Gå til innhold

Psykisk syk med omsorg for barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vera skrev (3 minutter siden):

Kan du spesifisere hvem «folk som ikke har greie på det de driver med skal styre på» er? 

Hm. Føler jeg beveger meg ut på glattisen her om jeg fortsetter å svare i tråden og muligens blir gjenkjent - så jeg skal kutte her. Jeg mener personer og instanser jeg allerede har omtalt i tråden. 

Takk for svar til alle. Jeg har fått noen ideer og innspill hvor av noen har hjulpet meg videre. God helg @ alle :)

Anonymkode: 28bf3...493

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hm. Føler jeg beveger meg ut på glattisen her om jeg fortsetter å svare i tråden og muligens blir gjenkjent - så jeg skal kutte her. Jeg mener personer og instanser jeg allerede har omtalt i tråden. 

Takk for svar til alle. Jeg har fått noen ideer og innspill hvor av noen har hjulpet meg videre. God helg @ alle :)

Anonymkode: 28bf3...493

Det skjønner jeg godt. 
Ønsker deg alt godt :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.4.2021 den 14.49):

Det er han som gjør det på eget initiativ men BV har sagt at de støtter valget. Det betyr ingenting for meg om de støtter det, så lenge de har null innsikt og ikke har (ei eller grunnlag for) et tilsvarende vedtak. Bare synsing. 

 

Enig i det men så får de heller ikke med seg noe og jeg spør jo om hjelp når jeg trenger. Nå får jeg "hjelp" uten at jeg trenger og det finner jeg meg ikke i. Ungene forstår ikke hvorfor de ikke er hos meg nå og jeg har med beste vilje SVÆRT store problemer med å gi en god forklaring på det - det finnes ingen. Det er sikkert ikke så heldig om jeg henter dem og de blir hentet tilbake men våger han det, så skal jeg knuse ham verbalt, juridisk og emosjonelt. Han ville vært en tosk og ikke handlet i barnas beste interesse. 

Anonymkode: 28bf3...493

Du fremstår ikke som stabil... Ser du hva du selv sier? Hvordan kan det du mener du vil gjøre, være bra for barna dine? 

Anonymkode: fe39d...fbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt du skriver her er i grunnen bare grunnlag for en ny bekymringsmelding til barnevernet.

Anonymkode: 6e7a0...1ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...