Frøken_ida Skrevet 1. september 2021 #1321 Del Skrevet 1. september 2021 Hønemor74 skrev (8 timer siden): Å herregud det må være flaut , men da fikk folk se hvor «lite» voksent det blei håndtert Jeg har hørt jannike sin versjon 😁😁😁😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 1. september 2021 #1322 Del Skrevet 1. september 2021 Gjenferdet skrev (6 timer siden): Vi har så klart bare det ene siden, men jeg syntes ikke det virker som at Stine var problemet her. Hun prøvde å ta opp en ting med venninnen sin, og venninnen står og hyler og skriker til henne og blokkerer henne i flere måneder. Altså? Var du der? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 1. september 2021 #1323 Del Skrevet 1. september 2021 Frøken_ida skrev (10 minutter siden): Jeg har hørt jannike sin versjon 😁😁😁😁 Hva sa hun da ? Var det samme historie? Tror ikke blindt på Stine hvertfall. Hun gjorde seg lidende og stakkars meg på hele snappen som omhandla Stine så ikke vanskelig å skjønne hun ville ha medlidenhet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinia Skrevet 1. september 2021 #1324 Del Skrevet 1. september 2021 Hvem er denne Jannike,eller hvordan det skrives? Er hun på Joviale hun også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 1. september 2021 #1325 Del Skrevet 1. september 2021 Syrinia skrev (9 minutter siden): Hvem er denne Jannike,eller hvordan det skrives? Er hun på Joviale hun også? Jannike nessestrand , jannike_ness på snap . Ja hun er en av de faste på joviale hvis det ikke har blitt endra nå i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 1. september 2021 #1326 Del Skrevet 1. september 2021 Alma87 skrev (10 timer siden): Dette skulle ikke vært lagt ut på felles snappen til Stine🙈 tipper hun skulle sende den til noen i Joviale😂 ble sletta etter en stund Hahaha, tenkte det samme😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinia Skrevet 1. september 2021 #1327 Del Skrevet 1. september 2021 Hønemor74 skrev (1 time siden): Jannike nessestrand , jannike_ness på snap . Ja hun er en av de faste på joviale hvis det ikke har blitt endra nå i det siste Ok,takk for svar🙂 Husker nå at jeg har sett henne på Joviale. Trodde hun Jannike bodde et helt annet sted enn Brumundal. Ser sånn ut🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 1. september 2021 #1328 Del Skrevet 1. september 2021 Syrinia skrev (12 minutter siden): Ok,takk for svar🙂 Husker nå at jeg har sett henne på Joviale. Trodde hun Jannike bodde et helt annet sted enn Brumundal. Ser sånn ut🙂 Det gjør hun å . Men de har gått på vidregående sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 1. september 2021 #1329 Del Skrevet 1. september 2021 Jeg har sett gjennom snappene , men ikkje sett noe til at hun snakker om Jannike.. når var det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syrinia Skrevet 1. september 2021 #1330 Del Skrevet 1. september 2021 Veranda skrev (1 minutt siden): Jeg har sett gjennom snappene , men ikkje sett noe til at hun snakker om Jannike.. når var det ? Står over her at snapen ble slettet ganske kjapt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 1. september 2021 #1331 Del Skrevet 1. september 2021 Veranda skrev (Akkurat nå): Jeg har sett gjennom snappene , men ikkje sett noe til at hun snakker om Jannike.. når var det ? Igår kveld , hun sletta det ganske fort . Lå kanskje ute i 10 min eller lenger . Nok til at folk sendte jannike mld og at jannike fikk sett noe av det selv . Men hun kom ikke til å se alt sa hun selv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 1. september 2021 #1332 Del Skrevet 1. september 2021 Frøken_ida skrev (4 timer siden): Var du der? Nei, var du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 1. september 2021 #1333 Del Skrevet 1. september 2021 Helt sinnsykt stygt av Stine…..ok at de ikke er venner, det har de nevnt før. Men det å gjøre det til en enda større offentlig greie er langt over streken😰 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 1. september 2021 #1334 Del Skrevet 1. september 2021 Pålur skrev (3 minutter siden): Helt sinnsykt stygt av Stine…..ok at de ikke er venner, det har de nevnt før. Men det å gjøre det til en enda større offentlig greie er langt over streken😰 Helt enig , antakelig ble det posta på hennes offentlig snap ved en feiltagelse . Men håper uansett joviale gjengen tar dette med Stine . Det er ikke greit å snakke sånn om ett annet gruppemedlem . De kunne tatt det privat å ikke blande inn masse andre 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 1. september 2021 #1335 Del Skrevet 1. september 2021 Hønemor74 skrev (3 minutter siden): Helt enig , antakelig ble det posta på hennes offentlig snap ved en feiltagelse . Men håper uansett joviale gjengen tar dette med Stine . Det er ikke greit å snakke sånn om ett annet gruppemedlem . De kunne tatt det privat å ikke blande inn masse andre Sikkert av den grunn hun ikke har vlogga i dag….må bli kasta ut av Joviale etter dette vel🤔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 1. september 2021 #1336 Del Skrevet 1. september 2021 Pålur skrev (2 minutter siden): Sikkert av den grunn hun ikke har vlogga i dag….må bli kasta ut av Joviale etter dette vel🤔 Hu har vlogga nå. Men hun hadde jo hatt feber selvfølgelig . Hu later som ingenting på snappen . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 1. september 2021 #1337 Del Skrevet 1. september 2021 (endret) Falske menneske 🙄 Endret 1. september 2021 av Veranda 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veranda Skrevet 1. september 2021 #1338 Del Skrevet 1. september 2021 Veranda skrev (6 minutter siden): Falske menneske 🙄 Står frem som om ingenting har hendt nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 1. september 2021 #1339 Del Skrevet 1. september 2021 Veranda skrev (4 minutter siden): Står frem som om ingenting har hendt nå. Ydmykhet og selvinnsikt er nok ikke hennes sterkeste side 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pirimittmitt Skrevet 1. september 2021 #1340 Del Skrevet 1. september 2021 Veranda skrev (31 minutter siden): Falske menneske 🙄 Dobbeltmoralsk av Stine. Snakk om å henge ut folk offentlig. Noe hun er så imot at folk gjør, men det gjelder tydeligvis alle andre - og ikke henne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå