AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #1 Skrevet 11. april 2021 Hei. Lurer å om noen har lyst å dele sine erfaringer med BDSM? Jeg har lenge vært nysgjerrig på dette og lurer litt på hvordan det er og hvordan man går frem på det området. Jeg er som regel ganske underdaning av meg, men liker å ta styring innimellom. Synes også det er en vanskelig å ta opp med nye partnere. Har så vidt prøvd pisking og lette slag og bind for øyene, men er litt nysgjerrig på litt mer kinkye greier. Noen som har råd og tips i forhold til dette? Eventuelt om det noe man bør styre unna/unngå? Anonymkode: 34c24...e43
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #2 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eventuelt om det noe man bør styre unna/unngå? Ville ha unngått «miljøet». Og FetLife. Heller utviklet meg sammen med partner. Vil si det er risky business å uttrykke deg som underdanig, da møter du ofte elendige dominante. Som dominant finner du de beste sub’ene, men også de beste dom’ene. Det er mine fem øre. Anonymkode: bdbd0...495 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #3 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ville ha unngått «miljøet». Og FetLife. Heller utviklet meg sammen med partner. Vil si det er risky business å uttrykke deg som underdanig, da møter du ofte elendige dominante. Som dominant finner du de beste sub’ene, men også de beste dom’ene. Det er mine fem øre. Anonymkode: bdbd0...495 Hva er FetLife? 😅 Anonymkode: 34c24...e43
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #4 Skrevet 11. april 2021 Jeg forsøkte å komme i kontakt med det mer organiserte miljøet og brukte også Fetlife. Men jeg fikk et par dårlige opplevelser. Kanskje jeg var for ung, tror ikke det er så mange andre 18-19-årige subjenter der. Det siste året har jeg ligget unna, svarer ikke på alle meldingene jeg får (mange!). Usikker på hva jeg skal. Anonymkode: aa0dd...22f 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #5 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er FetLife? 😅 Anonymkode: 34c24...e43 Never mind. Er et nettsted for mennesker med ulike FETisjer, derav navnet. Hvis du ikke har hørt om det før, er det sikkert like greit. Var der selv en stund, møtte jevnt over bare uhyggelige og skikkelig skumle mennesker. De beste har jeg møtt helt andre steder. Anonymkode: bdbd0...495 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #6 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg forsøkte å komme i kontakt med det mer organiserte miljøet og brukte også Fetlife. Men jeg fikk et par dårlige opplevelser. Kanskje jeg var for ung, tror ikke det er så mange andre 18-19-årige subjenter der. Det siste året har jeg ligget unna, svarer ikke på alle meldingene jeg får (mange!). Usikker på hva jeg skal. Anonymkode: aa0dd...22f Som nevnt over, presenterer man seg som sub, så tiltrekker man ofte helt feil menn. Presenterer man seg som dominant, derimot, så er det andre boller, da får man melk og honning hele livet, og da kan man med største enkelhet finne noen som er villig til å ta kontroll innimellom. Av noen som er velpleid, grundig og dyktig, har livet på stell, og som ikke tenner på å skade. Vinn - vinn - vinn - vinn... Anonymkode: bdbd0...495
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #7 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som nevnt over, presenterer man seg som sub, så tiltrekker man ofte helt feil menn. Presenterer man seg som dominant, derimot, så er det andre boller, da får man melk og honning hele livet, og da kan man med største enkelhet finne noen som er villig til å ta kontroll innimellom. Jamen det blir jo helt feil for meg. Jeg er jo sub så det holder, og ingen i hele verden vil tro meg hvis jeg presenterer med som dominant. Pinglejente med hestehale er dom lizzom... Anonymkode: aa0dd...22f 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #8 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jamen det blir jo helt feil for meg. Jeg er jo sub så det holder, og ingen i hele verden vil tro meg hvis jeg presenterer med som dominant. Pinglejente med hestehale er dom lizzom... Anonymkode: aa0dd...22f Da får du kose deg med de mennene som liker å utnytte pinglejentene da, vet du. Jeg mente å svare TS, som sier hun liker litt av hvert. Anonymkode: bdbd0...495 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #9 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da får du kose deg med de mennene som liker å utnytte pinglejentene da, vet du. Jeg mente å svare TS, som sier hun liker litt av hvert. Anonymkode: bdbd0...495 Vet ikke om jeg liker å ta styringen når det kommer til BDSM. Men tar gjerne styring når man har "vanlig sex". Er jo overhodet ikke dominant selv om jeg elsker å ri og kunne bestemme litt av og til. TS Anonymkode: 34c24...e43
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #10 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vet ikke om jeg liker å ta styringen når det kommer til BDSM. Men tar gjerne styring når man har "vanlig sex". Er jo overhodet ikke dominant selv om jeg elsker å ri og kunne bestemme litt av og til. TS Anonymkode: 34c24...e43 Altså, du behøver ikke fremstå som noen fullblods dominatrix. Tenker at det holder at du liker å ta kontroll innimellom, da unngår du å fremstille deg selv som et viljeløst offer, som kun de sleipeste mannfolkene vil ha. Mitt inntrykk er i alle fall at bra menn skyr de damene som presenterer seg som dørmatter. Anonymkode: bdbd0...495 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #11 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mitt inntrykk er i alle fall at bra menn skyr de damene som presenterer seg som dørmatter. Anonymkode: bdbd0...495 Og da mener jeg også bra dominante menn. Mitt inntrykk er at selv de dominante mannfolkene ofte ville hatt en (nokså) dominant kvinne, om de kunne velge. Anonymkode: bdbd0...495 1
TrønderM Skrevet 11. april 2021 #12 Skrevet 11. april 2021 Google litt på nettet og les deg opp litt. Sjekk ut Smil-Norge.no På Fetlife.com kan du også finne mye info. Og du velger selv hvem du gidder og svare. Slike «wannabe» dominante styrer du fint unna og gjerne bli med i den lokale bdsm foreningen der du bor. Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #13 Skrevet 11. april 2021 TrønderM skrev (8 minutter siden): Google litt på nettet og les deg opp litt. Sjekk ut Smil-Norge.no På Fetlife.com kan du også finne mye info. Og du velger selv hvem du gidder og svare. Slike «wannabe» dominante styrer du fint unna og gjerne bli med i den lokale bdsm foreningen der du bor. Lykke til! Ja, skal lese meg litt opp på nettet er det folk i alle aldre på sånne sider eller? Er selv i starten av 30 årene. Hvis det skjærer seg med han jeg dater nå så er det greit å ha andre muligheter og gjerne prøve noe nytt. Anonymkode: 34c24...e43
TrønderM Skrevet 11. april 2021 #14 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, skal lese meg litt opp på nettet er det folk i alle aldre på sånne sider eller? Er selv i starten av 30 årene. Hvis det skjærer seg med han jeg dater nå så er det greit å ha andre muligheter og gjerne prøve noe nytt. Anonymkode: 34c24...e43 Det er folk i alle aldersgrupper på slike steder. Start gjerne med å bli kjent med andre damer i første omgang før du blir kjent med mennene. De damene du ser har vært der ei stund er verdt å bli kjent med. Lykke til! 1
SlemUlv Skrevet 11. april 2021 #15 Skrevet 11. april 2021 Vel det er litt vanskelig å svare generelt på disse spørsmålene syns jeg. Jeg fant info om bdsm på nettsteder om dette, som smil og pandoras-closet (De hadde forum del tidligere), og nå fetlife.com Det er mange bra grupper på fetlife, og masse bra mennesker. Jeg hadde personlig noen måneder online, med å bare lese meg opp om informasjon. Før jeg gikk inn i RL miljøet 15 år siden. Aldri angret 😄 Fantastisk gjeng. Styr unna: Om en "dom" vil at du skal underkaste deg, uten å ha blitt kjent med deg først. Om en "dom" ikke vil høre om grensene dine. Folk som vil møtes og ha sex og/eller leke (ha bdsm session), uten noen form for møte på forhånd for å diskutere grenser osv. Jeg er også veldig glad i å anbefale bdsm sjekklister. For å gå gjennom hva man syns om ting, for å få en bedre oversikt (selv) hva man ser etter 😃 3
DaddyDom Skrevet 11. april 2021 #16 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da får du kose deg med de mennene som liker å utnytte pinglejentene da, vet du. Jeg mente å svare TS, som sier hun liker litt av hvert. Anonymkode: bdbd0...495 fetlife er bra det, bare husk nettvett 😄 1
DaddyDom Skrevet 11. april 2021 #17 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jamen det blir jo helt feil for meg. Jeg er jo sub så det holder, og ingen i hele verden vil tro meg hvis jeg presenterer med som dominant. Pinglejente med hestehale er dom lizzom... Anonymkode: aa0dd...22f Fetlife er bra det, bare husk nettvett 😄
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #18 Skrevet 11. april 2021 Tror jeg skal lese meg litt opp på det først og så får jeg se. Er litt redd det kan bli litt heftig i virkeligheten 😅 fantasier er jo en litt annen ting. Men vet jo at jeg liker å underkaste meg og tåler litt røff behandling. Anonymkode: 34c24...e43
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #19 Skrevet 12. april 2021 Jeg trives veldig godt på fetlife. Mye info, bra lokallag og mye bra folk. Men dette viktig å bruke fornuften. Mange menn tror at å være dominant og drittsekk er det samme. Så fordi jeg er en sub, så prøver de seg. Jeg bare ignorerer dem og svarer ikke. Er det noe som helst som skurrer, så møter jeg dem heller ikke. Ikke har jeg bilde av ansiktet mitt offentlig der heller. Men har et for venner, som jeg kun godtar etter å ha skrevet en stund med dem og kjenner på at de er ok å holde kontakten med. Anonymkode: dc620...9f2 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2021 #20 Skrevet 12. april 2021 Dette med "dørmatter" og sånn. Jeg er ingen "dørmatte" bare fordi jeg vet at jeg er sub. Men den selvinnsikten som gjør dette, får meg til å være tydelig og klar på at jeg ikke er switch på noen måte heller ikke innimellom. Likevel er jeg ikke motstandsløs. Dette med "pingle" som jeg skrev, handler om hvordan jeg ser ut, men en overdrivelse. Jeg er ikke av de høyeste, driver med idrett og er ikke tjukk, men så er jeg også en sånn jente som noen ikke liker - "hestehale og swixgenser". I miljøet jeg støtte på, var ganske mange helt annerledes. Og så var det noen som forholdt seg til meg nesten som et slags byttedyr - en ung blondine de ønsket å ha det moro med. Hvis dette kommer av at jeg presenterte meg feil, OK, men de jeg støtte på gjennom noen måneder hadde jo den væremåten de hadde uavhengig av det. Det ble et par ganger i overkant røfft. Anonymkode: aa0dd...22f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå