HannaLena Skrevet 14. april 2021 #61 Del Skrevet 14. april 2021 Etterhvert som jeg leser flere og flere tråder her inne og andre forum om hvor mange som er utro pluss at jeg også har venninner som har vært utro, så begynner jeg virkelig å lure på om mennesker er skapt for å leve i monogame forhold. jeg har aldri vært utro, men jeg har nok noen opplevelser med menn i forhold. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #62 Del Skrevet 14. april 2021 3lis3 skrev (5 timer siden): For meg er sex og kjærlighet veldig adskilt. jeg kommer aldri til å gå inn i et forhold som ikke er seksuelt åpent Så enig så enig. Særbo og seksuelt åpent, ellers får det bare være. Jeg har levd lenge nok i tvangstrøye. Verden er full av kåte villige damer i alle aldre.. Jeg begynner å dra på åra, men det er fremdeles litt saft igjen. Livet skal leves før gamlis-tilværelsen tar over. Anonymkode: 8aba8...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #63 Del Skrevet 14. april 2021 Mange naive folk. Det er ekstremt mange som er utro fordi sex livet dabber av etter noen år i forhold. Alle er kapabel til å være utro med noen man er svært tiltrukket av. Anonymkode: c1815...598 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #64 Del Skrevet 14. april 2021 HannaLena skrev (4 timer siden): Etterhvert som jeg leser flere og flere tråder her inne og andre forum om hvor mange som er utro pluss at jeg også har venninner som har vært utro, så begynner jeg virkelig å lure på om mennesker er skapt for å leve i monogame forhold. jeg har aldri vært utro, men jeg har nok noen opplevelser med menn i forhold. Har vært det en gang og aldri mer. Anonymkode: d0aef...939 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #65 Del Skrevet 14. april 2021 Opptil flere, og de kommer bestandig tilbake for mer 😏K27 Anonymkode: c1815...598 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3lis3 Skrevet 14. april 2021 #66 Del Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så enig så enig. Særbo og seksuelt åpent, ellers får det bare være. Jeg har levd lenge nok i tvangstrøye. Verden er full av kåte villige damer i alle aldre.. Jeg begynner å dra på åra, men det er fremdeles litt saft igjen. Livet skal leves før gamlis-tilværelsen tar over. Anonymkode: 8aba8...2ef Så godt sagt. Det skjønner jeg godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #67 Del Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (På 13.4.2021 den 12.18): Du er ikke alene om det. For mange kvinner er det sport i å ødelegge forhold. Sånne folk fortjener all motgang de kan få i livet, så karma kommer alltid å tar sånne folk til slutt.. Anonymkode: fb672...ee4 Jeg hadde en bekjent som var kjent for å ta for seg av menn som var i forhold og syntes det var veldig morsomt å få menn til å være utro mot konene sine. Så fant hun seg endelig en mann hun ble glad i og ble kjæreste med og så endte han opp med å være utro mot henne. Da ble hun helt knust og syntes plutselig ikke det var så kult lenger. Må si de fleste som kjente henne koste seg litt med det, karma! Anonymkode: 35d5a...ec4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #68 Del Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Opptil flere, og de kommer bestandig tilbake for mer 😏K27 Anonymkode: c1815...598 Selvsagt kommer de tilbake. Du er jo frivillig tømmestasjon. De trenger ikke jakte på deg. De ligger med deg fordi du er lett å få og tilgjengelig. Sy beina sammen og skaff deg verdighet! Først da vil du få det bedre med deg selv. Lær å si NEI! Anonymkode: 255ba...271 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #69 Del Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Selvsagt kommer de tilbake. Du er jo frivillig tømmestasjon. De trenger ikke jakte på deg. De ligger med deg fordi du er lett å få og tilgjengelig. Sy beina sammen og skaff deg verdighet! Først da vil du få det bedre med deg selv. Lær å si NEI! Anonymkode: 255ba...271 Jeg har prøvd å sy sammen bena for de to gifte mennene jeg har hatt forhold til, gjort meg utilgjengelig, gjort alt, da forsvinner de bare, uten å se seg tilbake, blir hos konen, og finner seg ny elskerinne. Så ikke ha sex med opptatte menn, de fortjener det faktisk ikke! Jeg har lært! Anonymkode: 8199c...d47 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #70 Del Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Selvsagt kommer de tilbake. Du er jo frivillig tømmestasjon. De trenger ikke jakte på deg. De ligger med deg fordi du er lett å få og tilgjengelig. Sy beina sammen og skaff deg verdighet! Først da vil du få det bedre med deg selv. Lær å si NEI! Anonymkode: 255ba...271 Da har du misforstått - de jakter på meg fordi jeg er deilig. Det er kun fordi jeg vil ha sex med dem at jeg gjør det. De er utsultet og klar for å gi alt. De er helt enkelt bedre i senga enn de som er single. Verdighet har jeg plenti av - tro ikke noe annet. Har det helt fantastisk med meg selv. Er pen, deilig, tjener godt, høyt utdannet og har alt jeg trenger og drømmer om per dags dato. Er ikke interessert i noe forhold. Anonymkode: c1815...598 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 14. april 2021 #71 Del Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (På 13.4.2021 den 21.16): Da er du passe skutt i hodet. Hadde du knulla min mann hadde du ikke stått oppreist noengang. Anonymkode: daf25...f6a Synes slike trusler er så søte. Du vet aldri hvem som er i den andre enden. Kansje har ikke den personen gjort annet enn å sloss i sitt liv. Plutselig er det DU som ikke står oppreist lenger. AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hadde i fjor med en som var opptatt og jeg er også opptatt. Der og då var det spennende og jeg kommer nok aldri til å gjøre det igjen fordi han ville kysse meg hver gang. Han begynte å mase om vi ikke kunne ha trekant fordi han ville ha meg med på trekant. Syns at dette blei ubehagelig og jeg kom til å tenke også på alt det med drit det kom til å bli hvis vi blei oppdaget. Grunnen til at jeg gjorde det var å prøve ut anal,at jeg blei slikket, suging, fingring og ikke minst ha god sex. Anonymkode: d0aef...939 Hvorfor blir dere sammen med så kjedelige menn som hverken slikker dere i rumpa eller har god sex med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #72 Del Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (På 13.4.2021 den 16.57): Mens jeg selv var i forhold (med en som mishandlet meg) hadde jeg sex med 30-40 andre, gifte, samboere, opptatte, kvinner og menn. Det var en helt jævlig periode av livet mitt der jeg var på desperat jakt etter noen som kunne hjelpe meg. Jeg gikk fryktelig langt også, og hadde sex med andre i senga vår, og på arbeidsplassen min. Jeg brukte heller ikke gummi. Jeg ble aldri oppdaget. Ikke så rart egentlig, for han så på meg som verdiløs. Anonymkode: f9eef...824 Ja men dette er jo alvorlig psyk sykdom og selvskading. Har ingenting med sex å gjøre vil jeg si. Mange likheter med en prostituert. De praktiserer jo også slik de gjør fordi de føler seg misbrukte og verdiløse fra før. Og fullfører ved å selge seg. Det du gjorde er på mange måter verre fordi du var gratis. Så du lot deg misbruke som gratis prostituert. Håper du har fått hjelp i ettertid. Anonymkode: 56a7d...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 15. april 2021 #73 Del Skrevet 15. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da har du misforstått - de jakter på meg fordi jeg er deilig. Det er kun fordi jeg vil ha sex med dem at jeg gjør det. De er utsultet og klar for å gi alt. De er helt enkelt bedre i senga enn de som er single. Verdighet har jeg plenti av - tro ikke noe annet. Har det helt fantastisk med meg selv. Er pen, deilig, tjener godt, høyt utdannet og har alt jeg trenger og drømmer om per dags dato. Er ikke interessert i noe forhold. Anonymkode: c1815...598 Godt svar til den som vil lede deg inn i et kjedelig A4 liv... "La deg ikke lede inn i fristelsen" var det vel en kar som sa.. så da kan du jo ikke du gå inn i et A4 liv 😂 Men ikke for det, jeg tror det er flere som deg som ser forskjellen med en utsultet mann vs en singel... Jeg ser det samme hos kvinner i nød, de fleste puler jo som om det skulle være "No tomorrow" Hun ene sa at hun var konstant kåt i to dager, fordi hun gledet seg så vanvittig på nærheten, praten og sexen. Klart det tenner meg ekstremt å høre det, og så synes jeg så ekstremt synd i kvinner som blir dårlig behandlet, nektet sex og er fastlåst i et forhold. En slem mann uten hjerte som nekter kvinnen sin alt inkludert sex, har jeg null sympati for... Det er på nippet til at jeg begynner som omsorgsknuller igjen, domenet er ledig: www.omsorgsknullern.no 🙈 Endret 15. april 2021 av Bamseklemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #74 Del Skrevet 15. april 2021 Alle menn er utro. Det er fakta Anonymkode: a6351...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #75 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Da har du misforstått - de jakter på meg fordi jeg er deilig. Det er kun fordi jeg vil ha sex med dem at jeg gjør det. De er utsultet og klar for å gi alt. De er helt enkelt bedre i senga enn de som er single. Verdighet har jeg plenti av - tro ikke noe annet. Har det helt fantastisk med meg selv. Er pen, deilig, tjener godt, høyt utdannet og har alt jeg trenger og drømmer om per dags dato. Er ikke interessert i noe forhold. Anonymkode: c1815...598 Noe så stakkarslig naivt. Alle kjenner til "damer" som deg, det går rykter over alt, de mannfolkene som oppsøker deg forteller alle om hvordan du er, du latterliggjøres over en lav sko. Selvsagt vet alle også at de som oppsøker deg er noen drittsekker, det gjør ikke ryktet ditt noe bedre. "Er ikke interessert i noe forhold", klart du ikke er det. Ingen oppegående mannfolk ønsker noe seriøst forhold med sånne som deg. Du er den siste som kommer i betraktning blant de gutta som er noe å samle på. Anonymkode: 4577b...82e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #76 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Alle menn er utro. Det er fakta Anonymkode: a6351...f30 Kvinner har passert menn på utroskap statestikken for lenge siden.. Anonymkode: fb672...ee4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 15. april 2021 #77 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Alle menn er utro. Det er fakta Anonymkode: a6351...f30 Det var da svært så bombastisk 😄 Jeg har aldri vært, og håper jeg aldri kommer å bli utro noen gang så din "teori" stemmer faktisk ikke. Og det er mange med meg som ikke vil partneren så vondt. Men at det er mange menn og kvinner som er utro tviler jeg ikke et sekund på. Det har jeg sett mange ganger. Jeg tror det er det forbudte som trigger dette i mange tilfeller. Dersom alle hadde vært åpne om slike tanker hadde utroprosenten gått drastisk ned... uten at jeg vet sikkert. Noen ville gitt partner tillatelse til å ha litt kos utenom forholdet om dette ikke medførte brudd og skilsmisse, men da er det kanskje ikke så interessant lenger. Leser i mange tråder her inne at et slikt litt åpent forhold ikke er så uvanlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 15. april 2021 #78 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Alle menn er utro. Det er fakta Anonymkode: a6351...f30 Utroskap er mangel på sex, det er mere fakta... Alle har hatt et snev av fantasi om utroskap. Hvis noen blånekter for det, tror jeg det er mange neser som vokser snart🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 15. april 2021 #79 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Da har du misforstått - de jakter på meg fordi jeg er deilig. Det er kun fordi jeg vil ha sex med dem at jeg gjør det. De er utsultet og klar for å gi alt. De er helt enkelt bedre i senga enn de som er single. Verdighet har jeg plenti av - tro ikke noe annet. Har det helt fantastisk med meg selv. Er pen, deilig, tjener godt, høyt utdannet og har alt jeg trenger og drømmer om per dags dato. Er ikke interessert i noe forhold. Anonymkode: c1815...598 Yess ! You go girl. Lev livet og nyt. La surkjerringene sitte der på gamlehjemmet med den prektige verdigheten sin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #80 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noe så stakkarslig naivt. Alle kjenner til "damer" som deg, det går rykter over alt, de mannfolkene som oppsøker deg forteller alle om hvordan du er, du latterliggjøres over en lav sko. Selvsagt vet alle også at de som oppsøker deg er noen drittsekker, det gjør ikke ryktet ditt noe bedre. "Er ikke interessert i noe forhold", klart du ikke er det. Ingen oppegående mannfolk ønsker noe seriøst forhold med sånne som deg. Du er den siste som kommer i betraktning blant de gutta som er noe å samle på. Anonymkode: 4577b...82e Vet ikke helt hvem som er naiv her jeg.. Jeg er den mennene velger først - alltid. Anonymkode: c1815...598 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå