Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Anemonen skrev (1 minutt siden):

Jeg vet av erfaring at slike saker tar tid. Og har hun først startet og skal stå i det, vil det uten tvil koste. 

Har hun noen gang nektet å vise frem kvittering/faktura? 

Ting tar jo tid! 

Hun har vel vist frem en regning på ca 20 000, men allikevel så fikk hun mye mere i Spleisen.. Og hun svarer ikke når man spør heller. Tar ting tid kan hun vel være ærlig og svare, da det er mange som lurer og spør 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke åssen hun som har en 4 år gammel gutt kan bruke så utrolig mye tid på snap hver dag. Å i dag når hun åpner blomsten og han kommer inn og foreslår å leke med katten med pappen. Å hun bare avfeier han irritert selv om han prøver å få kontakt😔 For å så snu seg mot skjermen og bruke masse tid på å være "rørt" av gaven. 

Får helt vondt i sjela. Takk gud for at ungen har en tilstedeværende far iallefall. 

Forøvrig står det også alltid minst 3/4 nye tomme ølbokser på benken bak henne hver dag, i tillegg til energidrikkeboksene. Har dere lagt merke til det? Litt spess når man har tre barn, eller er det bare meg. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pålur skrev (1 time siden):

Alle er anonyme….spesielt at det ble nevnt og spurt om på snap, ÅSSÅ plutselig var det ei hu kjente som sendte😩

Jeg reagere mere på at hun virka sååå rørt å gla når det var fra noen hun ikke vet hvem er, men når det var ei hu kjente, var det ikke like «rørende».. Heller ingen falske tårer! Var det pga at buketten var mindre det da eller?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malleli89 skrev (3 minutter siden):

Jeg reagere mere på at hun virka sååå rørt å gla når det var fra noen hun ikke vet hvem er, men når det var ei hu kjente, var det ikke like «rørende».. Heller ingen falske tårer! Var det pga at buketten var mindre det da eller?

Hun så da like rørt ut da. Øl å gi dere litt her nå,altså 🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (Akkurat nå):

Hun så da like rørt ut da. Øl å gi dere litt her nå,altså 🙄

Nå ikke øl😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (10 timer siden):

Enig med deg.. Likte henne så utrolig godt og var morsomt å følge henne med strikke oppskrifter og hverdagsprat.. Men nå har det jo tatt helt av.. Får helt avsmak av dette tiggeopplegget og kjøpehysteriet.. Og det værste synes jeg er den Spleisen hennes, vi skal betale hennes regninger mens hun håper å få en stor erstatning 

Du trenger da ikke da ikke betale hennes regninger. Gud bedre nå går det over stokk og stein her inne🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

monstergospel skrev (6 minutter siden):

Jeg skjønner ikke åssen hun som har en 4 år gammel gutt kan bruke så utrolig mye tid på snap hver dag. Å i dag når hun åpner blomsten og han kommer inn og foreslår å leke med katten med pappen. Å hun bare avfeier han irritert selv om han prøver å få kontakt😔 For å så snu seg mot skjermen og bruke masse tid på å være "rørt" av gaven. 

Får helt vondt i sjela. Takk gud for at ungen har en tilstedeværende far iallefall. 

Forøvrig står det også alltid minst 3/4 nye tomme ølbokser på benken bak henne hver dag, i tillegg til energidrikkeboksene. Har dere lagt merke til det? Litt spess når man har tre barn, eller er det bare meg. 

Vi må ikke glemme at dette er en person med en tragisk barndom, og div psykiske lidelser. 

Hun har nevnt en del selv, kan og være ting hun ikke selv er klar over. Feks tilknytningsproblematikk, har ikke selv opplevd en sunn tilknytning til egen omsorgsperson, klarer da ikke selv å knytte seg til egne barn. 

Dette er bare spekulasjoner, jeg vet ikke dette. Og guttene virker som de har det bra! 
MEN det kan kanskje forklare noe av hennes adferd?

Og ønske om å bli sett på snap, dele, dele for mye, tenker jeg også kan ha sammenheng med barndom. 

Hun virker også veldig usikker ofte, tror også dette gjør at hun oppfører seg slik hun gjør mot Alex. Det er en usikkerhet i bånn, som blir uttrykt på forskjellige måter. 

Jeg vet ikke hva som er rett og galt her, men vi bør kanskje trå litt forsiktig? Og heller ordlegge oss på en penere måte?

Det betyr ikke at vi ikke kan kritisere. Men heller tenke oss om før vi ‘tar’ henne på alt. 

• Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anemonen said:

Jeg vet av erfaring at slike saker tar tid. Og har hun først startet og skal stå i det, vil det uten tvil koste. 

Har hun noen gang nektet å vise frem kvittering/faktura? 

Ting tar jo tid! 

Hu har blokkert personer som spør og personlig har jeg spurt om hun kan vise frem regnskap fra sist (og nå) men det blir ikke svart på!! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (21 minutter siden):

Du trenger da ikke da ikke betale hennes regninger. Gud bedre nå går det over stokk og stein her inne🙄

Ehhh hun opprettet spleis for å dekke advokatregningene.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkin skrev (1 minutt siden):

Ehhh hun opprettet spleis for å dekke advokatregningene.. 

Ehh,ja men du trenger vel ikke delta i den🤔

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (14 minutter siden):

Hu har blokkert personer som spør og personlig har jeg spurt om hun kan vise frem regnskap fra sist (og nå) men det blir ikke svart på!! 

Det er jo ikke heldig. Kanskje hun føler seg angrepet og går litt i forsvarsmodus? Både i tide og utide

Stemmer med en personlighet som fort får dårlig selvtillit. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anemonen skrev (1 time siden):

Vi må ikke glemme at dette er en person med en tragisk barndom, og div psykiske lidelser. 

Hun har nevnt en del selv, kan og være ting hun ikke selv er klar over. Feks tilknytningsproblematikk, har ikke selv opplevd en sunn tilknytning til egen omsorgsperson, klarer da ikke selv å knytte seg til egne barn. 

Dette er bare spekulasjoner, jeg vet ikke dette. Og guttene virker som de har det bra! 

Og ønske om å bli sett på snap, dele, dele for mye, tenker jeg også kan ha sammenheng med barndom. 

Hun virker også veldig usikker ofte, tror også dette gjør at hun oppfører seg slik hun gjør mot Alex. Det er en usikkerhet i bånn, som blir uttrykt på forskjellige måter. 

Jeg vet ikke hva som er rett og galt her, men vi bør kanskje trå litt forsiktig? Og heller ordlegge oss på en penere måte?

Det betyr ikke at vi ikke kan kritisere. Men heller tenke oss om før vi ‘tar’ henne på alt. 

Bra sagt. Tror du er inne på noe her! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff de bamsene 😆😂 Er ikke det veldig oppbrukt nå? Var kult for to år siden…. Lykke til med salget 😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anemonen skrev (2 timer siden):

Takk og veldig bra sakt 🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blåmuggost skrev (Akkurat nå):

Uff de bamsene 😆😂 Er ikke det veldig oppbrukt nå? Var kult for to år siden…. Lykke til med salget 😂

Dem har ikke jeg sett før 🙈. Men ikke min stil heler.  Ja ja, sikkert noen som kjøper dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blågrønn skrev (35 minutter siden):

Dem har ikke jeg sett før 🙈. Men ikke min stil heler.  Ja ja, sikkert noen som kjøper dem. 

De var på mote for et par år siden blant fashionistas og motebloggere. Nå selges de på billigsalg for 99,- på nett 😉 Hva er det hun mener at hun skal gjøre med dem? Sette på kjeder og selge? Jeg har ikke orker å sett på henne på noen dager. Blir så irritert 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

monstergospel skrev (3 timer siden):

Noen er oppvokst med at det er ok å drikke øl av og til uansett dag o.l. Husk at det ikke bare er Stine som er den voksne i husstanden der da.. 

Endret av Nysgjerrigheta
Skrivefeil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrigheta skrev (8 timer siden):

Noen er oppvokst med at det er ok å drikke øl av og til uansett dag o.l. Husk at det ikke bare er Stine som er den voksne i husstanden der da.. 

Rart hun orker lukten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...