Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Hønemor74 skrev (8 timer siden):

Å herregud det må være flaut , men da fikk folk se hvor «lite» voksent det blei håndtert 

Jeg har hørt jannike sin versjon 😁😁😁😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjenferdet skrev (6 timer siden):

Vi har så klart bare det ene siden, men jeg syntes ikke det virker som at Stine var problemet her. Hun prøvde å ta opp en ting med venninnen sin, og venninnen står og hyler og skriker til henne og blokkerer henne i flere måneder. Altså?

Var du der? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken_ida skrev (10 minutter siden):

Jeg har hørt jannike sin versjon 😁😁😁😁

Hva sa hun da ? Var det samme historie? Tror ikke blindt på Stine hvertfall. Hun gjorde seg lidende og stakkars meg på hele snappen som omhandla Stine så ikke vanskelig å skjønne hun ville ha medlidenhet 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (9 minutter siden):

Hvem er denne Jannike,eller hvordan det skrives? Er hun på Joviale hun også? 

Jannike nessestrand , jannike_ness på snap . Ja hun er en av de faste på joviale hvis det ikke har blitt endra nå i det siste 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma87 skrev (10 timer siden):

Dette skulle ikke vært lagt ut på felles snappen til Stine🙈 tipper hun skulle sende den til noen i Joviale😂 ble sletta etter en stund

Hahaha, tenkte det samme😂😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hønemor74 skrev (1 time siden):

Jannike nessestrand , jannike_ness på snap . Ja hun er en av de faste på joviale hvis det ikke har blitt endra nå i det siste 

Ok,takk for svar🙂 Husker nå at jeg har sett henne på Joviale. Trodde hun Jannike bodde et helt annet sted enn Brumundal. Ser sånn ut🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (12 minutter siden):

Ok,takk for svar🙂 Husker nå at jeg har sett henne på Joviale. Trodde hun Jannike bodde et helt annet sted enn Brumundal. Ser sånn ut🙂

Det gjør hun å . Men de har gått på vidregående sammen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (1 minutt siden):

Jeg har sett gjennom snappene , men ikkje sett noe til at hun snakker om Jannike.. når var det ?

Står over her at snapen ble slettet ganske kjapt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (Akkurat nå):

Jeg har sett gjennom snappene , men ikkje sett noe til at hun snakker om Jannike.. når var det ?

Igår kveld , hun sletta det ganske fort . Lå kanskje ute i 10 min eller lenger . Nok til at folk sendte jannike mld og at jannike fikk sett noe av det selv . Men hun kom ikke til å se alt sa hun selv 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sinnsykt stygt av Stine…..ok at de ikke er venner, det har de nevnt før. Men det å gjøre det til en enda større offentlig greie er langt over streken😰

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pålur skrev (3 minutter siden):

Helt sinnsykt stygt av Stine…..ok at de ikke er venner, det har de nevnt før. Men det å gjøre det til en enda større offentlig greie er langt over streken😰

Helt enig , antakelig ble det posta på hennes offentlig snap ved en feiltagelse . Men håper uansett joviale gjengen tar dette med Stine . Det er ikke greit å snakke sånn om ett annet gruppemedlem . De kunne tatt det privat å ikke blande inn masse andre 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (3 minutter siden):

Helt enig , antakelig ble det posta på hennes offentlig snap ved en feiltagelse . Men håper uansett joviale gjengen tar dette med Stine . Det er ikke greit å snakke sånn om ett annet gruppemedlem . De kunne tatt det privat å ikke blande inn masse andre 

Sikkert av den grunn hun ikke har vlogga i dag….må bli kasta ut av Joviale etter dette vel🤔

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (2 minutter siden):

Sikkert av den grunn hun ikke har vlogga i dag….må bli kasta ut av Joviale etter dette vel🤔

Hu har vlogga nå. Men hun hadde jo hatt feber selvfølgelig . Hu later som ingenting på snappen . 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Veranda skrev (4 minutter siden):

Står frem som om ingenting har hendt nå. 

Ydmykhet og selvinnsikt er nok ikke hennes sterkeste side 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pirimittmitt
Veranda skrev (31 minutter siden):

Falske menneske 🙄

Dobbeltmoralsk av Stine. Snakk om å henge ut folk offentlig. Noe hun er så imot at folk gjør, men det gjelder tydeligvis alle andre - og ikke henne selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...