AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #81 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du må gjerne tro hva du vil! Jeg er en catch av flere grunner. Og disse mennene har siklet på meg i åresvis - og når de har så lyst på noen presterer de også godt over gjennomsnittet 😉 Passer meg bra! Anonymkode: c1815...598 Med det ryktet du har, så tviler jeg ikke 😅 Anonymkode: 3b872...5a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #82 Del Skrevet 15. april 2021 Ja, hadde sex med en rik og deilig mann. Kona hans var en sutrekjerring som ikke ga han det han trengte. Anonymkode: 8c1b7...503 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 15. april 2021 #83 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vet ikke helt hvem som er naiv her jeg.. Jeg er den mennene velger først - alltid. Anonymkode: c1815...598 Synes ikke det er rart du er populær blandt menn, og du er jo også surpompkjerringenes store mareritt. En avslørende info blandt utroe kvinner og menn, er at de leter etter en motpol i sammenligning av sin partner... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 15. april 2021 #84 Del Skrevet 15. april 2021 Og en annen avslørende info om kvinner og menn som er trofaste, er at de ikke klarer å ta vare på og tilfredstille partneren sin seksuelt. Motivet for utroskap er mangel på nærhet, tilhørighet, kjærlighet og sex. Hvordan kunne du være utro med meg? for jeg skjønner ikke en dritt hvorfor du ble det... Det spørsmålet stilte jeg til min utroe kjæreste, hun var livredd, ung og uerfaren, alkoholpåvirket og nyskjerrig på sex. Hun blånektet for utroskapen og jeg fikk aldri noen forklaring på det. Sexen tenker jeg ikke så mye på, men det var det svaret som jeg ikke fikk som kvernet meg i stykker... Svaret fikk jeg to år etterpå, for seint å rette opp, for tilliten var brutt og jeg var "ferdig" med henne. Hun har fått min tilgivelse. All ære til de som klarer å forstå det, og gir partneren sin tilgivelse, forståelse og at de prøver å restarte forholdet på nytt. Men noen har den evnen å bare tenke på seg selv, ikke evner å se årsaken fra begge sider og fornekter sannheten, og tenker stikk motsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 15. april 2021 #85 Del Skrevet 15. april 2021 Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trollmannen Skrevet 15. april 2021 #86 Del Skrevet 15. april 2021 (endret) Bamseklemmer skrev (3 timer siden): Synes ikke det er rart du er populær blandt menn, og du er jo også surpompkjerringenes store mareritt. En avslørende info blandt utroe kvinner og menn, er at de leter etter en motpol i sammenligning av sin partner... Etter å ha lest litt hva du har skrevet her mann så vil jeg si at jeg hadde en far (han var skilt også) som oppførte seg litt som deg en rundbrenner han også og ser også at du skryter av å "omsorgsknulle" andres damer her inne og ja han var typen som holdt på sånn med gifte damer han også. Jeg opplevde at min dame var utro og faren min sa det samme til meg at kanskje jeg burde ha gitt henne mer nærhet (jeg og damen hadde faktisk sex ofte gjerne tre ganger i uka og jeg sa aldri nei når hun hadde lyst ) jeg kutta han ut fordi jeg innså at det var ikke min feil og at hans holdninger var svært giftige og har ikke prata med ham på 20 år. Han er vel 69 år nå sist han så meg så var jeg 19 år gammel jeg håper bare du vet at dette kan ha store innvirkninger på folk. Endret 15. april 2021 av trollmannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #87 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vet ikke helt hvem som er naiv her jeg.. Jeg er den mennene velger først - alltid. Anonymkode: c1815...598 Dere damer her inne på KG er helt utrolige må jeg si! Dere er de deiligste i landet, og de som er best i senga, og de mest villige. Og pene! Og ser i snitt 40 år yngre ut for alderen enn deres medsøstre der ute i den virkelige verden. Og på toppen av alt dette har dere altså tid til å sitte her og skrive med sånne kjedelige og stygge mennesker som oss andre her. Det må jeg si! Jeg fatter ikke hvordan dere rekker alt! Anonymkode: 370ab...443 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 15. april 2021 #88 Del Skrevet 15. april 2021 trollmannen skrev (5 minutter siden): Etter å ha lest litt hva du har skrevet her mann så vil jeg si at jeg hadde en far (han var skilt også) som oppførte seg litt som deg en rundbrenner han også og ser også at du skryter av å "omsorgsknulle" andres damer her inne og ja han var typen som holdt på sånn med gifte damer han også. Nok en mann som vrir om setninger og finner ut ting om meg som ikke stemmer. Å være rundbrenner er jo både lov og spennende. Det har gitt meg et innholdsrikt liv. Masse trivelige venner og masse gøy... Omsorgknulleren du snakker om er ikke skryt, jeg tilfredstiller bare kvinner som vil ha meg... kvinner som er blitt dårlig behandlet hjemme, oppbanket, netktet sex og sjelden kjent på nærhet, kjærlighet, omsorg og sex. Du har sikkert rett, jeg burde ha skrytt av at jeg gav disse kvinnene lykke, en sjanse for at de kjenner at de lever... "Hvorfor dra meg ned for å rettferdiggjøre synet du har på utroskap selv? Er faktisk ikke jeg som gjør noe galt her" Denne kom fra en bruker lengre opp, jeg synes du bør tenke over den et par ganger før du siterer brukere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 15. april 2021 #89 Del Skrevet 15. april 2021 Bamseklemmer skrev (På 14.4.2021 den 10.15): Det er nøyaktig slike kvinner jeg liker så godt. På twitter får de ofte høre: Please marry me, sweety❤️😅 De er bare så ufattelig behagelig og avslappende, superlett å prate med, superlett å knulle, superlett å gi kjærlihet til. I slike forhold er jo sjalusien senket til kategorien nesten bekymringsfritt, et hinder nærmere lykke for min del... Tja, det behøver ikke å være sjalusi i et monogamt forhold heller..just saying 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #90 Del Skrevet 15. april 2021 trollmannen skrev (25 minutter siden): jeg kutta han ut fordi jeg innså at det var ikke min feil og at hans holdninger var svært giftige og har ikke prata med ham på 20 år. Godt gjort. Du har helt rett i at det ikke var din feil. Håper du har hatt det bedre siden. Anonymkode: 370ab...443 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #91 Del Skrevet 15. april 2021 On 4/13/2021 at 9:16 PM, AnonymBruker said: Da er du passe skutt i hodet. Hadde du knulla min mann hadde du ikke stått oppreist noengang. Anonymkode: daf25...f6a Nei, knulling i oppreist stilling er ikke noe særlig... litt skrått opp mot veggen er greit, men egentlig bare fordi det oppleves litt rått. Anonymkode: 7bf70...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trollmannen Skrevet 15. april 2021 #92 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Godt gjort. Du har helt rett i at det ikke var din feil. Håper du har hatt det bedre siden. Anonymkode: 370ab...443 Joda jeg klarer meg greit og pappa har innsett at han ikke ville miste meg alikevel og har sent meg flere meldinger og prøvd å ringe de siste årene har til dags dato ingen interesse å snakke med ham igjen. I jula satt han aleine fordi ingen av sugarbabyene hans hadde tid til ham og prøvde å ringe meg på bursdagen min som ironisk nok er julaften jepp har den 24 desember. Han får leve alene han selv om har valgt dette meg og min famile kommer han aldri til å ha noe med å gjøre. Han har ikke noen annen familie en meg etter at broren hans døde men han har penger nok så han får bare kose seg med sugarbabyene sine og han trodde det å sende meg penger på bursdagen min faktisk skulle gjøre at jeg tok kontakt igjen, jeg overførte pengene tilbake og hadde skrevet i notisen på overføringen at jeg er ikke en av sugarbabyen dine meg kan du ikke betale for selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #93 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Med det ryktet du har, så tviler jeg ikke 😅 Anonymkode: 3b872...5a8 Hva er greia med rykte? Tror du virkelig at en mega ettertraktet kvinne har dårlig rykte selv om hun har en fysisk greie gående med en opptatt mann? Hvilken planet lever du på? Anonymkode: c1815...598 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #94 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Dere damer her inne på KG er helt utrolige må jeg si! Dere er de deiligste i landet, og de som er best i senga, og de mest villige. Og pene! Og ser i snitt 40 år yngre ut for alderen enn deres medsøstre der ute i den virkelige verden. Og på toppen av alt dette har dere altså tid til å sitte her og skrive med sånne kjedelige og stygge mennesker som oss andre her. Det må jeg si! Jeg fatter ikke hvordan dere rekker alt! Anonymkode: 370ab...443 Nå kan ikke jeg snakke for de andre, men jeg er under 30, og er veldig vakker både i ansikt og kroppsfasong. Havnet her inne fordi jeg kjeder meg litt innimellom. Tar ikke mange minuttene å sjekke en tråd på KG - fremfor å gå på vg? Du må ikke tro at alle her inne er stygge, feite og ekle. Det er nok godt utvalg over hele linja her inne. Folk kan ha ganske fullverdige liv med jobb, trening, sex osv selv om man er her inne noen minutter om dagen? Anonymkode: c1815...598 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #95 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Nå kan ikke jeg snakke for de andre, men jeg er under 30, og er veldig vakker både i ansikt og kroppsfasong. Havnet her inne fordi jeg kjeder meg litt innimellom. Tar ikke mange minuttene å sjekke en tråd på KG - fremfor å gå på vg? Du må ikke tro at alle her inne er stygge, feite og ekle. Det er nok godt utvalg over hele linja her inne. Folk kan ha ganske fullverdige liv med jobb, trening, sex osv selv om man er her inne noen minutter om dagen? Anonymkode: c1815...598 Nei, jeg er jo her selv. Og min erfaring er at det er meg alle mannfolkene vil ha, de bare får meg ikke. Så jeg lider ingen nød på den fronten. Det var mest denne tendensen til å utbrodere hvor pen og deilig man er, som jeg mente å fleipe med. For det gjør man hele tiden her inne...i stor skala. Anonymkode: 370ab...443 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #96 Del Skrevet 15. april 2021 Han var det, men nå er han min. Anonymkode: 8eab2...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #97 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (På 12.4.2021 den 22.39): Vel, hva kan man si om folk som tar for seg av andres ektefeller.... Kan man i det hele tatt kalle dem folk eller er de respektløse og løsslupne griser hele gjengen.... Anonymkode: 710e0...f70 Personen i forhold har all skyld!!! Anonymkode: 849ab...eea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #98 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er greia med rykte? Tror du virkelig at en mega ettertraktet kvinne har dårlig rykte selv om hun har en fysisk greie gående med en opptatt mann? Hvilken planet lever du på? Anonymkode: c1815...598 Enig! Anonymkode: 8199c...d47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #99 Del Skrevet 15. april 2021 Bamseklemmer skrev (8 timer siden): Synes ikke det er rart du er populær blandt menn, og du er jo også surpompkjerringenes store mareritt. En avslørende info blandt utroe kvinner og menn, er at de leter etter en motpol i sammenligning av sin partner... Alt som ikke krever forpliktelser vet du..😉 Anonymkode: 3b872...5a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 15. april 2021 #100 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (På 14.4.2021 den 21.53): Da har du misforstått - de jakter på meg fordi jeg er deilig. Det er kun fordi jeg vil ha sex med dem at jeg gjør det. De er utsultet og klar for å gi alt. De er helt enkelt bedre i senga enn de som er single. Verdighet har jeg plenti av - tro ikke noe annet. Har det helt fantastisk med meg selv. Er pen, deilig, tjener godt, høyt utdannet og har alt jeg trenger og drømmer om per dags dato. Er ikke interessert i noe forhold. Anonymkode: c1815...598 Tror det er du som misforstår, de jakter på deg fordi du er villig til å ha sex i en totalt uforpliktende relasjon. that's it Hvis du er så deilig som du tror, så er det bare en bonus for dem. Gifte menn (menn som er i forhold generelt) som har affærer, bryr seg ikke mye om utseendet til andreparten. Så lenge de er villige til det meste . Sorry vennen, men det er ikke du som bestemmer hvordan verdigheten din ser ut. Verdighet er noe andre mennesker skalerer deg som, og du har ikke så mye verdighet i mine øyne - sikkert ikke hos mange andre også. Sist men ikke minst, mennene du knuller ser ikke på deg med noe verdighet. Sykt flau på dine vegne nå, for å si det mildt.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå