Gå til innhold

Det fineste antrekket du har sett i det siste ​🥰 😻 ​


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, det mener jeg ikke og det var ikke det jeg skrev. Det handler om at èn eneste bruker nærmest spammer tråden med x antall bilder av nesten helt like antrekk. Det er jo fullstendig meningsløst å måtte bla seg gjennom 3 sider med minimale variasjoner over hullete jeans for å finne et antrekk/plagg som faktisk er inspirerende. Jeg blir ikke inspirert av å se 20 bilder av nesten samme antrekk. 

Anonymkode: cf875...3e8

Det er mange plagg her i tråden jeg ikke finner inspirerende eller interessante, fordi de ikke treffer min smak. Men det er jo helt som forventet siden vi er forskjellige mennesker her inne med litt forskjellig smak. At noen her er mer ivrige å dele bilder enn andre er jo også helt ok, så hvis du ønsker at dine bilder skal bli sett så må du bare bidra tilsvarende mye.
Tråden har vart i over to år og er på bare 39 sider og 760 innlegg, noe som tilsvarer knapt ett innlegg om dagen i gjennomsnitt. Det er fullt mulig å påvirke innholdet i tråden uten at innleggene drukner i én type antrekk. Bare kjør på!

Og for å holde meg til temaet i tråden så deler jeg et antrekk jeg synes er kult i samme slengen:


MILAN-STREETSTYLE-PHILOH-DAY1-%201.jpg

Endret av Ardwinna
Rettet skrivefeil
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skreppamedleppa skrev (På 11.5.2023 den 22.18):

420ab7fd17e370a49af9866c28d1338f.thumb.jpg.0247f29f018ff415ae514060201ed9af.jpg

Er dette et skjørt eller en kjole? Utrolig kult uansett! Jeg ville ha elsket et skjørt som dette 🤩

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ardwinna skrev (3 timer siden):

Det er mange plagg her i tråden jeg ikke finner inspirerende eller interessante, fordi de ikke treffer min smak. Men det er jo helt som forventet siden vi er forskjellige mennesker her inne med litt forskjellig smak. At noen her er mer ivrige å dele bilder enn andre er jo også helt ok, så hvis du ønsker at dine bilder skal bli sett så må du bare bidra tilsvarende mye.
Tråden har vart i over to år og er på bare 39 sider og 760 innlegg, noe som tilsvarer knapt ett innlegg om dagen i gjennomsnitt. Det er fullt mulig å påvirke innholdet i tråden uten at innleggene drukner i én type antrekk. Bare kjør på!

Og for å holde meg til temaet i tråden så deler jeg et antrekk jeg synes er kult i samme slengen:


MILAN-STREETSTYLE-PHILOH-DAY1-%201.jpg

 

 

Her sier jeg:pls:

Minner meg om en fest jeg var på der det var noen som var ekstrovert og pratet en del, hadde mange gode historier, fikk folk til å le og folk hadde det hyggelig, så var det noen som ikke helt tålte det og ba vedkommende om å være stille.. etter dette ble det stille... En kan ikke be folk være stille viss en ikke har noe å by på med selv, da dør stemningen, tråder etc.

Denne tråden ligger ofte i dvale i 14 dager, 3 uker, 4 uker om gangen. Det er fritt for alle å poste både når tråden er aktiv og når den er i dvale, men folk gjør jo ikke det!! Det viser seg gang på gang Men én elsker å klage når noen har tatt tråden opp igjen, eller en bare elsker å klage, punktum. Hev heller stemmen og stemningen selv, bjuda på selv og ignorere det en ikke liker fremfor å si at at noen må poste mindre, og la det gå sport i å klage på at noen faktisk bruker tråden aktivt. 

jeg er selv en som liker denne tråden og poster en del fordi jeg finner en posetiv tråd om klær og stil mer interessant enn de 1000 negative trådene som det er mer enn nok av (etter min mening) Jeg prøver å være romslig med å gi plass til andre men når andre ikke poster noe som helst over flere uker, eller i det store og hele og det blir bare klaging på det andre poster over flere sider så blir det hele ironisk tåpelig.

 

Ardwinna skrev (3 timer siden):

Er dette et skjørt eller en kjole? Utrolig kult uansett! Jeg ville ha elsket et skjørt som dette 🤩

Pinterest ledet meg videre til en blogg drevet av en kvinne som kaller seg macademian girl, her sier hun at det er en kjole, men helt enig, det ville gjort seg som skjørt også:jepp:

Og også for å slenge inn noe relevant:

Frida kahlo er en av mine muse innenfor klær og stil og har fortsatt med å gi inspirasjon innenfor klær og stil lenge etter sin død, elsker både mange av antrekkene hun selv hadde og mye av den inspirasjonen hun utspringer

2aa1ab94ffb09e7e64cfaf4472821cf0.jpg.1a659904395e98dd8262bcd7ce6d1a67.jpg

  • Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Callista skrev (1 time siden):

IMG_0040.jpeg

Hvor er denne kjolen fra? Den var lekker.

Anonymkode: e5427...fe8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvor er denne kjolen fra? Den var lekker.

Anonymkode: e5427...fe8

Tiger of Sweden. 🙂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.5.2023 den 23.14):

best-smock-dresses-276357-1548160665315-image.700x0c.thumb.jpg.538ae0df111327be03fa23ca435c12b6.jpg

Anonymkode: 11f4c...658

Har hun glemt å kle på seg etter at hun stod opp fra sengen?

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker den maksimalistiske stilen til Iris Apfel. 

 

original

3ca686e33359e0ad0c21d445a4ecb040ccb6ed54

  • Liker 11
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (På 26.5.2023 den 16.15):

Har hun glemt å kle på seg etter at hun stod opp fra sengen?

Er dette en tråd for å vise hva man synes er fint, eller en for å tråkke på hva andre synes er pent? 

Anonymkode: 11f4c...658

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/2/2023 at 8:34 PM, Athena Freyja said:

78d63d8d3da9155e07fad6161b84aed2.jpg1a7248c9a4cc7f8400803284829ee9b6.jpg35535fcfb3d0f01da103ae2808c59ec4.jpg2e9d16247ec0f98e40edfe72a804b9dd.jpg

Det første er så fint 🤩

Anonymkode: 66e1e...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perelandra skrev (På 2.6.2023 den 21.31):

Jeg elsker den maksimalistiske stilen til Iris Apfel. 

 

original

3ca686e33359e0ad0c21d445a4ecb040ccb6ed54

Kul dame, selv om klærne ikke er min stil. Helt utrolig at hun er 101 år! 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...