Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Malleli89 skrev (7 timer siden):

Tenkte det samme!😅😃 Åååh, så overrasket hun ble😆😂 Men hun ser prikk lik ut når hun får gaver på døra.. Juger å sier at gutta overrasket henne med plante😂

Haha ja😂🤦‍♀️. Mye forventninger fra andre, men lite av seg selv 🤦‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Enten så støtter du, eller så holder du kjeft!»

mhm, det er sånn du er med absolutt ALT, Stine! ALT… Kritikk kan ikke komme din vei, eller spm virker det som, du skal KUNN ha STØTTE.. 🤮

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (2 timer siden):

«Enten så støtter du, eller så holder du kjeft!»

mhm, det er sånn du er med absolutt ALT, Stine! ALT… Kritikk kan ikke komme din vei, eller spm virker det som, du skal KUNN ha STØTTE.. 🤮

Nå er det vel strengt tatt ingen andre enn barnevernsbarna selv som har noe med å blande seg inn i prosessen. Det er et høyest personlig valg å gå til sak, og ikke noe andre utenforstående har noe med å kritisere. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pirimittmitt
Gjenferdet skrev (9 timer siden):

Nå er det vel strengt tatt ingen andre enn barnevernsbarna selv som har noe med å blande seg inn i prosessen. Det er et høyest personlig valg å gå til sak, og ikke noe andre utenforstående har noe med å kritisere. 

Jeg tror ikke mange kritiserer at hun går til sak mot barnevernet. Jeg synes det er bra hun gjør det. Men! Det man reagerer på, er at hun øser med penger og har et enormt høyt forbruk, samtidig som hun samler inn penger på Spleis. Det er hyklerisk, umoralsk og skandaløst, en skam og disrespekt mot mennesker som betaler inn til saken hennes i god tro. Hun pisser jo på folk. Jeg liker ikke det!😠

Endret av Pirimittmitt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanakass skrev (9 timer siden):

Montro om det hair extensions snakket fører til spons 😅

Tipper det kommer i postkassen som en «gave»🙈

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gresshoppa skrev (13 minutter siden):

Men hun blir vel ikke fornøyd da heller.. Og fikk hun ikke egentlig en frisør til å sponse seg? Skulle legge ut rabattkode og slikt, men ingenting dukka opp.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanakass skrev (30 minutter siden):

Men hun blir vel ikke fornøyd da heller.. Og fikk hun ikke egentlig en frisør til å sponse seg? Skulle legge ut rabattkode og slikt, men ingenting dukka opp.. 

De ble uvenner. 😄

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (46 minutter siden):

Jepp! "Gave"... Takk gud for spleis og "gaver" i postkassa 🥳

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (17 minutter siden):

De ble uvenner. 😄

Og den frisøren fikk gjennomgå på snappen, hvor ubrukelig hun visstnok var. Nok et hyggelig samarbeid der altså…. 😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmuggost skrev (4 minutter siden):

Og den frisøren fikk gjennomgå på snappen, hvor ubrukelig hun visstnok var. Nok et hyggelig samarbeid der altså…. 😂

Ja, det var ille det hun sa om henne. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (12 timer siden):

Når skal du åpne øynene dine?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmuggost skrev (1 time siden):

Er det sant? Dette har jeg ikke fått med meg. Hva skjedde? 🙈

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sutrer hun sånn hele tiden? Det hun har holdt på med de siste dagene, gjør vi andre i tillegg til full jobb. Hun har jo tross alt fri hele tida🤷‍♀️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (15 timer siden):

😅😂 Nei, men da bør man heller ikke brette det ut for hele verden!!😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (2 timer siden):

De ble uvenner. 😄

🙈😂 Er det muuuulig… Bli uvenn med en FRISØR😂

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frklille skrev (1 time siden):

Er det sant? Dette har jeg ikke fått med meg. Hva skjedde? 🙈

Hun ble misfornøyd. Frisøren lot henne komme tilbake enten 2 eller 3 ganger, men hun ble fortsatt ikke fornøyd. Da fikk hun pengene tilbake. Virka som Stine hadde bestemt seg for at hun skulle være misfornøyd. Da hang hun frisøren ut på snap. Før det var hun "veeeeerdens beste frisør, ingen andre fikk røre håret hennes". 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (11 minutter siden):

🙈😂 Er det muuuulig… Bli uvenn med en FRISØR😂

Alltid noe drama rundt henne. Hele Brumunddal kjenner til det der. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (14 minutter siden):

Hun ble misfornøyd. Frisøren lot henne komme tilbake enten 2 eller 3 ganger, men hun ble fortsatt ikke fornøyd. Da fikk hun pengene tilbake. Virka som Stine hadde bestemt seg for at hun skulle være misfornøyd. Da hang hun frisøren ut på snap. Før det var hun "veeeeerdens beste frisør, ingen andre fikk røre håret hennes". 

Stemmer, jeg så og hørte der samme. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pirimittmitt skrev (15 timer siden):

Jeg tror ikke mange kritiserer at hun går til sak mot barnevernet. Jeg synes det er bra hun gjør det. Men! Det man reagerer på, er at hun øser med penger og har et enormt høyt forbruk, samtidig som hun samler inn penger på Spleis. Det er hyklerisk, umoralsk og skandaløst, en skam og disrespekt mot mennesker som betaler inn til saken hennes i god tro. Hun pisser jo på folk. Jeg liker ikke det!😠

Jo, men det var jo nettopp det kommentarene hun fikk gikk på; hvordan hun hadde samvittighet til å gå til sak og kanskje "tappe" kommunen for penger. Hvor idiot er man ikke i huet om man sier noe sånt til et menneske som har blitt så dårlig behandlet av kommunen, og som står overfor en vanskelig sak? 🤦‍♀️ Og en kommentar på at hun burde være fornøyd med den hjelpen hun fikk av bv/kommunen og la saken ligge. Hva faen liksom? Folk er så tragiske! 😆

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...