Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

L.F skrev (56 minutter siden):

Hvis hun har det som hobby, så kan hun selge de "svart", som du sier. Kan være lurt å sette seg litt inn i regler før man uttaler seg vet du! 😉

Er en del som lager og selger sånne på bla Tise, tviler på at alle de ungdommene har et firma. 😅

Jeg kjøpte meg faktisk et sånt i dag jeg! Gleder meg til jeg får det. 😊

Kjøpte et på en smykkebutikk på nett forrige uke jeg! Ikkeno Wish-ræl men i ekte sølv. Kostet 98 kr. Så slapp jeg å sponse Stine med mer garn, sminke, planter, godis og energidrikk også! Snakk om vinn-vinn situasjon 👍😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

L.F skrev (2 timer siden):

Tviler jeg ikke på at du gjorde så hyggelig som du er! 🤣

Du synes kanskje andre regler gjelder for henne fordi hun har sååååå mye smerter? Skattelette pga barndommen kanskje? 
Håper hun legger av pengene hun tjener til advokat. Eller så Vippser du henne en liten slant også du. Hun må jo ha penger til energidrikke også. 😘

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Kjøpte et på en smykkebutikk på nett forrige uke jeg! Ikkeno Wish-ræl men i ekte sølv. Kostet 98 kr. Så slapp jeg å sponse Stine med mer garn, sminke, planter, godis og energidrikk også! Snakk om vinn-vinn situasjon 👍😂

Alle burde tenkt det samme. 👏

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten to tips til på listen over ting som kan hjelpe Stine til en hverdag med mindre smerter:

- Slutte å spise kun rundstykker og baguetter med lyst mel👊
- Noen glass vann istedenfor Pepsi Max og energidrikk👊

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linye skrev (6 minutter siden):

Jeg har forresten to tips til på listen over ting som kan hjelpe Stine til en hverdag med mindre smerter:

- Slutte å spise kun rundstykker og baguetter med lyst mel👊
- Noen glass vann istedenfor Pepsi Max og energidrikk👊

Absolutt! Det gjør underverker for kroppen. Inntak av søppel ødelegger helsa. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (56 minutter siden):

Du synes kanskje andre regler gjelder for henne fordi hun har sååååå mye smerter? Skattelette pga barndommen kanskje? 
Håper hun legger av pengene hun tjener til advokat. Eller så Vippser du henne en liten slant også du. Hun må jo ha penger til energidrikke også. 😘

Nei, jeg går utifra at hun er klar over reglene jeg. Har faktisk tiltro til at folk flest følger reglene, og ønsker ikke et angiversamfunn fullt av sladrekjerringer.

Hun klarer nok å kjøpe seg det hun trenger selv, uten at jeg vippser!! 🤦‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"På dagtid når jeg sitter med det her" 

Akkurat som om de bamseanhengene er noe hun har drevet med over tid. Begynte først i går.... 😴

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 minutt siden):

Akkurat som om de bamseanhengene er noe hun har drevet med over tid. Begynte først i går.... 😴

LOL 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at Stine viser hvordan det er å leve med kronisk sykdom! Når det kommer til mosjon, kosthold og «tenke positivt» som noen så hyggelig tipset om i denne tråden -så er det noe, jeg tørr påstå, alle med kroniske sykdommer,  ihvertfall de sykdommene man ikke har annen behandling/medisiner mot driver med eller forsøkt i større eller mindre grad og hadde det gjort folk frisk så hadde det ikke vært ett kroniske sykt menneske igjen. Det kan i noen tilfeller gi økt livskvalitet men om man har en sykdom -så gjør det deg ikke frisk og folk har forskjellig grader av en sykdom. Så ser jeg at noen mente at hun bare fokuserer på smerter, men så når en hobby blir presentert så er det galt også… Tror de aller fleste forstår at hun har kjøpt billig og selger dyrere, det gjør jo alle som lager ting og selger. Om hun syntes dette er gøy å holde på med så er vel det bare positivt? Så la vær å kjøp av henne om du ikke liker konseptet😊Blir ikke helt klok på disse trådene innimellom….  Litt usikker på hvorfor man har så lyst å følge og bruke tid på  en person som man misliker så sterkt og som man bare ser negative sider ved😅

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Ja, for det var jo noe å henge seg opp i. Ærlig talt.:bond:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere kan si hva dere vil, men herregud for en skuespiller og overdriver, jeg får fnatt og da mener jeg sikkelig fnatt. Og til dere som nå sier, slutt å følg henne, ja det er et alternativ. Der var seriøst ikke så mye rart med hun i begynnelsen og det var en grunn for at jeg ønsket å følge henne.  Men dessverre kommer hun så skjeft ut at jeg vurdere å slutte...synd..men sant

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (32 minutter siden):

Dere kan si hva dere vil, men herregud for en skuespiller og overdriver, jeg får fnatt og da mener jeg sikkelig fnatt. Og til dere som nå sier, slutt å følg henne, ja det er et alternativ. Der var seriøst ikke så mye rart med hun i begynnelsen og det var en grunn for at jeg ønsket å følge henne.  Men dessverre kommer hun så skjeft ut at jeg vurdere å slutte...synd..men sant

Jeg er veldig enig med deg. Jeg likte henne i starten, og syntes hun virket så jordnær og fin, men det skiftet raskt.. Jeg orket ikke mer og av fulgte, og etter hva jeg leser her så tror jeg ikke jeg noen gang kommer til å angre på det valget 🙈

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (53 minutter siden):

Hva er det du mener er så skuespill? Det er direkte stygt å beskylde noen for å lyve.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anneisabell skrev (1 time siden):

Jeg har sett på henne i dag på joviale!  Altså, alt hun legger ut er sykt gjennomtenkt, taijma og tilrettelagt og alt hun poster både med henholdt til tidspkt , i hvilken rekkefølge  med ett mål for øye!! Og det er å skaffe seg nye følgere fra joviale og hovedagendaen bak ALT er:: wait for it !! Kan du gjette?? JA! PENGER gaver å sympati!!  Det er helt tydelig hvilken gruppe personlighetstype  hun er, uten st jeg skal si det høyt. Hun er kynisk og iskald og går over lik for å utnytte andre. Og til dere som enda ikke ser hva hun holder på med, mønsteret, dere må jammen være både naiv, blind og D..... !! For nå skal til å med dere klare å se skuespillet hennes. For nå avslører hun seg hele tiden, fordi hun er så grisk nå at hun glemmer å holde maska si.  
 Nå virker hun syykt desperat , og hun har kun EN agenda for snappinga si !! Og det er PENGER. 
jeg gidder ikke engang å kommentere hva , hvor og hvilken snap , fordi det gjelder alle og alt hun legger ut! ALT hun gjør er kun et spill. Lykke til dere som lar dere utnytte og lure. Dere er jammen meg like dum som Stine! 

Endret av Vanilje70
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (1 time siden):

Jeg har sett på henne i dag på joviale!  Altså, alt hun legger ut er sykt gjennomtenkt, taijma og tilrettelagt og alt hun poster både med henholdt til tidspkt , i hvilken rekkefølge  med ett mål for øye!! Og det er å skaffe seg nye følgere fra joviale og hovedagendaen bak ALT er:: wait for it !! Kan du gjette?? JA! PENGER gaver å sympati!!  Det er helt tydelig hvilken gruppe personlighetstype  hun er, uten st jeg skal si det høyt. Hun er kynisk og iskald og går over lik for å utnytte andre. Og til dere som enda ikke ser hva hun holder på med, mønsteret, dere må jammen være både naiv, blind og D..... !! For nå skal til å med dere klare å se skuespillet hennes. For nå avslører hun seg hele tiden, fordi hun er så grisk nå at hun glemmer å holde maska si.  
 Nå virker hun syykt desperat , og hun har kun EN agenda for snappinga si !! Og det er PENGER. 
jeg gidder ikke engang å kommentere hva , hvor og hvilken snap , fordi det gjelder alle og alt hun legger ut! ALT hun gjør er kun et spill. Lykke til dere som lar dere utnytte og lure. Dere er jammen meg like dum som Stine! 

🙌Så enig! Bra beskrivelse av alt🙏

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (7 timer siden):

👏👏👏👏👏👏👏👏

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...