Gå til innhold

Fortelle venninne at daten snakker dritt om henne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

O.G. skrev (15 minutter siden):

Hmm, du har jo kontakt med denne fyren som snakker skitt om venninnen din. Hvorfor?

At jeg har KONTAKT med han? Hva snakker du om!? Jeg har aldri snakket med han privat før?? .... Hva er galt med kg og ikke klare å tolke noen ting riktig🤮 jeg SVARER JO BARE.... 😫

Anonymkode: 4c037...029

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han er en drittsekk, ts. Han er ikke glad i henne. Vis henne chatloggen deres.

Anonymkode: 1a7e2...a0f

Ja, jeg har vist den. Virker ikke som at hun skal droppe han fordet.... 😑

Anonymkode: 4c037...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (8 timer siden):

Hmm, du har jo kontakt med denne fyren som snakker skitt om venninnen din. Hvorfor?

Hvorfor liker folk komenterer som dette egentlig ? Jeg har jo ikke kontakt med han 😂

Anonymkode: 4c037...029

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

At jeg har KONTAKT med han? Hva snakker du om!? Jeg har aldri snakket med han privat før?? .... Hva er galt med kg og ikke klare å tolke noen ting riktig🤮 jeg SVARER JO BARE.... 😫

Anonymkode: 4c037...029

Akkurat. 

Når du svarer ham istedenfor å blokkere med en gang, så har du kontakt med ham. 

Du er nok litt smigret over at denne fyren kontakter deg og ser nok ikke helt at han prøver å spille dere to venninnene ut mot hverandre for å lage bråk og fandenskap. Vis venninnen din meldingene han har skrevet og snakk med henne om at denne mannen ikke er helt god i hodet.

Hun må også regne med at han har kontaktet andre venninner av henne fordi han vil ha seg litt vagina.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ei venninne som sa en god del drit til meg om en kompis av meg,men om meg også. Satt og vurderte om jeg skulle si noe eller om jeg skulle holde kjeft siden jeg ikke visste hvordan min kompis tok dette.
 

Jeg visste at han kom til å bli forbanna og sint. Men jeg ville bevare vennskapet våres så jeg sa alt til han. 
 

 Jeg og venninna har ikke lengre kontakt siden jeg finner meg ikke i å bli behandlet eller at hun skal snakke drit om mine venner eller snakke drit om meg til meg. 
 

Hvis du ikke sier noe så er du ingen god venninne. Hun kommer nok aldri til å tilgi deg hvis hun finner utav senere at han har snakket drit om henne. 
 

Ønsker du å miste henne pga dette? 

Anonymkode: e93fc...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk er rare her ja og gidder ikke lese tråden slik at de svarer som personen over 😂 Og seff blokker man ikke folk som venninner holder på med om de tar kontakt, uten grunn, hadde i så fall gjort et dårlig inntrykk. 

Godt jobbet, da har du gjort ditt som venninne!!😊👍 Men, skjønte hun ikke innholdet i meldingen, siden hun vil fortsette med han? Hva slags baksnakk kom han med?

Anonymkode: 72c6a...5bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at man som regel kjenner den som ender opp med å voldta en. Om du lurer på hvem i din vennegruppe som kunne voldtatt deg i fylla, ts, så er det gjerne den mannen som behandler kvinner som søppel, juger til de og lurer de rundt lillefingeren mens de baksnakker dem til andre

Anonymkode: 5fd0a...f6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (8 timer siden):

Akkurat. 

Når du svarer ham istedenfor å blokkere med en gang, så har du kontakt med ham. 

Du er nok litt smigret over at denne fyren kontakter deg og ser nok ikke helt at han prøver å spille dere to venninnene ut mot hverandre for å lage bråk og fandenskap. Vis venninnen din meldingene han har skrevet og snakk med henne om at denne mannen ikke er helt god i hodet.

Hun må også regne med at han har kontaktet andre venninner av henne fordi han vil ha seg litt vagina.

Nei, ærlig talt så er jeg virkelig ikke smigret over det. Han kunne vært faren min!! (Ja, hun er også eldre enn meg men i midten av han og meg). Jeg blir helt paff over at han kan være så naiv å i det heletatt tro han har sjans på meg. 

Hvis du leser vettu, så kan du se både hva jeg har skrevet til han OG hva jeg har gjort det med det. Du skjønner selv at det ikke er vanlig å bare blokkere folk i sin omgangskrets så fort det oppstår noe! Jeg liker å si mine meninger! Selvom jeg vegret meg til å vise dette til henne, så var det da ikke sånn at jeg ikke satt han skikkelig på plass. Det hadde vært vagt å bare blokkere. 

Anonymkode: 4c037...029

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Var ei venninne som sa en god del drit til meg om en kompis av meg,men om meg også. Satt og vurderte om jeg skulle si noe eller om jeg skulle holde kjeft siden jeg ikke visste hvordan min kompis tok dette.
 

Jeg visste at han kom til å bli forbanna og sint. Men jeg ville bevare vennskapet våres så jeg sa alt til han. 
 

 Jeg og venninna har ikke lengre kontakt siden jeg finner meg ikke i å bli behandlet eller at hun skal snakke drit om mine venner eller snakke drit om meg til meg. 
 

Hvis du ikke sier noe så er du ingen god venninne. Hun kommer nok aldri til å tilgi deg hvis hun finner utav senere at han har snakket drit om henne. 
 

Ønsker du å miste henne pga dette? 

Anonymkode: e93fc...7ca

Les før du bruker halve dagen på å skrive i en tråd.

Anonymkode: 4c037...029

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Folk er rare her ja og gidder ikke lese tråden slik at de svarer som personen over 😂 Og seff blokker man ikke folk som venninner holder på med om de tar kontakt, uten grunn, hadde i så fall gjort et dårlig inntrykk. 

Godt jobbet, da har du gjort ditt som venninne!!😊👍 Men, skjønte hun ikke innholdet i meldingen, siden hun vil fortsette med han? Hva slags baksnakk kom han med?

Anonymkode: 72c6a...5bf

Ja, det er ganske irriterende at folk aldri kan lese mer enn hovedinnlegget når det har kommet masse svar... 

Ja, det er uvanlig å blokkere venniners menn over en lav sko. Jeg liker best å rydde opp å få sagt mitt. Så kan jeg eventuelt blokkere om det ikke stopper. 

Jeg vet ikke helt... hun bare snakket det bort med masse greier. At hun tror han er sjalu f.eks (uten noe årsak) og gjorde dette fordi han visste jeg kom til å vise henne det, for å såre henne bevisst. Men hun er bare snill, så det er isåfall helt psycho av han. Hun kommer med mange forklarende teorier, men syntes det var ekstremt drøyt. 

Anonymkode: 4c037...029

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Nei, ærlig talt så er jeg virkelig ikke smigret over det. Han kunne vært faren min!! (Ja, hun er også eldre enn meg men i midten av han og meg). Jeg blir helt paff over at han kan være så naiv å i det heletatt tro han har sjans på meg. 

Hvis du leser vettu, så kan du se både hva jeg har skrevet til han OG hva jeg har gjort det med det. Du skjønner selv at det ikke er vanlig å bare blokkere folk i sin omgangskrets så fort det oppstår noe! Jeg liker å si mine meninger! Selvom jeg vegret meg til å vise dette til henne, så var det da ikke sånn at jeg ikke satt han skikkelig på plass. Det hadde vært vagt å bare blokkere. 

Anonymkode: 4c037...029

Så det er ikke vanlig å blokkere venninners menn som prøver seg på en og atpåtil snakker skit om ens venninne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fortell at han ba deg med ut.

Og når du da nevnte din venninne for han, svarte han at det ikke var seriøst mellom dem.

"Fyren du liker er en dritt"

Og så en "bra vi fant det ut tidlig" osv osv.  Svak psyke eller ikke, dette er en nedtur for de fleste. Men før jo bedre.

Anonymkode: 63de5...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.4.2021 den 4.35):

En venninne av meg holder på med en fyr. Jeg har blitt kjent med han gjennom henne. Og nå driver han og skriver masse dritt om henne til meg på messenger... inviterer meg på byen når det åpner igjen og da helst uten henne sier han. 

Han har oppført seg veldig herskende over henne lenge.. og jeg har bemerket meg at han ikke er spesielt høfflig mot henne når vi er sammen. Hun har en litt "svak" personlighet og er ganske innadvendt, men verdens snilleste og mest ydmyke personen jeg kjenner. Jeg syns ganske synd på henne og vet at hadde jeg fortalt henne om dette hadde hun knekt helt sammen. Hun er ekstremt sensitiv og tar sånne ting veldig inn på seg.. 

Jeg har lyst til å si det til henne, men samtidig vet jeg ikke om det er gunstig å gjøre det. Jeg støtter henne ihvertfall veldig opp imot hva han sier og jeg tror jeg får han til å føle seg ganske dum. Kanskje det holder? 

Hva ville dere gjort ? Sagt det som en prinsippsak, eller bare holdt kjeft om det...  også får jeg heller kanskje få henne til å styre unna han på andre måter ? 

Anonymkode: 4c037...029

Det er slike som venninnen din som må tas vare på av omgivelsene sine. Hun trenger deg nå. 

Anonymkode: ef823...2b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.G. skrev (3 timer siden):

Så det er ikke vanlig å blokkere venninners menn som prøver seg på en og atpåtil snakker skit om ens venninne?

De fleste pleier å svare å sette folk på plass fremfor å blokkere. Det er ikke sånn at jeg ikke kommer til å se han igjen og da er det greit å ha satt standarden og ryddet opp først. 

Anonymkode: 4c037...029

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der skjedde med venninna mi også. Hun er også litt innadvent, stille, utrolig snill og veldig søt. Typen hennes sa til meg at han ville ligge med meg, bestevenninna hennes! Han sa det flere ganger splitter pine edru. Han var mye utro og slang dritt om henne. Alle rundt henne, meg inkludert, sa i fra, men hun gikk ikke fra han før han slo opp med henne. Først sa åpna hun øyene.

Si ifra, og håp at hun stikker fra han!

Anonymkode: a029c...fd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sannheten er vond, men den vil sette henne fri! 

Anonymkode: d83a2...b67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sannheten er vond, men den vil sette henne fri! 

Anonymkode: d83a2...b67

Nei, det har den ikke gjort. Hun er likeglad og bryr seg ikke eller noe sånt.... hun tror jo at hun ikke er bra nok for noen, så hun tenker kanskje at det er bedre å ha han enn ingenting. Han er aldri hyggelig mot henne og hun bare finner seg i det. 

Anonymkode: 4c037...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig venninna di som er helt tragisk. Kvinner tenner på slike idiot-menn, så hun får ikke noe sympati fra meg. Husk også å gi alle "Incels" skylden, selv om det IKKE er Incels og andre "lite attraktive" menn som behandler dere kvinner som den reneste søppel. Slik denne idiot-fyren driver med venninna di. La meg tippe: Fyren er en "kjekkas", har også sosial / økonomisk status, og venninna di prøver seg på "hypergami" oppover - og møter nå veggen. Sånt pleier tross alt å skje, når han er i en sterkere posisjon. Men det er slik mange av dagens "moderne" kvinner liker det. 

 

 

Anonymkode: 2c2ba...21e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er egentlig venninna di som er helt tragisk. Kvinner tenner på slike idiot-menn, så hun får ikke noe sympati fra meg. Husk også å gi alle "Incels" skylden, selv om det IKKE er Incels og andre "lite attraktive" menn som behandler dere kvinner som den reneste søppel. Slik denne idiot-fyren driver med venninna di. La meg tippe: Fyren er en "kjekkas", har også sosial / økonomisk status, og venninna di prøver seg på "hypergami" oppover - og møter nå veggen. Sånt pleier tross alt å skje, når han er i en sterkere posisjon. Men det er slik mange av dagens "moderne" kvinner liker det. 

 

 

Anonymkode: 2c2ba...21e

Du gjettet helt feil. Fyren er bæl overvektig, 45 år, ølmage som en... vetta søren... , er alkoholiker som drikker 5-6 dager i uka, han har ikke noe spesielt god økonomi, aldri hatt noe seriøst forhold, virker som en ustelt fyr som ikke tar vare på seg selv og han spiser omtrent bare på MC Donalds. God selvtillit virker det som han utrolig nok har, men det bunner nok mest i at han ikke har selvinnsikt. 

Anonymkode: 4c037...029

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...