Kittyfox Skrevet 1. september 2021 #21 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Passer Peer Gynt også til å hekle bestemorruter ( pledd) ? Anonymkode: d013d...f1b Det gjør det nok ☺️ Pledd i ren ull (som PG er) vil jo varme ganske godt selv om det er bestemorruter (hullete pledd). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #22 Del Skrevet 1. september 2021 Kittyfox skrev (5 minutter siden): Det gjør det nok ☺️ Pledd i ren ull (som PG er) vil jo varme ganske godt selv om det er bestemorruter (hullete pledd). Kan det vaskes på ullprogram...? Lite erfaring...dumt spm Anonymkode: d013d...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittyfox Skrevet 1. september 2021 #23 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan det vaskes på ullprogram...? Lite erfaring...dumt spm Anonymkode: d013d...f1b Her har du all info om garnet, inkl vaskeinstrukser; https://www.sandnesgarn.no/peer-gynt-1865 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kverrulanten Skrevet 1. september 2021 #24 Del Skrevet 1. september 2021 Sandnes merinoull er min absolutte favoritt, strikker alt til ungene med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #25 Del Skrevet 1. september 2021 Kittyfox skrev (12 minutter siden): Det gjør det nok ☺️ Pledd i ren ull (som PG er) vil jo varme ganske godt selv om det er bestemorruter (hullete pledd). Det var ikke meg som spurte, men det er veldig fint å vite at det også passer til pledd 🥰 Vet du om noen av de garnbutikkene som selger Peer Gynt bruker å ha feks 25% rabatt på alt Peer Gynt garn av og til? Og i så fall hvilke butikker? Anonymkode: 01fcd...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #26 Del Skrevet 1. september 2021 Kittyfox skrev (2 timer siden): Her har du all info om garnet, inkl vaskeinstrukser; https://www.sandnesgarn.no/peer-gynt-1865 😁 Strikkehula og Lykkelig handel selger Peer Gynt i utgående farger til 25,- pr nøste! 🥰 Anonymkode: 01fcd...28b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #27 Del Skrevet 1. september 2021 Jeg har lest at flere skryter av Filcolana garn. Lykkelig handel har også flere fine farger av garn fra Filcolana nedsatt med 40% rabatt Jeg har foreløpig ikke prøvd det garnet. Men jeg har veldig lyst 🥰 Anonymkode: 01fcd...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittyfox Skrevet 1. september 2021 #28 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det var ikke meg som spurte, men det er veldig fint å vite at det også passer til pledd 🥰 Vet du om noen av de garnbutikkene som selger Peer Gynt bruker å ha feks 25% rabatt på alt Peer Gynt garn av og til? Og i så fall hvilke butikker? Anonymkode: 01fcd...28b Det aner jeg ikke dessverre 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittyfox Skrevet 1. september 2021 #29 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Strikkehula og Lykkelig handel selger Peer Gynt i utgående farger til 25,- pr nøste! 🥰 Anonymkode: 01fcd...28b Det er kupp! 🙌🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #30 Del Skrevet 1. september 2021 Jeg er veldig glad i silkeulla til nøstebarn. Har laget topper, kjoler, gensere, sjal, babytepper og skjørt av det Oslo mikrospinneri har nydelige garn, av norske sauer, i nydelige farger, produsert i Norge. Har laget lue, genser og votter av Pelsgull, topp av Nordisk Sommergarn og topp pluss genser av Osloull. Norneyarn sin lace BFL/silk er utrolig vakkert, godt å strikke med og behagelig. Har strikket en kjole og flere sjal i det. Telespinn Mari er en annen favoritt. Norskprodusert, vakkert, mykt og godt. Har kjole, flere gensere, et skjørt og hansker av det. 1-trådet mohair fra Canard er helt nydelig, har flere topper og gensere av det, pluss noen sjal. Mondial Emozione er også superdigg. Har strikket heldress, sjal, kjole, genser av det. Lett og kløfri ull, ikke sånn plastaktig superwash. Til toving liker jeg best fritidsgarnet til Sandnesgarn. Det blir utrolig jevn og fint. Og så er jeg svak for Lettlopi og Alagosslopi. Varm, ganske grov islandsk ull. Ikke noe å ha rett mot huden, men har laget et par nydelige kåper av det. Anonymkode: 0adf9...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #31 Del Skrevet 1. september 2021 Kittyfox skrev (11 minutter siden): Det aner jeg ikke dessverre 😅 Takk for svar! F.eks Garnuniverset (de fører ikke Sandnes garn) har hatt 25% rabatt på alt garn i hele butikken flere ganger i løpet av det siste året. Man får beskjed på nyhetsbrev. Jeg er veldig interessert hvis noen vet om det er noen butikker som fører Sandnes garn som gjør noe lignende som Garnuniverset. Kittyfox skrev (10 minutter siden): Det er kupp! 🙌🏼 Ja, og kjøpelysten ble veldig stor hos meg Anonymkode: 01fcd...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #32 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er veldig glad i silkeulla til nøstebarn. Har laget topper, kjoler, gensere, sjal, babytepper og skjørt av det Oslo mikrospinneri har nydelige garn, av norske sauer, i nydelige farger, produsert i Norge. Har laget lue, genser og votter av Pelsgull, topp av Nordisk Sommergarn og topp pluss genser av Osloull. Norneyarn sin lace BFL/silk er utrolig vakkert, godt å strikke med og behagelig. Har strikket en kjole og flere sjal i det. Telespinn Mari er en annen favoritt. Norskprodusert, vakkert, mykt og godt. Har kjole, flere gensere, et skjørt og hansker av det. 1-trådet mohair fra Canard er helt nydelig, har flere topper og gensere av det, pluss noen sjal. Mondial Emozione er også superdigg. Har strikket heldress, sjal, kjole, genser av det. Lett og kløfri ull, ikke sånn plastaktig superwash. Til toving liker jeg best fritidsgarnet til Sandnesgarn. Det blir utrolig jevn og fint. Og så er jeg svak for Lettlopi og Alagosslopi. Varm, ganske grov islandsk ull. Ikke noe å ha rett mot huden, men har laget et par nydelige kåper av det. Anonymkode: 0adf9...eeb Tusen takk for alt du delte her! ♥️ Det er veldig interessant å lese om Hvordan laget du kåpene? Finnes det oppskrift på nett? Anonymkode: 01fcd...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swifty Skrevet 1. september 2021 #33 Del Skrevet 1. september 2021 Strikker mest i Feelgood Slim, men er egentlig veldig glad i alle garnene til A Knit Story. Jeg strikker mest barneklær, har barn på 11, 11, 10 og 1 år. I tillegg er jeg tante til barn på 3, 2 og 2 dager gammel. Og en lillebror på 1. Holder på med en genser i Summer Breeze til meg selv nå, det er vel det første plagget jeg noen gang har strikket til meg selv. Selv om jeg har strikket i over 20 år nå 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #34 Del Skrevet 1. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tusen takk for alt du delte her! ♥️ Det er veldig interessant å lese om Hvordan laget du kåpene? Finnes det oppskrift på nett? Anonymkode: 01fcd...28b Denne er favoritten min https://www.ravelry.com/patterns/library/sylvi verdens vakreste kåpe 😍 synes jeg Anonymkode: 0adf9...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2021 #35 Del Skrevet 1. september 2021 Swifty skrev (8 minutter siden): Strikker mest i Feelgood Slim, men er egentlig veldig glad i alle garnene til A Knit Story. Jeg strikker mest barneklær, har barn på 11, 11, 10 og 1 år. I tillegg er jeg tante til barn på 3, 2 og 2 dager gammel. Og en lillebror på 1. Holder på med en genser i Summer Breeze til meg selv nå, det er vel det første plagget jeg noen gang har strikket til meg selv. Selv om jeg har strikket i over 20 år nå 😅 Takk for det du delte ♥️ Det er fint å høre om hvilke garn dere trives med AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Denne er favoritten min https://www.ravelry.com/patterns/library/sylvi verdens vakreste kåpe 😍 synes jeg Anonymkode: 0adf9...eeb Takk ♥️ Den kåpen er veldig nydelig 🥰 Anonymkode: 01fcd...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 2. september 2021 #36 Del Skrevet 2. september 2021 Jeg synes Sunday fra Sandnesgarn er et veldig godt garn, og er glad det har kommet et godt ullgarn som ikke er superwashbehandlet. Ellers er jeg veldig glad i Isager Tvinni og Silk Mohair. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå