Gå til innhold

Han har to Tinderkontoer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Haha. 

dette minner meg om da en jente lånte tlf min for å sende SMS og ‘straffet’ meg med å lese mine personlige SMS-er. 

i tillegg til det hoverte hun over innholdet i SMS-ene, når hun i realiteten skulle vært flau over seg selv. 

det er slik mennesker er. De ser ikke giga-blunderen de gjør selv for å oppnå det de gjør. 

lurer på hva det kommer av. Om det er en slags blindhet overfor seg selv. Pinlig er det i alle fall. Er mange slike cringey personer rundt omkring. 

Anonymkode: de851...b85

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha. 

dette minner meg om da en jente lånte tlf min for å sende SMS og ‘straffet’ meg med å lese mine personlige SMS-er. 

i tillegg til det hoverte hun over innholdet i SMS-ene, når hun i realiteten skulle vært flau over seg selv. 

det er slik mennesker er. De ser ikke giga-blunderen de gjør selv for å oppnå det de gjør. 

lurer på hva det kommer av. Om det er en slags blindhet overfor seg selv. Pinlig er det i alle fall. Er mange slike cringey personer rundt omkring. 

De på en måte eliminerer oppførselen sin i hodet sitt og ser kun deg. Kanskje de rett og slett er elendige i matematikk. 

Skrevet (endret)
On 4/24/2021 at 11:43 AM, AnonymBruker said:

Er litt oppgitt nå.. skrevet en to ukers tid med en mann jeg likte veldig godt og gledet meg til å møte. Fikk omtrent samtidig en superlike fra en annen som ikke hadde ansiktsbilde, men utifra hobbyen hans (som også er min lidenskap) og det at han superliket meg gjorde til at jeg ble kjent med han også. 

Etter å nå altså snakket med begge i ca to uker så sier han plutselig at tenkte han bare skulle si fra om at det er han på den andre kontoen også som jeg snakket med. Og sa at han hadde Tinder på jobbtlf også en gang han glemte igjen den vanlige tlf og så hadde han laget ny profil der.

Men...er det ikke bare å logge seg inn på den allerede eksisterende profilen selv om man bruker en annen mobil da? Jeg vet ikke hvordan det fungerer. Men føler hvertfall alt ble ødelagt etter dette. Føler meg lurt, og jeg har jo feks dratt de samme vitsene til begge to fordi jeg trodde jo jeg snakket med to forskjellige. Og han har ledd like godt av vitsene på begge kontoene... føler meg bare dum  og flau. 

Hvem fader gjør uansett dette? Bruker to uker før man bestemmer seg for å si det? Og forklaringen hans om hvorfor han hadde to kontoer har jeg vanskelig for å kjøpe også. Typisk at dette er fyren jeg likte best på Tinder. 

Hva ville dere gjort her?

Anonymkode: d2498...185

Ooh, leit når man er så saiko at man har null motforestillinger på egen oppførsel og bare avslører seg selv sånn uten videre. Tror du bare skal prise deg lykkelig over at han sa i fra om to stk profiler såpass tidlig ut i det. 

Ikke hør på de guttene som mener du umiddelbart skal holde deg from og ren til kun en mann allerede i chatte-fasen, hahah, så gjennomsiktig usikkert å mene noe sånt. Bare fordi de er nødt til å bare forholde seg til én i mangel av flere interesserte er det smålig, redd og frekt å påstå at du skal gjøre det samme. 

Det er ingen normal, bra fyr som holder på sånn som han to stk profiler gjorde,  vær happy for at du fikk nyss så tidlig og bli observant på at de gærne ofte er de mest karismatiske og letteste å falle for i starten. De må jo kompensere for en egentlig nutcase personlighet og kan være intenst innsmigrende i dekke av nevnte.

Endret av Isaccis
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Kanskje hvis flere hadde gjort det, så hadde Tinder nettopp hadde blitt mer seriøst.

Anonymkode: 15c5e...1b9

Jeg har begynt med det nå, håper daten gjør det samme men antar jeg er alene om dette 😅 er kjekke menn jeg ikke svarer, så kanskje jeg er en idiot 🤷‍♀️ 

Anonymkode: af97f...fc2

AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (14 timer siden):

Jeg er i 20-årene, så vi er nok i forskjellige målgrupper. Jeg ville aldri i livet mitt dater en alenemor. Ooog hva? Lange avstander betyr at man skal date i flere uker? 😁

To uker = flere uker, og det er jo for mye. Så du skal chatte med flere samtidig og lage en lang liste med "konserver"?

Hvorfor det? Tre dagers chatting er mer enn nok, noe annet er et tull. 

Hæ? Tvinge? Nei, jeg vil bare ikke chatte i flere uker. Ønsker hun ikke å møtes, forstår jeg at det er en lang liste med kandidater som hun vil møte. Hva skal man chatte om i flere uker/måneders tid? 

Ja, dette er et veldig godt poeng! Jeg greier ikke å få tak i de som vil chatte i flere uker, og det går bra med de som møtes fort.

Bruh... Du møter jo ikke damer og det er jo derfor du hater kvinner.

Anonymkode: 28257...888

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bruh... Du møter jo ikke damer og det er jo derfor du hater kvinner.

Traff ei forrige helg. Hun var slank, interessant å prate med osv. Noen spørsmål? 

AnonymBruker
Skrevet

Creepy fyr ts, jeg gjorde sånt på nettby når jeg var 16 for å sjekke om han jeg skrev med, også skrev med andre. Merk jeg sa jeg var 16!! Hadde aldri gjort det der i dag og aldri holdt det gående mer enn noen timer! 

Anonymkode: 35ca2...25b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj det var creepy! Si det rett ut at det var creepy. 

Anonymkode: 65eab...8f5

AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (6 timer siden):

Traff ei forrige helg. Hun var slank, interessant å prate med osv. Noen spørsmål? 

Haha! Slank? Jada helt sikkert 🙈 I drømmeland. Utifra hva du har skrevet på KG så tviler jeg på at du har trukket noen. 

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Haha! Slank? Jada helt sikkert 🙈 I drømmeland. Utifra hva du har skrevet på KG så tviler jeg på at du har trukket noen. 

Ja, hun jeg traff med, var deilig :)

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Glemte å nevne at det tok fire dager fra en match til et møte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...