Gjest Pirimittmitt Skrevet 6. september 2021 #1441 Del Skrevet 6. september 2021 Frøken_ida skrev (19 minutter siden): Hun ble misfornøyd. Frisøren lot henne komme tilbake enten 2 eller 3 ganger, men hun ble fortsatt ikke fornøyd. Da fikk hun pengene tilbake. Virka som Stine hadde bestemt seg for at hun skulle være misfornøyd. Da hang hun frisøren ut på snap. Før det var hun "veeeeerdens beste frisør, ingen andre fikk røre håret hennes". Har hørt at det er en gjenganger det der med henne. Klage, klage, klage og nekte og betale regninga🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pirimittmitt Skrevet 6. september 2021 #1442 Del Skrevet 6. september 2021 L.F skrev (7 minutter siden): Jo, men det var jo nettopp det kommentarene hun fikk gikk på; hvordan hun hadde samvittighet til å gå til sak og kanskje "tappe" kommunen for penger. Hvor idiot er man ikke i huet om man sier noe sånt til et menneske som har blitt så dårlig behandlet av kommunen, og som står overfor en vanskelig sak? 🤦♀️ Og en kommentar på at hun burde være fornøyd med den hjelpen hun fikk av bv/kommunen og la saken ligge. Hva faen liksom? Folk er så tragiske! 😆 Ja leser nå at noen mener det. Jeg synes det er fint at saken kommer for retten. Domstolen må avgjøre rett og urett, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 6. september 2021 #1443 Del Skrevet 6. september 2021 Pirimittmitt skrev (41 minutter siden): Ja leser nå at noen mener det. Jeg synes det er fint at saken kommer for retten. Domstolen må avgjøre rett og urett, mener jeg. Ja det synes jeg og! Rett skal være rett, men er tydeligvis ikke alle som er enige i det da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 6. september 2021 #1444 Del Skrevet 6. september 2021 L.F skrev (1 time siden): Jo, men det var jo nettopp det kommentarene hun fikk gikk på; hvordan hun hadde samvittighet til å gå til sak og kanskje "tappe" kommunen for penger. Hvor idiot er man ikke i huet om man sier noe sånt til et menneske som har blitt så dårlig behandlet av kommunen, og som står overfor en vanskelig sak? 🤦♀️ Og en kommentar på at hun burde være fornøyd med den hjelpen hun fikk av bv/kommunen og la saken ligge. Hva faen liksom? Folk er så tragiske! 😆 Nå har vi bare hørt en side av saken, atter en gang! Hun viser aldri fram de meldingene hun får som liksom er så stygge.. Så hårsår som hu der er, så trenger det ikke å være sånn ment eller at det blir sagt på den måten! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 6. september 2021 #1445 Del Skrevet 6. september 2021 Pirimittmitt skrev (1 time siden): Har hørt at det er en gjenganger det der med henne. Klage, klage, klage og nekte og betale regninga🙄 Wtf… tviler ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metron Skrevet 6. september 2021 #1446 Del Skrevet 6. september 2021 Frekkere og sleipere person skal du lete lenge etter. I går måtte hu vente med å ordne håret fordi det var så dyrt, penga burde heller gå til advokater. Det sa hu bare fordi det hørtes pent ut. I dag TIGGER hu om noen kan hjelpe henne med håret. Bare vent, snart har a fått hele pakka. Har aldri sett slik penge bruk på en person som heller burde spare. Håret er viktig for stort sett alle, ikke bare hu. Stakkar føler seg ikke vel med nye klær hver uke. Hu fortjener en rettferdig sak, det er ikke det, men hu mener andre skal ofre og gi, men ikke hu selv. Hvordan går det an og ha slike holdninger??? Her i dalen blir ho sett på som frekkere enn flatlusa, blir uvenner med den ene etter den andre, er det normalt??? Må da være en grunn for det?? Alt dreier seg om henne og sine. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 6. september 2021 #1447 Del Skrevet 6. september 2021 Metron skrev (1 time siden): Frekkere og sleipere person skal du lete lenge etter. I går måtte hu vente med å ordne håret fordi det var så dyrt, penga burde heller gå til advokater. Det sa hu bare fordi det hørtes pent ut. I dag TIGGER hu om noen kan hjelpe henne med håret. Bare vent, snart har a fått hele pakka. Har aldri sett slik penge bruk på en person som heller burde spare. Håret er viktig for stort sett alle, ikke bare hu. Stakkar føler seg ikke vel med nye klær hver uke. Hu fortjener en rettferdig sak, det er ikke det, men hu mener andre skal ofre og gi, men ikke hu selv. Hvordan går det an og ha slike holdninger??? Her i dalen blir ho sett på som frekkere enn flatlusa, blir uvenner med den ene etter den andre, er det normalt??? Må da være en grunn for det?? Alt dreier seg om henne og sine. Pow, der fikk du sagt det!!! Igår var det andre ting hun måtte bruke pengene sine på, det var andre ting som er viktigere… Ingen tvil i at det hun håper på nå er at noen sender henne noe GRATIS… Frekk?? Det er fornavnet hennes! Hu eier ikke skam! At det går an, ord strekker ikke til.. FORKASTELIG🤮 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 6. september 2021 #1448 Del Skrevet 6. september 2021 Malleli89 skrev (1 time siden): Nå har vi bare hørt en side av saken, atter en gang! Hun viser aldri fram de meldingene hun får som liksom er så stygge.. Så hårsår som hu der er, så trenger det ikke å være sånn ment eller at det blir sagt på den måten! Hadde hun vist de frem, hadde hun ikke blitt kritisert for «å henge ut følgere» da?? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 6. september 2021 #1449 Del Skrevet 6. september 2021 Gjenferdet skrev (33 minutter siden): Hadde hun vist de frem, hadde hun ikke blitt kritisert for «å henge ut følgere» da?? Du vet det er mulig å vise fram meldinger anonymt med å sensurere snapnavn? Det finnes snart ikke flere argument for å forsvare Stine😂 men må si du har virkelig stått på !!👏🏻👏🏻 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 6. september 2021 #1450 Del Skrevet 6. september 2021 Alma87 skrev (11 minutter siden): Du vet det er mulig å vise fram meldinger anonymt med å sensurere snapnavn? Det finnes snart ikke flere argument for å forsvare Stine😂 men må si du har virkelig stått på !!👏🏻👏🏻 Kan vi ikke bare si "hei Stine!"? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 6. september 2021 #1451 Del Skrevet 6. september 2021 Gjenferdet skrev (1 time siden): Hadde hun vist de frem, hadde hun ikke blitt kritisert for «å henge ut følgere» da?? Jo, alt hun gjør er visst feil. 🤣 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 6. september 2021 #1452 Del Skrevet 6. september 2021 L.F skrev (1 minutt siden): Jo, alt hun gjør er visst feil. 🤣 Det er vel forskjell på å mene at alt hun gjør er feil eller å undre seg over holdninger og synspunkter tenker jeg😉 men jeg blir direkte imponert over alt det positive dere klarer å se og føle ved hennes formidling på snap. At HUN snakker dritt om frisører,leger,venniner,bv,følgere,huseier,kollegaer ++ kunne nevnt i fleng. klapp på skuldra til dere🥳😅 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L.F Skrevet 6. september 2021 #1453 Del Skrevet 6. september 2021 Alma87 skrev (8 minutter siden): Det er vel forskjell på å mene at alt hun gjør er feil eller å undre seg over holdninger og synspunkter tenker jeg😉 men jeg blir direkte imponert over alt det positive dere klarer å se og føle ved hennes formidling på snap. At HUN snakker dritt om frisører,leger,venniner,bv,følgere,huseier,kollegaer ++ kunne nevnt i fleng. klapp på skuldra til dere🥳😅 Jeg har fulgt henne lenge, og faktisk aldri hørt henne "snakke dritt" om frisører, venninner, kollegaer eller huseier. 🤔 Tvert imot har hun snakket fint om kollegaer og jobben sin, snakket om at hun trivdes så godt der osv... Ang BV så er det jo velfortjent den kritikken hun kommer med av dem på snappen, det er helt innafor slik som de har behandlet henne. Hun var jo også på tv2 og fortalte om saken sin, er det også å "snakke dritt"? Hun sier vel bare sannheten, det må folk tåle å høre. Å fortelle hva hun hat blitt utsatt for av BV, og bv-lederen er jo ikke å snakke dritt. Jeg har også hørt at hun hadde negative opplevelser med en lege, men nå var jo vedkommende anonymisert, og det må da være lov å klage på legen om man er misfornøyd? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 6. september 2021 #1454 Del Skrevet 6. september 2021 L.F skrev (42 minutter siden): Jeg har fulgt henne lenge, og faktisk aldri hørt henne "snakke dritt" om frisører, venninner, kollegaer eller huseier. 🤔 Tvert imot har hun snakket fint om kollegaer og jobben sin, snakket om at hun trivdes så godt der osv... Ang BV så er det jo velfortjent den kritikken hun kommer med av dem på snappen, det er helt innafor slik som de har behandlet henne. Hun var jo også på tv2 og fortalte om saken sin, er det også å "snakke dritt"? Hun sier vel bare sannheten, det må folk tåle å høre. Å fortelle hva hun hat blitt utsatt for av BV, og bv-lederen er jo ikke å snakke dritt. Jeg har også hørt at hun hadde negative opplevelser med en lege, men nå var jo vedkommende anonymisert, og det må da være lov å klage på legen om man er misfornøyd? Hun har siden i vår hatt lange ranter om legen, frisøren og huseieren, som jeg har fått med meg. Kan godt være hun har rantet om jobb, kollegaer og venninner også, men jeg trykker meg gjerne forbi når det blir for mye snakking. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alma87 Skrevet 6. september 2021 #1455 Del Skrevet 6. september 2021 L.F skrev (42 minutter siden): Jeg har fulgt henne lenge, og faktisk aldri hørt henne "snakke dritt" om frisører, venninner, kollegaer eller huseier. 🤔 Tvert imot har hun snakket fint om kollegaer og jobben sin, snakket om at hun trivdes så godt der osv... Ang BV så er det jo velfortjent den kritikken hun kommer med av dem på snappen, det er helt innafor slik som de har behandlet henne. Hun var jo også på tv2 og fortalte om saken sin, er det også å "snakke dritt"? Hun sier vel bare sannheten, det må folk tåle å høre. Å fortelle hva hun hat blitt utsatt for av BV, og bv-lederen er jo ikke å snakke dritt. Jeg har også hørt at hun hadde negative opplevelser med en lege, men nå var jo vedkommende anonymisert, og det må da være lov å klage på legen om man er misfornøyd? Selfølgelig er det låv å klage på alt fra lege,frisør,kollegaer(hun utdypet ganske tydelig ift maange andre jobber hun har hatt) +++ å masse annet man er misfornøyd med. MEN det må vel være låv til å stille seg litt kritisk til alle klagene som kommer også?😬 vi er alle forskjellige vettu😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 6. september 2021 #1456 Del Skrevet 6. september 2021 Gjenferdet skrev (2 timer siden): Hadde hun vist de frem, hadde hun ikke blitt kritisert for «å henge ut følgere» da?? Nei.. Hun bør legge frem bevis både på sånne ting, men mest av alt spleisen! Og, man trenger ikke vise navne til den som sender inn, så da henger man ikke ut noen😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 6. september 2021 #1457 Del Skrevet 6. september 2021 L.F skrev (1 time siden): Jeg har fulgt henne lenge, og faktisk aldri hørt henne "snakke dritt" om frisører, venninner, kollegaer eller huseier. 🤔 Tvert imot har hun snakket fint om kollegaer og jobben sin, snakket om at hun trivdes så godt der osv... Ang BV så er det jo velfortjent den kritikken hun kommer med av dem på snappen, det er helt innafor slik som de har behandlet henne. Hun var jo også på tv2 og fortalte om saken sin, er det også å "snakke dritt"? Hun sier vel bare sannheten, det må folk tåle å høre. Å fortelle hva hun hat blitt utsatt for av BV, og bv-lederen er jo ikke å snakke dritt. Jeg har også hørt at hun hadde negative opplevelser med en lege, men nå var jo vedkommende anonymisert, og det må da være lov å klage på legen om man er misfornøyd? Da må jeg si at du følger dårlig med i timen! Bare for noen dager siden hang hun ut Jannike, en dame som har vært venninna hennes i 17 år…😅 Helt sykt at du forsvarer AAALT hun gjør.. Men; godt at vi begynner å være en del folk her som gjennomskuer å ser ting som det er😊 Det kommer nokk flere etterhvert😉 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 7. september 2021 #1458 Del Skrevet 7. september 2021 Stine: Vet at sukker ikke er bra. Men gudskjelov reagerer jeg ikke på det. Også Stine: Smerter, smertestillende og smerteklinikk…. Hallo - vet du ikke at det er nettopp det sukker gjør? Øker feks betennelser i kroppen og øker smerter i ledd og kropp…. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 7. september 2021 #1459 Del Skrevet 7. september 2021 (endret) Linye skrev (1 time siden): Stine: Vet at sukker ikke er bra. Men gudskjelov reagerer jeg ikke på det. Også Stine: Smerter, smertestillende og smerteklinikk…. Hallo - vet du ikke at det er nettopp det sukker gjør? Øker feks betennelser i kroppen og øker smerter i ledd og kropp…. Hun klager om smerter dag ut å dag inn, men hun reagerer ikke på sukker😂 Hun hører tydeligvis ikke selv hvor dom hun høres ut…😆 Hvis hun har vondt hver dag, så vondt som hun sier, hvordan veeet hun da at det ikke kommer fra sukker?? Når hun trøkker i seg smågodt hver dag?? *slårmegipanna* Endret 7. september 2021 av Malleli89 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 7. september 2021 #1460 Del Skrevet 7. september 2021 kalini skrev (På 2.9.2021 den 13.15): ja har fått:) Kan du sende til meg? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå