AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #101 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes nordiske damer er de peneste. Russiske damer kan også være veldig pene, men de er mer «isdronninger». De har pene trekk, men er sjeldnere sjarmerende og blide enn de nordiske. Tror aldri jeg har sett en russisk kvinne smile med hele ansiktet. Anonymkode: 4b60e...a18 Da har du ikke sett mange Anonymkode: 305ef...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 29. mai 2021 #102 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Norske kvinner er ganske grove, i både trekk, hud, benbygning og muskelmasse. Anonymkode: 654b3...32a Haha, det der stemmer jo ikke? Mange russiske kvinner er vakre og mange norske kvinner er vakre. Det er egentlig ikke så stor forskjell på moderne norske og russiske kvinner. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #103 Del Skrevet 29. mai 2021 I forhold til norske damer, som helst vil både te seg og kle seg som menn....så ser alle østeuropeiske damer mer kvinnelige ut enn de norske. Anonymkode: 5da8a...3cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #104 Del Skrevet 29. mai 2021 Jeg har vært i Russland, og russere generelt er ikke et spesielt vakkert folkeslag. Men mange russiske kvinner bruker veldig mye penger på å pynte seg, både når det gjelder klær, sminke og plastiske operasjoner. Treffer du dem usminket, er de som regel høyst ordinære. Og de eldes tidligere enn vestlige kvinner. Anonymkode: ca358...8cc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #105 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg har vært i Russland, og russere generelt er ikke et spesielt vakkert folkeslag. Men mange russiske kvinner bruker veldig mye penger på å pynte seg, både når det gjelder klær, sminke og plastiske operasjoner. Treffer du dem usminket, er de som regel høyst ordinære. Og de eldes tidligere enn vestlige kvinner. Anonymkode: ca358...8cc Derfor er det så mange på kg som snakker om botox, fillers osv....Fordi vi liker "naturlig" og russiske kvinner "bruker veldig mye penger på sminke og plastiske operasjoner". Tuller du? Jeg kjenner ingen russisk kvinne som har tatt botox, men her i Norge er det helt vanlig. Anonymkode: 305ef...e1d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #106 Del Skrevet 29. mai 2021 Mange nordmenn reiser på ferie til Tyrkia, fordi Tyrkia er et billig land å feriere i. Mange russiske kvinner reiser til Tyrkia for å finne seg en tyrkisk mann, fordi de lever i fattigdom i Russland, akkurat som at kvinner fra Thailand og Filippinene tror de har skutt gullfuglen hvis de finner seg en nordmann. Utseendet hans og alderen er ikke så viktig, det viktigste er at hun kan skaffe seg et bedre liv. Jeg har sett en del unge, pene russiske kvinner med en gammel tyrkisk sugardaddy. Det er før øvrig veldig stor økonomisk forskjell på nyrike russere og russere flest. Anonymkode: ca358...8cc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #107 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Mange nordmenn reiser på ferie til Tyrkia, fordi Tyrkia er et billig land å feriere i. Mange russiske kvinner reiser til Tyrkia for å finne seg en tyrkisk mann, fordi de lever i fattigdom i Russland, akkurat som at kvinner fra Thailand og Filippinene tror de har skutt gullfuglen hvis de finner seg en nordmann. Utseendet hans og alderen er ikke så viktig, det viktigste er at hun kan skaffe seg et bedre liv. Jeg har sett en del unge, pene russiske kvinner med en gammel tyrkisk sugardaddy. Det er før øvrig veldig stor økonomisk forskjell på nyrike russere og russere flest. Anonymkode: ca358...8cc "Mange" russiske kvinner? Link, please. Anonymkode: 305ef...e1d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 29. mai 2021 #108 Del Skrevet 29. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mange nordmenn reiser på ferie til Tyrkia, fordi Tyrkia er et billig land å feriere i. Mange russiske kvinner reiser til Tyrkia for å finne seg en tyrkisk mann, fordi de lever i fattigdom i Russland, akkurat som at kvinner fra Thailand og Filippinene tror de har skutt gullfuglen hvis de finner seg en nordmann. Utseendet hans og alderen er ikke så viktig, det viktigste er at hun kan skaffe seg et bedre liv. Jeg har sett en del unge, pene russiske kvinner med en gammel tyrkisk sugardaddy. Det er før øvrig veldig stor økonomisk forskjell på nyrike russere og russere flest. Anonymkode: ca358...8cc Aldri hørt om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #109 Del Skrevet 24. desember 2021 mest grunn er mor og far vil jeg tro. Anonymkode: 978d8...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2021 #110 Del Skrevet 26. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 23.4.2021 den 20.20): The average faces of women around the world: https://fstoppers.com/portraits/average-faces-women-around-world-2944 Anonymkode: 44e12...cb5 Ryddet for innhold med opphavsrett. Perelandra, mod. Nå skjønte jeg hvorfor enkelte sier jeg ser fransk ut. Anonymkode: 8851f...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vifte Skrevet 27. desember 2021 #111 Del Skrevet 27. desember 2021 Gi meg gjerne ett eksempel på en vakker russisk dame. Jeg synes ikke de er spesielt vakre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #112 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 23.4.2021 den 15.43): Vet om noen sykt pene russiske damer her i Oslo, de to jeg snakker om er ekstremt vakre Og de fleste andre russiske kvinner jeg har møtt er også veldig fine. Det virker som at de har en sjelden skjønnhet. Hvorfor er dem så perfekte?😍 Anonymkode: b5567...9c6 Ha ha, du vet om...vet du hvor mange som bor i Russland? Vet du tilfeldigvis om noen pene norske damer? Anonymkode: e43e9...dab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #113 Del Skrevet 27. desember 2021 Vifte skrev (1 time siden): Gi meg gjerne ett eksempel på en vakker russisk dame. Jeg synes ikke de er spesielt vakre Nå var du morsom Anonymkode: 305ef...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #114 Del Skrevet 27. desember 2021 Vifte skrev (3 timer siden): Gi meg gjerne ett eksempel på en vakker russisk dame. Jeg synes ikke de er spesielt vakre Trist med kvinner som snakker ned andre kvinner. Anonymkode: 5ea0a...689 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #115 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 23.4.2021 den 17.27): Fordi de er feminine Anonymkode: 66a50...364 Er de? Store nesten, kraftige kjever. Syntes de har ganske så maskuline trekk jeg. Kanskje feminin i klær og sminke, men flere ser mer it som dragartister, enn vakte kvinner. Anonymkode: 585d0...979 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #116 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 23.4.2021 den 15.49): Derfor: https://www.dailymail.co.uk/femail/article-8909543/Russian-makeup-artist-completely-transforms-middle-aged-women-model-like-beauties.html Anonymkode: 2459b...a2f Shit! Anonymkode: 72614...072 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #117 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 23.4.2021 den 15.43): Vet om noen sykt pene russiske damer her i Oslo, de to jeg snakker om er ekstremt vakre Og de fleste andre russiske kvinner jeg har møtt er også veldig fine. Det virker som at de har en sjelden skjønnhet. Hvorfor er dem så perfekte?😍 Anonymkode: b5567...9c6 mange av de, er ikke det Anonymkode: 15459...52e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #118 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er de? Store nesten, kraftige kjever. Syntes de har ganske så maskuline trekk jeg. Kanskje feminin i klær og sminke, men flere ser mer it som dragartister, enn vakte kvinner. Anonymkode: 585d0...979 Hva?? Stemmer absolutt ikke Anonymkode: 305ef...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #119 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 23.4.2021 den 20.00): Takk for at du synes synd på meg. Jeg får vel bare fortsette å leve et trist liv med maskuline trekk og stor nese Kanskje du kan sponse en neseoperasjon for meg? Så jeg kan se ut som en etnisk nordmann med smalere nese? Hilsen, russisk kvinne. Anonymkode: baa75...754 Men herre Gud Hvorfor ta alt så personlig? Ingen snakker om DEG, Russland er et enormt land, man kan snakke om en tendens uten at du som individ trenger å føle deg truffet. Anonymkode: 585d0...979 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2021 #120 Del Skrevet 27. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 23.4.2021 den 20.03): Det er kanskje din mening, men resten av verden er ikke enig. Russiske kvinner er kjent for å være vakre. Er forøvrig veldig merkelig at du har et så stort behov for å rakke ned på dem med mindre du er sjalu. Anonymkode: 66a50...364 «Resten av verden?» det er vel ikke som om resten av verden er enig om at russere er vakre. Det har jeg aldri hørt om. Anonymkode: 585d0...979 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå