Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Chroma skrev (7 minutter siden):

Prolaps er forferdelig smertefullt, unner virkelig ingen det. 

Nei det vet jeg . Men tror ingen danser å spretter sånn om man har vondt i ryggen å mistenker en tilbakevendende prolaps 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hønemor74 skrev (13 minutter siden):

Å skoene hun skal selge for 200 kr til følgerne kan man kjøpe på eurosko for 119 kr 

Jeg så det 🙈 Kjøpte de i annen farge for noen uker siden 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (18 minutter siden):

Å skoene hun skal selge for 200 kr til følgerne kan man kjøpe på eurosko for 119 kr 

Nei fy fader…🙈 Så flaut…😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (32 minutter siden):

Nei det vet jeg . Men tror ingen danser å spretter sånn om man har vondt i ryggen å mistenker en tilbakevendende prolaps 

Nei, er enig i det. Har prolaps selv og det er virkelig hemmende og smertefullt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Stine er utrolig skjønn. Virker som et veldig fint menneske med mye trist bagasje. Hun er gøy å følge. Virker livlig og sterk. Jeg ser helt ærlig ikke hva kritikken her bunner i. Det eneste er spleisen, den kan jeg gå med på at er kritikkverdig, ellers skjønner jeg ikke? Jeg synes hun er modig, tøff og ærlig. ❤️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjenferdet skrev (34 minutter siden):

Jeg synes Stine er utrolig skjønn. Virker som et veldig fint menneske med mye trist bagasje. Hun er gøy å følge. Virker livlig og sterk. Jeg ser helt ærlig ikke hva kritikken her bunner i. Det eneste er spleisen, den kan jeg gå med på at er kritikkverdig, ellers skjønner jeg ikke? Jeg synes hun er modig, tøff og ærlig. ❤️

Vi er flere som ser både positive og negative ting. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (28 minutter siden):

Vel, tror det kommer helt an på øyet som ser en person, og hvordan oss mennesker har møtt en hvis type mennesker før.. Men reagerer mye på at hun først sier en ting og plutselig gjør stikk motsatt. 

Først ønsker hun tips om ting, så blir det for mye tips. Om noen kommer med et råd, så er det feil - da kan det komme en kjeftesmell. Også mottar hun noen Mary Kay produkter fra ei følger, når det produktet er tomt spør hun bare om noen andre følgere kanskje kan ta kontakt - her sendes alt gratis til henne. (Tenker at den som sendte de produktene hadde håpet på at hu ville kjøpe noe senere). Samme om hun har en dårlig dag, bare si noen ord om det på snap - gaver og blomster kommer på døra. Holder hannkatten inne til den blir kastrert, liker ikke ukastrerte katter - gjelder tydeligvis ikke hennes egen hunnkatt. Vondt og smerter - blir tydeligvis borte like fort som det kom der hu kan stå å hive på armer og danse. 

Eneste kritikken hu ser ut til å ha tatt til seg gjelder det å bare gå inn på rommet til ungene og at dem ikke vises så mye frem lenger. Det er positivt. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanakass skrev (1 minutt siden):

Vel, tror det kommer helt an på øyet som ser en person, og hvordan oss mennesker har møtt en hvis type mennesker før.. Men reagerer mye på at hun først sier en ting og plutselig gjør stikk motsatt. 

Først ønsker hun tips om ting, så blir det for mye tips. Om noen kommer med et råd, så er det feil - da kan det komme en kjeftesmell. Også mottar hun noen Mary Kay produkter fra ei følger, når det produktet er tomt spør hun bare om noen andre følgere kanskje kan ta kontakt - her sendes alt gratis til henne. (Tenker at den som sendte de produktene hadde håpet på at hu ville kjøpe noe senere). Samme om hun har en dårlig dag, bare si noen ord om det på snap - gaver og blomster kommer på døra. Holder hannkatten inne til den blir kastrert, liker ikke ukastrerte katter - gjelder tydeligvis ikke hennes egen hunnkatt. Vondt og smerter - blir tydeligvis borte like fort som det kom der hu kan stå å hive på armer og danse. 

Eneste kritikken hu ser ut til å ha tatt til seg gjelder det å bare gå inn på rommet til ungene og at dem ikke vises så mye frem lenger. Det er positivt. 

Alle mennesker sier og gjør motstridende ting innimellom. Det er ingen som alltid klarer å være konsis i alt. Det virker som at enkelte i denne tråden leter med lupe etter noe å ta henne på. Ekstra ekkelt er det med de som skriver at de kjenner henne. Hvorfor tar de ikke opp problemene privat istedenfor å henge henne ut her? Med mindre hun har gjort noe gravalvorlig mot dem så forsvarer ikke det å sitte og hakke på henne dag ut og dag inn, gjemt som en anonym bruker på et forum. Fiks problemene privat.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (20 timer siden):

Hun er en pasient selv på arbeidsplassen hun har jobbet på…? Merkelig at hun ikke sier det, da?

Alle fra Ringsaker og omegn vet hvem både hun, barna, mannen, kattene og svigerforeldrene hennes er, og det er ikke grunnet meg - det kan hun takke seg selv for. 

Ja, jøss, han har jeg vært forelsket i siden VGS🤣 Mistanker passer jo fint i denne tråden fra før🤡

Hva mener du ? Er hun en pasient ? Og hun fremstiller det for oss at hun er på jobb ?  Dette forstod jeg ikke helt 🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser gjennom snappene som snart går ut, fra i går. Virker jo helt snål..... hmm 🤔 virker faktisk som hun er på "bærtur" 🙈

Endret av Veranda
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (1 time siden):

Ser gjennom snappene som snart går ut, fra i går. Virker jo helt snål..... hmm 🤔 virker faktisk som hun er på "bærtur" 🙈

Jepp, å på de siste klippa klarte hun nesten ikke å holde øya åpen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veranda skrev (1 time siden):

Hva mener du ? Er hun en pasient ? Og hun fremstiller det for oss at hun er på jobb ?  Dette forstod jeg ikke helt 🤔

Du må lese innlegget jeg siterte, for å kaaaanskje forstå. Forstod ikke helt det denne personen skrev selv, derfor mange spørsmålstegn i siteringen🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøken_ida skrev (På 27.8.2021 den 20.40):

Jannike sa noe som Stine ikke likte. 

Dette ble mer inngående forklart i dag. 

Endret av Gjenferdet
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (39 minutter siden):

Dette ble mer inngående forklart i dag. Stine forklarer at Jannike hele tiden tar ordet og kun snakker om seg selv, og at Stine derfor tok litt avstand. Det ender med at Jannike skjeller henne så til de grader ut og står og skriker til Stine i lang tid. Enden på visen er at Jannike blokkerer henne fra nesten alle sosiale medier og ikke tar kontakt før etter 3 måneder. 

Dette skulle ikke vært lagt ut på felles snappen til Stine🙈 tipper hun skulle sende den til noen i Joviale😂 ble sletta etter en stund

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma87 skrev (9 minutter siden):

Dette skulle ikke vært lagt ut på felles snappen til Stine🙈 tipper hun skulle sende den til noen i Joviale😂 ble sletta etter en stund

Å herregud det må være flaut , men da fikk folk se hvor «lite» voksent det blei håndtert 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hønemor74 skrev (3 minutter siden):

Å herregud det må være flaut , men da fikk folk se hvor «lite» voksent det blei håndtert 

Prata om hvor mye Jannicke hermet Stine. snakka Stine om planter en dag , gjorde Jannicke det dagen etter osv🙈 å at J avbrøt S hele tiden og ikke brydde seg. Minnet meg mer om en ungdomskole krangel en en krangel mellom to som nærmer seg 40år😝

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma87 skrev (Akkurat nå):

Prata om hvor mye Jannicke hermet Stine. snakka Stine om planter en dag , gjorde Jannicke det dagen etter osv🙈 å at J avbrøt S hele tiden og ikke brydde seg. Minnet meg mer om en ungdomskole krangel en en krangel mellom to som nærmer seg 40år😝

Ja det må jeg si . Håper Jannike er mer voksen å ikke vier henne noe mer verken energi eller tid . Synd det blei liggende ute så kort og så seint så ikke flere fikk se hvordan hun snakker om veninna / ex veninna si . Hørte jo hersketeknikk Stine når hun prata om det speilet hun hadde lager i gangen , måten hun sa til seerne sine: nå følger dere med her . Måten det blei sagt på den gangen tror jeg neppe hun er så ydmyk og tilbake holden når det går henne i mot eller er uenig med andre 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pirimittmitt
Gjenferdet skrev (4 timer siden):

Vi har så klart bare det ene siden, men jeg syntes ikke det virker som at Stine var problemet her. Hun prøvde å ta opp en ting med venninnen sin, og venninnen står og hyler og skriker til henne og blokkerer henne i flere måneder. Altså?

Vi fikk kun den ene siden av storyen, skulle gjerne likt å høre Jannikes versjon. Synes dessuten måten hun beskrev Jannike på, var som en tro kopi av hvordan Stine selv er mot andre som ikke er enig med henne. Projisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...