Gå til innhold

Noen som har sex med opptatte menn her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 13.4.2021 den 16.43):

Og kan ikke du være så vennlig å finne paragrafen i straffeloven som sier at åpne forhold og utroskap er ulovlig? Vær så snill.. Jeg venter spent jeg, men holder ikke akkurat pusten for å si det slik😉 

Anonymkode: cd3cf...0ed

Ironisk nok så er det ikke lov å være gift med mer enn èn person, fordi i Norge praktiserer man monogami. Så sånn sett er det ulovlig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bamseklemmer skrev (På 13.4.2021 den 20.04):

Å være utro er kanskje dårlig gjort, men det er lov. Så hvis noen har planer om å bruke vold pga utroskap, så blir man dømt for vold.

Teknisk sett er det ulovlig å være utro, hvis man er gift.

Tar man ut skilsmisse pga utroskap, så har den ene parten krav på utrolig mye ved oppgjør.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3lis3 skrev (På 14.4.2021 den 9.13):

Jeg mener at problemet i de fleste forhold er nettopp at man ikke tillater hverandre å ligge med andre. 
Hadde det vært fritt frem for begge, kunne man utforsket sex som man ville og samtidig hatt et trygt og godt forhold hjemme. 
For meg er sex og kjærlighet veldig adskilt. 
jeg kommer aldri til å gå inn i et forhold som ikke er seksuelt åpent. 

Oi har du noen gang vært i ett forhold, egentlig? 

Utrolig merkelig tanke du har. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/12/2021 at 5:42 PM, AnonymBruker said:

Når det gjelder semiprofesjonelle relasjoner eller andre som på noe vis kan kontakte meg, så handler det nok mest om hvem jeg er og at de vet jeg vil gjøre Verdens Største Sak ut av det, om de så mye som smiler lurt når de hilser. 

Anonymkode: 370ab...443

Oioioi...Dramaqueen de Luxe....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resignert skrev (1 time siden):

Oioioi...Dramaqueen de Luxe....

Takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (6 timer siden):

Oi har du noen gang vært i ett forhold, egentlig? 

Utrolig merkelig tanke du har. 

Nei, for jeg har ikke funnet en som er god nok og i tillegg deler tankene mine. 
Er ikke så uvanlig som du tror.  Finnes maaaaaange i swingersmiljøet. Du kjenner garantert noen selv om du ikke vet det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3lis3 skrev (38 minutter siden):

Nei, for jeg har ikke funnet en som er god nok og i tillegg deler tankene mine. 
Er ikke så uvanlig som du tror.  Finnes maaaaaange i swingersmiljøet. Du kjenner garantert noen selv om du ikke vet det. 

Vokste opp i Tyskland og det Norske swingersmiljøet er så tamt og kjedelig i forhold lol.

Men jeg opplevde også at umodenhet slik du har bevist med dine kommentarer her på forumet, er heller ikke veldig godt mottat på swingerstreff.

De fleste swingere jeg kjenner er voksne mennesker som behandler hverandre med respekt og verdighet men du høres ut som en person som bare liker å bruke folk og så preiker dritt om alle som ikke passer din preferanse som igjen er veldig turnoff.

Anonymkode: 0fda7...a3d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vokste opp i Tyskland og det Norske swingersmiljøet er så tamt og kjedelig i forhold lol.

Men jeg opplevde også at umodenhet slik du har bevist med dine kommentarer her på forumet, er heller ikke veldig godt mottat på swingerstreff.

De fleste swingere jeg kjenner er voksne mennesker som behandler hverandre med respekt og verdighet men du høres ut som en person som bare liker å bruke folk og så preiker dritt om alle som ikke passer din preferanse som igjen er veldig turnoff.

Jeg opplever det stikk motsatte. At de seter pris på litt fersk ung mus. Ikke bare gammel og sur mus. 
Dessuten liker mange ærlighet i stedet for falsk hyggelighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3lis3 skrev (24 minutter siden):

Jeg opplever det stikk motsatte. At de seter pris på litt fersk ung mus. Ikke bare gammel og sur mus. 
Dessuten liker mange ærlighet i stedet for falsk hyggelighet. 

Du kan være ærlig om preferanser uten å være direkte stygg imot folk og behandle folk med respekt.

Det er ihvertfall min erfaring fra swingerstreff og det tror jeg de fleste swingers er enige i.

Det er forskjell på ærlighet og hetsing av folk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosatoast skrev (8 timer siden):

Tror det er du som misforstår, de jakter på deg fordi du er villig til å ha sex i en totalt uforpliktende relasjon. that's it ;) 
Hvis du er så deilig som du tror, så er det bare en bonus for dem. Gifte menn (menn som er i forhold generelt) som har affærer, bryr seg ikke mye om utseendet til andreparten. Så lenge de er villige til det meste .

Sorry vennen, men det er ikke du som bestemmer hvordan verdigheten din ser ut. Verdighet er noe andre mennesker skalerer deg som, og du har ikke så mye verdighet i mine øyne - sikkert ikke hos mange andre også. Sist men ikke minst, mennene du knuller ser ikke på deg med noe verdighet. Sykt flau på dine vegne nå, for å si det mildt.. 

Veldig glad jeg har et annet syn på livet, forhold og sex enn deg. Kan umulig se for meg du nyter livet til det fulle. For de som vil ha uforpliktende sex er det mange fordeler med å ligge med en opptatt mann. Utrolig hvordan voksne mennesker kan uttale seg om andre. 

Anonymkode: c1815...598

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, latterliggjøring og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senest i går. Kona hans var hjemme og passet ungene, mens han var på «joggetur» med en kompis. Han kommer til å trene masse fremover tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.4.2021 den 19.38):

Dere damer her inne på KG er helt utrolige må jeg si! Dere er de deiligste i landet, og de som er best i senga, og de mest villige. Og pene! Og ser i snitt 40 år yngre ut for alderen enn deres medsøstre der ute i den virkelige verden. Og på toppen av alt dette har dere altså tid til å sitte her og skrive med sånne kjedelige og stygge mennesker som oss andre her. Det må jeg si! Jeg fatter ikke hvordan dere rekker alt! 

😂😂 På internett er alle supermennesker. I virkeligheten en helt normal person som ingen ville snudd seg etter.

Anonymkode: fb672...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...