Gå til innhold

HVORFOR I HELVETE KJØPE TWIST??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker alle utenom marsipan, jeg. Kan også styre litt min begeistring for kokos. Har kjøpt en liten pose kun til meg selv ved noen anledninger. 

Anonymkode: f6a6a...b2d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 4/11/2021 at 2:40 AM, AnonymBruker said:

Den er helt Ok men ikke god nei. Syns alt oppi der smaker forferdelig i grunn. Jeg vil ikke kaste bort kalorier på noe vondt som noen tilbyr meg og ser som en selvfølge at jeg skal dytte i meg. Heller kinder sjokolade som faktisk er godt.

Anonymkode: 49060...a93

Kindersjokolade har jeg aldri likt

Anonymkode: 206b7...872

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Den bråtan der», hva betyr det egentlig? 

Fordelen med Twist er når det skal deles, da er det som regel noe for enhver smak. 

Anonymkode: a9994...6cd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 2.35):

Ja hvorfor?? Hvorfor gidder noen kjøpe noe såpass dritt godteri/sjokolade som den bråtan der?? Er vel kun 2-3 forskjellig slag som er gode/Ok oppi der og det ligger som regel bare 1-2 biter av hver god oppi der og resten er dritt! 

Liker noen av dere det dritt godteri der?? Og hva er favoritt bitene? 
Syns egentlig alle smaker dritt men den med Noguat er helt Ok + den toffee greia. 

Kjøper den, alt blir spist! Det jeg ikke like elsker samboeren min, og motsatt 🙂

Anonymkode: 7db4a...f61

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

Tja, kjøper aldri Tvist selv. De eneste bitene jeg liker som ikke er så lette å finne bedre alternativer til utenfor posen er banan og aprikos tvisten 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 2.37):

Det som er sprøtt med Twist er mengden plastikk man kjøper. Kjøp noe uten så absurd mye avfall! 

Anonymkode: a69f7...ca7

Hele posen er avfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Julen nærmer seg og kjøpte twist på tilbud. Dessverre masse av drittbitene oppi fortsatt. Den harde karamellen eclairs og chocolat tofee og fransk toffe. Hater harde og seige biter. Hater også klissete biter som den myke karamellen.  Var derimot ingen nougat crispie oppi posen.  De beste er banan kokos marsipan nougotcrispie og aprikos(utgått).

Anonymkode: 5016a...f91

😂 Drittbitene dine er mine favoritter, eeeelsker harde og seige biter, og klissete biter😍 De du liker kan ikke jeg fordra. Det er jo det geniale med twist, ulike ting til ulike folk når man er fler. 

Anonymkode: 56fc1...33d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.4.2021 den 13.52):

Jeg prøver å leve tilnærmet zero-waste (får det ikke helt til da) så twist har jeg ikke kjøpt på godt over 10 år. Tar med egen gjennbrukspose og fyller forskjellig smågodt, mye forskjellig der også så alle får noe de liker :) 

Ellers måtte jeg le av HI, regner med (håper?) at TS var en smule ironisk i sin harnisk over twist-posen🤭

Anonymkode: 91171...e44

Veldig bra å redusere avfall mest mulig, og jeg er enig i at Twist er en versting når det gjelder å skape avfall. Fordelen med innpakningen på Twist er at den er hygienisk, noe som dessverre ikke kan sies om smågodt i løsvekt

Anonymkode: f251e...cbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de tar seg veldig godt ut, spesielt i juletider. De er pene å se på i en fin skål. Men mitt tips til dere som ikke liker så mange av twist bitene er å kjøpe den boksen som heter Celebrations på Normal. De bitene er pakket inn som twist men består nesten bare av Daim, Japp, Mars og andre populære biter.

Kokos biten i twist i forøvrig den aller beste! Og bounty er ikke det samme 😝

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 2.37):

Det som er sprøtt med Twist er mengden plastikk man kjøper. Kjøp noe uten så absurd mye avfall! 

Anonymkode: a69f7...ca7

Helt korrekt!

Anonymkode: 082ce...ea2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det morsomte med Twist er faktisk at de bitene jeg liker best nå, er de jeg likte minst før... dvs de som alltid ble igjen og som jeg spiste under nød senere fordi jeg var godtesyk og ikke hadde noe annet i hus. Nå er det disse typene jeg spiser først og gleder meg mest til 😂 Og nå fikk jeg faktisk lyst å kjøpe meg en pose Twist til ikveld 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de endret på sjokoladen? Den smaker jo litt vondt sammenlignet med hvordan jeg tror den var før 

Anonymkode: 913b0...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 2.51):

😊synes ikke den smaker sjokolade. Knapt kakao i den 

Anonymkode: b57f4...f18

Så rart, når halvparten er hvit lade = uten kakao 🤪🤯

Anonymkode: c1f57...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/11/2021 at 2:35 AM, AnonymBruker said:

Ja hvorfor?? Hvorfor gidder noen kjøpe noe såpass dritt godteri/sjokolade som den bråtan der?? Er vel kun 2-3 forskjellig slag som er gode/Ok oppi der og det ligger som regel bare 1-2 biter av hver god oppi der og resten er dritt! 

Liker noen av dere det dritt godteri der?? Og hva er favoritt bitene? 
Syns egentlig alle smaker dritt men den med Noguat er helt Ok + den toffee greia. 

Enkelte andre mennesker kan ha andre meninger og preferanser enn deg. Er det revolusjonerende nyheter?

Anonymkode: 93679...981

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villfisker skrev (22 timer siden):

Hele posen er avfall. 

Blasfemi

Anonymkode: 2e4fa...767

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 2.40):

Den er helt Ok men ikke god nei. Syns alt oppi der smaker forferdelig i grunn. Jeg vil ikke kaste bort kalorier på noe vondt som noen tilbyr meg og ser som en selvfølge at jeg skal dytte i meg. Heller kinder sjokolade som faktisk er godt.

Jeg liker mange av bitene i Twist posen. Kinder sjokolade er derimot grusom. Hver sin smak altså. Og det er hele poenget med Twist

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper det aldri selv, men vi har det ofte på jobben. I møter kan det være en icebreaker; "hvilken er din favoritt?" 😃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...