Gå til innhold

Hvor ofte vasker dere håret?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Vasker hver dag.

Er uansett i dusjen hver morgen før jobb, så da er det naturlig å vaske det.

Har aldri vært plaget med fett hår pga. ofte vask, heller tørt.

Bruker kur mot tørt hår regelmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hver dag her også. Gjør det i dusjen på morgenen. Det er umulig å få til hvis det ikke er nyvasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker du håret ofte, blir det fortere fett.. Man har et talglag ved hårbunnen som er nødvendig, vaskes dette ofte bort, øker produksjonen av det og håret blir fortere fett.. Prøver å vakse håret max 3 ganger i uka. helst 2. Har hår til rumpa og det er sterkt og fint. Kan også gå lenge uten at det blir fett. Kejnner også andre som har det på samme måte. Selvfølgelig vasker jeg håret etter trening da

:Nikke:

Håret mitt har alltid fort blitt fett og var veldig slitt, men så sa frisøren at jeg bare skulle vaske det 2/3 ganger max i uken. Pga dette talglaget i hodebunnen, og at hyppig vask vil slite veldig på håret. Så nå har det endelig begynt å normalisere seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si dere vasker håret ofte :overrasket:

Jeg har veldig, veldig langt hår, det er helt ned til korsryggen og det blir nesten aldri fett. Sier seg selv at jeg ikke orker å vaske det hver eneste dag, det tar jo kjempelang tid å tørke det (bruker ikke hårføner fordi jeg ikke vil slite på håret unødvendig).

Så vasker vel håret to ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spacegirl

Vasker det hver dag, på morgenen. Har tynt/fint hår og etter en natt med hode på puta ser håret flatt og rart ut :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vasker stort sett håret hver dag siden jeg alikevel står i dusjen. Vasker det utelukkende på ettermiddag/kveld siden jeg har så sabla mye av det og det tar timesvis å få tørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker mitt ca 2 ganger i uken. Det holder iallefall i vinterhalvåret. Om sommeren blir det nok kanskje opp i 3 ganger i uken, for da svetter jeg mer i hodebunnen. Har tykt, langt hår som er et mas å vaske og tørke. Vasker det som oftest på ettermiddagen, da det tar noen timer å lufttørke. Føner det nesten aldri, da jeg føler at det stresser hodebunnen og sliter på håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker håret annenhver morgen. Det blir ganske fort fett, og jeg orker ikke følelsen av fett hår, selv om det ikke vises "utenpå."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker håret annenhver dag - litt varierende om det er morgen eller kveld. Stort sett om morgenen, men har jeg hatt det veldig travelt en morgen så blir det om kvelden i steden.

Prøver å venne håret til å bli vasket sjeldnere - hver 3 dag gjerne, men det er ikke så lett. Hater å ha fett hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker håret annenhver dag, og da om kvelden. Er ikke noe glad i å dusje om morgenen - da vil jeg sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hver andre eller tredje dag. vasker det aldri om kvelden, siden jeg ikke gidder å føne det og det tar en evighet å lufttørke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Embla s

Jeg dusjer hver morgen, men prøver å ikke vaske håret oftere enn 2, maks 3 ganger i uken. Lar det som regel lufttørke, er sparsom med føner/tenger i håret mitt! Bruker kun frisørsprodukter (bortsett fra Fruktis renseshampo som jeg bruker innimellom..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer hver morgen, vasker håret annenhver dag. Hårføner kan jeg ikke bruke (håret blir stooort..), så det må lufttørke og det tar sin tid... Vasker håret om morgenen, så har det akkurat tørka når jeg legger meg... :roll: Derfor annenhver dag, orker ikke vått hår konstant....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vasker håret mitt annenhver dag. Hadde kanskje gjordt det oftere siden jeg uansett dusjer hver dag, hadde det ikke vært for at håret mitt er så utrolig uregjerlig og at jeg derfor må følge mine egne bestemte tørkeritualer.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liz2005

Vasker håret annenhver dag...noen ganger hver dag. Flere enn meg som synes håret blir fort fett av Sunsilk shampooen og balsamen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...