Gjest Paramount Skrevet 25. februar 2023 #661 Del Skrevet 25. februar 2023 Det fineste antrekket jeg har sett i det siste er så subjektivt at det har absolutt null verdi for alle andre. Slik er verden. Subjektiv. Da låser du alle andre ute. Og er helt for deg selv. Det er et valg. Der én person stenger alle ute. Og skaper et paradis. For meg. Det kalles kjærlighet. Jeg vet jeg har kommet feil. For her handler det om mote, smak, og preferanser. Men jeg er litt der jeg også. Bare at mine preferanser er mye mer subjektive. Og mye mer ærlige. Dere leter, jeg trenger ikke lete lenger. Det er egentlig forskjellen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 25. februar 2023 #662 Del Skrevet 25. februar 2023 Paramount skrev (1 minutt siden): Det fineste antrekket jeg har sett i det siste er så subjektivt at det har absolutt null verdi for alle andre. Slik er verden. Subjektiv. Da låser du alle andre ute. Og er helt for deg selv. Det er et valg. Der én person stenger alle ute. Og skaper et paradis. For meg. Det kalles kjærlighet. Jeg vet jeg har kommet feil. For her handler det om mote, smak, og preferanser. Men jeg er litt der jeg også. Bare at mine preferanser er mye mer subjektive. Og mye mer ærlige. Dere leter, jeg trenger ikke lete lenger. Det er egentlig forskjellen. Prøver du å anklage klesinteriserte for å ikke ha kjærlighet i livet? Hvorfor kan man ikke ha begge? Man blir inspirert av mye, det er morsomt å se hva du liker, uansett hva det er, hvorfor ikke dele anrekket? Del del del!! 😄😄 eller beskriv om du ikke har bilde Om det er en potetsekk med personen du er glad i, inni, så er jo der skjønt det. Så lenge vedkommende er i god behold! 😂😭 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 25. februar 2023 #663 Del Skrevet 25. februar 2023 Rosakatt skrev (31 minutter siden): Prøver du å anklage klesinteriserte for å ikke ha kjærlighet i livet? Hvorfor kan man ikke ha begge? Man blir inspirert av mye, det er morsomt å se hva du liker, uansett hva det er, hvorfor ikke dele anrekket? Del del del!! 😄😄 eller beskriv om du ikke har bilde Om det er en potetsekk med personen du er glad i, inni, så er jo der skjønt det. Så lenge vedkommende er i god behold! 😂😭 Morsomme og sympatiske kommentarer. Du har fått en ny fan i meg. Vi får seg hva jeg kommer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #664 Del Skrevet 25. februar 2023 Rosakatt skrev (2 timer siden): Prøver du å anklage klesinteriserte for å ikke ha kjærlighet i livet? Hvorfor kan man ikke ha begge? Man blir inspirert av mye, det er morsomt å se hva du liker, uansett hva det er, hvorfor ikke dele anrekket? Del del del!! 😄😄 eller beskriv om du ikke har bilde Om det er en potetsekk med personen du er glad i, inni, så er jo der skjønt det. Så lenge vedkommende er i god behold! 😂😭 Dette hundre ganger! Jeg er så lei av at vi som er interessert i klær hele tiden skal oppfattes som overfladiske. Ser på disse fordommene som sjåvinistiske i bunn. Menn får liksom lov til å ha sine interesser uten at det blir oppfattet negativt, om det er teknologi eller biler, og det er "bare kult". Og ja, menn som har en interesse for mote blir også sett på som overfladiske. Men det er likevel mest kvinner som får disse fordommene mot seg. Som du sier, det er ingen motsetning mot å være "ærlig" eller "ekte", og samtidig ha glede av klær og mote. Det er i bunn og grunn estetikk. Og mennesker har vært opptatt av estetikk så lenge vi har eksistert. At vi henter inspirasjon av denne tråden er bare positivt. Anonymkode: a9da0...109 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 26. februar 2023 #665 Del Skrevet 26. februar 2023 Fra den nyeste vårkolleksjonen til Gudrun Sjödén. Jeg liker godt blomstermønstet og fargekombinasjonen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 26. februar 2023 #666 Del Skrevet 26. februar 2023 Denne høsten og vinteren har jeg hatt dilla på klassiske ullskjørt, aller helst skal de være rutete. Og jeg har også blitt svak for strikkeplagg inspirert av tradisjonelle plagg fra Bayern og Tyrol. Det fungerer sammen også, som på det siste bildet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #667 Del Skrevet 26. februar 2023 Skogkatten skrev (5 minutter siden): Denne høsten og vinteren har jeg hatt dilla på klassiske ullskjørt, aller helst skal de være rutete. Og jeg har også blitt svak for strikkeplagg inspirert av tradisjonelle plagg fra Bayern og Tyrol. Det fungerer sammen også, som på det siste bildet. Hvor er den nest nederste strikkejakka fra? 😍 Anonymkode: 5cef7...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 26. februar 2023 #668 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvor er den nest nederste strikkejakka fra? 😍 Anonymkode: 5cef7...915 Det vet jeg dessverre ikke, jeg fant bare bildet på Pinterest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #669 Del Skrevet 26. februar 2023 Skogkatten skrev (9 minutter siden): Det vet jeg dessverre ikke, jeg fant bare bildet på Pinterest. Den var helt utrolig fin i alle fall 😍 Anonymkode: 5cef7...915 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkatten Skrevet 26. februar 2023 #670 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Den var helt utrolig fin i alle fall 😍 Anonymkode: 5cef7...915 Jeg mener Simple Retro i alle fall har hatt noe som er i samme gata, mulig de fortsatt har. Om du søker på bavarian eller tyrolean knitwear på Etsy, kan du også finne plagg som ligner. Og ellers så står det jo noe på siden av bildet der, F.i.n.t Collection eller noe i den retningen. Du kan jo prøve å søke på det og se hva du finner. Men bildet kan jo selvsagt være flere år gammelt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #671 Del Skrevet 26. februar 2023 On 2/25/2023 at 9:37 AM, Athena Freyja said: Liker så godt smaken din😍 Anonymkode: 66e1e...2da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DreamWorks Skrevet 26. februar 2023 #672 Del Skrevet 26. februar 2023 Mener å huske det var noe med en jeans og en lysere blå tskjorte. Jeg elsker menn som kan vise armene sine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 26. februar 2023 #673 Del Skrevet 26. februar 2023 Perelandra skrev (7 timer siden): Fra den nyeste vårkolleksjonen til Gudrun Sjödén. Jeg liker godt blomstermønstet og fargekombinasjonen Elsket buksen ❤️ Skogkatten skrev (7 timer siden): Denne høsten og vinteren har jeg hatt dilla på klassiske ullskjørt, aller helst skal de være rutete. Og jeg har også blitt svak for strikkeplagg inspirert av tradisjonelle plagg fra Bayern og Tyrol. Det fungerer sammen også, som på det siste bildet. Så mye fint😍 Og helt enig med deg ang kompoen 👌 og enig med ab, den nest nederste var helt amaizing 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 26. februar 2023 #674 Del Skrevet 26. februar 2023 Perelandra skrev (8 timer siden): Fra den nyeste vårkolleksjonen til Gudrun Sjödén. Jeg liker godt blomstermønstet og fargekombinasjonen Den buksa var skikkelig kul!😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 26. februar 2023 #675 Del Skrevet 26. februar 2023 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. februar 2023 #676 Del Skrevet 28. februar 2023 Perelandra skrev (På 26.2.2023 den 11.28): Fra den nyeste vårkolleksjonen til Gudrun Sjödén. Jeg liker godt blomstermønstet og fargekombinasjonen Slike klær er så fine hvis du har langt, bølgete og flagrende rødt hår 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 28. februar 2023 #677 Del Skrevet 28. februar 2023 Honey Dew skrev (9 minutter siden): Slike klær er så fine hvis du har langt, bølgete og flagrende rødt hår 😍 Det har jeg 👩🦰 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. februar 2023 #678 Del Skrevet 28. februar 2023 Perelandra skrev (2 minutter siden): Det har jeg 👩🦰 Heldiggris. Rødt hår er så fint 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #679 Del Skrevet 8. mars 2023 Vår Staude sin blå kjole i dag i morgensendingen. Anonymkode: b528f...f0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 8. mars 2023 #680 Del Skrevet 8. mars 2023 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå