Gå til innhold

Noen som har sex med opptatte menn her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skulle tro jeg var synsk når jeg ser på svarene som er kommet etter jeg svarte😜

Til ts, utroskap og ikke minst åpne forhold foregår både her og der i de hemmelige krokene av vårt sammfunn, men om en skriver det her på kg så kommer de som ikke blir spurt om sin mening hylende til og tråden blir fort ødelagt. 

Anonymkode: cd3cf...0ed

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

utroskap og ikke minst åpne forhold foregår både her og der i de hemmelige krokene av vårt sammfunn

Det gjør skattesvindel, tyveri og bedrageri også. Så da må det jo være hevet over etisk diskusjon.

Anonymkode: a0d01...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det gjør skattesvindel, tyveri og bedrageri også. Så da må det jo være hevet over etisk diskusjon.

Anonymkode: a0d01...a07

Og kan ikke du være så vennlig å finne paragrafen i straffeloven som sier at åpne forhold og utroskap er ulovlig? Vær så snill.. Jeg venter spent jeg, men holder ikke akkurat pusten for å si det slik😉 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mens jeg selv var i forhold (med en som mishandlet meg) hadde jeg sex med 30-40 andre, gifte, samboere, opptatte, kvinner og menn. Det var en helt jævlig periode av livet mitt der jeg var på desperat jakt etter noen som kunne hjelpe meg.

Jeg gikk fryktelig langt også, og hadde sex med andre i senga vår, og på arbeidsplassen min. Jeg brukte heller ikke gummi. 

Jeg ble aldri oppdaget. Ikke så rart egentlig, for han så på meg som verdiløs. 

Anonymkode: f9eef...824

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke menn, men har pult exen et par ganger etter hun giftet seg..

Noen ganger hos henne eller meg, en gang på danskebåt tur bla 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er du såpass naiv at du tror at de fleste står for det? Er svært få som tør å stå for det fordi de er feige personer rett og slett.

Anonymkode: fb672...ee4

Jeg vet flere som gjør det, meg selv blant annet. Jeg ville aldri lagt skylden på andre for min egen utroskap. Jeg vil heller være kjent for å være umoralsk enn en vinglende veiking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og kan ikke du være så vennlig å finne paragrafen i straffeloven som sier at åpne forhold og utroskap er ulovlig? Vær så snill.. Jeg venter spent jeg, men holder ikke akkurat pusten for å si det slik😉

Å være utro er kanskje dårlig gjort, men det er lov. Så hvis noen har planer om å bruke vold pga utroskap, så blir man dømt for vold.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (Akkurat nå):

Å være utro er kanskje dårlig gjort, men det er lov. Så hvis noen har planer om å bruke vold pga utroskap, så blir man dømt for vold.

Det blir man hvis man bruker vold pga ting som er ulovlig også.

Anonymkode: 370ab...443

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor det? Det er jo i utroskapen at spenningen ligger. 

Anonymkode: 00592...843

Nemlig !   Jo mer forbudt, jo mer spennende.  Det mest hissende og riggende for min del, var da jeg pulte min brors svigermor.

Anonymkode: 8aba8...2ef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det blir man hvis man bruker vold pga ting som er ulovlig også.

Utroskap er vel ikke vold? Ser du ikke forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (54 minutter siden):

Utroskap er vel ikke vold? Ser du ikke forskjellen?

Haha, her tror jeg du må lese det du selv skrev.

Vold er aldri lov å bruke, verken pga lovlige eller ulovlige ting. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.4.2021 den 15.49):

Har regelmessig sex med en gift mann. Målet er å få han til å gå fra kona. Hva jeg gjør med han etter det er jeg usikker på. Gjør det for spenningen 

Anonymkode: 7d69e...dd7

Da er du passe skutt i hodet. Hadde du knulla min mann hadde du ikke stått oppreist noengang. 

Anonymkode: daf25...f6a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nemlig !   Jo mer forbudt, jo mer spennende.  Det mest hissende og riggende for min del, var da jeg pulte min brors svigermor.

Anonymkode: 8aba8...2ef

😊 Jepp, det at det er forbudt er det som gjør det spennende og opphissende. Noe av det mest ekstreme jeg gjorde var å ha sex med typen til venninna mi i senga til venninna mi sin søster og mannen, mens mannen til denne søsteren lå full på sofaen og sov. Han våknet etterhvert og vi lot som ingenting. 

Anonymkode: 00592...843

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Haha, her tror jeg du må lese det du selv skrev.

Vold er aldri lov å bruke, verken pga lovlige eller ulovlige ting. 

Haha, det var da voldsomt ka feil jeg tok😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Da er du passe skutt i hodet. Hadde du knulla min mann hadde du ikke stått oppreist noengang. 

Anonymkode: daf25...f6a

Det hjelper lite og gi juling til involverte, men det kan føles godt. Tror sjansene for å bli anmeldt for vold er liten også.

Jeg ser de fleste vil den involverte ondt, men er det ikke partneren som sviktet mest?

Jeg er selv blitt lurt av kvinner som sa de var single om kvelden, men når hun våknet hadde hun det travelt med å komme seg hjem til mann og barn... ja ja, tenkte jeg, hun fikk som fortjent.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Indirekte i straffeloven under § 80, berettiget harme. Om en person utøver vold mot en mann som har hatt sex med konen sin feks. Så kan han må en betydelig mildere straff pga han gjorde det i berettiget harme. Det samme hvis mannen utøver vold mot konen pga utroskap. En drøy lov som er en debatt i seg selv. Men indirekte blir altså utroskap slått hardt ned på i lovverket. Her er et drøyt eksempel🙈

https://www.dagsavisen.no/rogalandsavis/roganytt/2017/02/28/banket-kona-etter-at-han-fant-nakenbilder-pa-telefonen-hennes/

Anonymkode: 56a7d...2a6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.4.2021 den 12.42):

Sex? Hemmelig elskerinne? Åpent forhold? Sextreff? Alt ettersom... hvor vanlig er dette?

Anonymkode: 8199c...d47

Hadde i fjor med en som var opptatt og jeg er også opptatt. Der og då var det spennende og jeg kommer nok aldri til å gjøre det igjen fordi han ville kysse meg hver gang. Han begynte å mase om vi ikke kunne ha trekant fordi han ville ha meg med på trekant. 

Syns at dette blei ubehagelig og jeg kom til å tenke også på alt det med drit det kom til å bli hvis vi blei oppdaget.  

Grunnen til at jeg gjorde det var å prøve ut anal,at jeg blei slikket, suging, fingring og ikke minst ha god sex. 

Anonymkode: d0aef...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 13.4.2021 den 0.54):

Synes ikke noe galt at du er ei fristerinne heller. Du kan faktisk være drevet av omsorg og synes synd på mannen🧡

I parforhold der den siste gnisten har forsvunnet, kjempes det lite for at forholdet skal bli bra igjen. Da tar man den enkleste vei og lar seg friste av ei fristerinne. Himmel og helvette starter ikke før man blir tatt for utroskap, og daførst oppdager man at noen har "sovet på jobben". Jeg tror i nesten hvert tilfelle er det muligheter for å reparere forholdet, men isteden for snur de seg bare i senga for å sove... Dette gjelder både kvinner og menn, og de fleste oppfatter utroskapen for at man ikke elsker sin partner mere. Men utroskap er årsaken til manglende nærhet og sex...

Utroskap mener jeg fremdeles er dårlig gjordt, men jeg sliter noen ganger om hvem av de to som lider mest...

Jeg mener at problemet i de fleste forhold er nettopp at man ikke tillater hverandre å ligge med andre. 
Hadde det vært fritt frem for begge, kunne man utforsket sex som man ville og samtidig hatt et trygt og godt forhold hjemme. 
For meg er sex og kjærlighet veldig adskilt. 
jeg kommer aldri til å gå inn i et forhold som ikke er seksuelt åpent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3lis3 skrev (47 minutter siden):

Jeg mener at problemet i de fleste forhold er nettopp at man ikke tillater hverandre å ligge med andre. 
Hadde det vært fritt frem for begge, kunne man utforsket sex som man ville og samtidig hatt et trygt og godt forhold hjemme. 
For meg er sex og kjærlighet veldig adskilt. 
jeg kommer aldri til å gå inn i et forhold som ikke er seksuelt åpent. 

Det er nøyaktig slike kvinner jeg liker så godt. På twitter får de ofte høre: Please marry me, sweety❤️😅

De er bare så ufattelig behagelig og avslappende, superlett å prate med, superlett å knulle, superlett å gi kjærlihet til. I slike forhold er jo sjalusien senket til kategorien nesten bekymringsfritt, et hinder nærmere lykke for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (18 minutter siden):

Det er nøyaktig slike kvinner jeg liker så godt. På twitter får de ofte høre: Please marry me, sweety❤️😅

De er bare så ufattelig behagelig og avslappende, superlett å prate med, superlett å knulle, superlett å gi kjærlihet til. I slike forhold er jo sjalusien senket til kategorien nesten bekymringsfritt, et hinder nærmere lykke for min del...

Ikke sant. Jeg kunne gjerne funnet meg en mann å dele livet med, men kroppen minket få dele med flere. Kan ikke leve med å bare få suge en pikk resten av livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...