Gå til innhold

Hvorfor er russiske kvinner så vakre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

https://www.quora.com/What-are-common-facial-features-of-Russian-people-How-do-they-differ-from-ethnic-groups-in-Russia

Nedover ser man eksempler på russisk utseende. Ikke noe vakkert folkeslag, men som med alle andre vil det alltid finnes unntak.

Anonymkode: 0e502...4e8

Jada. Du får fortelle det til Irina Shayk, Maria Sharapova og Natalia Vodjanova 🤣🤣

Anonymkode: 305ef...e1d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes de er veldig pene også. Men jeg vet ikke hvor bra øst Europa er på økonomi. Er liksom der jeg har mer fokus på. Men damer kan være pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt kalt russer av endel norske menn. Det var ikke ment positivt, for å si det sånn. Men jeg har også sett mange vakre russiske kvinner. Jeg har fått inntrykk av at nordmenn generelt mener russere og polakker er uheldige med utseendet.

Anonymkode: 04992...207

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er helnorsk, men mange tror jeg er russisk, polsk, tsjekkisk, østerriksk, men også spansk, Sør-Amerika.

Vet jeg har spanske/portugisiske aner langt bak i slekta, fra 15-1600-tallet.

Uansett, så finnes det vakre og stygge mennesker overalt, det spørs på øyet som ser. 

Anonymkode: c2f40...1b5

Sikker på at det ikke var tatere? Det spørsmålet fikk jeg om min mors bokstavelig takt mørkhårede slekt som vi alltid har tillagt sjøfolk fra Sør-Europa. Og det kan vi vel strengt tatt ikke være sikre på før man har tatt en dna test som muligens kan si noe om hvor man genetisk kommer fra.

Anonymkode: 7cf7e...d7e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg har lagt merke til at kvinner fra Øst- Europa blir ekstremt pene når de først er det, men det er færre av dem. Mens i Norge ser du få som ser direkte dårlige ut, men er faktisk veldig sjelden jeg ser virkelig naturlig pene kvinner her. Så Øst- Europa for kvalitet, Norge for kvantitet. Er sikkert en grunn til at så få kvinner er modeller også. 
Skulle ønske jeg fikk en del østeuropeiske trekk, som høye kinnben.
I Norge er vi jo helt flate i trynet med kinnbein som ikke vises. Hvorfor er vi slik?

Anonymkode: 35282...621

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har blitt kalt russer av endel norske menn. Det var ikke ment positivt, for å si det sånn. Men jeg har også sett mange vakre russiske kvinner. Jeg har fått inntrykk av at nordmenn generelt mener russere og polakker er uheldige med utseendet.

Anonymkode: 04992...207

Jeg hadde ikke tatt det som et kompliment å bli kalt russer, nei. 

Russere er ikke pene. De du ser som du synes er pene er de nyrike operert-operert-operert russerne. Overdreven sminke og bling og smykker, osv. Før gjerne kraftig øyesminke, ihjelbleket hår og tighte leopardklær. 

Vet du for eksempel at det er noe som blir kalt "russian lips" blant leger som driver med fillers osv? Det er leppene som i en annen tråd blir kalt "cocksucker lips"; overfylt på amatørmessig måte, hvor fillers har lagt seg over selve leppene. Og det er ikke ment positivt på noen som helst måte 😛

 

Anonymkode: aa939...303

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde ikke tatt det som et kompliment å bli kalt russer, nei. 

Russere er ikke pene. De du ser som du synes er pene er de nyrike operert-operert-operert russerne. Overdreven sminke og bling og smykker, osv. Før gjerne kraftig øyesminke, ihjelbleket hår og tighte leopardklær. 

Vet du for eksempel at det er noe som blir kalt "russian lips" blant leger som driver med fillers osv? Det er leppene som i en annen tråd blir kalt "cocksucker lips"; overfylt på amatørmessig måte, hvor fillers har lagt seg over selve leppene. Og det er ikke ment positivt på noen som helst måte 😛

 

Anonymkode: aa939...303

Anna Kournikova passer ikke beskrivelsen din. 
Magdalena Frackowiak er polsk, også mye vakrere enn det meste du finner i Norge.

 

Anonymkode: 35282...621

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har blitt kalt russer av endel norske menn. Det var ikke ment positivt, for å si det sånn. Men jeg har også sett mange vakre russiske kvinner. Jeg har fått inntrykk av at nordmenn generelt mener russere og polakker er uheldige med utseendet.

Anonymkode: 04992...207

Og hvorfor mener de det, tro....

Anonymkode: 305ef...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Anna Kournikova passer ikke beskrivelsen din. 
Magdalena Frackowiak er polsk, også mye vakrere enn det meste du finner i Norge.

 

Anonymkode: 35282...621

Anna ❤️

Anonymkode: 305ef...e1d

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke annet å si enn at du har dårlig smak, om du synes russere er så pene. 

Anonymkode: 43afc...eb0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Russiske damer byr ihvertfall mer på seg selv. Går kledd slik at det fremhever kroppen. Og feminin gange. Norske damer går...som de går på fjelltur. 😀

Anonymkode: 161e5...b2e

Herregud, skal vi bedømmes og måtte gjøre om på måten vi går også, nå! Hva med å bare la oss være mennesker, og slutte og forlange dette helvetes jåleriet, bestandig? 

Anonymkode: f1947...ccd

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Russiske damer byr ihvertfall mer på seg selv. Går kledd slik at det fremhever kroppen. Og feminin gange. Norske damer går...som de går på fjelltur. 😀

Anonymkode: 161e5...b2e

Ja, presis. De er sminkedukker og drama queens. Stiletthæler og leopardprint. God stil!

Anonymkode: 43afc...eb0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Magdalena Frackowiak er polsk, også mye vakrere enn det meste du finner i Norge.

hun har øynene til Greta Thunberg. Snadder

Anonymkode: 43afc...eb0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Fordi de er feminine

Anonymkode: 66a50...364

De er jo ikke det. De har store neser og panner, generelt ganske grove i trekkene. De kler seg utfordrende da, hvis det er det du mener med «feminin». 

Anonymkode: 2e168...2cb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

De er jo ikke det. De har store neser og panner, generelt ganske grove i trekkene. De kler seg utfordrende da, hvis det er det du mener med «feminin». 

Anonymkode: 2e168...2cb

Kan ikke du Google russiske jenter før du uttaler deg om «store neser og panner»? 

Anonymkode: 305ef...e1d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kan ikke du Google russiske jenter før du uttaler deg om «store neser og panner»? 

Anonymkode: 305ef...e1d

Hei, da får jeg opp russiske dating sider med tilhørende modeller. Ja det finnes flotte russiske modeller. Alle land har sine flotte modell mennesker. Meningsløst å søke på slikt.

Anonymkode: 96961...96b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Sikker på at det ikke var tatere? Det spørsmålet fikk jeg om min mors bokstavelig takt mørkhårede slekt som vi alltid har tillagt sjøfolk fra Sør-Europa. Og det kan vi vel strengt tatt ikke være sikre på før man har tatt en dna test som muligens kan si noe om hvor man genetisk kommer fra.

Anonymkode: 7cf7e...d7e

Ikke meg du siterer, men folk har i alle år ment at familien min også måtte komme fra spanske sjøfolk. Bor på kysten, så det er ikke umulig.

Men DNA-tester kan gi overraskelser. Vet ikke om tater/romani, men er hvertfall 12 prosent østeuropeer og 2,9 prosent afrikansk (aner ikke hvordan det har kommet inn, men ting tyder på at det er kommet via Øst-Europa/Russland.)

Anonymkode: 893f7...79d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett en vakker russisk kvinne i virkeligheten, bare på bilder. De Russerne jeg vet om i Norge har stygge neser og andiktstrekk, og fullt av fake alt mulig. Fillers, botix, falske vipper, falske negler, oversminket og skyhøye hæler. Alt de bryr seg om er dyre vesker og sånt.

Anonymkode: 14735...e35

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er jo sant. De fleste fra Russland og Øst-Europa blir sjelden ansett som fysisk attraktive av nordmenn. Mennene har helt flatt bakhode som går rett i skoene 🤣

Anonymkode: 0e502...4e8

 

Endret av oslojente88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...