Gå til innhold

Det fineste antrekket du har sett i det siste ​🥰 😻 ​


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 hours ago, AnonymBruker said:

Syns denne tråden har blitt uinteressert når noen få er svært aktive og poster ørten bilder, da «forsvinner» flere av innleggene og noen dominerer tråden med bildene sine. Forsøkte å gå gjennom tråden men ble lei.

Anonymkode: ce322...451

Ikke så rart det når man blir skjelt ut når man poster

Anonymkode: 66e1e...2da

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PanteneProVVV
AnonymBruker skrev (På 10.11.2022 den 17.49):

Syns denne tråden har blitt uinteressert når noen få er svært aktive og poster ørten bilder, da «forsvinner» flere av innleggene og noen dominerer tråden med bildene sine. Forsøkte å gå gjennom tråden men ble lei.

Anonymkode: ce322...451

Ja, funnet ut at det ofte er mer inspirerende å kikke innom "det styggeste plagget du har sett i det siste"-tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitenmamma skrev (På 30.4.2021 den 20.59):

Denne dama har en stil som jeg bare elsker, bortimot ALT hun kler på seg vil jeg ha😍

Screenshot_20210430-205755_Instagram~2.jpghar hun feil sko på feil fot?🤷

 

Anonymkode: f1f46...aa4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har man lov til å legge ut noe man har tatt skjermbilde av? Har ikke rettigheter til dette bilde

Finest er det ikke, for ser jo stadig inspirasjon uansett hvor. Blir gal men glad 😅💃 Syns den hvite glitter kjolen/tøyet er nydelig,elsker glitter, ser ut som Edward fra twilight frivilig. Fint smykke å 🥰 Ull vesten er ikke min personlige stil, da den ikke har kledd min fasong desverre 😅 Photoshop den til et eget bilde å putt i styggeste tråden? Neida 😂 no hateScreenshot_20221112-121342_Gallery.thumb.jpg.6672de514d240b1dc5a65089521add67.jpg

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.11.2022 den 17.49):

Syns denne tråden har blitt uinteressert når noen få er svært aktive og poster ørten bilder, da «forsvinner» flere av innleggene og noen dominerer tråden med bildene sine. Forsøkte å gå gjennom tråden men ble lei.

Anonymkode: ce322...451

Nå er vel denne tråden som alle andre tråder på kg: åpen for absolutt alle å delta i. At noen brukere er svært aktive i en gitt tråd, vel slik vil det nok alltid være, noen er mer aktiv enn andre i den motsatte tråden også. Og noen er mer aktiv i hva har du kjøpt i dag tråden og noen er mer aktiv enn andre i bilde av dagens middag tråd.. Sånn er livet! Så får en heller sette de brukerene som irriterer i denne tråden på ignorer da, så slipper du å se alle innleggene.  Vinn-vinn for alle, for jeg kan iallefall si for min egen del at jeg har overhode ikke tenkt til å bli hysjet på eller poste noe mindre. At noen må poste mindre og være mer dempet i en tråd for at andre skal våge eller være interessert i poste mer synes ikke jeg er ok.
Ser jeg fine antrekk så kommer jeg til å poste de i denne tråden slik jeg har gjort til nå, slik jeg håper at andre om de er svært aktive eller bare detter innom gir mat til denne tråden. Noen liker det jeg poster noen hater det sikkert og det er helt greit. Men jeg har mer problemer med alt det negative som må kommenteres om andres smak og stil i denne tråden men så avgjør jeg selv om det er grunn nok til å gi bang i tråden eller ikke, det er mitt valg slik det er andres valg å være med i felleskapet i denne tråden eller ikke, og jo flere jo bedre. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (46 minutter siden):

Har man lov til å legge ut noe man har tatt skjermbilde av? Har ikke rettigheter til dette bilde

Finest er det ikke, for ser jo stadig inspirasjon uansett hvor. Blir gal men glad 😅💃 Syns den hvite glitter kjolen/tøyet er nydelig,elsker glitter, ser ut som Edward fra twilight frivilig. Fint smykke å 🥰 Ull vesten er ikke min personlige stil, da den ikke har kledd min fasong desverre 😅 Photoshop den til et eget bilde å putt i styggeste tråden? Neida 😂 no hateScreenshot_20221112-121342_Gallery.thumb.jpg.6672de514d240b1dc5a65089521add67.jpg

Jeg synes dette var kanon fint😍 Yndig på en måte og vakkert 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skreppamedleppa skrev (6 minutter siden):

Jeg synes dette var kanon fint😍 Yndig på en måte og vakkert 

️Yndig️ for et fint ord å beskrive det på, helt enig 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

11 hours ago, Athena Catalina said:

875d559c9aa5a7ae69870a88313ff057.jpg0311df5c284cde1db1acc7b5ecb744ac.jpg

Liker alt du legger ut her🤩

Anonymkode: 66e1e...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...