Gå til innhold

Noen som har sex med opptatte menn her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sex? Hemmelig elskerinne? Åpent forhold? Sextreff? Alt ettersom... hvor vanlig er dette?

Anonymkode: 8199c...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får overraskende mange henvendelser fra menn jeg kjenner som er opptatt nå etter jeg ble singel om jeg vil finne på noe/møtes. Noen spør direkte om sex også. Holder meg unna menn som er opptatt av prinsipp, men når det er så vanlig antar jeg det er flere enn man tror som er utro.. 

Anonymkode: c1815...598

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt profil på nakenprat. Virker som det er ganske vanlig dessverre. Mange menn der som er i forhold hvor de kun er ute etter sex og spenning med noen som ikke er partner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle en ha hatt det så er nok ikke kg plassen å skrive om det. Her blir en sløyet og partert for så å bli matet til resten av hyeneflokken om så hadde vært.

Anonymkode: cd3cf...0ed

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skulle en ha hatt det så er nok ikke kg plassen å skrive om det. Her blir en sløyet og partert for så å bli matet til resten av hyeneflokken om så hadde vært.

Anonymkode: cd3cf...0ed

Det samme har jeg opplevd, jeg ble angrepet og hakket i fillebiter av hønse-mafian. Så hvis man skal legge inn noe som kan virke for saftig for enkelte, er det nok klokt å bruke anonknappen. Forøvrig er det kun her på KG denne hakkingen og sløyingen foregår, og trådstarter skulle jo hatt muligheten av å slette og blokkere brukere...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over halvparten av menn jeg får kontakt med når jeg dater er gifte.

Anonymkode: f48fb...61f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, for jeg er selv mann. Men jeg har hatt sex med opptatte kvinner.
Det er flere år siden nå.

Anonymkode: 0473b...d14

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har regelmessig sex med en gift mann. Målet er å få han til å gå fra kona. Hva jeg gjør med han etter det er jeg usikker på. Gjør det for spenningen 

Anonymkode: 7d69e...dd7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke.

Gir de ikke en gang muligheten til å ta kontakt. Tror det gjelder de fleste kvinner med respekt for seg selv.

Så de som sier det er mye utroskap, basert på hvor mange henvendelser de får, burde huske at det langt fra er alle kvinner som gir slike muligheter til å ta kontakt, og dermed må man forvente at trøkket er større på de som gjør det. 

Anonymkode: 370ab...443

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mann,  og har hatt mange gifte/sambo kvinner ca 10-15 år eldre. Mange damer på 40+ som søker spenning og kravløs sex med yngre og spenstigere menn etter en stund i et kjdelig ekteskap

Anonymkode: 8aba8...2ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carpe facultatem bonum propinquitatis

Nostrae indicia perveniant.

Livet er for kort til å gjøre noe annet.

Anonymkode: d9ada...838

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker på dette, har jo noen større kjønnsdift enn samvittighet. Jeg har spekulert litt på dette, og jeg tror de som er utroe har et skadet hjerte eller ikke eier omsorg for mennesker generelt. Hvorfor jeg nevner dette er at jeg hadde en kompis som hadde disse symtomene. Han hadde en sånn "Gi faan" mentalitet på alt, "det går sikkert bra" sa han ofte... Stakkars kjerring som måtte leve med den der karen. Det gikk jo som forventet, men det jeg har hørt har han vært utro flere ganger med forskjellige kvinner...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Absolutt ikke.

Gir de ikke en gang muligheten til å ta kontakt. Tror det gjelder de fleste kvinner med respekt for seg selv.

Så de som sier det er mye utroskap, basert på hvor mange henvendelser de får, burde huske at det langt fra er alle kvinner som gir slike muligheter til å ta kontakt, og dermed må man forvente at trøkket er større på de som gjør det. 

Anonymkode: 370ab...443

Riktig, antall menn/kvinner som søker etter noen å være utro med er ikke nødvendigvis det samme som hvor mange som er utro. Definisjon på utroskap varierer også fra person til person.

Opptatte menn er turnoff i mitt tilfelle.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har regelmessig sex med en gift mann. Målet er å få han til å gå fra kona. Hva jeg gjør med han etter det er jeg usikker på. Gjør det for spenningen 

Anonymkode: 7d69e...dd7

Hvor lenge har du hatt forhold med han?

Anonymkode: 8199c...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gir de ikke en gang muligheten til å ta kontakt.

Hvordan -rent praktisk- ordner du dette i f.eks arbeidslivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sex? Hemmelig elskerinne? Åpent forhold? Sextreff? Alt ettersom... hvor vanlig er dette?

Anonymkode: 8199c...d47

Sex ja, med en mann som var 15 år eldre enn meg (han var gift). Pågikk fra jeg var 19-23. var kjempe morro for meg. Han fikk følelser, så var verre emosjonelt for han. Time of my life.

Anonymkode: 3df5f...ca6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere kvinner  som selger  sex diskre der  kundene er   veletaberte gifte menn.   Også menn selger diskre  sex til kvinner, men dette hører ein ikkje så mykje  om, og slik blir det når de ikkje får noe hjemme.     

Endret av Skybe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (2 timer siden):

Hvordan -rent praktisk- ordner du dette i f.eks arbeidslivet.

Vel, arbeidsmiljøloven ordner akkurat den delen :) 

Anonymkode: 370ab...443

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alterego666 skrev (2 timer siden):

Hvordan -rent praktisk- ordner du dette i f.eks arbeidslivet.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vel, arbeidsmiljøloven ordner akkurat den delen :) 

Anonymkode: 370ab...443

Når det gjelder semiprofesjonelle relasjoner eller andre som på noe vis kan kontakte meg, så handler det nok mest om hvem jeg er og at de vet jeg vil gjøre Verdens Største Sak ut av det, om de så mye som smiler lurt når de hilser. 

Anonymkode: 370ab...443

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...