Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Hønemor74 skrev (1 time siden):

Er ikke hele vitsen med å gi noe, eller hjelpe andre fordi man gjør det helhjertet ? Ikke for å få en offentlig takk foran andre ? Hvis man er opptatt av at andre skal se det gjør man det ikke helhjertet men for å få en anerkjennelse på en offentlig snap . Slik ser hvertfall jeg på det . 
når det er sagt er det ikke sikkert giverne i disse tilfellene har gjort det for å bli nevnt på story . Dette var svar til gjenferdet 

Sååå enig!! Da gir man gaver for å bli nevnt høyt i snapen, å ikke for at man virkelig unner henne å få noe!! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forrige uke var det verdens beste jobb, og alt var verdt det. Litt motgang nå, også slutter hun?! Hva med å ta en pause på noen uker da. Så utilregnelig. Henger ikke på greip 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være avhengig av sterkesmertestillende funker vel ikke med behandlingssted for rusmisbrukere . Ikke skal man kjøre bil heller .  Noe har skjedd for hun skulle på sommerfesten sa hun på morningen fredag , så blei det ingenting . Mannen kunne vel passa på når katta føda 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å de siste snappene ? Setter seg ned bak benken å veit ikke hvorfor , prater mer og mer tull på de siste . Har hun fått sukkersjokk ? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig små pupiller hun har i de siste videoene.. sånn skikkelig liksom.. 

å hun gjentar seg selv HEEELE TIDEN! Vi vet at hun har vært hos Anna, hun filma når hun gikk, vi vet hun har handla, hun filma det også, å vi vet at Anna spiste der, hun har fortalt det også.. å smerteklinikken har hun OGSÅ nevnt 100 ganger… Merkelig!! 

Endret av Malleli89
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåmuggost skrev (47 minutter siden):

Forrige uke var det verdens beste jobb, og alt var verdt det. Litt motgang nå, også slutter hun?! Hva med å ta en pause på noen uker da. Så utilregnelig. Henger ikke på greip 

Når hun ramset opp jobbene hun hadde hatt, reagerte jeg på hvor mange det var. Ikke rent få for å si det slik, så kanskje det fort blir for mye for henne... Hun sluttet jo selv alle gangene, bortsett fra på en av arbeidstedene. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt fantastisk å bli så sinna og irrtert på en person som snapper. Nesten som jeg leser syner. 
Ondskapen lenge leve.

Endret av Jotun
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (29 minutter siden):

Når hun ramset opp jobbene hun hadde hatt, reagerte jeg på hvor mange det var. Ikke rent få for å si det slik, så kanskje det fort blir for mye for henne... Hun sluttet jo selv alle gangene, bortsett fra på en av arbeidstedene. 

Noen mennesker er sånn at de blir uvenn med folk på absolutt alle steder de oppholder seg. Her er et godt eksempel. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hørt fra noen som jobber der at det har vært konflikt mellom henne og kollegaer. De reagerte på en del ting som gikk videre til leder. Hun sa jo selv at hun KUN kommer til å savne klientene/pasientene der. Ingen kollegaer nei 😉 Det er ikke mye Stine har fullført i sitt liv. Man kan ikke stole på noe av det hun sier. Det som var fantastisk forrige uke er totalt motsatt den neste. Mye visvas 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmuggost skrev (Akkurat nå):

Nå har jeg hørt fra noen som jobber der at det har vært konflikt mellom henne og kollegaer. De reagerte på en del ting som gikk videre til leder. Hun sa jo selv at hun KUN kommer til å savne klientene/pasientene der. Ingen kollegaer nei 😉 Det er ikke mye Stine har fullført i sitt liv. Man kan ikke stole på noe av det hun sier. Det som var fantastisk forrige uke er totalt motsatt den neste. Mye visvas 

Som alltid, i alle år. 🤷‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmuggost skrev (1 minutt siden):

Nå vet ikke jeg noe om hva som skjer med jobben, men det andre du sier kan man jo se. Ting endrer seg fra dag til dag - uke til uke. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåmuggost skrev (13 minutter siden):

Fy søren som du sladrer 😅 Eier du ikke skam? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (1 time siden):

Fryktelig små pupiller hun har i de siste videoene.. sånn skikkelig liksom.. 

å hun gjentar seg selv HEEELE TIDEN! Vi vet at hun har vært hos Anna, hun filma når hun gikk, vi vet hun har handla, hun filma det også, å vi vet at Anna spiste der, hun har fortalt det også.. å smerteklinikken har hun OGSÅ nevnt 100 ganger… Merkelig!! 

Og fryktelig som du studerer henne. Hun har fått en stalker. Du er hekta på å skrive dritt om henne. Avhengig er du. Ikke rart hun blokka deg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmuggost skrev (42 minutter siden):

Nettopp. Og i et slik yrke, er profesjonalitet så utrolig viktig(!!) - så det å si at man er GLAD i klientene sine, dét er dårlig butikk som «miljøarbeider» i helsevesenet. 

Så ja, tydelig at det har skjedd mer enn bare et par ting med egen helse og egen familie her, som gjør at hun må bråavslutte hele to dager i uken på jobb..

Endret av Gresshoppa
Skriveleif + tilføyelse
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gresshoppa skrev (1 minutt siden):

Nettopp. Og i et slik yrke, er profesjonalitet så utrolig viktig(!!) - så det å si at man et GLAD i klientene sine, dét er dårlig butikk som «miljøarbeider» i helsevesenet.

Du sitter og skriver at profesjonalitet er viktig i et slikt yrke, og du påstår at du jobber i helsevesenet. Da burde du av alle opptrå profesjonelt her inne. Hun er jo en pasient selv, og du skjønner henne ikke?? 
Du er ikke den eneste som jobber i helsevesenet, jeg håper jeg ikke jobber med deg. Tipper du dømmer pasientene dine, himler med øynene og baksnakker. Og nei, du er heller ikke den eneste som kjenner til henne ellers. Eller Alex, som du er så forelska i. Har en mistanke om hvem du er. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (1 minutt siden):

Du sitter og skriver at profesjonalitet er viktig i et slikt yrke, og du påstår at du jobber i helsevesenet. Da burde du av alle opptrå profesjonelt her inne. Hun er jo en pasient selv, og du skjønner henne ikke?? 
Du er ikke den eneste som jobber i helsevesenet, jeg håper jeg ikke jobber med deg. Tipper du dømmer pasientene dine, himler med øynene og baksnakker. Og nei, du er heller ikke den eneste som kjenner til henne ellers. Eller Alex, som du er så forelska i. Har en mistanke om hvem du er. 

Er flere av dere fra Brumunddal? 

Mistenker du at hun er forelsket i Alex? Hvem er du oppi dette? Venninne av Stine? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (1 minutt siden):

🤡

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (Akkurat nå):

Er flere av dere fra Brumunddal? 

Mistenker du at hun er forelsket i Alex? Hvem er du oppi dette? Venninne av Stine? 

Det skal jet love deg at jeg ikke svarer på her inne. Det blir for latterlig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...