Gå til innhold

Han har to Tinderkontoer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, norw said:

Du har jo skrevet med denne "andre mannen" i tillegg. 

So what? Det er normalt å skrive med flere når man ikke har begynt å date noen enda. 

Anonymkode: cc19c...053

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

So what? Det er normalt å skrive med flere når man ikke har begynt å date noen enda. 

Står at hun hadde skrevet med den første i et par uker. 

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, norw said:

Og so what? Hvis de ikke har begynt å date, men bare skrevet med hverandre, så er det da helt innafor å skrive med flere. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (På 24.4.2021 den 11.47):

Jeg ville dumpet deg 

Hvorfor? 🤦‍♀️

Anonymkode: 28257...888

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvorfor? 🤦‍♀️

Det å prate i flere uker er et stort rødt flagg. 

AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (2 minutter siden):

Det var da ikke det som er problemstillingen 🤦‍♀️ Pluss, så er vi midt i en pandemi, så er kanskje ikke alle som er komfortable å treffes nå.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ja, og det er jo til og med normalt å skrive med flere for mange helt i begynnelsen når man dater også.

Anonymkode: 15c5e...1b9

AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (7 minutter siden):

Det trenger det da absolutt ikke å være. Jeg også liker å skrive endel først før jeg finner det interessant nok til og treffes. Hvorfor skulle det være et rødt flagg? Vi alle er forskjellige.

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det var da ikke det som er problemstillingen 🤦‍♀️ Pluss, så er vi midt i en pandemi, så er kanskje ikke alle som er komfortable å treffes nå.  

Man kommer ikke til å opprette flere kontoer hvis man treffes fort, så det er en del av problemstillingen. 

Dersom "ikke alle" er komfortable med å møtes nå, så kan de droppe hele opplegget med dating. Dating handler ikke om å chatte i flere uker/måneder, men å møtes så fort som mulig. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde satt han til veggs.

Jeg ville spurt om hvorfor han testet meg og ydmyket meg og sagt at han har en real jobb å gjøre for å vinne tillitt og overbevise meg om at han ikke er en psykopat som ser alle kvinner som horer. 

Anonymkode: 6138c...c00

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det trenger det da absolutt ikke å være. Jeg også liker å skrive endel først før jeg finner det interessant nok til og treffes. Hvorfor skulle det være et rødt flagg? Vi alle er forskjellige.

Det finnes ingen noenlunde god grunn til å chatte i flere uker. Dessuten kan man si noe du ikke vil like/tolerere, så blir to ukers chatting med deg kastet bort.

AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (30 minutter siden):

Det finnes ingen noenlunde god grunn til å chatte i flere uker. Dessuten kan man si noe du ikke vil like/tolerere, så blir to ukers chatting med deg kastet bort.

Jo, det gjør det. Selv er jeg avhengig av barnevakt når jeg skal på date, og kan ikke kaste meg ut på halvhjertede dater når som helst. Det kan også være snakk om større avstander for mange. Ikke alle bor i Oslo eller andre større byer hvor utvalget er stort i nærheten.

Kan forstå det med flere uker, men to ukers chatting er ikke mye. Også med tanke på korona hvor man helst ikke bør møte for mange.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, someone_here said:

Man kommer ikke til å opprette flere kontoer hvis man treffes fort, så det er en del av problemstillingen. 

Unnskyld meg, men dette her var en veldig merkelig ting å skrive. Blottet for logikk. 

• Liker 2
Skrevet
norw skrev (12 timer siden):

Det er TINDER det er snakk om, man tar det voldsomt seriøst om man kun skal chatte med 1 person om gangen 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
mjaus skrev (36 minutter siden):

Det er TINDER det er snakk om, man tar det voldsomt seriøst om man kun skal chatte med 1 person om gangen 😅

Kanskje hvis flere hadde gjort det, så hadde Tinder nettopp hadde blitt mer seriøst.

Skrevet
mjaus skrev (3 timer siden):

Hvis man bare skal finne noen å ligge med, så er jeg med på at det ikke er så nøye. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg hadde satt han til veggs.

Jeg ville spurt om hvorfor han testet meg og ydmyket meg og sagt at han har en real jobb å gjøre for å vinne tillitt og overbevise meg om at han ikke er en psykopat som ser alle kvinner som horer. 

Anonymkode: 6138c...c00

Det der er det nok veldig få menn som gidder. Bedre å lete videre. 

AnonymBruker
Skrevet
someone_here skrev (6 timer siden):

Dersom "ikke alle" er komfortable med å møtes nå, så kan de droppe hele opplegget med dating. Dating handler ikke om å chatte i flere uker/måneder, men å møtes så fort som mulig. 

Nei det er det ikke. Det er HAN som har flere tinder kontoer. Du virker tilbakestående hvis du vil tvinge folk til å treffes nå. Det går faktisk an å prate før man treffes speisielt siden smittetrykket har vært veldig høyt.

Men du greier ikke å få tak i damer så du vet ikke hva du snakker om hver gang du kommenterer et innlegg. 

Skrevet

Dump og løp. Ikke se deg tilbake 

Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jo, det gjør det. Selv er jeg avhengig av barnevakt når jeg skal på date, og kan ikke kaste meg ut på halvhjertede dater når som helst. Det kan også være snakk om større avstander for mange. Ikke alle bor i Oslo eller andre større byer hvor utvalget er stort i nærheten.

Kan forstå det med flere uker, men to ukers chatting er ikke mye. Også med tanke på korona hvor man helst ikke bør møte for mange.

Jeg er i 20-årene, så vi er nok i forskjellige målgrupper. Jeg ville aldri i livet mitt dater en alenemor. Ooog hva? Lange avstander betyr at man skal date i flere uker? 😁

To uker = flere uker, og det er jo for mye. Så du skal chatte med flere samtidig og lage en lang liste med "konserver"?

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Unnskyld meg, men dette her var en veldig merkelig ting å skrive. Blottet for logikk. 

Hvorfor det? Tre dagers chatting er mer enn nok, noe annet er et tull. 

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Nei det er det ikke. Det er HAN som har flere tinder kontoer. Du virker tilbakestående hvis du vil tvinge folk til å treffes nå. Det går faktisk an å prate før man treffes speisielt siden smittetrykket har vært veldig høyt.

Men du greier ikke å få tak i damer så du vet ikke hva du snakker om hver gang du kommenterer et innlegg. 

Hæ? Tvinge? Nei, jeg vil bare ikke chatte i flere uker. Ønsker hun ikke å møtes, forstår jeg at det er en lang liste med kandidater som hun vil møte. Hva skal man chatte om i flere uker/måneders tid? 

Ja, dette er et veldig godt poeng! Jeg greier ikke å få tak i de som vil chatte i flere uker, og det går bra med de som møtes fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...