Frøken_ida Skrevet 30. august 2021 #1281 Del Skrevet 30. august 2021 Jajajane skrev (Akkurat nå): Er flere av dere fra Brumunddal? Mistenker du at hun er forelsket i Alex? Hvem er du oppi dette? Venninne av Stine? Jeg har vokst opp med stine, så jeg kjenner veldig godt til hvordan hun er. Men det som skrives over her skjønner jeg ikke noe av. 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 30. august 2021 #1282 Del Skrevet 30. august 2021 Jotun skrev (Akkurat nå): Det skal jet love deg at jeg ikke svarer på her inne. Det blir for latterlig. Må jo bare spørre. For ut ifra svarene dine så kjenner du både Stine og familie, og vet hvem de er de som kritiserer? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 30. august 2021 #1283 Del Skrevet 30. august 2021 Frøken_ida skrev (Akkurat nå): Jeg har vokst opp med stine, så jeg kjenner veldig godt til hvordan hun er. Men det som skrives over her skjønner jeg ikke noe av. 😄 Hva mener du? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 30. august 2021 #1284 Del Skrevet 30. august 2021 Jotun skrev (1 minutt siden): Hva mener du? 😊 Det med forelska i Alex. Er det noen som prøver seg på han? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 30. august 2021 #1285 Del Skrevet 30. august 2021 Jajajane skrev (2 minutter siden): Må jo bare spørre. For ut ifra svarene dine så kjenner du både Stine og familie, og vet hvem de er de som kritiserer? Tja, for å si det sånn, de mest hissige her inne er jo gjengangere, og avslører seg selv på ulike måter. Mer vil jeg ikke si. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 30. august 2021 #1286 Del Skrevet 30. august 2021 Jotun skrev (Akkurat nå): Tja, for å si det sånn, de mest hissige her inne er jo gjengangere, og avslører seg selv på ulike måter. Mer vil jeg ikke si. Kanskje du er Stine? Bare spør jeg altså.... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 30. august 2021 #1287 Del Skrevet 30. august 2021 Jotun skrev (5 minutter siden): Du sitter og skriver at profesjonalitet er viktig i et slikt yrke, og du påstår at du jobber i helsevesenet. Da burde du av alle opptrå profesjonelt her inne. Hun er jo en pasient selv, og du skjønner henne ikke?? Du er ikke den eneste som jobber i helsevesenet, jeg håper jeg ikke jobber med deg. Tipper du dømmer pasientene dine, himler med øynene og baksnakker. Og nei, du er heller ikke den eneste som kjenner til henne ellers. Eller Alex, som du er så forelska i. Har en mistanke om hvem du er. Hun er en pasient selv på arbeidsplassen hun har jobbet på…? Merkelig at hun ikke sier det, da? Alle fra Ringsaker og omegn vet hvem både hun, barna, mannen, kattene og svigerforeldrene hennes er, og det er ikke grunnet meg - det kan hun takke seg selv for. Ja, jøss, han har jeg vært forelsket i siden VGS🤣 Mistanker passer jo fint i denne tråden fra før🤡 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 30. august 2021 #1288 Del Skrevet 30. august 2021 Jajajane skrev (1 minutt siden): Kanskje du er Stine? Bare spør jeg altså.... Hun spådde at «trolla» her inne skulle skrive så tastaturet ble varmt, så da er det jo fint å få det til å begynne å ryke litt🍿 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 31. august 2021 #1289 Del Skrevet 31. august 2021 Jotun skrev (6 timer siden): Eller Alex, som du er så forelska i. Har en mistanke om hvem du er. Hmm.. Stine er en sjalu person? Virker som at om man sender et blikk Alex sin vei så er man forelska? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 31. august 2021 #1290 Del Skrevet 31. august 2021 Jotun skrev (11 timer siden): Og fryktelig som du studerer henne. Hun har fått en stalker. Du er hekta på å skrive dritt om henne. Avhengig er du. Ikke rart hun blokka deg. Trenger ikke studere noen, øynene er noe man ser på når andre snakker, det skjer automatisk😅 Forsvar henne så mye du gidder for meg, jeg bryr meg fint lite😃😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 31. august 2021 #1291 Del Skrevet 31. august 2021 Jotun skrev (11 timer siden): Det skal jet love deg at jeg ikke svarer på her inne. Det blir for latterlig. Du er allerede latterlig🤡🤡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 31. august 2021 #1292 Del Skrevet 31. august 2021 Gresshoppa skrev (10 timer siden): Hun er en pasient selv på arbeidsplassen hun har jobbet på…? Merkelig at hun ikke sier det, da? Alle fra Ringsaker og omegn vet hvem både hun, barna, mannen, kattene og svigerforeldrene hennes er, og det er ikke grunnet meg - det kan hun takke seg selv for. Ja, jøss, han har jeg vært forelsket i siden VGS🤣 Mistanker passer jo fint i denne tråden fra før🤡 👏👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 31. august 2021 #1293 Del Skrevet 31. august 2021 Jotun skrev (11 timer siden): Tja, for å si det sånn, de mest hissige her inne er jo gjengangere, og avslører seg selv på ulike måter. Mer vil jeg ikke si. Måten du skriver på, gjør til at det virker som du er Stine selv🙃🙂 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pirimittmitt Skrevet 31. august 2021 #1294 Del Skrevet 31. august 2021 Malleli89 skrev (2 timer siden): Måten du skriver på, gjør til at det virker som du er Stine selv🙃🙂 “For å si det sånn,” jeg tror du har rett 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 31. august 2021 #1295 Del Skrevet 31. august 2021 Stadig nye ting på døra, i dag blomsterpotter 😂 Skjønner ikke at hun ikke synes det er creepy med følgere som driver og leverer ting hjem til henne 😳 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 31. august 2021 #1296 Del Skrevet 31. august 2021 Pirimittmitt skrev (2 timer siden): “For å si det sånn,” jeg tror du har rett 😉 Både «tja» og «for å si det sånn» er litt typisk henne☺️😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 31. august 2021 #1297 Del Skrevet 31. august 2021 Å den muligens prolapsen som er på vei tilbake ? Hu danser og bøyer seg så skulle tro hun aldri har hatt vondt i ryggen . Skuespiller er ett yrke hun kanskje kunne prøvd seg på . 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malleli89 Skrevet 31. august 2021 #1298 Del Skrevet 31. august 2021 Hønemor74 skrev (2 minutter siden): Å den muligens prolapsen som er på vei tilbake ? Hu danser og bøyer seg så skulle tro hun aldri har hatt vondt i ryggen . Skuespiller er ett yrke hun kanskje kunne prøvd seg på . 😂😂😂 Ikke sant😆😂🤡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 31. august 2021 #1299 Del Skrevet 31. august 2021 Prolaps er forferdelig smertefullt, unner virkelig ingen det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 31. august 2021 #1300 Del Skrevet 31. august 2021 Hønemor74 skrev (25 minutter siden): Å den muligens prolapsen som er på vei tilbake ? Hu danser og bøyer seg så skulle tro hun aldri har hatt vondt i ryggen . Skuespiller er ett yrke hun kanskje kunne prøvd seg på . Den ryggvondten oppstod like etter at mannen hadde fått det. Han kunne ikke danse, for å si det sånn (pun intended), men hadde tydelig vondt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå