SlemUlv Skrevet 12. april 2021 #41 Skrevet 12. april 2021 Og btw.. Folk er kanskje ikke klar over, at man kan stenger inboxen sin på fl. Sånn at kun de man blir venner med, kan skrive til en?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #42 Skrevet 12. april 2021 SlemUlv skrev (1 minutt siden): Fordi fl er full av fantastisk bra informasjon. Fl er ikke en dating side, det er et sosialt nettverk, med masse grupper fulle av informasjon som nye bdsmere burde få med seg. Nei, det stemmer ikke. Har vært der inne i mange nok år til å uttale meg. Man kan like gjerne finne god informasjon andre steder. Du snakker om FetLife som om BDSM’ere må vøre der, ellers går de glipp av ting. Det stemmer altså ikke. Anonymkode: bdbd0...495 1
SlemUlv Skrevet 12. april 2021 #43 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei, det stemmer ikke. Har vært der inne i mange nok år til å uttale meg. Man kan like gjerne finne god informasjon andre steder. Du snakker om FetLife som om BDSM’ere må vøre der, ellers går de glipp av ting. Det stemmer altså ikke. Anonymkode: bdbd0...495 Det høres ut som en mye bedre ide å Google seg frem til info, hvor man gjerne kommer over sider om slave kontrakt. Uten noe info om at disse kun er brukt for de som har en Kink for det, og at de ikke er bindene i noen form for lov? Jeg sier ikke at fl er perfekt, ingen bdsm sider er. Men det å ha ETT sted å finne info, hvor man også kan få flere sider av saken via diskusjoner, er ikke så veldig dumt. Også kan man altså stoppe folk fra å sende pm til en, om en vil det. Så slipper en det maset.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #44 Skrevet 12. april 2021 SlemUlv skrev (1 minutt siden): Det høres ut som en mye bedre ide å Google seg frem til info, hvor man gjerne kommer over sider om slave kontrakt. Uten noe info om at disse kun er brukt for de som har en Kink for det, og at de ikke er bindene i noen form for lov? Jeg sier ikke at fl er perfekt, ingen bdsm sider er. Men det å ha ETT sted å finne info, hvor man også kan få flere sider av saken via diskusjoner, er ikke så veldig dumt. Også kan man altså stoppe folk fra å sende pm til en, om en vil det. Så slipper en det maset. Nei? Men nå snakker du som om folk er helt fjerne, og at bare de kommer seg inn på FetLife, så vil all fornuft og informasjon åpenbare seg. Måten du skriver på til andre er selve årsaken til at jeg anbefaler folk å holde seg borte fra FetLife. Anonymkode: bdbd0...495 1
Gjest Alterego666 Skrevet 12. april 2021 #45 Skrevet 12. april 2021 Jeg vil si at det viktigste er å finne den rette partneren. Jeg har alltid vært nysgjerrig på forskjellige kinks som ofte har et element av maktutøvelse i seg. Dette har imidlertid aldri fått utvikle seg før jeg traff nåværende partner som var på omtrent samme sted. Nå utvikler vi oss sammen, og bruker fl som inspirasjon. For det meste for oss selv, men vi har vært på noen workshops med én nisje i miljøet, og har fått et godt inntrykk av de vi har møtt.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #46 Skrevet 12. april 2021 Alterego666 skrev (2 minutter siden): Jeg vil si at det viktigste er å finne den rette partneren. Jeg har alltid vært nysgjerrig på forskjellige kinks som ofte har et element av maktutøvelse i seg. Dette har imidlertid aldri fått utvikle seg før jeg traff nåværende partner som var på omtrent samme sted. Nå utvikler vi oss sammen, og bruker fl som inspirasjon. For det meste for oss selv, men vi har vært på noen workshops med én nisje i miljøet, og har fått et godt inntrykk av de vi har møtt. Helt enig! Anonymkode: bdbd0...495
SlemUlv Skrevet 12. april 2021 #47 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei? Men nå snakker du som om folk er helt fjerne, og at bare de kommer seg inn på FetLife, så vil all fornuft og informasjon åpenbare seg. Måten du skriver på til andre er selve årsaken til at jeg anbefaler folk å holde seg borte fra FetLife. Anonymkode: bdbd0...495 Så det at jeg sier meg enig med deg, i at det finnes feil med fl, er grunnen til at folk bør holde seg vekke? Eller det at jeg også ser den bra siden av fl? Og sier at det finnes metoder for å unngå idiot PMer? Eller gadd du bare ikke lese alt jeg skrev? Hvor jeg fanatisk sier at diskusjonen, om informasjonen man finner, er det som kan hjelpe?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #48 Skrevet 12. april 2021 SlemUlv skrev (20 minutter siden): Så det at jeg sier meg enig med deg, i at det finnes feil med fl, er grunnen til at folk bør holde seg vekke? Eller det at jeg også ser den bra siden av fl? Og sier at det finnes metoder for å unngå idiot PMer? Eller gadd du bare ikke lese alt jeg skrev? Hvor jeg fanatisk sier at diskusjonen, om informasjonen man finner, er det som kan hjelpe? Nei. Men det at du kverulerer, vrir på alt jeg sier, er f.eks. en slik ting. Og nå kommer du sikkert til å komme opp med enda mer av samme sort, så derfor tenker jeg å trekke meg fra videre «diskusjon» med deg, først som sist, så kan heller du få lov å fortsette å bevise at du ikke egentlig respekterer min mening om saken. Anonymkode: bdbd0...495 1
SlemUlv Skrevet 12. april 2021 #49 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Nei. Men det at du kverulerer, vrir på alt jeg sier, er f.eks. en slik ting. Og nå kommer du sikkert til å komme opp med enda mer av samme sort, så derfor tenker jeg å trekke meg fra videre «diskusjon» med deg, først som sist, så kan heller du få lov å fortsette å bevise at du ikke egentlig respekterer min mening om saken. Anonymkode: bdbd0...495 Jeg, igjen, sier meg enig. Hvordan er det å ikke respektere din mening?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #50 Skrevet 12. april 2021 SlemUlv skrev (10 minutter siden): Jeg, igjen, sier meg enig. Så flott da. Tommel opp 👍🏻 Anonymkode: bdbd0...495
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #51 Skrevet 12. april 2021 Både på Fetlife og i en del av det norske, organiserte BDS-miljøet er det mange psyko-sosiale minusvarianter. Etter min erfaring, gjelder det ikke bare på dominant-siden. Det er også mange av dem som kaller seg sub’er som burde brukt tid og ressurser på å få profesjonell hjelp for sine problemer istedenfor å forsterke dem. Det er dessverre blitt veldig politisk ukorrekt å kalle en spade for en spade på dette området. Dermed er det en del som lar seg lokke eller lure inn. Anonymkode: 451ae...af1 3
Gjest Alterego666 Skrevet 12. april 2021 #52 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Både på Fetlife og i en del av det norske, organiserte BDS-miljøet er det mange psyko-sosiale minusvarianter. Etter min erfaring, gjelder det ikke bare på dominant-siden. Det er også mange av dem som kaller seg sub’er som burde brukt tid og ressurser på å få profesjonell hjelp for sine problemer istedenfor å forsterke dem. Dette vet du fordi du har erfaring fea innsiden av miljøet OG har kompetanse til å stille diagnose.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #53 Skrevet 12. april 2021 Alterego666 skrev (5 minutter siden): Dette vet du fordi du har erfaring fea innsiden av miljøet OG har kompetanse til å stille diagnose. Ja til begge deler. Anonymkode: 451ae...af1 2
Gjest Alterego666 Skrevet 12. april 2021 #54 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja til begge deler. Anonymkode: 451ae...af1 Det at du langt på vei stiller diagnoser utenfor en konsultasjon viser jo at du tar feil.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #55 Skrevet 12. april 2021 Alterego666 skrev (2 minutter siden): Det at du langt på vei stiller diagnoser utenfor en konsultasjon viser jo at du tar feil. Sprøyt. Jeg har verken stilt eller gjengitt individuelle diagnoser her, og det har jeg heller ikke tenkt å gjøre. Jeg har av naturlige grunner heller ikke tenkt å beskrive mine erfaringer, eller min kompetanse ytterligere på et nettforum. Mitt poeng er å formidle et enkelt, men godt råd til den som måtte være nysgjerrig på disse miljøene: vær kritisk og forsiktig! Anonymkode: 451ae...af1 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #56 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg forsøkte å komme i kontakt med det mer organiserte miljøet og brukte også Fetlife. Men jeg fikk et par dårlige opplevelser. Kanskje jeg var for ung, tror ikke det er så mange andre 18-19-årige subjenter der. Det siste året har jeg ligget unna, svarer ikke på alle meldingene jeg får (mange!). Usikker på hva jeg skal. Anonymkode: aa0dd...22f Folk under 30 passer ikke så godt inn på fetlife, prøv heller andre nettsteder som cupido og andre mer casual sider. Anonymkode: b190e...eec
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #57 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Og da mener jeg også bra dominante menn. Mitt inntrykk er at selv de dominante mannfolkene ofte ville hatt en (nokså) dominant kvinne, om de kunne velge. Anonymkode: bdbd0...495 lol, vrøvl. De dominante mennene jeg har møtt, som har vært seriøse, misliker dominante damer, switcher og såkalte brats (som er en rar type dominante som later som om de er sub). Anonymkode: b190e...eec
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #58 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Både på Fetlife og i en del av det norske, organiserte BDS-miljøet er det mange psyko-sosiale minusvarianter. Etter min erfaring, gjelder det ikke bare på dominant-siden. Det er også mange av dem som kaller seg sub’er som burde brukt tid og ressurser på å få profesjonell hjelp for sine problemer istedenfor å forsterke dem. Det er dessverre blitt veldig politisk ukorrekt å kalle en spade for en spade på dette området. Dermed er det en del som lar seg lokke eller lure inn. Anonymkode: 451ae...af1 Støttes 100%. Jeg har samme erfaring, og er særlig enig når det kommer til at suget etter underkastelse kan være minst like patologisk. For mange blir dominans/underkastelse en besettelse og rendyrkelse av den ene retningen, hvor man avskyr tanken på at man som menneske har, og bør ha, tilbøyeligheter og kompetanse i hver retning. Jeg synes det er et sunnhetstegn at TS kjenner ønsket om begge deler. Om noe, så bør rådet være å ivareta dette. Skjønt, jeg har anbefalt henne å gå i mer dominant retning, siden det etter min mening er den retningen kvinner kan ha godt av å styre mot. Anonymkode: bdbd0...495
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #59 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): lol, vrøvl. De dominante mennene jeg har møtt, som har vært seriøse, misliker dominante damer, switcher og såkalte brats (som er en rar type dominante som later som om de er sub). Anonymkode: b190e...eec Ja, dette er et godt eksempel på hva jeg siktet til i mitt forrige innlegg. Anonymkode: bdbd0...495
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #60 Skrevet 12. april 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Sprøyt. Jeg har verken stilt eller gjengitt individuelle diagnoser her, og det har jeg heller ikke tenkt å gjøre. Jeg har av naturlige grunner heller ikke tenkt å beskrive mine erfaringer, eller min kompetanse ytterligere på et nettforum. Mitt poeng er å formidle et enkelt, men godt råd til den som måtte være nysgjerrig på disse miljøene: vær kritisk og forsiktig! Anonymkode: 451ae...af1 Enig, og ikke bare forsiktig overfor andre. Vær også varsom overfor deg selv. Dersom du tror du skal finne den som kan gjøre deg hel og fullkommen som menneske, via bdsm, så er du på bærtur. Du er voksen, du har voksent ansvar. Et annet voksent menneske skal ikke erstatte en forelder, terapeut, Gud eller syndebukk. Er det disse tingene du søker, så må du i stedet kontakte fastlegen eller psykologen. Anonymkode: bdbd0...495 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå