Gå til innhold

Hvorfor er russiske kvinner så vakre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 23.4.2021 den 15.43):

Vet om noen sykt pene russiske damer her i Oslo, de to jeg snakker om er ekstremt vakre Og de fleste andre russiske kvinner jeg har møtt er også veldig fine. Det virker som at de har en sjelden skjønnhet. Hvorfor er dem så perfekte?😍

Anonymkode: b5567...9c6

Jeg var i selskap med 10 russiske damer. Egentlig bare to av dem som stilte i den vakreste klassen.

Men jeg tror mange russiske damer har litt mer underhudsfett i ansiktet. De får ikke så mye rynker som de norske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er ikke det, det er bare det at av hundrevis milloner kvinner i russland så kommer de fineste ut av landet, så en stor handfull av det. 

Anonymkode: 4c636...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er de? Firkantet hodeform er ikke akkurat favoritt for mange…

Anonymkode: aa5bf...a5a

Hvor har du sett firkantet hodeform på noen? Bilder?

Anonymkode: 13496...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvor har du sett firkantet hodeform på noen? Bilder?

Anonymkode: 13496...abb

Har du noen gang sett russerne og polakker? 😅 

Anonymkode: aa5bf...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du noen gang sett russerne og polakker? 😅 

Anonymkode: aa5bf...a5a

Selvfølgelig. Mange ganger. Ingen av dem har firkantede hoder. Post gjerne bilder der du illustrerer ditt utsagn.

Anonymkode: 13496...abb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.4.2021 den 0.00):

White privilege. 

Anonymkode: 5ae8c...0a2

Du har forstått begrepet feil.

Anonymkode: ddefe...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.4.2021 den 15.49):

Det står i artikkelen at make up artisten innrømmer at han legger på filter og redigerer bildene i etterkant. Utrolig lett å se at det er lagt på skrekkelig mye digitalt. 

Anonymkode: ecb51...d68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her syns jeg mange overdriver hvor ulike russiske kvinner liksom skal være norske. Etter å ha vært i Russland selv, og sett videoer fra Russland, så syns jeg ikke de ser såååå forskjellige fra oss ut, utseendemessig. Det er ikke én Russisk "look", det er et land med mange etniske grupper og mye historisk folkevandring. I tillegg så er ikke de yngre kvinnene, i hvert fall i Moskva, så underdanige og kjønnsstereotypiske som mange uvitne nordmenn tror. Mange er feminister, 

 

Anonymkode: 924ed...226

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en hyperheterofil mann så synes jeg ikke at russiske kvinner er vakrere enn andre kvinner på en generell basis. Ikke mindre vakre heller. Mulig at mennesker med andre legninger føler det annerledes og det har jeg full respekt for.

Anonymkode: adb39...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det handler om at mange av de har markante ansiktstrekk. Høye tydelige kinnbein, rette tydelige neser, rette tydelige kjeveben etc. Mens vi nordmenn ofte har litt mykere, rundere trekk.

Itillegg har de  kultur for å dolle seg opp mer enn oss. Mye sminke, hår, negler og moteriktige klær. Tar godt vare på seg selv og velstelte til enhver tid, om de så bare skal på butikken.

Jeg opplever at alle de øst-europeiske landene har damer som er veldig «enten eller» utseendemessig. Enten slående smellvakre, eller så er de mindre pene med maskuline, harde trekk. Virker å være få som er midt i mellom. 

Anonymkode: 38ed5...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...