AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #1 Del Skrevet 20. april 2021 Er usikker på hvordan jeg skal spise for å bygge litt muskler. Er svak og ønske rå bli sterkere. Har et opplegg jeg følger, men er usikkerpå kosthold. Har i dag spist rundt 1600 kalorier og fått i meg over 100 gram protein, det vil si doble min vekt på 50 kg. Behøver jeg egentlig å spise mer da=? tror jeg vanligvis forbrenner rundt 1300 så da ligger jeg 300 over nå og det står at man må ligge med overskudd på 3-500 kalorier. Anonymkode: 5c113...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #2 Del Skrevet 20. april 2021 noen? Anonymkode: 5c113...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #3 Del Skrevet 20. april 2021 Det trenger ikke være så komplisert. Spis proteinrik mat til du er mett. Trener du styrke vil du nok merke at du blir mer sulten. Ta en proteinshake etter trening om du vil være på den sikre siden. Anonymkode: f1f4b...07f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #4 Del Skrevet 20. april 2021 Tror nok 100 g proteiner for deg (2 g proteiner per kg kroppsvekt), og et overskudd på 300 kcal vil gi deg gode resultater! ☺️ Men jeg vil anbefale deg å ligge i overskudd. Kroppen bruker ikke energi på å bygge muskler (i stor grad hvertfall), om den bare får akkurat det den trenger, om det gir mening. Jeg merker hvertfall STOR forskjell på om jeg ligger i balanse eller overskudd, selv om proteininntaket er høyt. Anonymkode: 9f743...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 21. april 2021 #5 Del Skrevet 21. april 2021 Skal man bygge muskler må man ha et vis overskudd for og prestere på trening. Spiser man allefall for lite blir prestasjonen dårlig, og dårlig kvalitet på treningen. Du sier lite om hvordan du spiser annet en calorier? Beskriv hvordan en typisk dag er for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå