AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #41 Del Skrevet 20. november 2021 Liker alle utenom marsipan, jeg. Kan også styre litt min begeistring for kokos. Har kjøpt en liten pose kun til meg selv ved noen anledninger. Anonymkode: f6a6a...b2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #42 Del Skrevet 20. november 2021 On 4/11/2021 at 2:40 AM, AnonymBruker said: Den er helt Ok men ikke god nei. Syns alt oppi der smaker forferdelig i grunn. Jeg vil ikke kaste bort kalorier på noe vondt som noen tilbyr meg og ser som en selvfølge at jeg skal dytte i meg. Heller kinder sjokolade som faktisk er godt. Anonymkode: 49060...a93 Kindersjokolade har jeg aldri likt Anonymkode: 206b7...872 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #43 Del Skrevet 20. november 2021 «Den bråtan der», hva betyr det egentlig? Fordelen med Twist er når det skal deles, da er det som regel noe for enhver smak. Anonymkode: a9994...6cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #44 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 2.35): Ja hvorfor?? Hvorfor gidder noen kjøpe noe såpass dritt godteri/sjokolade som den bråtan der?? Er vel kun 2-3 forskjellig slag som er gode/Ok oppi der og det ligger som regel bare 1-2 biter av hver god oppi der og resten er dritt! Liker noen av dere det dritt godteri der?? Og hva er favoritt bitene? Syns egentlig alle smaker dritt men den med Noguat er helt Ok + den toffee greia. Anonymkode: 49060...a93 Kjøper den, alt blir spist! Det jeg ikke like elsker samboeren min, og motsatt 🙂 Anonymkode: 7db4a...f61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 20. november 2021 #45 Del Skrevet 20. november 2021 Tja, kjøper aldri Tvist selv. De eneste bitene jeg liker som ikke er så lette å finne bedre alternativer til utenfor posen er banan og aprikos tvisten 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 20. november 2021 #46 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 2.37): Det som er sprøtt med Twist er mengden plastikk man kjøper. Kjøp noe uten så absurd mye avfall! Anonymkode: a69f7...ca7 Hele posen er avfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #47 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Julen nærmer seg og kjøpte twist på tilbud. Dessverre masse av drittbitene oppi fortsatt. Den harde karamellen eclairs og chocolat tofee og fransk toffe. Hater harde og seige biter. Hater også klissete biter som den myke karamellen. Var derimot ingen nougat crispie oppi posen. De beste er banan kokos marsipan nougotcrispie og aprikos(utgått). Anonymkode: 5016a...f91 😂 Drittbitene dine er mine favoritter, eeeelsker harde og seige biter, og klissete biter😍 De du liker kan ikke jeg fordra. Det er jo det geniale med twist, ulike ting til ulike folk når man er fler. Anonymkode: 56fc1...33d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #48 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (På 12.4.2021 den 13.52): Jeg prøver å leve tilnærmet zero-waste (får det ikke helt til da) så twist har jeg ikke kjøpt på godt over 10 år. Tar med egen gjennbrukspose og fyller forskjellig smågodt, mye forskjellig der også så alle får noe de liker Ellers måtte jeg le av HI, regner med (håper?) at TS var en smule ironisk i sin harnisk over twist-posen🤭 Anonymkode: 91171...e44 Veldig bra å redusere avfall mest mulig, og jeg er enig i at Twist er en versting når det gjelder å skape avfall. Fordelen med innpakningen på Twist er at den er hygienisk, noe som dessverre ikke kan sies om smågodt i løsvekt. Anonymkode: f251e...cbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pluvio Skrevet 20. november 2021 #49 Del Skrevet 20. november 2021 Fordi de tar seg veldig godt ut, spesielt i juletider. De er pene å se på i en fin skål. Men mitt tips til dere som ikke liker så mange av twist bitene er å kjøpe den boksen som heter Celebrations på Normal. De bitene er pakket inn som twist men består nesten bare av Daim, Japp, Mars og andre populære biter. Kokos biten i twist i forøvrig den aller beste! Og bounty er ikke det samme 😝 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 20. november 2021 #50 Del Skrevet 20. november 2021 Twist spiser jeg gjerne jeg ^^, Nostalgi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #51 Del Skrevet 20. november 2021 AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 2.37): Det som er sprøtt med Twist er mengden plastikk man kjøper. Kjøp noe uten så absurd mye avfall! Anonymkode: a69f7...ca7 Helt korrekt! Anonymkode: 082ce...ea2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chailatte Skrevet 20. november 2021 #52 Del Skrevet 20. november 2021 Hehe, det morsomte med Twist er faktisk at de bitene jeg liker best nå, er de jeg likte minst før... dvs de som alltid ble igjen og som jeg spiste under nød senere fordi jeg var godtesyk og ikke hadde noe annet i hus. Nå er det disse typene jeg spiser først og gleder meg mest til 😂 Og nå fikk jeg faktisk lyst å kjøpe meg en pose Twist til ikveld 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2021 #53 Del Skrevet 20. november 2021 Har de endret på sjokoladen? Den smaker jo litt vondt sammenlignet med hvordan jeg tror den var før Anonymkode: 913b0...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #54 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 2.51): 😊synes ikke den smaker sjokolade. Knapt kakao i den Anonymkode: b57f4...f18 Så rart, når halvparten er hvit lade = uten kakao 🤪🤯 Anonymkode: c1f57...d12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #55 Del Skrevet 21. november 2021 On 4/11/2021 at 2:35 AM, AnonymBruker said: Ja hvorfor?? Hvorfor gidder noen kjøpe noe såpass dritt godteri/sjokolade som den bråtan der?? Er vel kun 2-3 forskjellig slag som er gode/Ok oppi der og det ligger som regel bare 1-2 biter av hver god oppi der og resten er dritt! Liker noen av dere det dritt godteri der?? Og hva er favoritt bitene? Syns egentlig alle smaker dritt men den med Noguat er helt Ok + den toffee greia. Anonymkode: 49060...a93 Enkelte andre mennesker kan ha andre meninger og preferanser enn deg. Er det revolusjonerende nyheter? Anonymkode: 93679...981 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #56 Del Skrevet 21. november 2021 Villfisker skrev (22 timer siden): Hele posen er avfall. Blasfemi Anonymkode: 2e4fa...767 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 21. november 2021 #57 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Blasfemi Anonymkode: 2e4fa...767 Ikke for meg. Jeg tiber ikke poser i butikkhyller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuba Skrevet 21. november 2021 #58 Del Skrevet 21. november 2021 AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 2.40): Den er helt Ok men ikke god nei. Syns alt oppi der smaker forferdelig i grunn. Jeg vil ikke kaste bort kalorier på noe vondt som noen tilbyr meg og ser som en selvfølge at jeg skal dytte i meg. Heller kinder sjokolade som faktisk er godt. Anonymkode: 49060...a93 Jeg liker mange av bitene i Twist posen. Kinder sjokolade er derimot grusom. Hver sin smak altså. Og det er hele poenget med Twist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 21. november 2021 #59 Del Skrevet 21. november 2021 Jeg kjøper det aldri selv, men vi har det ofte på jobben. I møter kan det være en icebreaker; "hvilken er din favoritt?" 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 21. november 2021 #60 Del Skrevet 21. november 2021 Synes alle bitene smaker godt jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå