Gå til innhold

HVORFOR I HELVETE KJØPE TWIST??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja hvorfor?? Hvorfor gidder noen kjøpe noe såpass dritt godteri/sjokolade som den bråtan der?? Er vel kun 2-3 forskjellig slag som er gode/Ok oppi der og det ligger som regel bare 1-2 biter av hver god oppi der og resten er dritt! 
 

Liker noen av dere det dritt godteri der?? Og hva er favoritt bitene? 
Syns egentlig alle smaker dritt men den med Noguat er helt Ok + den toffee greia. 

Anonymkode: 49060...a93

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er du som har rar smak for nougat er ikke god, men liker mange av de andre. 😁

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er sprøtt med Twist er mengden plastikk man kjøper. Kjøp noe uten så absurd mye avfall! 

Anonymkode: a69f7...ca7

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det som er sprøtt med Twist er mengden plastikk man kjøper. Kjøp noe uten så absurd mye avfall! 

Anonymkode: a69f7...ca7

Ja det er sykt mye plast på den dritt sjokoladen(e) der 😬

Anonymkode: 49060...a93

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peonjenta skrev (2 minutter siden):

Tror det er du som har rar smak for nougat er ikke god, men liker mange av de andre. 😁

Den er helt Ok men ikke god nei. Syns alt oppi der smaker forferdelig i grunn. Jeg vil ikke kaste bort kalorier på noe vondt som noen tilbyr meg og ser som en selvfølge at jeg skal dytte i meg. Heller kinder sjokolade som faktisk er godt.

Anonymkode: 49060...a93

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er vel kun 2-3 forskjellig slag som er gode/Ok oppi der

Anonymkode: 49060...a93

Ulike mennesker har ulike preferanser. Poenget med en Twistpose er å ha ulike typer sjokolader slik at alle som liker sjokolade finner noe de liker.  Tror det er få som kjøper inn Twistpose kun til seg selv, det er en pose som først og fremst brukes når man har gjester. 

Anonymkode: f94a3...a55

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Den er helt Ok men ikke god nei. Syns alt oppi der smaker forferdelig i grunn. Jeg vil ikke kaste bort kalorier på noe vondt som noen tilbyr meg og ser som en selvfølge at jeg skal dytte i meg. Heller kinder sjokolade som faktisk er godt.

Anonymkode: 49060...a93

Kindersjokolade smaker jo H-melk med sukker.

Anonymkode: b57f4...f18

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Ulike mennesker har ulike preferanser. Poenget med en Twistpose er å ha ulike typer sjokolader slik at alle som liker sjokolade finner noe de liker.  Tror det er få som kjøper inn Twistpose kun til seg selv, det er en pose som først og fremst brukes når man har gjester. 

Anonymkode: f94a3...a55

Sant det, men skjønner bare ikke noen faktisk kan syns det er godt i det hele tatt. Men nå er jeg veldig kresen på sjokolade da

Anonymkode: 49060...a93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kindersjokolade smaker jo H-melk med sukker.

Anonymkode: b57f4...f18

Syns du det? Jeg elsker iallfall den sjokoladen, er vel en av de beste sjokoladene jeg vet om

Anonymkode: 49060...a93

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns du det? Jeg elsker iallfall den sjokoladen, er vel en av de beste sjokoladene jeg vet om

Anonymkode: 49060...a93

😊synes ikke den smaker sjokolade. Knapt kakao i den 

Anonymkode: b57f4...f18

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du dette om alle typer konfekter? Twist er egentlig bare en billigvariant av konfekt. Målgruppen er folk som vil kjøpe inn noe som settes på bordet for å deles. En skal være bra sjokolade hekta for å like alle variantene. Men siden vi er såpass forskjellige mht hvilke sjokoladesmaker som er gode og ikke, så er det greit med en relativt billig pose med variasjoner.

Så får en bare håpe ikke alle gjestene (eller kollegene osv) har de samme favorittene;)

https://www.tv2.no/a/10539082/

 

Endret av Jullen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twist er tradisjon, godt og gøy! 

Anonymkode: e0e4c...45d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Villfisker
Peonjenta skrev (5 timer siden):

Tror det er du som har rar smak for nougat er ikke god, men liker mange av de andre. 😁

Den var den eneste ingen i familien likte, som alltid lå igjen hos oss i hvert fall 😉
 Men nå spiser jeg ikke ting fra en twistpose i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smaken er som baken. Full av drit.

Ingen som kjøper twist for å sitte å spise alene, men er man mange, så liker folk forskjellige ting. Nøtt, banan og fransk nougat er mine :) De der bitene du liker får du ha for deg sjøl.

Litt mindre syting, så får du venner å dele de med ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle verden. Du er provosert over at andre mennesker ikke har samme smak som deg? Spesielt. 

Anonymkode: 56fc1...33d

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sylvelin skrev (4 timer siden):

Jeg liker twist. Liker best lakris.

Lakris var min favoritt før, men etter at de endret konsistensen er den blitt helt middelmådig 😒  Twist er for øvrig ikke noe jeg kjøper til meg selv.  Er det på tilbud kan jeg av og til kjøpe og sette på bordet når jeg har gjester (men det kunne ikke ramle meg inn å kjøpte Twist til fullpris, det er den ikke verdt).

Anonymkode: 398a4...83c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke påstå at Twist vekker de helt store følelsene i meg, verken positivt eller negativt. Fordelen, slik jeg ser det, er at bitene er innpakket så det er greit å servere på møter og andre steder der mange (i normae tider) er samlet og hvor man ikke vet hvor nøye den enkelte er med (hånd)hygienen. ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...