Gå til innhold

Han har to Tinderkontoer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er litt oppgitt nå.. skrevet en to ukers tid med en mann jeg likte veldig godt og gledet meg til å møte. Fikk omtrent samtidig en superlike fra en annen som ikke hadde ansiktsbilde, men utifra hobbyen hans (som også er min lidenskap) og det at han superliket meg gjorde til at jeg ble kjent med han også. 

Etter å nå altså snakket med begge i ca to uker så sier han plutselig at tenkte han bare skulle si fra om at det er han på den andre kontoen også som jeg snakket med. Og sa at han hadde Tinder på jobbtlf også en gang han glemte igjen den vanlige tlf og så hadde han laget ny profil der.

Men...er det ikke bare å logge seg inn på den allerede eksisterende profilen selv om man bruker en annen mobil da? Jeg vet ikke hvordan det fungerer. Men føler hvertfall alt ble ødelagt etter dette. Føler meg lurt, og jeg har jo feks dratt de samme vitsene til begge to fordi jeg trodde jo jeg snakket med to forskjellige. Og han har ledd like godt av vitsene på begge kontoene... føler meg bare dum  og flau. 

Hvem fader gjør uansett dette? Bruker to uker før man bestemmer seg for å si det? Og forklaringen hans om hvorfor han hadde to kontoer har jeg vanskelig for å kjøpe også. Typisk at dette er fyren jeg likte best på Tinder. 

Hva ville dere gjort her?

Anonymkode: d2498...185

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har testet deg og hatt det moro på din bekostning. Hadde ikke møtt han og kuttet kontakten tvert. 

Anonymkode: eb1e3...a76

• Liker 32
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er litt oppgitt nå.. skrevet en to ukers tid med en mann jeg likte veldig godt og gledet meg til å møte. Fikk omtrent samtidig en superlike fra en annen som ikke hadde ansiktsbilde, men utifra hobbyen hans (som også er min lidenskap) og det at han superliket meg gjorde til at jeg ble kjent med han også. 

Etter å nå altså snakket med begge i ca to uker så sier han plutselig at tenkte han bare skulle si fra om at det er han på den andre kontoen også som jeg snakket med. Og sa at han hadde Tinder på jobbtlf også en gang han glemte igjen den vanlige tlf og så hadde han laget ny profil der.

Men...er det ikke bare å logge seg inn på den allerede eksisterende profilen selv om man bruker en annen mobil da? Jeg vet ikke hvordan det fungerer. Men føler hvertfall alt ble ødelagt etter dette. Føler meg lurt, og jeg har jo feks dratt de samme vitsene til begge to fordi jeg trodde jo jeg snakket med to forskjellige. Og han har ledd like godt av vitsene på begge kontoene... føler meg bare dum  og flau. 

Hvem fader gjør uansett dette? Bruker to uker før man bestemmer seg for å si det? Og forklaringen hans om hvorfor han hadde to kontoer har jeg vanskelig for å kjøpe også. Typisk at dette er fyren jeg likte best på Tinder. 

Jeg ville dumpet deg 

AnonymBruker
Skrevet

Ha, ha jeg har en som sender samme standardmelding til alle. Får samme melding på alle sosiale medier han har lagt meg til på, og så svarer jeg ulike ting uten at han oppdager det. Litt ulike bilder, så han tror jeg er to ulike damer. 

Anonymkode: 5cf14...312

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Sikkert for å teste deg, om du snakker med flere.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Gått videre, ingen som driver jobb intervju orker bedrive tiden på ikke profesjonalitet.  

Anbefaler deg å flørte med noen du har sett der du er til vanlig i din hverdag, det blir en bedre utgave av flørting, og ikke gjemsel lek bak en håndholdt mobiltelefon. 

Anonymkode: deebb...106

• Liker 2
Skrevet

Dette er så absolutt game over. Dere har rotet det til begge to, han som den verste av dere. 

• Liker 5
Skrevet
Mysticgirl skrev (47 minutter siden):

Det er isåfall en fryktelig dårlig idé. Dumpegrunn. 

• Liker 5
Skrevet

Ville ikke gått videre med han der. Han har lurt deg ved å utgi seg for å være en annen. Hva annet ville han finne på å gjøre? Har han en generell mistillit til folk og skal teste dem hele tiden, sjalu? 
Ga meg bare en dårlig magefølelse.

• Liker 5
Skrevet

herregud så rart. Han virker veldig spesiell som lurer folk på den måten. Veldig mye jobb for han også å "holde kontroll" på hva han sier på hver konto, for å ikke spørre om det samme, eller virke lik. 

Jeg pleier ikke å snakke med de som ikke har profilbilde fordi man vet aldri om det er naboen man snakker med. Virker som de er noen luringer helt fra starten av.

Mysticgirl skrev (4 timer siden):

Alle snakker med flere.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt innafor å snakke med flere. 

Det han gjorde er sjukt. 

Anonymkode: 2a93a...8b2

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Kutt han ut. 
Han høres ikke normal ut.

Anonymkode: dcdad...c57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ha, ha jeg har en som sender samme standardmelding til alle. Får samme melding på alle sosiale medier han har lagt meg til på, og så svarer jeg ulike ting uten at han oppdager det. Litt ulike bilder, så han tror jeg er to ulike damer. 

Anonymkode: 5cf14...312

Jeg hadde en" falsk" konto uten bilde,  bare for å sveipe...matcha med en fyr. avtalte date kl 20 samme kveld. Han hadde det travelt..  kunne ikke snakke så mye...var på jobb.

Logga så ut og inn med ny bruker (meg selv) med en gang . Sveipa til meg matchet med han.  Spurte om han kunne møtes samme kveld. Det kunne han. Og han hadde fri og var hjemme, så han hadd3 god tid til å skravle. 

😂🤣

Anonymkode: dbe95...671

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Opplevde det samme. En konto hvor han brukte sitt eget navn, annen konto hvor han kalte seg et ord og hadde bilde bl.a. av at han klatret. Han viste seg å ikke være normal, men en ekkel og sneaky type som manipulerte og tenkte på en kjemperar måte. 

Anonymkode: cc19c...053

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

og etter det så styrer jeg langt unna alle som ikke har ekte navn og ordntlige bilder på tinder. Creepy når de allerede fra start prøver å skjule den de er. Bra menn med gode hensikter oppfører seg ikke på den måten der. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Men...er det ikke bare å logge seg inn på den allerede eksisterende profilen selv om man bruker en annen mobil da?

Jo. Se, allerede der begynner han å manipulere og vikle seg inn i løgner. Typisk menn med flere kontoer hvor en er anonym. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, norw said:

Dette er så absolutt game over. Dere har rotet det til begge to, han som den verste av dere. 

JEG har rotet det til? Jeg har vel ikke gjort noe galt her. 

Men jeg avsluttet det tidligere i kveld. Sa at jeg synes ikke noe om den fremgangsmåten der. Vips så var han borte. Begge kontoene 😂

Ts. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Men jeg avsluttet det tidligere i kveld. Sa at jeg synes ikke noe om den fremgangsmåten der. Vips så var han borte. Begge kontoene 😂

Ts. 

Enig. 

Hvor gammel var han? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg hadde en" falsk" konto uten bilde,  bare for å sveipe...matcha med en fyr. avtalte date kl 20 samme kveld. Han hadde det travelt..  kunne ikke snakke så mye...var på jobb.

Logga så ut og inn med ny bruker (meg selv) med en gang . Sveipa til meg matchet med han.  Spurte om han kunne møtes samme kveld. Det kunne han. Og han hadde fri og var hjemme, så han hadd3 god tid til å skravle. 

😂🤣

Anonymkode: dbe95...671

Men da er jo dere begge to like lure 🥸

Anonymkode: e38e8...d80

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ts. 

Du har jo skrevet med denne "andre mannen" i tillegg. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...