AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #41 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud, skal vi bedømmes og måtte gjøre om på måten vi går også, nå! Hva med å bare la oss være mennesker, og slutte og forlange dette helvetes jåleriet, bestandig? Anonymkode: f1947...ccd Å så er norske damer ofte sinna. 😀 Anonymkode: 161e5...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella_b Skrevet 23. april 2021 #42 Del Skrevet 23. april 2021 Denne tråden er virkelig påminnelsen jeg trengte om at jeg aldri vil bli ansett som likeverdig eller engang som medmenneske av veldig mange nordmenn. Er det en spesiell grunn til at dere sitter og lirer av dere alt dette rælet? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #43 Del Skrevet 23. april 2021 ella_b skrev (Akkurat nå): Denne tråden er virkelig påminnelsen jeg trengte om at jeg aldri vil bli ansett som likeverdig eller engang som medmenneske av veldig mange nordmenn. Er det en spesiell grunn til at dere sitter og lirer av dere alt dette rælet? Ja, men hvis du ikke blir det, er det på ingen måte din feil. Russere jeg kjenner er pene og arbeidsomme, super flinke folk. Anonymkode: 305ef...e1d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #44 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vet om noen sykt pene russiske damer her i Oslo, de to jeg snakker om er ekstremt vakre Og de fleste andre russiske kvinner jeg har møtt er også veldig fine. Det virker som at de har en sjelden skjønnhet. Hvorfor er dem så perfekte?😍 Anonymkode: b5567...9c6 Man kan sjelden generalisere. Dog tviler jeg ikke på at de du beskriver er attraktive kvinner. Attraktivitet kommer av ulike faktorer. 1. Til en viss grad er noen ting attraktivt, som ungdommelighet, fordi ungdommelighet kan formere seg. 2. Symmetri. fordi symmetri vitner om god helse. Helse er attraktivt. Utenom dette kommer "vakker" eller "pen" veldig an på betrakteren. Langt hår på kvinner og brede skuldre på menn er generelt sett på som attraktivt. Og slanke kropper. Ren hud. Det er mange som har blitt sammen med partneren sin fordi de passer inn i en kategori av trekk de har valgt å ha og sånn sett fremstår som attraktiv innenfor den kategorien. Som bleket hår. Som regel, eller historisk sett har det alltid vært attraktivt å ha det som er vanskelig å oppnå. Før da det var mangel på mat var lubben attraktiv, nå som vi, i den vestlige verden, har overflod, er ikke lubben lenger noe å hige etter. Jeg vil tro at noe av grunnen til at du tiltrekkes de russiske kvinnene du har møtt fremfor de norske er at de prøver. Altså de sminker seg det de kan for å være attraktive, noe norske kvinner sjelden gjør da det ikke er sett opp til her. Det er litt andre idealer her. Så dette kan ha med smak å gjøre. Anonymkode: 77753...937 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #45 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man kan sjelden generalisere. Dog tviler jeg ikke på at de du beskriver er attraktive kvinner. Attraktivitet kommer av ulike faktorer. 1. Til en viss grad er noen ting attraktivt, som ungdommelighet, fordi ungdommelighet kan formere seg. 2. Symmetri. fordi symmetri vitner om god helse. Helse er attraktivt. Utenom dette kommer "vakker" eller "pen" veldig an på betrakteren. Langt hår på kvinner og brede skuldre på menn er generelt sett på som attraktivt. Og slanke kropper. Ren hud. Det er mange som har blitt sammen med partneren sin fordi de passer inn i en kategori av trekk de har valgt å ha og sånn sett fremstår som attraktiv innenfor den kategorien. Som bleket hår. Som regel, eller historisk sett har det alltid vært attraktivt å ha det som er vanskelig å oppnå. Før da det var mangel på mat var lubben attraktiv, nå som vi, i den vestlige verden, har overflod, er ikke lubben lenger noe å hige etter. Jeg vil tro at noe av grunnen til at du tiltrekkes de russiske kvinnene du har møtt fremfor de norske er at de prøver. Altså de sminker seg det de kan for å være attraktive, noe norske kvinner sjelden gjør da det ikke er sett opp til her. Det er litt andre idealer her. Så dette kan ha med smak å gjøre. Anonymkode: 77753...937 Så de russerne som ikke sminker seg er ikke russiske? Ja, man bør kanskje ikke generalisere... Anonymkode: 305ef...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #46 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så de russerne som ikke sminker seg er ikke russiske? Ja, man bør kanskje ikke generalisere... Anonymkode: 305ef...e1d Hvordan dro du den slutningen? Forklar gjerne. Anonymkode: 77753...937 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #47 Del Skrevet 23. april 2021 ella_b skrev (18 minutter siden): Denne tråden er virkelig påminnelsen jeg trengte om at jeg aldri vil bli ansett som likeverdig eller engang som medmenneske av veldig mange nordmenn. Er det en spesiell grunn til at dere sitter og lirer av dere alt dette rælet? Sjalusi. Anonymkode: 66a50...364 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #48 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan dro du den slutningen? Forklar gjerne. Anonymkode: 77753...937 Du sier jo at russiske kvinner «prøver», at de sminker seg. Anonymkode: 305ef...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #49 Del Skrevet 23. april 2021 Broren min er gift med en russisk kvinne, og jeg har vært i Russland mange ganger. Inntrykket er at kvinnene er enten svært vakre, typ modellvakre, eller mindre heldige med utseendet. Det er veldig enten eller. Her er vi mer midt på treet jevnt over. Anonymkode: 924ed...226 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #50 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sjalusi. Anonymkode: 66a50...364 😂😂😂 Anonymkode: 2e168...2cb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #51 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😂😂😂 Anonymkode: 2e168...2cb Det er jo det det er. Anonymkode: 66a50...364 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #52 Del Skrevet 23. april 2021 Hvorfor er det så mange østeuropeiske- modeller om de er så stygge?😂 Så latterlig at dere er så opptatt av etnisitet.. Jeg har møtt mange russere/polakker, og mange av dem ser ut og kler seg som nordmenn. Og jeg tror mange av dere er rett og slett misunnelige. Med en gang noen på KG skriver at kvinner fra andre land er vakre, så er dere i gang med drittslenging og nedlatende kommentarer. Er jo en grunn til at innvandrere klager på rasisme/diskriminering, når så mange av nordmenn er så direkte frekke og fordomsfulle. Anonymkode: baa75...754 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lena CC Skrevet 23. april 2021 #53 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du sier jo at russiske kvinner «prøver», at de sminker seg. Anonymkode: 305ef...e1d Ja, det er sant, jeg kunne spesifisert mer og sagt "noen" eller "enkelte". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #54 Del Skrevet 23. april 2021 (endret) Jeg var en sommer I Serbia, aldri før har jeg følt meg så lite pen... omtrent alle damene der var høye, slanke, utrolig pene trekk, små neser (ikke at store ikke er pent) store brune øyne... vanvittig vakre. Anonymkode: 4f980...ed5 Ryddet for sitat av slettet innhold, og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 27. april 2021 av Perelandra 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #55 Del Skrevet 23. april 2021 tenk om noen hadde skrevet at norske kvinner er stygge og har store neser.. Da hadde dere klikket i vinkel... Men å snakke dritt om enkelte innvandrergrupper- det er lov 🤣 Jeg synes russiske kvinner er kjempevakre. Og som mange har nevnt her: det er en grunn til at det er så mange østeuropeiske modeller. Anonymkode: baa75...754 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #56 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er jo det det er. Anonymkode: 66a50...364 Nei virkelig ikke. Hva i all verden er det å være sjalu på? Deres maskuline trekk? De store nesene? Den glorete stilen? Diktaturet de lever under? Nei jeg finner ikke en eneste ting jeg misunner russiske damer, syntes mest synd på dem. Anonymkode: 2e168...2cb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 23. april 2021 #57 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor er det så mange østeuropeiske- modeller om de er så stygge?😂 Så latterlig at dere er så opptatt av etnisitet.. Jeg har møtt mange russere/polakker, og mange av dem ser ut og kler seg som nordmenn. Og jeg tror mange av dere er rett og slett misunnelige. Med en gang noen på KG skriver at kvinner fra andre land er vakre, så er dere i gang med drittslenging og nedlatende kommentarer. Er jo en grunn til at innvandrere klager på rasisme/diskriminering, når så mange av nordmenn er så direkte frekke og fordomsfulle. Anonymkode: baa75...754 Jeg er helt enig. Synes folk er så utrolig frekke med en gang det er snakk om utenlandske kvinner som er vakre, da kommer den sanne frekke nordmann/kvinne fram. Det er faktisk utrolig mange pene folk i utlandet, er selv gift med en utlending/europeer, og guri hjelpe meg så mange forutinntatte meninger jeg fikk fra folk jeg trodde var venner her tillands. Så mye kritikk, alt er bedre her i Norge og nordmenn er best, kvinnene er vakrest her, vi er mest intelligente her, jada 🙄 Ser så mange pene folk, både menn og kvinner, i hans hjemland, og folk både kler seg og har en annen type holdning. Sier ikke at noen er bedre enn andre, men nordmenn/kvinner må faktisk tåle å høre at andre folkeslag er flotte og intelligente også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #58 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei virkelig ikke. Hva i all verden er det å være sjalu på? Deres maskuline trekk? De store nesene? Den glorete stilen? Diktaturet de lever under? Nei jeg finner ikke en eneste ting jeg misunner russiske damer, syntes mest synd på dem. Anonymkode: 2e168...2cb *Irina Shayk og Anna Kournikova ler seg i hjel... Anonymkode: 305ef...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #59 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei virkelig ikke. Hva i all verden er det å være sjalu på? Deres maskuline trekk? De store nesene? Den glorete stilen? Diktaturet de lever under? Nei jeg finner ikke en eneste ting jeg misunner russiske damer, syntes mest synd på dem. Anonymkode: 2e168...2cb Takk for at du synes synd på meg. Jeg får vel bare fortsette å leve et trist liv med maskuline trekk og stor nese Kanskje du kan sponse en neseoperasjon for meg? Så jeg kan se ut som en etnisk nordmann med smalere nese? Hilsen, russisk kvinne. Anonymkode: baa75...754 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2021 #60 Del Skrevet 23. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): *Irina Shayk og Anna Kournikova ler seg i hjel... Anonymkode: 305ef...e1d Det gjør kirurgene deres også🤣 Anonymkode: 2e168...2cb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå