. september 2021 MammaogMini skrev (5 timer siden): Vet dette ikke har noe me Stine eller temaet å gjøre, men bare må😅 fnatt betyr "risting" (eller noe sånt) i underlivet 🤣 Fy faen, det visste jeg ikke, haha! 🙈🤣🤣 Da lærte jeg noe nytt i dag! 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet 9. september 2021 #1554 Del Skrevet 9. september 2021 L.F skrev (6 timer siden): Jeg har da hatt mye dialog med henne og spurt om ting, har aldri opplevd noe negativt! Hun er kjapp å svare og alltid hyggelig. Men nå kommer det sikkert an på hvordan ting sies da...kanskje enkelte har en dårlig måte å ordlegge seg på? 😬😬 Eller at du kanskje ooverøser henne med smiger og hjerter 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 9. september 2021 #1555 Del Skrevet 9. september 2021 Skal vi liksom synes så synd på henne i dag? Beklager syne ikke synd på deg. Og hvis du er så innmari dårlig form,legg fra mobilen og drit I å dele hver lille vondt 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 10. september 2021 #1556 Del Skrevet 10. september 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 10. september 2021 #1557 Del Skrevet 10. september 2021 «legen min er ikke den kjappeste»… hun fikk altså levert afipran, et reseptbelagt legemiddel på døra fra en bekjent.. fordi legen «var treig»…! Hun ringte legen ISTA, for 1-2 timer siden. Tror hun legen sjekker meldinger og telefonbeskjeder hvert minutt, hele dagen?! Leger har avstatt tid til sånnt, typ 1-2 ggr pr dag! IKKE hele dagen. Når tenker hun legen har inne pasienter? Kan ikke klage på legen for det der!!! hallo! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 10. september 2021 #1558 Del Skrevet 10. september 2021 kalini skrev (4 minutter siden): «legen min er ikke den kjappeste»… hun fikk altså levert afipran, et reseptbelagt legemiddel på døra fra en bekjent.. fordi legen «var treig»…! Hun ringte legen ISTA, for 1-2 timer siden. Tror hun legen sjekker meldinger og telefonbeskjeder hvert minutt, hele dagen?! Leger har avstatt tid til sånnt, typ 1-2 ggr pr dag! IKKE hele dagen. Når tenker hun legen har inne pasienter? Kan ikke klage på legen for det der!!! hallo! Hun tror vell hun er den eneste som trenger hjelp. Hun skal være glad til,ofte når man ber om medisiner så er de klare til henting etter kl 16:00. Men må skjønne at Stine is the one and only 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 10. september 2021 #1559 Del Skrevet 10. september 2021 Anneisabell skrev (36 minutter siden): Hun tror vell hun er den eneste som trenger hjelp. Hun skal være glad til,ofte når man ber om medisiner så er de klare til henting etter kl 16:00. Men må skjønne at Stine is the one and only på vårt legekontor er det 1-3 virkedager på resepter 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 10. september 2021 #1560 Del Skrevet 10. september 2021 kalini skrev (29 minutter siden): på vårt legekontor er det 1-3 virkedager på resepter Hos oss også. Men det pleier å gå ganske raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå