Gå til innhold

Hvorfor er russiske kvinner så vakre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er veldig påfallende det der med at de ofte er pene som unge. Men at det på ett eller annet tidspunkt skjer et raskt kroppslig "forfall". - Ikke bare i Russland, men flere andre steder i Øst-Europa og , f.eks. i Tyrkia.

Når jeg tenker over det, så er det kanskje kvinner i vesten som skiller seg ut fra resten av verden. Vi er middelmådige utseendemessig gjennom hele livet - altså ikke disse bølgetoppene og -dalene som i mange land. Vi blir ikke krumbøyde og potetformede når vi blir eldre - kanskje pga kroppshøyde, mye mer variert kosthold og fokus på trening/gå turer og holde seg i form? Så mangler vi den strålende skjønnheten som mange andre etnisiteter har når de er 15-25?

Anonymkode: 5668f...c99

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.12.2021 den 18.16):

Er de? Store nesten, kraftige kjever. Syntes de har ganske så maskuline trekk jeg. Kanskje feminin i klær og sminke, men flere ser mer it som dragartister, enn vakte kvinner. 

Anonymkode: 585d0...979

Jepp, skikkelige "dragartister", disse!

evgenia medvedeva - Google Search

anna kournikova - Google Search

olga zaitseva - Google Search

elena berezhnaya - Google Search

maria sharapova - Google Search

elizaveta tuktamysheva - Google Search

ulyana lopatkina - Google Search

natalya seleznyova - Google Search

elena isinbajeva - Google Search

Som du ser, har ingen av disse "store neser, kraftige kjever, drag-utseende". Ingen av dem har botox, fillers og alt annet som blant annet norske såkalte "influensere" sprayer seg fulle av, sånn som dette:

sophie elise - Google Search

isabel raad - Google Search

rannveig heitmann - Google Search

carina dahl - Google Search

Her snakker vi om full fest for plastiske kirurger, gitt! Det verste er at samtlige av disse damene var veldig pene FØR kirurgi. Norge ligger også på toppen i Europa i silikon, da vi har hele 100 000 (!) damer med silikon i puppene. Så hvis vi først skal snakke om kroppspress og plastisk kirurgi, er vi nok på toppen, dessverre. I tillegg er svært mange norske kvinner overvektige. Og nei, det har ingenting å gjøre med "sultedietter" og "konformistisk samfunn", men at vi fråtser og driter i hvordan vi ser ut. Dette gjelder både kvinner og menn.

Anonymkode: 13496...abb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er veldig påfallende det der med at de ofte er pene som unge. Men at det på ett eller annet tidspunkt skjer et raskt kroppslig "forfall". - Ikke bare i Russland, men flere andre steder i Øst-Europa og , f.eks. i Tyrkia.

Når jeg tenker over det, så er det kanskje kvinner i vesten som skiller seg ut fra resten av verden. Vi er middelmådige utseendemessig gjennom hele livet - altså ikke disse bølgetoppene og -dalene som i mange land. Vi blir ikke krumbøyde og potetformede når vi blir eldre - kanskje pga kroppshøyde, mye mer variert kosthold og fokus på trening/gå turer og holde seg i form? Så mangler vi den strålende skjønnheten som mange andre etnisiteter har når de er 15-25?

Anonymkode: 5668f...c99

Nei, vi blir potetformede og overvektige i ungdomsårene. Hvis vi "holde oss i form", hvorfor er 60 prosent av oss overvektige, og svært mange har helsefarlig fedme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.11.2023 den 3.39):

I hjemkommunen min syntes middelaldrende og eldre menn at russiske kvinner var så pene. Jeg har aldri sett en russisk kvinne der, som ikke var oversminket. Rosa og atter rosa. De var heller ikke slanke og modellaktige, slik som beskrevet her.

Jeg kjenner en russisk kvinne der jeg bor. Hun ser helt naturlig ut. Bruker ikke synlig sminke, og går kledt som norske kvinner. 

Anonymkode: b5ad5...951

Det ar hun går kledd som norske kvinner og dropper sminke, er på grunn av mobbingen. To av mine nære venninner er russiske. De måtte tone ned både sminken, hælene og klesstilen fordi de ble regelrett kalt horer og sett ned på. Sjalusien er større enn kjønnsdriften her i Norge, og janteloven lever i beste velgående. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det ar hun går kledd som norske kvinner og dropper sminke, er på grunn av mobbingen. To av mine nære venninner er russiske. De måtte tone ned både sminken, hælene og klesstilen fordi de ble regelrett kalt horer og sett ned på. Sjalusien er større enn kjønnsdriften her i Norge, og janteloven lever i beste velgående. 

Det finnes jo også mange som ikke må "tone ned" noe som helst. De bare bruker ingenting. Ingen sminke, ingen høye hæler. 

Anonymkode: 305ef...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det finnes jo også mange som ikke må "tone ned" noe som helst. De bare bruker ingenting. Ingen sminke, ingen høye hæler. 

Det vanlige i Russland er å pynte seg litt og kle seg anstendig når man går ut av huset. Altså, ikke gå i pysjamas på butikken, ikke bruke dongeribukse på teater, gre håret ordentlig før de går på jobb og så videre. Men dette er visst "horete".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det vanlige i Russland er å pynte seg litt og kle seg anstendig når man går ut av huset. Altså, ikke gå i pysjamas på butikken, ikke bruke dongeribukse på teater, gre håret ordentlig før de går på jobb og så videre. Men dette er visst "horete".

Russere i Russland, kanskje. Russere som bor i Europa blir jo påvirket av samfunnet rundt og det er fint. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en røver jeg kjenner så treffende sa det, "det eneste fine i Dubai er de russiske horene". Så det må jeg tro han på, jeg har aldri truffet en russisk hore eller vært i Dubai(!). Det siste er egentlig litt rart når jeg tenker meg om... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Russere i Russland, kanskje. Russere som bor i Europa blir jo påvirket av samfunnet rundt og det er fint. 

Fint at de blir mobbet og assimilert? Sånn at ALLE blir en grå masse? Jeg er ikke russisk, men jeg kler og sminker meg mer "østeuropeisk" enn mine norske venninner og kolleger. Her om dagen kom avdelingslederen på møte med klientene med skikkelig rottereir på hodet og i fotformsko. En forholdsvis ung dame på 45. Jeg klarer ikke å gjøre noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiuren skrev (18 minutter siden):

Som en røver jeg kjenner så treffende sa det, "det eneste fine i Dubai er de russiske horene". Så det må jeg tro han på, jeg har aldri truffet en russisk hore eller vært i Dubai(!). Det siste er egentlig litt rart når jeg tenker meg om... 

Og dette er fordommene som mine venninner har opplevd helt siden de kom til Norge for 23 og 16 år siden. Og opplever det den dag i dag. Skam dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fint at de blir mobbet og assimilert? Sånn at ALLE blir en grå masse? Jeg er ikke russisk, men jeg kler og sminker meg mer "østeuropeisk" enn mine norske venninner og kolleger. Her om dagen kom avdelingslederen på møte med klientene med skikkelig rottereir på hodet og i fotformsko. En forholdsvis ung dame på 45. Jeg klarer ikke å gjøre noe sånt.

Jiiiz, les kommentaren min en gang til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jiiiz, les kommentaren min en gang til! 

Har lest. Det er ikke "fint" at mennesker må miste seg selv for å ikke bli mobbet fordi de er annerledes. Alt det pisspreiket her i landet om inkludering, mangfold, det ene og det andre, er nettopp det - pisspreik. Vi aksepterer transkvinner, transmenn, mennesker som føler seg som dyr, mennesker som lever med to partnere samtidig, men kvinner med sminke og høye hæler? Nei da, de skal mobbes, de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har lest. Det er ikke "fint" at mennesker må miste seg selv for å ikke bli mobbet fordi de er annerledes. Alt det pisspreiket her i landet om inkludering, mangfold, det ene og det andre, er nettopp det - pisspreik. Vi aksepterer transkvinner, transmenn, mennesker som føler seg som dyr, mennesker som lever med to partnere samtidig, men kvinner med sminke og høye hæler? Nei da, de skal mobbes, de.

Da har du ikke skjønt kommentaren min. Helt ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Og dette er fordommene som mine venninner har opplevd helt siden de kom til Norge for 23 og 16 år siden. Og opplever det den dag i dag. Skam dere.

Det er synd, og det var på ingen måte min mening å si at russiske kvinner generelt er prostituerte. Men min perifert bekjente, som er "sjømann", hadde altså en oppfatning av at disse damene er det som var fint i Dubai. Så da må jeg anta de var pene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiuren skrev (22 minutter siden):

Det er synd, og det var på ingen måte min mening å si at russiske kvinner generelt er prostituerte. Men min perifert bekjente, som er "sjømann", hadde altså en oppfatning av at disse damene er det som var fint i Dubai. Så da må jeg anta de var pene. 

Så hvorfor trekker du horer i en tråd om hvorvidt kvinner av en nasjonalitet er vakre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

Så hvorfor trekker du horer i en tråd om hvorvidt kvinner av en nasjonalitet er vakre?

For de er og kvinner, og min perifert bekjente hadde en mening om disse kvinnenes skjønnhet. 

Men om det plager deg så får du rapportere det. Det var ikke vondt ment, men muligens unødvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiuren skrev (7 minutter siden):

For de er og kvinner, og min perifert bekjente hadde en mening om disse kvinnenes skjønnhet. 

Men om det plager deg så får du rapportere det. Det var ikke vondt ment, men muligens unødvendig. 

Poenget er at du aldri hadde nevnt horer i en tråd der norske, svenske eller danske kvinners skjønnhet var diskutert. Det du utviser her, er fordommer. Jeg kommer ikke til å rapportere - det hjelper ikke på fordommene. Synes bare synd i mine venninner som må oppleve slike folk titt og ofte. Din bekjente hadde ingen mening om kvinners skjønnhet. Han hadde fordommer mot russiske damer, og generelt dårlig holdning til kvinnene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Poenget er at du aldri hadde nevnt horer i en tråd der norske, svenske eller danske kvinners skjønnhet var diskutert. Det du utviser her, er fordommer. Jeg kommer ikke til å rapportere - det hjelper ikke på fordommene. Synes bare synd i mine venninner som må oppleve slike folk titt og ofte. Din bekjente hadde ingen mening om kvinners skjønnhet. Han hadde fordommer mot russiske damer, og generelt dårlig holdning til kvinnene. 

Kan jo nesten ikke si noe om min bekjentes meninger of fordommer, men jeg er helt klar på at jeg ikke støtter hans utnyttelse av mennesker. 

Jeg har ingen fordommer mot russiske kvinner, men etter det jeg har sett de siste årene har jeg fått fordommer mot russere. Men det er en annen sak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...